SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Was dat die film met Nicole Kidman?
Waarom was het muisje doodgegaan dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Troel het volgende:
En ik wilde Fred quoten. Hier ook een muis vannacht. Nog levend, want het piepte. Maar ik had geen zin om van de bank af te komen, dus we hebben gewacht tot het ochtend was en het beestje dood was
Er zaten twee katten omheen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom was het muisje doodgegaan dan?
Die muizen hebben het koud buiten blijkbaar. Deze muis hoefde zeker niet dood, en dat is hij ook niet, maar binnen zijn ze niet welkom.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Troel het volgende:
En ik wilde Fred quoten. Hier ook een muis vannacht. Nog levend, want het piepte. Maar ik had geen zin om van de bank af te komen, dus we hebben gewacht tot het ochtend was en het beestje dood was
Ja, het is weer iets anders dan “In Spanje schijnt altijd de zon”quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
Dit is zo'n typische paniek-TT voor als je opeens doorhebt dat je de LaPo hebt en niet weet wat je in vredesnaam moet doen.
Ook geniaal natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is weer iets anders dan “In Spanje schijnt altijd de zon”
Nee hoor. Ik zou dit topic altijd met iets met Teach-In doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
Dit is zo'n typische paniek-TT voor als je opeens doorhebt dat je de LaPo hebt en niet weet wat je in vredesnaam moet doen.
Ik zou niks anders van Teach-In weten dan de naam van hun liedjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou dit topic altijd met iets met Teach-In doenIets met voorliefde
Ah, kijk. Dan zal ik je nog een keer inlichten. De bassist op het ESF was mijn oude muziekleraar (die deed toen het kerstklokje)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niks anders van Teach-In weten dan de naam van hun liedjeEn de voornaam van de zangeres, nog net.
Ah oké, dan snap ik de voorliefdequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dan zal ik je nog een keer inlichten. De bassist op het ESF was mijn oude muziekleraarDie kreeg vorige week een linkje. Zijn dochter zat bij mij in de klas
Volgende week ZOU er in Enschede nog een optreden zijn, maar dat gaat niet door, want te weinig kaarten verkocht.
Is dat een combinatie tussen lachertje en latertje?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
Het is dit jaar alweer 6 jaar geleden dat Nederland überhaupt won. We zijn weer het lachtertje van Europa![]()
Nee het is meer dat de rest van Europa echt heel slecht is in Nederlands.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat een combinatie tussen lachertje en latertje?
En alle keren dat we de finale haalden, 1965 en 1975 dus, waren we in het nadeel als opener van de show. Dus Claude kan kiezen uit twee kwadenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef NailQueen het volgende:
1975 is het laatste jaar dat eindigt met 5 dat we in de finale stonden
Op basis van wat er wel op zo'n profiel staat heb je ook al wel een beetje een ideequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik maar ik wil wel een béétje zien of iemand in de communicatie ook een beetje leuk overkomt of meteen heel ongeïnteresseerd en saai is
Zal wel Spaans Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat een combinatie tussen lachertje en latertje?
Eerst maar de finale halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En alle keren dat we de finale haalden, 1965 en 1975 dus, waren we in het nadeel als opener van de show. Dus Claude kan kiezen uit twee kwaden
Nee is ook zo. Maar ik heb toch ook wel vaker mensen gehad die een gezellig profiel leken te hebben maar dan alsnog heel saai bleken te zijn. Maar ik snap dat het concept voor veel mensen prima werkt hoor, dat wel. Het is in elk geval anders dan de restquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Op basis van wat er wel op zo'n profiel staat heb je ook al wel een beetje een ideeAls de antwoorden op alle zelfgekozen vragen bestaan uit 1 of 2 woorden lijkt me dat geen gezellige gesprekspartner
Ja alleen ben je dan ongeveer net zo lang kwijt tijdens één drankje als tijdens het appen om daar achter te komenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Maar ik heb toch ook wel vaker mensen gehad die een gezellig profiel leken te hebben maar dan alsnog heel saai bleken te zijn. Maar ik snap dat het concept voor veel mensen prima werkt hoor, dat wel. Het is in elk geval anders dan de rest
Met als verschil dat je voor appen niet al snel een uur reistijd hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen ben je dan ongeveer net zo lang kwijt tijdens één drankje als tijdens het appen om daar achter te komen
Mja maar appen gaat dan weer een beetje tussen de bedrijven door. Althans voor mij voelt dat niet als veel werk of zo. Het is meer dat het niet té lang moet duren want ik ben normaal mentaal maar met één persoon tegelijk bezig. Dus tijd is kostbaar jeweetogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen ben je dan ongeveer net zo lang kwijt tijdens één drankje als tijdens het appen om daar achter te komen
Dat ook. Een date is ook altijd best wat organisatie. Ze zijn ook vrijwel altijd buiten m'n eigen woonplaats.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met als verschil dat je voor appen niet al snel een uur reistijd hebt
Ik denk Netflix. Ik ben nog niet in ESF-voorrondes-mood en WIDM kijk ik sowieso niet dus dan maar eenzaam een serie kijken. Of op de PS5 misschien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Waar zitten we zometeen? Widm, België of Litouwen?
Ik kijk met lasagne op schoot. Heeft 2 uur gekookt maar het was het wachten waard
Ik ga voor WIDM nu. Volgende week wel bij de Luxemburg finale als ze echt kiezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk met lasagne op schoot. Heeft 2 uur gekookt maar het was het wachten waard
Ik ga naar WIDM. Zonder lasagna overigens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Ja daarom had ik ook alleen mn eigen stad haha, maar dan moet je die luxe wel hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met als verschil dat je voor appen niet al snel een uur reistijd hebt
Ik weet niet wat erger isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb mn eerste weekend als mod meteen verstek laten gaan, weekendje weg met de schoonfamilie
Nou jaaaa dat verdient wel een ontslag hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb mn eerste weekend als mod meteen verstek laten gaan, weekendje weg met de schoonfamilie
Dat zijn minpunten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Oh, zo ver wilde ik nog niet gaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou jaaaa dat verdient wel een ontslag hoor.
Ik wel hoor. Als het al zo begint, wordt het ook nooit beterquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zo ver wilde ik nog niet gaan eigenlijk.
Voor mij is de dichtstbijzijnde optie alsnog een half uur rijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Wacht, je dichtstbijzijnde schoonfamilie? Hoeveel heb je er wel niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij is de dichtstbijzijnde optie alsnog een half uur rijden
Of zijn weekend is een halfuur rijden.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, je dichtstbijzijnde schoonfamilie? Hoeveel heb je er wel niet?
Ik vrees met je mee. Door het slotje posten, nota bene je schóónfamilie boven ons stellen en dat allemaal in week 1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Als het al zo begint, wordt het ook nooit beter
In elk stadje een schatje is zijn motto.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, je dichtstbijzijnde schoonfamilie? Hoeveel heb je er wel niet?
Je hoort hem er nooit over maar ik heb altijd wel gedacht dat hij een enorme player is!quote:Op zondag 19 januari 2025 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
In elk stadje een schatje is zijn motto.
Dat is toch een voorwaarde om hier mee te posten?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hoort hem er nooit over maar ik heb altijd wel gedacht dat hij een enorme player is!
Dat wel natuurlijk. Iedereen is hier een playerquote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een voorwaarde om hier mee te posten?
Ja wij zijn een heel speciaal hoekje van Fokquote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een voorwaarde om hier mee te posten?
Er is hier zó veel rizz, dat de meeste mensen hier niet eens durven te posten.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja wij zijn een heel speciaal hoekje van Fok
Mensen van onze leeftjd zouden geen woorden als rizz moeten gebruiken, aldus mensen van jongere leeftijdquote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is hier zó veel rizz, dat de meeste mensen hier niet eens durven te posten.
Ja maar die mensen van jongere leeftijd hebben niks te willen Ari, wij maken nu de dienst uit in deze wereldquote:Op zondag 19 januari 2025 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mensen van onze leeftjd zouden geen woorden als rizz moeten gebruiken, aldus mensen van jongere leeftijd
Wat is in vredesnaam rizz 👵🏼quote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is hier zó veel rizz, dat de meeste mensen hier niet eens durven te posten.
Als je het moet vragen, dan heb je het nietquote:
Wat mooi. Is dit echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
Ik ben opgegroeid op een voormalige boerderij op de Veluwe en wij hadden altijd best veel muizen. M'n ouders probeerden er vanaf te komen maar ik gaf ze juist stiekem caviavoedsel en ze kwamen elke nacht heel stipt om 12 uur tevoorschijn om te eten. Een hele familie met kleintjes en alles.
Ik kan nog de olympische winst van Bradbury herinneren, toen maakte ik voor het eerst kennis met deze eigenschap van de sport.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:49 schreef Redefine het volgende:
Shorttrack is een hele leuke sport, maar dit is wel een finale op zijn slechtste. Eerst gooit Italië Polen eruit en op het laatste nog Nederland. Italië wordt gediskwalificeerd. Resultaat de minste in de finale Frankrijk wint
Nee, dit verhaal is een klassieke parabel. Waarin het kindje Strani stiekem de arme muizen voert, die onderduiken tegen het regime van de woeste volwassenen die ze willen verbannen. Dat voeren is een kleine daad van verzet, die aan het einde de eerste stap blijkt te zijn in het omverwerpen van de onderdrukkende Franco-dictatuur.quote:
Dat blijft de meest memorabele ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik kan nog de olympische winst van Bradbury herinneren, toen maakte ik voor het eerst kennis met deze eigenschap van de sport.
Ja jaquote:
My love for you is growing wide and strongquote:
4 jaar comedy en nieuwe memesquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Een nieuwe dag. Een nieuwe president.
Het ziet er anders vrij grijs uit en niet blauw.quote:
Dan benoem ik het Grijze Maandagquote:Op maandag 20 januari 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ziet er anders vrij grijs uit en niet blauw.
Wie is de nieuwe mod?quote:
Ja oké het zit gewoon zo diep nog allemaal dat ik het via een parabel moet vertellenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit verhaal is een klassieke parabel. Waarin het kindje Strani stiekem de arme muizen voert, die onderduiken tegen het regime van de woeste volwassenen die ze willen verbannen. Dat voeren is een kleine daad van verzet, die aan het einde de eerste stap blijkt te zijn in het omverwerpen van de onderdrukkende Franco-dictatuur.
Ja klopt. Ik zat zelf elders lekker in het zonnetje dus de veldrijders moesten het zonder mijn aanwezigheid doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef Redefine het volgende:
Vandaag zijn ze weer aan het veldrijden in de buurt van @:Strani
Dank je wel, nu is het zwarte maandag gewordenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan Suzan en Freekdag
Suzan was gister in hetzelfde restaurant als ik!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan Suzan en Freekdag
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Suzan was gister in hetzelfde restaurant als ik!
Heb je je een beetje gedragen?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
We moeten wel onthouden dat Meke een fan is van Soundos dus ik durf niet uit te sluiten dat ze ook een te hoge dunk heeft van Suzan en Freekquote:Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen?
En heeft zij zich een beetje gedragen?
Wow, dat vind ik een belediging.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten wel onthouden dat Meke een fan is van Soundos dus ik durf niet uit te sluiten dat ze ook een te hoge dunk heeft van Suzan en Freek
Ja snap ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow, dat vind ik een belediging.
Ik gedraag me altijd! De ober stond aan onze tafel en toen kwam er iemand vragen waar de wc was en toen we keken bleek zij hetquote:Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen?
En heeft zij zich een beetje gedragen?
Zonder Freek? Dit is juice!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 20 januari 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten wel onthouden dat Meke een fan is van Soundos dus ik durf niet uit te sluiten dat ze ook een te hoge dunk heeft van Suzan en Freek
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2664139/1/999#p20 donderdagavond december 2022 19:57[/url] schreef Meke het volgende:
Stemlijstgenot![]()
![]()
1. Suzan & Freek - De Overkant
2. Suzan & Freek - Onderweg naar later
3. Suzan & Freek - Weg van jou
4. Suzan & Freek - Jolene
5. Suzan & Freek - Don't let me down
6. Suzan & Freek - Are you with me
7. Suzan & Freek - Honderd Keer
8. Suzan & Freek - Love me just a little bit more
9. Suzan & Freek - Buiten
10. Suzan & Freek - Papa
11. Suzan & Freek - Dit is voor jou
12. Suzan & Freek - Kwijt
13. Suzan & Freek - Tussen jou & mij
14. Suzan & Freek - Scared of yourself
15. Suzan & Freek - Goud
16. Suzan & Freek - Dicht bij mij
17. Suzan & Freek - Waarom
18. Suzan & Freek - Altijd wel iemand
19. Suzan & Freek - Spiegelbeeld
20. Suzan & Freek - Weather with you
21. Suzan & Freek - Lichtje branden
22. Suzan & Freek - Nog even dit
23. Suzan & Freek - Gedeeld door ons
24. Suzan & Freek - Genoten
25. Suzan & Freek - Dromen in kleur
26. Suzan & Freek - Mag ik daar even stil bij staan
27. Suzan & Freek - De helft van wat je doet
28. Suzan & Freek - Als het avond is
29. Suzan & Freek - Hips don't lie
30. Suzan & Freek - Blauwe Dag
31. Suzan & Freek - 't Geeft niet
32. Suzan & Freek - Deze is voor mij
33. Suzan & Freek - Voor het leven voor elkaar
34. Suzan & Freek - Hou Vol Hou Vast
35. Suzan & Freek - Straks is het te laat
Met vriendinnen hahaquote:
Wat grof om dat te doen terwijl de ober aan jullie tafel bezig was. Suzan heeft nu echt afgedaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd! De ober stond aan onze tafel en toen kwam er iemand vragen waar de wc was en toen we keken bleek zij het![]()
Verder zat ze gelukkig niet in de buurt want ik denk dat je dan toch een beetje gaat staren![]()
Ohh nee het was wel netjes hoor, ze wachtte netjes tot hij weer weg liepquote:Op maandag 20 januari 2025 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat grof om dat te doen terwijl de ober aan jullie tafel bezig was. Suzan heeft nu echt afgedaan.
Zozo, een hele Vinexwijk vol mannen, die alleen op de Ikeabank een bak opgewarmde lasagna naar binnen moesten werken.quote:
Wat zei de ober?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd! De ober stond aan onze tafel en toen kwam er iemand vragen waar de wc was en toen we keken bleek zij het![]()
Verder zat ze gelukkig niet in de buurt want ik denk dat je dan toch een beetje gaat staren![]()
Haha ja ik denk niet dat je ons Nederlands hier dan goed zou begrijpen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben blij niet in Amerika te wonen...
Nee weinig Amerikanen die Nederlands studeren. Wel veel Russen trouwens. En sowieso oost-europeanen. Vaak vanuit interesse voor Hollandse meesters en kunst.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik denk niet dat je ons Nederlands hier dan goed zou begrijpen.
En dan zijn ze zich waarschijnlijk nog niet eens bewust van de tekstuele kunst die we hier dagelijks met z'n allen posten.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee weinig Amerikanen die Nederlands studeren. Wel veel Russen trouwens. En sowieso oost-europeanen. Vaak vanuit interesse voor Hollandse meesters en kunst.
Sowieso worden de verschillen nogal opgeblazen in de media. Alsof het onder de Democraten een paradijs vol eenhoorns en regenbogen is en onder de Republikeinen een soort brandende hel. Terwijl het land al sinds de oprichting redelijk 50-50 verdeeld is, en het toch steeds ongeveer dezelfde soort mensen zijn geweest.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Dat Biden nog wat familieleden bevoordeelt op de valreep laat toch ook wel zien dat de democraten op dit moment ook weer niet zó veel beter zijn als alternatief.
Heel eerlijk? Dat zou ik ook gedaan hebben. Want je hebt geen flauw idee wat anders de gevolgen gaan zijn. Ik zou op zijn minst mijzelf heerlijk of zalig verklaren en ik ben niet eens Rooms!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso worden de verschillen nogal opgeblazen in de media. Alsof het onder de Democraten een paradijs vol eenhoorns en regenbogen is en onder de Republikeinen een soort brandende hel. Terwijl het land al sinds de oprichting redelijk 50-50 verdeeld is, en het toch steeds ongeveer dezelfde soort mensen zijn geweest.
Tja, maar dat het überhaupt nodig is om ze die gratie te verlenen is al aardig vreemd.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Dat zou ik ook gedaan hebben. Want je hebt geen flauw idee wat anders de gevolgen gaan zijn. Ik zou op zijn minst mijzelf heerlijk of zalig verklaren en ik ben niet eens Rooms!
Ik vrees zijn buitenland-politiek anders ook welquote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben blij niet in Amerika te wonen...
Ik denk dat het toch vooral weer grootspraak is om betere onderhandelingsposities te bemachtigen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees zijn buitenland-politiek anders ook wel
We bereiden vanuit Spanje op het moment een bod voor om die plek in te nemenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Is het nog steeds Netherlands Second of kunnen we dat op onze buik schrijven?
Maar is de boel daar ook niet wat corrupter dan hier? Ik heb in ieder geval het gevoel dat je daar eerder een probleem hebt dan hier.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, maar dat het überhaupt nodig is om ze die gratie te verlenen is al aardig vreemd.
Ik ga zo denk ik lekker in bed liggen met mijn boekje en de elektrische deken even vol aan zodat het bed warm is (maar dan voordat ik erin kruipquote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik ga lekker Eurosong terugkijken.
Nee zeker maar dat bedoel ik, de mensen (binnen de entourage) van de ene kant zijn niet zó veel beter dan de andere kant.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar is de boel daar ook niet wat corrupter dan hier? Ik heb in ieder geval het gevoel dat je daar eerder een probleem hebt dan hier.
Ik lig al in pyjama op de bank onder mijn elektrische dekenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik lekker in bed liggen met mijn boekje en de elektrische deken even vol aan zodat het bed warm is (maar dan voordat ik erin kruip)
Dat hoef je niet te doenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik ga lekker Eurosong terugkijken.
Ik had altijd wel het gevoel dat Obama wel het verschil maakte, maar dat kan aan mij liggen?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker maar dat bedoel ik, de mensen (binnen de entourage) van de ene kant zijn niet zó veel beter dan de andere kant.
Ierse Eurosong moet je wel live kijken, je kunt misschien een pindakaas pakket winnen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is t ruk? Eerste nummer valt tegen in ieder geval.
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is t ruk? Eerste nummer valt tegen in ieder geval.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ierse Eurosong moet je wel live kijken, je kunt misschien een pindakaas pakket winnen.
Dat sowieso. Al zijn handelsbarrières potentieel wel schadelijk voor specifieke sectoren, waar we in Nederland ook veel last van kunnen hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch vooral weer grootspraak is om betere onderhandelingsposities te bemachtigen.
Het is meer dat de Republikeinen zover van ons afstaan en de laatste jaren echt in extremen zijn vervallen, waardoor de democraten als het fatsoenlijke en normaal worden gezien. In Nederland zouden we echter zeer ver aan de rechterkant plaatsen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso worden de verschillen nogal opgeblazen in de media. Alsof het onder de Democraten een paradijs vol eenhoorns en regenbogen is en onder de Republikeinen een soort brandende hel. Terwijl het land al sinds de oprichting redelijk 50-50 verdeeld is, en het toch steeds ongeveer dezelfde soort mensen zijn geweest.
Bij elke andere president in de geschiedenis zou ik het ook als een dubieuze stap hebben gezien. Maar met Trump lijkt het mij broodnodig om dit te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Dat Biden nog wat familieleden bevoordeelt op de valreep laat toch ook wel zien dat de democraten op dit moment ook weer niet zó veel beter zijn als alternatief.
In Amerika is veel meer corruptie dan hier ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar is de boel daar ook niet wat corrupter dan hier? Ik heb in ieder geval het gevoel dat je daar eerder een probleem hebt dan hier.
Misschien nog een keer de speech van Trump opzetten. Twintig minuten lang oreren in een en dezelfde intonatie doet iedereen wel in slaap sukkelen. Waarbij het grote voordeel van luisteren is, dat je zijn enorm afleidende rare mimiek tijdens het spreken niet ziet.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik lekker in bed liggen met mijn boekje en de elektrische deken even vol aan zodat het bed warm is (maar dan voordat ik erin kruip)
Obama wel ja, dat vond ik ook een uitzondering.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had altijd wel het gevoel dat Obama wel het verschil maakte, maar dat kan aan mij liggen?
Door ons eerste filmpje weet Trump dat wij jullie verslagen hebben en jullie nu dood zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
We bereiden vanuit Spanje op het moment een bod voor om die plek in te nemenWe bieden zon.
Ik mag hopen dat hij een dab probeerde die misluktequote:Op maandag 20 januari 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ondertussen doet Elon aan een bepaalde rek en strek oefening voor zijn arm.
Nee joh we waren niet dood, we hielden gewoon een siëstaquote:Op maandag 20 januari 2025 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door ons eerste filmpje weet Trump dat wij jullie verslagen hebben en jullie nu dood zijn
En wij hebben Lee Towers
En Gerri Eickhofquote:Op maandag 20 januari 2025 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door ons eerste filmpje weet Trump dat wij jullie verslagen hebben en jullie nu dood zijn
En wij hebben Lee Towers
Dat is wel echt? Geen AI?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik zie dat extreem rechts alweer doet alsof het uit z'n verband is getrokken. Maar zo'n gebaar maak je nooit per ongeluk en zeker niet met dat enthousiasme.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Er staan zo ongeveer 1000 video's van dit moment op twitter
Romeinse Groet, Bellamy Salute etc. er zijn genoeg historische referenties, maar die zijn eigenlijk allemaal no go geworden na WO2 omdat het zoveel lijkt op een Hitler groet. Het is niet dat hij daar mee is opgevoed ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat extreem rechts alweer doet alsof het uit z'n verband is getrokken. Maar zo'n gebaar maak je nooit per ongeluk en zeker niet met dat enthousiasme.
Nee precies. Hoewel er in Zuid-Afrika vast wat meer sympathie voor bestaat dan gemiddeld.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Romeinse Groet, Bellamy Salute etc. er zijn genoeg historische referenties, maar die zijn eigenlijk allemaal no go geworden na WO2 omdat het zoveel lijkt op een Hitler groet. Het is niet dat hij daar mee is opgevoed ofzo.
Ja. Idem voor het hakenkruis wat voor WOII ook helemaal geen slechte connotatie had.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Romeinse Groet, Bellamy Salute etc. er zijn genoeg historische referenties, maar die zijn eigenlijk allemaal no go geworden na WO2 omdat het zoveel lijkt op een Hitler groet. Het is niet dat hij daar mee is opgevoed ofzo.
Zeker niet bij Elon Goebbels.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn zo veel andere groeten die je kan brengen, maar uitgerekend kiest hij voor dit. Dat is echt geen toeval.
Wat moest dat voorstellen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik vind het echt een vuil opportunistisch mannetje. Gevaarlijk ook.quote:
Hij was al heel lang een nogal 'wisselvallige' vent als het op het morele kompas ging. Dat is sinds zijn overname van Twitter nog verder verschoven. En vanaf zijn besluit om te gaan samenwerken met Trump (dan bedoel ik niet eens de samenwerking zelf) is die echt alleen maar verder zijn dubieuze persoonlijkheid naar buiten aan het duwen. Om de zoveel tijd er wee een twee uitgooien om verkiezingen in een bepaald land te destabiliseren etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vuil opportunistisch mannetje. Gevaarlijk ook.
Symbolisch gezien zou ik graag Twitter laten voor wat het is, maar de alternatieven zijn momenteel nog niet echt top.
Ja dit heb ik ook een beetje. Ik gebruik m'n account al tijden niet meer om te posten maar hou 'm liever wel aan voor als ik iets wil lezen. Maar tegelijkertijd wil ik eigenlijk liever ook weer geen account daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vuil opportunistisch mannetje. Gevaarlijk ook.
Symbolisch gezien zou ik graag Twitter laten voor wat het is, maar de alternatieven zijn momenteel nog niet echt top.
Mwa weet ik niet, dit deed ik ook bij m'n vorige naamtopic.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Met wat meer context is het nog net zo debiel en onnodig, gevaarlijke gek
Ik zit nu ook op BlueSky, maar veel dingen die ik op Twitter volg zitten daar nog niet. Daarnaast vind ik het niet zo lekker werken.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook een beetje. Ik gebruik m'n account al tijden niet meer om te posten maar hou 'm liever wel aan voor als ik iets wil lezen. Maar tegelijkertijd wil ik eigenlijk liever ook weer geen account daar.
Maar is het wel een beetje de snelstgroeiende, denk je? Ook in vergelijking met Threads?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op BlueSky, maar veel dingen die ik op Twitter volg zitten daar nog niet. Daarnaast vind ik het niet zo lekker werken.
Beter geven we je geen naamtopic meer.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa weet ik niet, dit deed ik ook bij m'n vorige naamtopic.
Je mag ook niks meer in dit landquote:Op maandag 20 januari 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter geven we je geen naamtopic meer.
Threads heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk. Maar ik denk wel dat de meeste mensen (die willen overstappen) nu naar BlueSky vertrekken.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is het wel een beetje de snelstgroeiende, denk je? Ook in vergelijking met Threads?
Jij bent dan, zoals bij iedereen bekend hier, óók een gevaarlijke gek!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa weet ik niet, dit deed ik ook bij m'n vorige naamtopic.
Ja oké dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij bent dan, zoals bij iedereen bekend hier, óók een gevaarlijke gek!
En is ook helemaal verslaafd aan ketamine.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij bent dan, zoals bij iedereen bekend hier, óók een gevaarlijke gek!
Nou niet gaan doen alsof jij me niet om het nummer van m'n dealer hebt gevraagd hèquote:Op maandag 20 januari 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En is ook helemaal verslaafd aan ketamine.
Dat heb ik gedaan ja. Maar dat was om deze reden:quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof jij me niet om het nummer van m'n dealer hebt gevraagd hè
Al mijn gevaarlijkegekkenenergie gaat naar jullie, zowel hier als in de DM's!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar, je bent wel ONZE gevaarlijke gek.
Maar wij hebben er inmiddels geen kracht meer voor beste Straan, om al die DM's maar weer te moeten lezenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Al mijn gevaarlijkegekkenenergie gaat naar jullie, zowel hier als in de DM's!
Hoor je DM's te lezen? Ben ik de enige die ze nooit opent?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wij hebben er inmiddels geen kracht meer voor beste Straan, om al die DM's maar weer te moeten lezen
Hoeft ook niet per se, die naar jou zijn voornamelijk copy-paste bedreigingen en beledigingen. Maar het voelt gewoon fijn om ze te sturen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wij hebben er inmiddels geen kracht meer voor beste Straan, om al die DM's maar weer te moeten lezen
Dat moet helaas wel. Als we ze niet lezen, dan gaat die al die andere kanalen langs om ons te bereikenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoor je DM's te lezen? Ben ik de enige die ze nooit opent?
Ik hoor blijkbaar niet tot de inner-circle.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet helaas wel. Als we ze niet lezen, dan gaat die al die andere kanalen langs om ons te bereiken
Copy-paste, daar herkennen we de luie Spanjaard weer in je.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per se, die naar jou zijn voornamelijk copy-paste bedreigingen en beledigingen. Maar het voelt gewoon fijn om ze te sturen.
Wees maar blijquote:Op maandag 20 januari 2025 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoor blijkbaar niet tot de inner-circle.
Zolang hij nog niet is langs geweest wel ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben een gezegend mens.
Op dit vlak dan.
Is inderdaad super gezondquote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef H_T het volgende:
Wat is TLC toch een educatieve zenderEr was net een kerel op die zijn urinedrinkende vriendin de volgende stap wilde laten zetten en haar wilde leren hoe ze pis kon snuiven. Daarna liet hij vol trots een van zijn verzamelingen gerijpte urine zien. Vriendin vertelde vervolgens vol trots dat ze weleens een klysma heeft gebruikt gevuld met gerijpte urine van haar vriend om zo een oorinfectie te lijf te gaan. Had ik anders nooit geweten!
Ik denk dat zij kunstmatige urea gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Is inderdaad super gezondOok voor je huid doet het wonderen, als je het door een zalfje doet. Kan gewoon nivea zijn.
Allemaal leuk en aardig maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Heeft ze ook yes gezegd tegen de dress?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef H_T het volgende:
Wat is TLC toch een educatieve zenderEr was net een kerel op die zijn urinedrinkende vriendin de volgende stap wilde laten zetten en haar wilde leren hoe ze pis kon snuiven. Daarna liet hij vol trots een van zijn verzamelingen gerijpte urine zien. Vriendin vertelde vervolgens vol trots dat ze weleens een klysma heeft gebruikt gevuld met gerijpte urine van haar vriend om zo een oorinfectie te lijf te gaan. Had ik anders nooit geweten!
Nee, maar de vrouw met de illegale kontfillers heeft ze inmiddels afgezworenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Heeft ze ook yes gezegd tegen de dress?
Ah! Concombre a l'urine. Als dat op de juiste manier wordt bereid kan dat spectaculair zijn en zéker geschikt voor een speciale gelegenheidquote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat zij kunstmatige urea gebruiken
Pisvent had ook komkommer gewassen in zijn urine en geserveerd bij een familie-etentje
Pisventquote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat zij kunstmatige urea gebruiken
Pisvent had ook komkommer gewassen in zijn urine en geserveerd bij een familie-etentje
Het heet niks voor niks The Learning Channelquote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef H_T het volgende:
Wtfquote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef H_T het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit op de NPO hoort. Dat is nou dat educatieve en toch ook culturele waar de NPO voor bedoeld is.quote:
quote:Jan neukte zijn moeder en Kees deed het met de hond
Dat interesseert mij geen fuck dus hou gewoon je mond
U ook een alleraardigste dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:13 schreef Strani het volgende:
Tevens een hele goedemorgen allen op deze prachtige dinsdag de 21e.
Mijn dank is groot, amice. Heeft de ouverture van deze dag u tot zover weten te bekoren?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
U ook een alleraardigste dinsdagmorgen
Helaas is de lucht even gebrouilleerd als ik met mijn schoonmoeder, maar als ik straks een dikke Havana in de brand steek kom ik de rest van de ochtend wel door!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, amice. Heeft de ouverture van deze dag u tot zover weten te bekoren?
Kijk, dat stemt mij ondanks de teleurstellende weersomstandigheden toch nog goedgemutst. Ik ben voornemens mijn ochtend kleur te geven met een rondje golf en heb mezelf beloofd dat ik mij een beloning in de vorm van een voortreffelijke lunch bij Chez Jean Paul veroorloof mits ik onder par blijf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas is de lucht even gebrouilleerd als ik met mijn schoonmoeder, maar als ik straks een dikke Havana in de brand steek kom ik de rest van de ochtend wel door!
Neem er één van mij, ouwe pik. Want vergeet niet: vis moet zwemmen!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, dat stemt mij ondanks de teleurstellende weersomstandigheden toch nog goedgemutst. Ik ben voornemens mijn ochtend kleur te geven met een rondje golf en heb mezelf beloofd dat ik mij een beloning in de vorm van een voortreffelijke lunch bij Chez Jean Paul veroorloof mits ik onder par blijf.
Ha, maak je geen zorgen, de kwaliteitswijn zal rijkelijk vloeien! Ik heb mijn meest gewaardeerde sommelier alvast ingelicht over mijn verwachte komst.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neem er één van mij, ouwe pik. Want vergeet niet: vis moet zwemmen!
Ze treden ook nog steeds op enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik had niet verwacht dat de Heideroosjes anno 2025 nog steeds actueel zouden zijn, maar blijkbaar wel
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ja, ik bedoelde ook dat de inhoud van dat liedje blijkbaar nog actueel was.quote:
Tussendoor zijn ze even gestoptquote:
Maar vier keer ofzo.quote:
Ik heb ze nog gezien in Deventer. Vooraf een echt Deventer stadsbiertje gedronken in een café om de hoek, maar dat bier bleek gebrouwen te zijn in Antwerpenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar vier keer ofzo.
De zangert stond zaterdag hier op het podium bij de Ramones tributeband.
Ik weet nog dat ik erbij was toen ze de eerste keer stopten
Ahja, dat laatste hoor je vaker.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gezien in Deventer. Vooraf een echt Deventer stadsbiertje gedronken in een café om de hoek, maar dat bier bleek gebrouwen te zijn in Antwerpen
Andere plaatsen ben ik wel gewend, maar een ander land vond ik wel een stapje extraquote:
Gebruikte ik toch al niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef Momo het volgende:
NWS / Instagram blokkeert hashtags
Ach ook Meta en TikTok gaan mee in de Trump dictatuur.
En ik dacht nog wel zo dat jij elke dag sportschoolselfies plaatste.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebruikte ik toch al niet.
Sinds de zomervakantie nog maar 1 keer geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel zo dat jij elke dag sportschoolselfies plaatste.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook steeds meer aan dat soort dingen zit te denken. Ook Instagram enzo. Zoveel reclame en onzin.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb het toch gedaan. Ik heb m'n persoonlijke account op het voormalige Twitter gedeactiveerd.
Snap ik. Instagram en zo laat ik voor nu wel staan. Maar X ben ik klaar mee. Ik gebruikte het al een tijd niet meer sinds Musk het had, maar nu wil ik er ook geen account meer hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook steeds meer aan dat soort dingen zit te denken. Ook Instagram enzo. Zoveel reclame en onzin.
Nouja, het enige wat ik vervelend zou vinden is dat een ander met mijn username aan de haal kan gaan en dat men wel denkt dat ik het benquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Instagram en zo laat ik voor nu wel staan. Maar X ben ik klaar mee. Ik gebruikte het al een tijd niet meer sinds Musk het had, maar nu wil ik er ook geen account meer hebben.
Tja dat risico bestaat. Er zijn er nog een paar meer in de wereld met mijn naam dus als zij hem willen hebben dan mogen ze. Je volgers ben je toch kwijt dus die zien dan niet automatisch weer die handle verschijnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat ik vervelend zou vinden is dat een ander met mijn username aan de haal kan gaan en dat men wel denkt dat ik het ben
Ik heb alle volgers en dergelijk eruit gegooid en mijn account op privé gezet. Zo lang ik nog bezig ben de afwikkeling van bepaalde zaken wil ik niet dat een ander die naam gebruiktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja dat risico bestaat. Er zijn er nog een paar meer in de wereld met mijn naam dus als zij hem willen hebben dan mogen ze. Je volgers ben je toch kwijt dus die zien dan niet automatisch weer die handle verschijnen.
Ik overweeg hetzelfde wel te doen, al zit ik daar anoniem. Jammer genoeg kan ik van andere platforms niet zo makkelijk ESF nieuwtjes delen op Fok.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb het toch gedaan. Ik heb m'n persoonlijke account op het voormalige Twitter gedeactiveerd.
Twitter is eigenlijk een metafoor voor Amerika: in principe wil je er niets mee te maken hebben want het is totaal verneukt door een megalomane fascist, maar je moet er af en toe wel iets mee doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik overweeg hetzelfde wel te doen, al zit ik daar anoniem. Jammer genoeg kan ik van andere platforms niet zo makkelijk ESF nieuwtjes delen op Fok.
Facebook heb ik al jaren en daar doe ik beduidend meer mee, dus dat kost wat meer moeite om afscheid van te nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:37 schreef NailQueen het volgende:
Kom allen gezellig op feesboek
(Ik heb laatst ook instagram aangemaakt maar doe er nog niets mee)
Ja het blijft een afweging. Ik had iets van 1500 volgers (dat waren er ooit 3000 dus ik denk dat al heel wat mensen hun account hebben opgegeven) maar deed er al lang niks meer mee. Dat maakt het besluit wel makkelijker.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik overweeg hetzelfde wel te doen, al zit ik daar anoniem. Jammer genoeg kan ik van andere platforms niet zo makkelijk ESF nieuwtjes delen op Fok.
Ik heb momenteel Instagram en Facebook, en daarnaast ook Reddit en dan als passieve gebruiker nog tiktok. Nooit iets gepost daar maar ik kijk wel video's.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:37 schreef NailQueen het volgende:
Kom allen gezellig op feesboek
(Ik heb laatst ook instagram aangemaakt maar doe er nog niets mee)
Reddit is het handigst als je echt over specifieke zaken wilt lezen. Sterker nog, ik denk dat misschien wel de helft van de vragen die ik aan Google stel het woord 'reddit' inbegrijpen zodat ik meteen de nuttige resultaten zie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:49 schreef Momo het volgende:
Feesboek is wel echt een 50+ domein nu. Maarja Feesboek en Insta zijn beide van Meta. Reddit zit ik ook wel veel op.
Ik had best wel leuke volgers. Veel journalisten en politici enzo. Uit de tijd dat ik echt nog veel deed op twitter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het blijft een afweging. Ik had iets van 1500 volgers (dat waren er ooit 3000 dus ik denk dat al heel wat mensen hun account hebben opgegeven) maar deed er al lang niks meer mee. Dat maakt het besluit wel makkelijker.
Haha nou beter toch. En af en toe grote schoonmaak houden op die netwerken voelt heerlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had best wel leuke volgers. Veel journalisten en politici enzo. Uit de tijd dat ik echt nog veel deed op twitter.
Instagram heb ik twee accounts, eentje nog van toen ik nog hamsters fokte waar ik het meeste op doe en mijn oude eigen account. Tja en Facebook. Gooi van tijd tot tijd weer veel vrienden weg enzo. Eigenlijk is mijn sociale leven online best ruk
Krabbelen is wel de leukste manier van stalkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel voor dat we Hyves weer in de lucht gooien
*insert dansende banaan*quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Het meest vreselijk is de normalisering van die idioot door de media. "Trump deed enkele opmerkelijke voorstellen" = Trump spuwde de meest absurde onzin die je je kunt voorstellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
Tevens is Rita Verdonk na al die jaren nog steeds een kutwijf. Niet verrassend natuurlijk dat ze een grote fan is van Trump.
Precies! Er is maar een @scheurjurkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat ik vervelend zou vinden is dat een ander met mijn username aan de haal kan gaan en dat men wel denkt dat ik het ben
Nee klopt. Dat constant verschuiven van wat we als samenleving 'normaal' vinden veroorzaakt zo veel schade. Lastig nu ook je voor te stellen dat men in de jaren 90 nog massaal woedend was over de woorden van Hans Janmaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het meest vreselijk is de normalisering van die idioot door de media. "Trump deed enkele opmerkelijke voorstellen" = Trump spuwde de meest absurde onzin die je je kunt voorstellen.
Jij kijkt gewoon Nederlandse tv!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
Tevens is Rita Verdonk na al die jaren nog steeds een kutwijf. Niet verrassend natuurlijk dat ze een grote fan is van Trump.
Ja johquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij kijkt gewoon Nederlandse tv!
Ah dat had ik toen ik werd overgeplaatst naar Vught!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef Troel het volgende:
Ik had dus een kaartje in de bus vandaag van mijn nieuwe werk. WElkom in het team. Succes met afronden en tot snel
En ik vind het echt superleuk! Voelt gewoon zo fijn!
Bedoel je hiermee te impliceren wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat had ik toen ik werd overgeplaatst naar Vught!
(Nee serieus, dat is inderdaad leuk!)
De vergelijking met Idiocracy is al vaker gemaakt, maar het is echt af en toe alsof je in een soort parallelle realiteit bent beland. En maar doen alsof het allemaal volstrekt normaal is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat constant verschuiven van wat we als samenleving 'normaal' vinden veroorzaakt zo veel schade. Lastig nu ook je voor te stellen dat men in de jaren 90 nog massaal woedend was over de woorden van Hans Janmaat.
Maar de samenleving is ook anders dan in de jaren 90, dus die vergelijking is ben ik bang wel een beetje krom, ook al snap ik hem ook wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat constant verschuiven van wat we als samenleving 'normaal' vinden veroorzaakt zo veel schade. Lastig nu ook je voor te stellen dat men in de jaren 90 nog massaal woedend was over de woorden van Hans Janmaat.
De integratie in Spanje gaat wat moeizaam blijkbaar. Geen wonder dat hij weinig heeft met Ritaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij kijkt gewoon Nederlandse tv!
Nee joh dat kan niet eens. We hebben hier in Vught helemaal geen internet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te impliceren wat ik denk dat je bedoelt?
Nou ja, dat klopt wel wat je zegt maar bepaalde waarden zijn ook gewoon echt veranderd, in de tussentijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar de samenleving is ook anders dan in de jaren 90, dus die vergelijking is ben ik bang wel een beetje krom, ook al snap ik hem ook wel.
Is goed Ridouanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh dat kan niet eens. We hebben hier in Vught helemaal geen internet.
Oh ik heb net mn twittert ook weggemikt. Kwam eigenlijk hier om dat te melden, maar zie dat ik niet de enige ben. Facebook ga ik binnenkort ook wegdoen denk ik, daar al 5 jaar niet meer gepost.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Instagram en zo laat ik voor nu wel staan. Maar X ben ik klaar mee. Ik gebruikte het al een tijd niet meer sinds Musk het had, maar nu wil ik er ook geen account meer hebben.
High five!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh ik heb net mn twittert ook weggemikt. Kwam eigenlijk hier om dat te melden, maar zie dat ik niet de enige ben. Facebook ga ik binnenkort ook wegdoen denk ik, daar al 5 jaar niet meer gepost.
Voortaan maar weer oldschool op de forums.
De dansende banaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Om wat?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Er is weer ophef in ESF land. Moldavië trekt zich terug.
Waarschijnlijk om financiële redenen. Terwijl ze zaterdag nog een (voor ons) geweldige auditieronde hadden.quote:
Je bedoelt dat ze geen kans hebben om te winnenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om financiële redenen. Terwijl ze zaterdag nog een (voor ons) geweldige auditieronde hadden.
Winnen is toch duurder dan gewoon mee doen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze geen kans hebben om te winnen
quote:
Gewoon uitdelen en dan gaan we gezellig met z'n allen knagenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb net appels gekocht. Moet ik me zorgen maken?
Wel leuk maar pittig! Welk vak?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef Troel het volgende:
Pfff, de jongste heeft een nieuwe opdracht gekregen van school. Binnen 7 weken moeten ze een mini-business bedenken en uitvoeren en dergelijke. Circulair product. Sponsoren zoeken, inkoop doen, en dan vervolgens minimaal 15 producten verkopen.
Dit ken ik (zij het met wat grotere bedragen dan 50 euro) alleen maar van een hbo-opleiding, neit van een mavo 3 klasEn 7 weken?? Daar ging mijn idee om paddestelen te kweken op koffiedik
Dat ken ik wel van het hbo inderdaad, maar dan waren we met een groep van 11 van verschillende richtingen. Maar dan hadden we een half jaar de tijd ervoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef Troel het volgende:
Pfff, de jongste heeft een nieuwe opdracht gekregen van school. Binnen 7 weken moeten ze een mini-business bedenken en uitvoeren en dergelijke. Circulair product. Sponsoren zoeken, inkoop doen, en dan vervolgens minimaal 15 producten verkopen.
Dit ken ik (zij het met wat grotere bedragen dan 50 euro) alleen maar van een hbo-opleiding, neit van een mavo 3 klasEn 7 weken?? Daar ging mijn idee om paddestelen te kweken op koffiedik
PGP, onderdeel economie en ondernemen of iets dergelijks. Wel echt waar hij voro gekozen heeft en veel beter dan de vorige opdracht wat de hovenierskant was zeg maarquote:
Jep, ze werken in tweetallen, dus in principe moeten ze allebei minimaal 25 euro binnen zien te halen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:10 schreef Strani het volgende:
Ik vind het best heftig voor een MAVO inderdaad. Dus voor sponsoren bedoelen ze gewoon vrijwilligers die geld geven voor de inkopen en zo?
Ik wil wel één of twee navullingenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
PGP, onderdeel economie en ondernemen of iets dergelijks. Wel echt waar hij voro gekozen heeft en veel beter dan de vorige opdracht wat de hovenierskant was zeg maar
[..]
Jep, ze werken in tweetallen, dus in principe moeten ze allebei minimaal 25 euro binnen zien te halen.
Het idee wat ze nu hebben (en ja, daar kregen ze hulp bij) is om navullingen te maken voor handzeeppompjes. (Dus, iemand nog iets nodig, hehe)
Whahaha, je weet nog niet eens wat en hoe johquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil wel één of twee navullingen![]()
Stuur maar een DM![]()
#HelpdezoonvanTroeldeMavodoor
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb net appels gekocht. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon uitdelen en dan gaan we gezellig met z'n allen knagen
Ik word weggepestquote:
Leuk ideequote:Op woensdag 22 januari 2025 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
PGP, onderdeel economie en ondernemen of iets dergelijks. Wel echt waar hij voro gekozen heeft en veel beter dan de vorige opdracht wat de hovenierskant was zeg maar
[..]
Jep, ze werken in tweetallen, dus in principe moeten ze allebei minimaal 25 euro binnen zien te halen.
Het idee wat ze nu hebben (en ja, daar kregen ze hulp bij) is om navullingen te maken voor handzeeppompjes. (Dus, iemand nog iets nodig, hehe)
Pittig is niet erg. Denk dat het leven pittiger isquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk idee
Inderdaad een pittige opdracht. Maar zo is het leven ook
Maakt mij niet uit hoor, ik smeer alles op m’n handen. Die zijn niet meer te reddenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Whahaha, je weet nog niet eens wat en hoe johZodra ze echt wat hebben, stuur ik je wel een DM en mag je alsnog kijken of je dat wilt.
Ik vind het vooral leuk te zien dat ze er echt fanatiek mee bezig zijn al.
Oja leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:37 schreef Troel het volgende:
De rolstoelvriendelijke moestuinbak met een beplantingsplan was echt niet zijn ding, dus dit is een veel beterequote:Op woensdag 22 januari 2025 17:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja leuk![]()
Kan me voorstellen dat dit ook wel echt iets is waar een vuurtje door kan gaan branden![]()
(En als het niet je ding is wel pittig)
Ja bijzonder. Ik snap dat t niet super gaat, maar beetje tijd geven kan toch ook wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En de coach wordt straks ontslagen
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat maakt ook geen bal meer uit.
Effectiviteit ten topquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:02 schreef sportfreak het volgende:
Heeft iemand bijgehouden hoe vaak Feyenoord op doel heeft geschoten? Ik schat slechts een keer of drie.
Dat is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van hoe het al het hele seizoen in de competitie gaatquote:
Als de druk erop staat, kan er vanalles gebeuren. Het Nederlands Elftal speelde/speelt ook vaker beter tegen ‘grote’ landen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van hoe het al het hele seizoen in de competitie gaatDaar heeft het elke wedstrijd legio kansen nodig om tot scoren te komen terwijl elke kans voor de tegenstander er direct in vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |