Als hij slim is dan begint hij met zaken die op het randje zitten en gaat dan geleidelijk steeds verder. Zo met kleine stapjes. Zo kunnen de mensen die met hem mee gaan op zeker moment niet meer terug en kan hij ze letterlijk alles laten doen wat hij wil.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Hij zal concrete zaken in z'n hoofd hebben om snel uit te voeren. Hij wekt hele hoge verwachtingen, dat betekent dat hij of snel door de mand zal vallen of dat hij snel de eerste beloftes gaat inlossen.
En ik gok niet dat hij de geschiedenisboeken in wil gaan als loser.
Mooi voor USA, slecht voor ons. Ik kijk met een bleek gezicht naar zijn speech.
We are fucked.
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pushen richting kinderen? Ervaren jouw kinderen dit dan? Want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Eindelijk geld voor infrastructuur in de VS dusquote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef Junglebeast het volgende:
Ergens heb ik het gevoel of ik naar een docu uit Duitsland in de jaren 30 heb gekeken.
Wij moesten vroeger op basisschool de namen van alle Bijbelboeken uit ons hoofd leren.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Mocht je meer willen weten over de bijbel dm maar @:buitendam
kaouquote:Op maandag 20 januari 2025 18:51 schreef Zorro het volgende:
Zijn ze speciaal naar binnen gegaan voor de kaou, doet ie nog een sjaal om. Aansteller.
? We stoppen alle oorlogen!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef Junglebeast het volgende:
Ergens heb ik het gevoel of ik naar een docu uit Duitsland in de jaren 30 heb gekeken.
Ik ken wel koala'squote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand linkje naar een stream? Ik keek lui op NPO1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |