Kijk mensen, deze mod heeft wat aan te merken op dit topic, maar durft dat kennelijk niet in het topic zelf te doen.quote:
Dat is toch allemaal show joh, trekt stemmen, trekt aandacht. Ondertussen roept hij ook dat hij vrede wil stichten etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
die arrogantie ook? je zou zeggen moet zeggen we gaan samen werken dit en dat
en volg die politiek niet, naar hypocriet lul is het ook. alleen Usa. jeeeeeeeeeh rest boeit niet zo.
naja dat blijkt al uit een serie zinloze oorlogen die ze gevoerd hebben he?
Niks bereikt gewoon. en begint met Vietnam.
Kom eens uit deze echokamer en gezellig naar het livetopic!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kijk mensen, deze mod heeft wat aan te merken op dit topic, maar durft dat kennelijk niet in het topic zelf te doen.
Ach een andere mod was een tandje erger in dat topicquote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kijk mensen, deze mod heeft wat aan te merken op dit topic, maar durft dat kennelijk niet in het topic zelf te doen.
we roddelen hier nietquote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach een andere mod was een tandje erger in dat topic
nouja die stemmen heeft ie al. en dit is ver van mij bed show, maar krijg er nou niet zo goed gevoel bij met wat ie nu allemaal zegt?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal show joh, trekt stemmen, trekt aandacht. Ondertussen roept hij ook dat hij vrede wil stichten etc.
ik heb achteraf gezegd dat te rechts ook niet goed is.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach een andere mod was een tandje erger in dat topic
Teleprompterquote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is wel een van de weinige keren dat ik zo een clown alles zonder een blaadje voor zijn neus alles zie opdreunen
hij zal wel iets van genialiteit hebben
maar niet zoals ik natuurlijk
er kan maar 1 the greatest zijn
tr gezetquote:
wat ie zegt is. de hele wereld boeit me geen reet. Ik ga het wel organiseren.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:40 schreef Faraday01 het volgende:
Hij zegt nog net niet: To boldly go where no men has gone before
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |