Of hij lult uit z'n nek zoals ie altijd doet? Want daar krijg je stemmen mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Hij zal concrete zaken in z'n hoofd hebben om snel uit te voeren. Hij wekt hele hoge verwachtingen, dat betekent dat hij of snel door de mand zal vallen of dat hij snel de eerste beloftes gaat inlossen.
En ik gok niet dat hij de geschiedenisboeken in wil gaan als loser.
Mooi voor USA, slecht voor ons. Ik kijk met een bleek gezicht naar zijn speech.
We are fucked.
Ik dacht dat Christenen tegen criminaliteit waren? Tien geboden enzo. Gij zult niet liegen? Trump op het lijf geschrevenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben blij dat het christelijke geluid wel wat luider wordt maat.
Geen DAADKRACHT in Nederland.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Hij zal concrete zaken in z'n hoofd hebben om snel uit te voeren. Hij wekt hele hoge verwachtingen, dat betekent dat hij of snel door de mand zal vallen of dat hij snel de eerste beloftes gaat inlossen.
En ik gok niet dat hij de geschiedenisboeken in wil gaan als loser.
Mooi voor USA, slecht voor ons. Ik kijk met een bleek gezicht naar zijn speech.
We are fucked.
Lol. Biden heeft net zijn hele familie gepardonnedquote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie je al vrij snel als een veroordeeld crimineel de president wordt.
Pushen richting kinderen? Ervaren jouw kinderen dit dan? Want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Dat pushen van dat LHBT onzin richting kinderen moet stoppen. Ook al walg ik van zowel rep als dems, de dems willen dat juist wel.
Dit verklaart zoveelquote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Zo'n hoedje is wel kek wanneer je kalend bent.
Godtsgod*quote:
De komende regeerperiode in één gebaar samengevat, Hallelujah!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Biden is geen veroordeeld crimineel.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Biden heeft net zijn hele familie gepardonned
Mattheüs 6:14-15quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Christenen tegen criminaliteit waren? Tien geboden enzo. Gij zult niet liegen? Trump op het lijf geschreven
Uiteraard is dat bedacht door een kalend iemandquote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Zo'n hoedje is wel kek wanneer je kalend bent.
Nog nietquote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Biden is geen veroordeeld crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |