SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Was dat die film met Nicole Kidman?
Waarom was het muisje doodgegaan dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Troel het volgende:
En ik wilde Fred quoten. Hier ook een muis vannacht. Nog levend, want het piepte. Maar ik had geen zin om van de bank af te komen, dus we hebben gewacht tot het ochtend was en het beestje dood was
Er zaten twee katten omheen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom was het muisje doodgegaan dan?
Die muizen hebben het koud buiten blijkbaar. Deze muis hoefde zeker niet dood, en dat is hij ook niet, maar binnen zijn ze niet welkom.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Troel het volgende:
En ik wilde Fred quoten. Hier ook een muis vannacht. Nog levend, want het piepte. Maar ik had geen zin om van de bank af te komen, dus we hebben gewacht tot het ochtend was en het beestje dood was
Ja, het is weer iets anders dan “In Spanje schijnt altijd de zon”quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
Dit is zo'n typische paniek-TT voor als je opeens doorhebt dat je de LaPo hebt en niet weet wat je in vredesnaam moet doen.
Ook geniaal natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is weer iets anders dan “In Spanje schijnt altijd de zon”
Nee hoor. Ik zou dit topic altijd met iets met Teach-In doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
Dit is zo'n typische paniek-TT voor als je opeens doorhebt dat je de LaPo hebt en niet weet wat je in vredesnaam moet doen.
Ik zou niks anders van Teach-In weten dan de naam van hun liedjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou dit topic altijd met iets met Teach-In doenIets met voorliefde
Ah, kijk. Dan zal ik je nog een keer inlichten. De bassist op het ESF was mijn oude muziekleraar (die deed toen het kerstklokje)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niks anders van Teach-In weten dan de naam van hun liedjeEn de voornaam van de zangeres, nog net.
Ah oké, dan snap ik de voorliefdequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dan zal ik je nog een keer inlichten. De bassist op het ESF was mijn oude muziekleraarDie kreeg vorige week een linkje. Zijn dochter zat bij mij in de klas
Volgende week ZOU er in Enschede nog een optreden zijn, maar dat gaat niet door, want te weinig kaarten verkocht.
Is dat een combinatie tussen lachertje en latertje?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
Het is dit jaar alweer 6 jaar geleden dat Nederland überhaupt won. We zijn weer het lachtertje van Europa![]()
Nee het is meer dat de rest van Europa echt heel slecht is in Nederlands.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat een combinatie tussen lachertje en latertje?
En alle keren dat we de finale haalden, 1965 en 1975 dus, waren we in het nadeel als opener van de show. Dus Claude kan kiezen uit twee kwadenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef NailQueen het volgende:
1975 is het laatste jaar dat eindigt met 5 dat we in de finale stonden
Op basis van wat er wel op zo'n profiel staat heb je ook al wel een beetje een ideequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik maar ik wil wel een béétje zien of iemand in de communicatie ook een beetje leuk overkomt of meteen heel ongeïnteresseerd en saai is
Zal wel Spaans Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat een combinatie tussen lachertje en latertje?
Eerst maar de finale halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En alle keren dat we de finale haalden, 1965 en 1975 dus, waren we in het nadeel als opener van de show. Dus Claude kan kiezen uit twee kwaden
Nee is ook zo. Maar ik heb toch ook wel vaker mensen gehad die een gezellig profiel leken te hebben maar dan alsnog heel saai bleken te zijn. Maar ik snap dat het concept voor veel mensen prima werkt hoor, dat wel. Het is in elk geval anders dan de restquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Op basis van wat er wel op zo'n profiel staat heb je ook al wel een beetje een ideeAls de antwoorden op alle zelfgekozen vragen bestaan uit 1 of 2 woorden lijkt me dat geen gezellige gesprekspartner
Ja alleen ben je dan ongeveer net zo lang kwijt tijdens één drankje als tijdens het appen om daar achter te komenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Maar ik heb toch ook wel vaker mensen gehad die een gezellig profiel leken te hebben maar dan alsnog heel saai bleken te zijn. Maar ik snap dat het concept voor veel mensen prima werkt hoor, dat wel. Het is in elk geval anders dan de rest
Met als verschil dat je voor appen niet al snel een uur reistijd hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen ben je dan ongeveer net zo lang kwijt tijdens één drankje als tijdens het appen om daar achter te komen
Mja maar appen gaat dan weer een beetje tussen de bedrijven door. Althans voor mij voelt dat niet als veel werk of zo. Het is meer dat het niet té lang moet duren want ik ben normaal mentaal maar met één persoon tegelijk bezig. Dus tijd is kostbaar jeweetogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen ben je dan ongeveer net zo lang kwijt tijdens één drankje als tijdens het appen om daar achter te komen
Dat ook. Een date is ook altijd best wat organisatie. Ze zijn ook vrijwel altijd buiten m'n eigen woonplaats.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met als verschil dat je voor appen niet al snel een uur reistijd hebt
Ik denk Netflix. Ik ben nog niet in ESF-voorrondes-mood en WIDM kijk ik sowieso niet dus dan maar eenzaam een serie kijken. Of op de PS5 misschien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Waar zitten we zometeen? Widm, België of Litouwen?
Ik kijk met lasagne op schoot. Heeft 2 uur gekookt maar het was het wachten waard
Ik ga voor WIDM nu. Volgende week wel bij de Luxemburg finale als ze echt kiezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk met lasagne op schoot. Heeft 2 uur gekookt maar het was het wachten waard
Ik ga naar WIDM. Zonder lasagna overigens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Ja daarom had ik ook alleen mn eigen stad haha, maar dan moet je die luxe wel hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met als verschil dat je voor appen niet al snel een uur reistijd hebt
Ik weet niet wat erger isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb mn eerste weekend als mod meteen verstek laten gaan, weekendje weg met de schoonfamilie
Nou jaaaa dat verdient wel een ontslag hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb mn eerste weekend als mod meteen verstek laten gaan, weekendje weg met de schoonfamilie
Dat zijn minpunten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Oh, zo ver wilde ik nog niet gaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou jaaaa dat verdient wel een ontslag hoor.
Ik wel hoor. Als het al zo begint, wordt het ook nooit beterquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zo ver wilde ik nog niet gaan eigenlijk.
Voor mij is de dichtstbijzijnde optie alsnog een half uur rijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
Wacht, je dichtstbijzijnde schoonfamilie? Hoeveel heb je er wel niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij is de dichtstbijzijnde optie alsnog een half uur rijden
Of zijn weekend is een halfuur rijden.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, je dichtstbijzijnde schoonfamilie? Hoeveel heb je er wel niet?
Ik vrees met je mee. Door het slotje posten, nota bene je schóónfamilie boven ons stellen en dat allemaal in week 1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Als het al zo begint, wordt het ook nooit beter
In elk stadje een schatje is zijn motto.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, je dichtstbijzijnde schoonfamilie? Hoeveel heb je er wel niet?
Je hoort hem er nooit over maar ik heb altijd wel gedacht dat hij een enorme player is!quote:Op zondag 19 januari 2025 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
In elk stadje een schatje is zijn motto.
Dat is toch een voorwaarde om hier mee te posten?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hoort hem er nooit over maar ik heb altijd wel gedacht dat hij een enorme player is!
Dat wel natuurlijk. Iedereen is hier een playerquote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een voorwaarde om hier mee te posten?
Ja wij zijn een heel speciaal hoekje van Fokquote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een voorwaarde om hier mee te posten?
Er is hier zó veel rizz, dat de meeste mensen hier niet eens durven te posten.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja wij zijn een heel speciaal hoekje van Fok
Mensen van onze leeftjd zouden geen woorden als rizz moeten gebruiken, aldus mensen van jongere leeftijdquote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is hier zó veel rizz, dat de meeste mensen hier niet eens durven te posten.
Ja maar die mensen van jongere leeftijd hebben niks te willen Ari, wij maken nu de dienst uit in deze wereldquote:Op zondag 19 januari 2025 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mensen van onze leeftjd zouden geen woorden als rizz moeten gebruiken, aldus mensen van jongere leeftijd
Wat is in vredesnaam rizz 👵🏼quote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is hier zó veel rizz, dat de meeste mensen hier niet eens durven te posten.
Als je het moet vragen, dan heb je het nietquote:
Wat mooi. Is dit echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
Ik ben opgegroeid op een voormalige boerderij op de Veluwe en wij hadden altijd best veel muizen. M'n ouders probeerden er vanaf te komen maar ik gaf ze juist stiekem caviavoedsel en ze kwamen elke nacht heel stipt om 12 uur tevoorschijn om te eten. Een hele familie met kleintjes en alles.
Ik kan nog de olympische winst van Bradbury herinneren, toen maakte ik voor het eerst kennis met deze eigenschap van de sport.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:49 schreef Redefine het volgende:
Shorttrack is een hele leuke sport, maar dit is wel een finale op zijn slechtste. Eerst gooit Italië Polen eruit en op het laatste nog Nederland. Italië wordt gediskwalificeerd. Resultaat de minste in de finale Frankrijk wint
Nee, dit verhaal is een klassieke parabel. Waarin het kindje Strani stiekem de arme muizen voert, die onderduiken tegen het regime van de woeste volwassenen die ze willen verbannen. Dat voeren is een kleine daad van verzet, die aan het einde de eerste stap blijkt te zijn in het omverwerpen van de onderdrukkende Franco-dictatuur.quote:
Dat blijft de meest memorabele ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik kan nog de olympische winst van Bradbury herinneren, toen maakte ik voor het eerst kennis met deze eigenschap van de sport.
Ja jaquote:
My love for you is growing wide and strongquote:
4 jaar comedy en nieuwe memesquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Een nieuwe dag. Een nieuwe president.
Het ziet er anders vrij grijs uit en niet blauw.quote:
Dan benoem ik het Grijze Maandagquote:Op maandag 20 januari 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ziet er anders vrij grijs uit en niet blauw.
Wie is de nieuwe mod?quote:
Ja oké het zit gewoon zo diep nog allemaal dat ik het via een parabel moet vertellenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit verhaal is een klassieke parabel. Waarin het kindje Strani stiekem de arme muizen voert, die onderduiken tegen het regime van de woeste volwassenen die ze willen verbannen. Dat voeren is een kleine daad van verzet, die aan het einde de eerste stap blijkt te zijn in het omverwerpen van de onderdrukkende Franco-dictatuur.
Ja klopt. Ik zat zelf elders lekker in het zonnetje dus de veldrijders moesten het zonder mijn aanwezigheid doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef Redefine het volgende:
Vandaag zijn ze weer aan het veldrijden in de buurt van @:Strani
Dank je wel, nu is het zwarte maandag gewordenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan Suzan en Freekdag
Suzan was gister in hetzelfde restaurant als ik!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan Suzan en Freekdag
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Suzan was gister in hetzelfde restaurant als ik!
Heb je je een beetje gedragen?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
We moeten wel onthouden dat Meke een fan is van Soundos dus ik durf niet uit te sluiten dat ze ook een te hoge dunk heeft van Suzan en Freekquote:Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen?
En heeft zij zich een beetje gedragen?
Wow, dat vind ik een belediging.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten wel onthouden dat Meke een fan is van Soundos dus ik durf niet uit te sluiten dat ze ook een te hoge dunk heeft van Suzan en Freek
Ja snap ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow, dat vind ik een belediging.
Ik gedraag me altijd! De ober stond aan onze tafel en toen kwam er iemand vragen waar de wc was en toen we keken bleek zij hetquote:Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen?
En heeft zij zich een beetje gedragen?
Zonder Freek? Dit is juice!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 20 januari 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten wel onthouden dat Meke een fan is van Soundos dus ik durf niet uit te sluiten dat ze ook een te hoge dunk heeft van Suzan en Freek
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2664139/1/999#p20 donderdagavond december 2022 19:57[/url] schreef Meke het volgende:
Stemlijstgenot![]()
![]()
1. Suzan & Freek - De Overkant
2. Suzan & Freek - Onderweg naar later
3. Suzan & Freek - Weg van jou
4. Suzan & Freek - Jolene
5. Suzan & Freek - Don't let me down
6. Suzan & Freek - Are you with me
7. Suzan & Freek - Honderd Keer
8. Suzan & Freek - Love me just a little bit more
9. Suzan & Freek - Buiten
10. Suzan & Freek - Papa
11. Suzan & Freek - Dit is voor jou
12. Suzan & Freek - Kwijt
13. Suzan & Freek - Tussen jou & mij
14. Suzan & Freek - Scared of yourself
15. Suzan & Freek - Goud
16. Suzan & Freek - Dicht bij mij
17. Suzan & Freek - Waarom
18. Suzan & Freek - Altijd wel iemand
19. Suzan & Freek - Spiegelbeeld
20. Suzan & Freek - Weather with you
21. Suzan & Freek - Lichtje branden
22. Suzan & Freek - Nog even dit
23. Suzan & Freek - Gedeeld door ons
24. Suzan & Freek - Genoten
25. Suzan & Freek - Dromen in kleur
26. Suzan & Freek - Mag ik daar even stil bij staan
27. Suzan & Freek - De helft van wat je doet
28. Suzan & Freek - Als het avond is
29. Suzan & Freek - Hips don't lie
30. Suzan & Freek - Blauwe Dag
31. Suzan & Freek - 't Geeft niet
32. Suzan & Freek - Deze is voor mij
33. Suzan & Freek - Voor het leven voor elkaar
34. Suzan & Freek - Hou Vol Hou Vast
35. Suzan & Freek - Straks is het te laat
Met vriendinnen hahaquote:
Wat grof om dat te doen terwijl de ober aan jullie tafel bezig was. Suzan heeft nu echt afgedaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd! De ober stond aan onze tafel en toen kwam er iemand vragen waar de wc was en toen we keken bleek zij het![]()
Verder zat ze gelukkig niet in de buurt want ik denk dat je dan toch een beetje gaat staren![]()
Ohh nee het was wel netjes hoor, ze wachtte netjes tot hij weer weg liepquote:Op maandag 20 januari 2025 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat grof om dat te doen terwijl de ober aan jullie tafel bezig was. Suzan heeft nu echt afgedaan.
Zozo, een hele Vinexwijk vol mannen, die alleen op de Ikeabank een bak opgewarmde lasagna naar binnen moesten werken.quote:
Wat zei de ober?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd! De ober stond aan onze tafel en toen kwam er iemand vragen waar de wc was en toen we keken bleek zij het![]()
Verder zat ze gelukkig niet in de buurt want ik denk dat je dan toch een beetje gaat staren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |