Denk dat jouw blauwe vinkje binnenkort ook verdwijntquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Verder is Asmon ook gewoon een ranzige rattenkoning, met alle kakkerlakken in zijn huis, bloed aan de muur omdat zijn tanden bloedden en hij niet uit bed wilde om een tissue te pakken.
Sluit het niet uit 😂quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat jouw blauwe vinkje binnenkort ook verdwijnt
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Musk en Trump ruzie krijgen, dat wordt world's messiest public break-up.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Jaja X het platform van het vrije woord
Totdat je iets zegt wat de CEO tegen de haren strijkt
Dan verwijderd die gewoon je verified status en post die je DM's![]()
wat een trieste kerel
Doe dan gewoon niet net alsof je die game aan het spelen bent. Terwijl iedereen kan zien dat je een ubernoob bent in het spel
Verder is Asmon ook gewoon een ranzige rattenkoning, met alle kakkerlakken in zijn huis, bloed aan de muur omdat zijn tanden bloedden en hij niet uit bed wilde om een tissue te pakken.
Ranzige lui, beide.
Het grappige is dat die halfjes deze catchphrase dan juist als lijfspreuk hebbenquote:
Het enige wat je van Elon kan zeggen is dat hij heel veel geluk heeft gehad met een paar investeringen, en dat hij snapt hoe fail fast, fail often werkt, voor de rest is hij geen echte visionair en al helemaal geen genie of engineer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Elon was een voorbeeld, een beetje een visionair, een mateloos interessant figuur. Helaas is er een paar jaar geleden iets gebeurd waardoor hij nu een engnek is geworden. Een autoritaire engnek die zijn zin wil krijgen en op zoek is naar meer macht
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Elon was een voorbeeld, een beetje een visionair, een mateloos interessant figuur. Helaas is er een paar jaar geleden iets gebeurd waardoor hij nu een engnek is geworden. Een autoritaire engnek die zijn zin wil krijgen en op zoek is naar meer macht
Elon is een enorme narcist, dat is doorgaans waarom ze zakelijk goed zijn, omdat je bij dat soort bedrijven over het algemeen meer van komt als je snel zelf beslissingen neemt dan eindeloos te overleggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018
https://www.theguardian.c(...)-rescue-pedo-twitter
Hij gaf aan niet meer voor de democraten te stemmen en toen zijn ze, zoals gebruikelijk, vol in de aanval tegen hem gegaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Ja die is wel door Elon weer teruggezet uiteindelijkquote:
Denk je? Dat kan zijn ego niet aan joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:48 schreef pokkerdepok het volgende:
dat hij denkt dat elon wel zijn punt zal zien uiteindelijk...
Klopt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018
https://www.theguardian.c(...)-rescue-pedo-twitter
Dit dus. Small dick energy persoon.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Jaja X het platform van het vrije woord
Totdat je iets zegt wat de CEO tegen de haren strijkt
Dan verwijderd die gewoon je verified status en post die je DM's![]()
wat een trieste kerel
Doe dan gewoon niet net alsof je die game aan het spelen bent. Terwijl iedereen kan zien dat je een ubernoob bent in het spel
Ranzige lui, beide.
dat hebben wel meer gamers op zichquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Die Elon Musk ziet er sowieso uit alsof ie wat vaker de frisse buitenlucht in moet.
Dat gaat met name om Cybertrucks, het faalproject wat hij zelf bedacht heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach ja, zo zijn er sinds een tijdje ook heel veel mensen die een plotseling interesse in probleempjes met Tesla's hebben opgedaan en zich verkneukelen over elk ontploft raketje. Het is allemaal zo kleingeestig.
huh?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach ja, zo zijn er sinds een tijdje ook heel veel mensen die een plotseling interesse in probleempjes met Tesla's hebben opgedaan en zich verkneukelen over elk ontploft raketje. Het is allemaal zo kleingeestig.
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?
Niet degene die doet alsof ie een pro gamer is maar dat helemaal niet is?
snap ik dat goed?
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?
Niet degene die doet alsof ie een pro gamer is maar dat helemaal niet is?
snap ik dat goed?
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gaat met name om Cybertrucks, het faalproject wat hij zelf bedacht heeft.
Heeft niks met 'links' te maken dat mensen dit raar gedrag vinden. Met je obsessie voor ' links'quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.
Nee het verkoopt voor geen meter, en het faalt op elk gebied, lees maar eens op https://www.reddit.com/r/CyberStuck/quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.
[..]
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .
Als je het perse in links, rechts wil trekken. Op "links" worden de mongolen die frauderen en zulke small dick energy stunts uithalen gewoon verder genegeerd. Op "rechts" niet daar zijn ze een voorbeeld. En mensen die er kritiek op hebben zijn centuurgeilers en kleingeestig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .
Uitvinder van de elektrische auto en de satelliet.quote:
Asmongold een linkse censuurgeiler? Volgens mij snap je het niet helemaal meerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Andreas Flocken en Sergey Korolyov?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Uitvinder van de elektrische auto en de satelliet.
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:49 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Andreas Flocken en Sergey Korolyov?
Zeer goede gamer ook, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent.
Een erudiete vent met vele kwaliteiten. Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:52 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Zeer goede gamer ook, heb ik begrepen.
Het is vooral triest dat het zo belangrijk is voor iemand van 53. Hoog tijd voor een andere hobby zou je denken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:59 schreef MichaelScott het volgende:
In elke game heb je wel een paar kneuzen die een high level account kopen en dan door de mand vallen.
Dat Elon zichzelf onsterfelijk voor lul zet in zijn poging te flexen is wel amusant.
Of een nieuwe vrouw!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:05 schreef mackinac het volgende:
[..]
Het is vooral triest dat het zo belangrijk is voor iemand van 53. Hoog tijd voor een andere hobby zou je denken.
Ik geloof dat hij bij de zevende vrouw is waar hij kinderen mee heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die moeten hem toch ook snel zat zijn?
Ah als hij monopoly of tennis zou gaan spelen zou het waarschijnlijk niet veel anders zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:05 schreef mackinac het volgende:
[..]
Het is vooral triest dat het zo belangrijk is voor iemand van 53. Hoog tijd voor een andere hobby zou je denken.
Ja, en?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij bij de zevende vrouw is waar hij kinderen mee heeft.
Jij bent degene die hier een links/rechts ding van maakt. De gamers die de Musk zijn leugens hebben ontmaskerd houden zich helemaal niet bezig met politiek. Musk zijn ego kan het vervolgens niet aan dat mensen hem de gek aan steken en vervolgens slaat hij weer wild om zich heen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
En dan vooral de Cartman uit die aflevering waar hij probeerde de sterkste speler in World of Warcraft te worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Musk de vleesgeworden volwassen Eric Cartman is.
Hij dus bij z’n zevende vrouw…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, jij vraagt of ze hem niet snel zat zijn.
Ik dacht meer aan het koloniseren van Mars of een ondergrondse metro van New York naar LA bouwen. Hij heeft in het verleden bewezen dat hij zijn tijd ook nuttig kan besteden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah als hij monopoly of tennis zou gaan spelen zou het waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Klopt, dat zeker! Lijkt alleen of de roem hem echt naar z’n hoofd is gestegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:10 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het koloniseren van Mars of een ondergrondse metro van New York naar LA bouwen. Hij heeft in het verleden bewezen dat hij zijn tijd ook nuttig kan besteden.
Musk is een ketamine junk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt, dat zeker! Lijkt alleen of de roem hem echt naar z’n hoofd is gestegen.
Ik vind het juist prachtig als mensen die rijk en geniaal zijn ook hun nederigheid kunnen tonen
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Musk is een ketamine junk.
Omdat hij zelf heeft gezegd dat hij regelmatig ketamine gebruikt, zijn gedrag past goed bij een irrationele gebruiker er van.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar hoe weet jij dat? Een junk zijn lijkt me in zijn positie onhoudbaar.
Het kan ook komen door zijn autisme en de ja-knikkers waarmee hij wordt omringd…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat hij zelf heeft gezegd dat hij regelmatig ketamine gebruikt, zijn gedrag past goed bij een irrationele gebruiker er van.
Het helpt in ieder geval niet mee en hij kan er zeker niet mee om gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan ook komen door zijn autisme en de ja-knikkers waarmee hij wordt omringd…
En de man is al jaren zo natuurlijk. Alleen ligt hij nu meer onder een vergrootglas en staat hij meer in de spotlights.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
Hij is van fundamenteel belang geweest voor de bedrijven die hij in de markt heeft gezet daar hoeven jullie niet afgunstig over te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het enige wat je van Elon kan zeggen is dat hij heel veel geluk heeft gehad met een paar investeringen, en dat hij snapt hoe fail fast, fail often werkt, voor de rest is hij geen echte visionair en al helemaal geen genie of engineer.
Hoogmoed komt ten val.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het helpt in ieder geval niet mee en hij kan er zeker niet mee om gaan.
Vervelend wel dat hij zo veel invloed heeft en dat steeds meer lijkt te worden.
Geweldige aflevering.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan vooral de Cartman uit die aflevering waar hij probeerde de sterkste speler in World of Warcraft te worden.
[ afbeelding ]
Ik heb niet verder gelezen dan ‘afgunstig’.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Hij is van fundamenteel belang geweest voor de bedrijven die hij in de markt heeft gezet daar hoeven jullie niet afgunstig over te doen.
Al dit soort bedrijven hebben bepaalde leiders die de visie hebben om het bedrijf te maken tot wat het is, het netwerken, het marketen, het product. Dat voor de dagelijkse leiding of technische ontwikkeling daar andere mensen voor werken doet er niets aan af.
Daarin is Elon Musk niet anders dan Bill Gates, Steve Jobs, Zuckerberg, Freddie Heineken, Frits van Eerd etc. etc.
Ere wie ere toekomt wat dat betreft.
Het probleem is dat Elon zoveel geldingsdrang heeft en zo'n fragiel vaasje is dat hij driftbuien krijgt wanneer men het tegendeel benoemt en bewijst van het superieure imago dat hij probeert voor te doen.
Ik doe niet jaloers, en geef ook aan waar hij goed in is, echter Musk is geen Techneut of een Engineer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Hij is van fundamenteel belang geweest voor de bedrijven die hij in de markt heeft gezet daar hoeven jullie niet afgunstig over te doen.
Al dit soort bedrijven hebben bepaalde leiders die de visie hebben om het bedrijf te maken tot wat het is, het netwerken, het marketen, het product. Dat voor de dagelijkse leiding of technische ontwikkeling daar andere mensen voor werken doet er niets aan af.
Daarin is Elon Musk niet anders dan Bill Gates, Steve Jobs, Zuckerberg, Freddie Heineken, Frits van Eerd etc. etc.
Ere wie ere toekomt wat dat betreft.
Het probleem is dat Elon zoveel geldingsdrang heeft en zo'n fragiel vaasje is dat hij driftbuien krijgt wanneer men het tegendeel benoemt en bewijst van het superieure imago dat hij probeert voor te doen.
Unreal wat een game, vooral UT ICTF kapot gespeeld. Lekker via clanbase en irc games regelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:18 schreef raptorix het volgende:
Ook dat verhaal dat hij 1 van de beste Quake spelers was kan je met een flink korreltje zout nemen, nu speelde ik geen Quake maar Unreal, en het aantal spelers dat destijds online speelde was zo klein dat je vrijwel iedereen kende, het was zo een kleine groep dat als je een 1on1 server op ging, je gewoon vriendelijk vroeg of je het volgende potje tegen de winnaar mocht, er waren maar iets van 50 publieke servers, ik gok dat het voor quake niet heel veel meer was. En dan nog is niemand die hem zich herinnert als goede speler. Hij was in die periode ook al een jaar of 30, en iedereen die een beetje FPS heeft gespeelt is dat na je 25e je skills hard achter uit gaan.
Twee mensen die het image willen hooghouden dat ze overal en in alles het allerbeste zijn, dat kan inderdaad nooit goed blijven gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Musk en Trump ruzie krijgen, dat wordt world's messiest public break-up.
Gelijk de camera's erop en we hebben een entertainment showquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog Clanbase EuroCup gespeelt, word je even weg getikt met 108 - -6 tegen Lauke en Roxx, Lauke is later in nog meerdere spellen wereldkampioen geweest, wel een enorme arrogante lul trouwensquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Unreal wat een game, vooral UT ICTF kapot gespeeld. Lekker via clanbase en irc games regelen.
Kan je maar beter negeren he, bij de mensen waar het wenselijke is dat dit onder de radar blijftquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nogal een opmerkelijk verhaal. Maar waarom is een video van een Youtuber een topic waard in NWS?
Die idioten krijgen al veel te veel aandacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelijk de camera's erop en we hebben een entertainment show
Ja dat was buitencategorie, en dan alleen om een bekertje achter ja naam te hebben staan op cbquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog Clanbase EuroCup gespeelt, word je even weg getikt met 108 - -6 tegen Lauke en Roxx, Lauke is later in nog meerdere spellen wereldkampioen geweest, wel een enorme arrogante lul trouwens
De rijkste man op aarde die door velen op een voetstuk gezet wordt voor zijn kennis en prestaties die publiekelijk en verifieerbaar liegt en zichzelf voor lul zet is natuurlijk nieuws. Heeft verder weinig met links of rechts te maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nogal een opmerkelijk verhaal. Maar waarom is een video van een Youtuber een topic waard in NWS?
Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat Musk zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen, En dan vooral bij mensen met een progressief linkse politieke signatuur, wat ook de verscheidene reacties in dit topic weer eens weten te bevestigen.
Ik had niet anders van je verwacht gezien je topic al op slot had gegooid onder het mom "dat niet iedere poep en scheet van Musk nieuwswaardig is".quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gelezen dan ‘afgunstig’.
Inderdaad. Niemand zal hem minder vinden als hij toegeeft iets minder goed te weten of te kunnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De rijkste man op aarde die door velen op een voetstuk gezet wordt voor zijn kennis en prestaties die publiekelijk en verifieerbaar liegt en zichzelf voor lul zet is natuurlijk nieuws. Heeft verder weinig met links of rechts te maken.
Hij weet zo weinig van het spel waarvan hij claimt een van de beste in de wereld te zijn dat hij niet eens weet hoe hij er geloofwaardig over kan liegen.
In plaats van toegeven dat wat iedereen al weet begint hij te flippen, en uit rancune zijn macht te misbruiken door de TOS van zijn eigen platform te breken door DM's te openbaar te maken, vinkjes uit te zetten en op de man karaktermoord te plegen op iemand die gewoon feitelijk heeft gereageerd op zijn gameplay.
Dan nog in acht nemen dat hij zogenaamd de vaandeldrager van het vrije woord is en recentelijk nog vol trotst deelde dat Twitter een stuk positiever moet worden en dat zo'n malloot het oor heeft van iemand als Trump.
Het gaat dan nu om iets doms als een spelletje, maar als hij hier al zo mee omgaat dan zegt dat genoeg over zijn karakter. Liegen over je prestaties en complimenten zoeken voor successen die je zelf niet hebt behaald in een spelletje heeft niets te maken met links of rechts.
Ik categoriseer het even naar de huidige trend, maar uiteraard zijn die censuurgeile useful idiots van het grootkapitaal niet werkelik links.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft niks met 'links' te maken dat mensen dit raar gedrag vinden. Met je obsessie voor ' links'
Het is iets nieuws en Europeanen kunnen zo'n ding helemaal niet betalen terwijl toelating er toch al nooit inzat. Dit bedoel ik nou, waarschijnlijk heeft driekwart van die eveneens gecensureerde redditers nog nooit aan enige andere auto ooit een post besteed.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het verkoopt voor geen meter, en het faalt op elk gebied, lees maar eens op https://www.reddit.com/r/CyberStuck/
Je lacht je dood, daarnaast is het niet voor niks dat er al 12 terugroepacties geweest zijn, en dat de auto in fatsoenlijke landen never een toelating krijgt.
Dit topic bewijst het tegendeel. Sterker nog, de duimpjes op jouw post bewijzen al het tegendeel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft niks met 'links' te maken dat mensen dit raar gedrag vinden. Met je obsessie voor ' links'
Hmm. Nou, daar is dus wel iets links en rechts aan want het valt dus op dat Musk vooral bij progressief linkse mensen weet te triggeren. Dat wekt dus de vraag op waarom deze groep zoveel antipathie jegens Musk heeft dat men geen kans onbenut kan laten om uit te halen richting deze man.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De rijkste man op aarde die door velen op een voetstuk gezet wordt voor zijn kennis en prestaties die publiekelijk en verifieerbaar liegt en zichzelf voor lul zet is natuurlijk nieuws. Heeft verder weinig met links of rechts te maken.
Hij weet zo weinig van het spel waarvan hij claimt een van de beste in de wereld te zijn dat hij niet eens weet hoe hij er geloofwaardig over kan liegen.
In plaats van toegeven dat wat iedereen al weet begint hij te flippen, en uit rancune zijn macht te misbruiken door de TOS van zijn eigen platform te breken door DM's te openbaar te maken, vinkjes uit te zetten en op de man karaktermoord te plegen op iemand die gewoon feitelijk heeft gereageerd op zijn gameplay.
Dan nog in acht nemen dat hij zogenaamd de vaandeldrager van het vrije woord is en recentelijk nog vol trotst deelde dat Twitter een stuk positiever moet worden en dat zo'n malloot het oor heeft van iemand als Trump.
Het gaat dan nu om iets doms als een spelletje, maar als hij hier al zo mee omgaat dan zegt dat genoeg over zijn karakter. Liegen over je prestaties en complimenten zoeken voor successen die je zelf niet hebt behaald in een spelletje heeft niets te maken met links of rechts.
Ik ga echt niet analyseren welke users mijn post liken. Nogmaals: een beetje nederigheid doet de rijkste man van de aarde geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic bewijst het tegendeel. Sterker nog, de duimpjes op jou post alleen al bewijzen het tegendeel.
[..]
Hmm. Nou, daar is dus wel iets links en rechts aan want het valt dus op dat Musk vooral bij progressief linkse mensen weet te triggeren. Dat wekt dus de vraag op waarom deze groep zoveel antipathie jegens Musk heeft dat men geen mogelijkheid onbenut kan laten om uit te halen richting deze man.
Het oogt namelijk nogal irrelevant, wat een bekendheid wel of niet van een computerspel vindt of hoe goed hij of zij hier nu in is. Als mensen zich daar druk over gaan maken is dat an sich al vreemd. Maar dit geef je gelukkig zelf ook al aan in de laatste alinea van je post.
Dat het zo irrelevant is maakt het juist nieuws. Hij heeft een druk leven, genoeg dingen waar hij oprecht trots op kan zijn maar het is niet genoeg, hij wil iedereen wijs maken dat hij sinds 9 december minimaal 400 uur in een spel heeft gestopt en dat hij in die 400 euro niet heeft geleerd welke items belangrijk zijn, hoe je überhaupt een map start die 1000000 keer hebt gestart om überhaupt dat level te kunnen zijn en dat zijn complete ego in duigen ligt wanneer iemand er een filmpje van maakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic bewijst het tegendeel. Sterker nog, de duimpjes op jouw post bewijzen al het tegendeel.
[..]
Hmm. Nou, daar is dus wel iets links en rechts aan want het valt dus op dat Musk vooral bij progressief linkse mensen weet te triggeren. Dat wekt dus de vraag op waarom deze groep zoveel antipathie jegens Musk heeft dat men geen kans onbenut kan laten om uit te halen richting deze man.
Het oogt namelijk nogal irrelevant, wat een bekendheid wel of niet van een computerspel vindt of hoe goed hij of zij hier nu in is. Als mensen zich daar druk over gaan maken is dat an sich al vreemd. Maar dit geef je gelukkig zelf ook al aan in de laatste alinea van je post.
Als volwassen vent resultaten van een spelletje nodig hebben om je eigenwaarde te valideren is sowieso al triest. Wanneer hij gewoon lekker dat spelletje had gespeeld en gestreamd om te relaxen ook al lijkt het nergens naar dan nog had iedereen het prachtig gevonden en was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Niemand zal hem minder vinden als hij toegeeft iets minder goed te weten of te kunnen.
We kunnen niet overal allemaal goed in zijn.
Nou zeg datquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht gezien je topic al op slot had gegooid onder het mom "dat niet iedere poep en scheet van Musk nieuwswaardig is".
De afgunst en haat tegen Musk druipt er aan alle kanten van af.
Nou, er gaan wel geruchten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
En nu z'n Twitter of X leegloopt danmaar TikTok opkopen? zucht
Ben je een vol idioot ofzo? Dat ding is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik categoriseer het even naar de huidige trend, maar uiteraard zijn die censuurgeile useful idiots van het grootkapitaal niet werkelik links.
[..]
Het is iets nieuws en Europeanen kunnen zo'n ding helemaal niet betalen terwijl toelating er toch al nooit inzat. Dit bedoel ik nou, waarschijnlijk heeft driekwart van die eveneens gecensureerde redditers nog nooit aan enige andere auto ooit een post besteed.
Uiteraard moet hij hier niet toegelaten worden, maar het is gewoon een idiote tank van een auto tussen vele idiote tanks van auto's, de idiotie zit hier niet in de idiootste maar in belachelijk grote en zware pick ups over de hele linie daar. Hij was natuurlijk altijd al nooit voor de Europese markt bedacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je een vol idioot ofzo? Dat ding is levensgevaarlijk.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat Musk zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen, En dan vooral bij mensen met een progressief linkse politieke signatuur, wat ook de verscheidene reacties in dit topic weer eens weten te bevestigen.
Clanbase Eurocup 3quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog Clanbase EuroCup gespeelt, word je even weg getikt met 108 - -6 tegen Lauke en Roxx, Lauke is later in nog meerdere spellen wereldkampioen geweest, wel een enorme arrogante lul trouwens
Je druk maken om foto's??quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
Je druk maken om een fucking spelletje![]()
En dat geldt voor beide kanten in dit verhaal.
Dat jij het niet belangrijk vindquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic bewijst het tegendeel. Sterker nog, de duimpjes op jouw post bewijzen al het tegendeel.
[..]
Hmm. Nou, daar is dus wel iets links en rechts aan want het valt dus op dat Musk vooral bij progressief linkse mensen weet te triggeren. Dat wekt dus de vraag op waarom deze groep zoveel antipathie jegens Musk heeft dat men geen kans onbenut kan laten om uit te halen richting deze man.
Ja maar de likes bewijzen zijn gelijk hequote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat jij het niet belangrijk vindheeft 0,0 met links van rechts te maken maar half 4chan is rechts en lacht meneer Musk nu ook uit. Dus je gelul over links slaat weer wal noch kant. Maargoed dat weet je zelf ook dondersgoed
!
Man man man toch elke keer dat waardeoordeel over een bepaalde hobby. Hoe sneu is dat. Maarja weet je gelijk welke users je absoluut niet serieus moet nemen.
Ja maar het is maar een spelletjebro flikker op
Ach, het ligt aan links. Schattigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef Montagui het volgende:
Ach, de linkse users hebben nu ook een Soros. Schattig.
Neuh, 'dit' ligt niet aan links. De 'aandacht' en reacties spreken wel boekdelen. Best vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ach, het ligt aan links. Schattig
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Als ik het goed begrijp is je niet gedragen als een censurerende, liegende loser met het gedrag van een 5 jarige het teken dat je links bent.
Nee, niet je best doen om zo treurig over te komen. Elon heeft die award al in de tas.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!
Ofwel, laat die man toch lekker kind zijn. Dat maakt hem veel meer de (imperfecte) mens dan menige linkserd.
Je bent hier een man aan het verdedigen die aan het censureren is geslagen toen mensen erachter kwamen dat hij slecht in een spelletje was.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!
Ofwel, laat die man toch lekker kind zijn. Dat maakt hem veel meer de (imperfecte) mens dan menige linkserd.
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.quote:
Ik snap de mentaliteit van dat groepje niet. Iemand die toevallig ook rechts is gedraagt zich als een kleuter. Waarom jezelf dan ook voor lul zetten door het goed te praten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.
Nou ja eerder veelzeggend dan bijzonder eigenlijk
Zeker wel. Ik ben namelijk tegen die censuur die hij in dit geval toepast. Maar ik zie dat eerder als iets menselijks ipv 'zie je wel, Musk censureert X nu (in het algemeen) naar zijn eigen denkbeelden', want dat zie ik niet gebeuren. Plasterk (maar die messenger zal dan ook wel weer geshoot worden) heeft daar m.i. een goeie column over:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent hier een man aan het verdedigen die aan het censureren is geslagen toen mensen erachter kwamen dat hij slecht in een spelletje was.
Ik geloof er daarom geen zak van dat je wat tegen censuur hebt.
Censuur is ook iets menselijks.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ben namelijk tegen die censuur die hij in dit geval toepast. Maar ik zie dat eerder als iets menselijks ipv 'zie je wel, Musk censureert X nu (in het algemeen) naar zijn eigen denkbeelden', want dat zie ik niet gebeuren. Plasterk (maar die messenger zal dan ook wel weer geshoot worden) heeft daar m.i. een goeie column over:
[ x ]
M.i. veel minder dan pre-Musk. Dat is winst.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Censuur is ook iets menselijks.
En man in vele vormen toegepast worden.
En Musk laat zien dat er wel degelijk censuur plaatsvindt op X.
Ach, hij steunt Trump, die heeft nog nooit verloren met Golf.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:14 schreef havanagila het volgende:
Wat een enorme zielepoot moet je ook zijn, om, als miljardair, te gaan lopen doen alsof je goed bent in videospelletjes....
Maakt allemaal niks uit. Wie had gedacht dat Trump ooit gekozen zou worden ? Wie had gedacht dat hij zelfs een tweede termijn ingaat. Ik lach me momenteel kapot om de verrotte wereld waarin we momenteel leven. Ik ben het cynisme voorbij. Wel medelijden met de jeugd van tegenwoordig en de toekomst die ze te wachten staat. Ik ben inmiddels 62 en probeer me er niet meer over op te winden. Valt niet altijd mee. Maar ik heb bijna geen keus. Knettergek en surrealistische tijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haal Femke en Frans er even bij.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Daarom RuneScapequote:Op zaterdag 18 januari 2025 06:59 schreef Hathor het volgende:
Path of Exile en Diablo, ik begrijp de hele hype rondom die geestdodende hack&slash games niet zo. Laatst op Discord nog een half uurtje zitten kijken naar een kennis die Diablo 4 speelde en het aan het streamen was, maar het is vanaf het begin tot het eind letterlijk constant hetzelfde...je loopt ergens naar binnen en moet de hele map leeg slaan.
Saai.
Ik mis Rnie wel nog in dit topic. Benieuwd welke rare kronkel daar weer gaat uitkomen om dit schitterend bazengedrag te vinden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.
Wat heb je voor ranzige cracksmoel als je tandvlees snachts spontaan begint te bloeden?quote:
50 uur achter elkaar gamen is niet echt gezond.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heb je voor ranzige cracksmoel als je tandvlees snachts spontaan begint te bloeden?
Over wie er een echte ondernemer is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Zie post 64. Hij doet kritiek op zijn god af als het niet bestaande ElOn DeRaNgeMeNt SyNdRoMe.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:33 schreef BBach het volgende:
[..]
Ik mis Rnie wel nog in dit topic. Benieuwd welke rare kronkel daar weer gaat uitkomen om dit schitterend bazengedrag te vinden.
Dat valt wel mee, tot een tijdje terug vonden veel mensen het wellicht een beetje een vreemde kwibus, maar was er verder weinig op hem aan te merken. De laatste tijd is hij van een rare kwibus naar batshit crazy gegaan. Als je dat niet ziet heb je een betonnen bunker voor je kop.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef Dauthi het volgende:
De afgunst en haat tegen Musk druipt er aan alle kanten van af.
Hij werd bezig gehouden maar lijkt uit die kooi ontsnapt te zijn en heeft een godcomplex ontwikkeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een erudiete vent met vele kwaliteiten. Dat kun je wel zeggen.
Maar zonder dolletjes: wat iemand hierboven beweerde dat ie altijd al bonkers was maar toen de PR de dingen nog regelden viel het niet zo op. Nu doet ie het zelf en blijkt knettergek. Samen met Trump een zeer dynamisch duo. Echt ongelofelijk dat de USA bevolking daarin trapt.
Uiteindelijk dezelfde eigenschappen die Trump ook zo ver bracht: empathieloos, keihard, anderen moeten verliezen en enorm zelfvertrouwen uitstralen zodat iedereen gelooft wat je zegt. Narcisten en sociopaten kunnen enorm ver komen in de wereld als je een beetje mazzel hebt. Zonder middelen eindig je echter als onaangenaam riekende loner omdat je je vermogen niet kan inzetten om alles naar je hand te zetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elon is een enorme narcist, dat is doorgaans waarom ze zakelijk goed zijn, omdat je bij dat soort bedrijven over het algemeen meer van komt als je snel zelf beslissingen neemt dan eindeloos te overleggen.
Ik voorzie ook dat zijn relatie met Trump binnen 3 maanden frontaal op de klippen loopt.
Ja ik ben niet echt links maar blijkbaar is commentaar leveren op dom gedrag van bekende mensen/leiders links.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Als ik het goed begrijp is je niet gedragen als een censurerende, liegende loser met het gedrag van een 5 jarige het teken dat je links bent.
Maar wel iemand die zeker de komende 30 jaar nog de rijkste ter wereld is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mwah. Er wordt hier over elkaar heen gevallen om commentaar op Dolf Jansen, Femke Halsema en Tim Hofman te leveren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja ik ben niet echt links maar blijkbaar is commentaar leveren op dom gedrag van bekende mensen/leiders links.
Ambitieuze voorspelling.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wel iemand die zeker de komende 30 jaar nog de rijkste ter wereld is.
Soms moeilijk te geloven dat hij nog fanboys heeft ondanks alles. Maar goed, er staan mensen te juichen dat hij zich met Europese politiek bemoeit, dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Nouja. De komende 10 jaar dan.quote:
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken. Ik heb dat inmiddels ook meermaals onderbouwd. Daarnaast gaat het inderdaad maar om een spelletje en wat mensen op 4chan wel of niet vinden is helemaal irrelevant.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat jij het niet belangrijk vindheeft 0,0 met links van rechts te maken maar half 4chan is rechts en lacht meneer Musk nu ook uit. Dus je gelul over links slaat weer wal noch kant. Maargoed dat weet je zelf ook dondersgoed
!
Man man man toch elke keer dat waardeoordeel over een bepaalde hobby. Hoe sneu is dat. Maarja weet je gelijk welke users je absoluut niet serieus moet nemen.
Ja maar het is maar een spelletjebro flikker op
Wat hebben die hier precies mee te maken dan?quote:
Als hij nuttige dingen zegt mag hij best zijn mening uitspreken over de Europese politiek. Dat staat iedereen vrij om te doen natuurlijk. Het blijft dan ook onduidelijk waarom mensen er zich zo druk over maken als Musk het doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moeilijk te geloven dat hij nog fanboys heeft ondanks alles. Maar goed, er staan mensen te juichen dat hij zich met Europese politiek bemoeit, dus ik kijk nergens meer van op.
`Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat x zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen'quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat hebben die hier precies mee te maken dan?
Correct.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat x zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen'
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk belachelijk aan het maken is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft het dus niet. En nou wegwezen met je gebrabbelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken.
Welk groepje? Asmongold is een enorme Elon Musk fanboy. Dus over wie spreek je?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk belachelijk aan het maken is.
Ik lach me kapot om de wanhopige en kinderlijke treurigheid. Maar ga vooral door!
Nee, jij vindt van niet, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat heeft het dus niet. En nou wegwezen met je gebrabbel
Nee, helemaal niet. Ik ben namelijk ook niet linksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, jij vindt van niet, dat is wat anders.
Dit is werkelijk hoe je dit interpreteert ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat politici als Halsema en Timmermans hun tijd wel beter kunnen besteden dan zich druk te maken over Musk of een of ander computerspel dat hij zou spelen.
En blijf jezelf dit vooral wijsmaken lol. Ik gok dat de meeste hier nooit op Twitter hebben gezetenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk voortkomende uit wat Musk met Twitter heeft gedaan, wat voorheen een safe space was voor alles links van het politieke spectrum was.
Zouden Donald en Elon al een keer samen gegolfd hebben?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 05:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, hij steunt Trump, die heeft nog nooit verloren met Golf.
Hebben ze al gedaan ja. Tot nu toe is het goed gegaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zouden Donald en Elon al een keer samen gegolfd hebben?![]()
En daarna als een stel kleuters na 18 holes elkaar in de haren vliegen.
Ik ook om die van Musk. Je als volwassen rijkste man op aarde voordoen als elite gamer in allerlei podcasts, terwijl je een Chinees hebt ingehuurd om jouw account te boosten. Om vervolgens wanneer je betrapt wordt tijdens een stream dat je er toch geen reet van kunt en alles faked wild om je heen gaat slaan richting mensen die je uitlachen hieromquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk belachelijk aan het maken is.
Ik lach me kapot om de wanhopige en kinderlijke treurigheid. Maar ga vooral door!![]()
Twitter een safe space voor linksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En blijf jezelf dit vooral wijsmaken lol. Ik gok dat de meeste hier nooit op Twitter hebben gezeten
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik ook om die van Musk. Je als volwassen rijkste man van de aarde voordoen als elite gamer, terwijl je een Chinees hebt ingehuurd om jouw account te boosten. Om vervolgens wanneer je betrapt wordt tijdens een stream dat je er toch geen reet van kunt en alles faked wild om je heen gaat slaan richting mensen die je uitlachen hierom
Halsema en Timmermans zullen vast en zeker voor frustratie zorgen bij rechts en conservatieve mensen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is werkelijk hoe je dit interpreteert ja?
Wat er bedoelt wordt is dat een grote groep mensen ook bijzonder veel woede en frustratie ervaart bij personen als Timmermans en Halsema. Wat dus echt precies hetzelfde is als wat jij nu claimt bij mensen uit vooral de linkse hoek. Tja. Bij Halsema, Timmermans, Tim Hofman ed is het vooral de rechts conservatieve hoek
We mogen dus allemaal best lachen om het gedrag van Musk, heeft niks te maken met de politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Halsema en Timmermans zullen vast en zeker voor frustratie zorgen bij rechts en conservatieve mensen.
Maar ook hier is het niet zwart-wit natuurlijk. Ik ben zelf rechts en conservatief en mag Halsema eigenlijk wel, erger met niet aan Timmermans (al ben ik het niet eens met zijn politiek) en BN'ers als Hofman houd ik me al helemaal niet mee bezig. Alles wat die zeggen is voor de bühne en daarom moeilijk serieus te nemen.
Dat kun je vinden, ik zie dat anders. Ook in Europa is er een duidelijke frictie tussen links en rechts maar zijn de tegenstelling minder extreem dan in de VS. Tevens vind ik de overwinning van Trump (ondanks dat ik geen fan van de persoon Trump ben) uitstekend nieuws, ook voor Europa. Want een beetje tegenwind jegens de megalomanie vanuit Brussel en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen van hoe HR hier de Amerikaanse culture wars probeert na te spelen. Alsof het leven een voetbalwedstrijd links tegen rechts is. Hé vriend, je woont in Nederland. Een Europees land met Europese regels en gebruiken. Zelfs de PVV zou in jouw lichtend voorbeeld naar links neigen. Trump en z'n maatje Elon zijn stinkend rijke mensen die alleen aan zichzelf denken en doen er alles aan om zichzelf en hun vrienden te verrijken. Ze geven echt geen ene donder om anderen. En al helemaal niet om jou.
Voor de EU zijn Trump en Musk gewoon slecht nieuws. Niets meer niets minder. Dan boeit het echt geen ene flikker of ze links, rechts, onder of boven zijn volgens al die rare voetbalregels, elk weldenkend mens in de EU kijkt heel kritisch naar hoe dit zich af zal spelen.
Huh, Trump en respect voor individuele natiestaten?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
Dit! Musk die roept minimaal 100 uur per week te werken, zegt een top esporter te kunnen zijn (wat alleen al 70 uur per week kost om te worden), er zit zonder slapen 168 in een week. en alle top performers zijn er unaniem over dat minimaal 6 uur slaap per nacht de minimum noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
Musk schept vaak op over wat hij allemaal wel niet doet. Nu ook: sinds de introductie van dat spel heeft hij het dagelijks meer dan 10 uur gespeeld? Want anders kon hij dat level niet hebben. En ondertussen werkt hij naar eigen zeggen wel 120 uur per week.
Wat hij eigenlijke doet:
1. Twitteren.
2. Vrouwen lastig vallen.
3. Op televisie komen.
4. Feesten.
5. Soms even bij zijn bedrijven langs gaan om een vergadering bij te wonen en/of bevelen te geven.
Het willen annexeren van Canada, Groenland en het Panana kanaal is maar een grapje!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Huh, Trump en respect voor individuele natiestaten?
Dus Trump zorgt ervoor dat individuele Europese landen meer macht krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, ik zie dat anders. Ook in Europa is er een duidelijke frictie tussen links en rechts maar zijn de tegenstelling minder extreem dan in de VS. Tevens vind ik de overwinning van Trump (ondanks dat ik geen fan van de persoon Trump ben) uitstekend nieuws, ook voor Europa. Want een beetje tegenwind jegens de megalomanie vanuit Brussel en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
Trump prefereert bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Van annexatie zal geen sprake zijn. En Canada blijft natuurlijk gewoon Canada.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het willen annexeren van Canada, Groenland en het Panana kanaal is maar een grapje!!!
Dit staat helemaal nergens in mijn post.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Trump zorgt ervoor dat individuele Europese landen meer macht krijgen
Dan gaan we dat ook doen bij de VSquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump prefereert bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU.
We gaan het de komende vier jaar zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump prefereert bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU.
[..]
Van annexatie zal geen sprake zijn. En Canada blijft natuurlijk gewoon Canada.
Omdat trump dus meer wil domineren ipv samenwerken. EU geeft een stem en een vuist, bilaterale verdragen geeft een wurgcontract en is onwerkbaar in Europa en begrijp je niks van de complexe verhoudingen en een heid van dit continentquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het is juist andersom. Het is de EU dat zorgt voor wurgcontracten, die eens in de zoveel tijd ook nog op basis van een meerheid kunnen worden aangepast waardoor landen vast komen te zetten aan aangepaste overeenkomsten waar men nooit voor heeft getekend. Neem bijvoorbeeld migratie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:51 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Omdat trump dus meer wil domineren ipv samenwerken. EU geeft een stem en een vuist, bilaterale verdragen geeft een wurgcontract en is onwerkbaar in Europa en begrijp je niks van de complexe verhoudingen en een heid van dit continent
Jij hebt duidelijk nooit een Amerikaanse FTA gelezen. Die zijn altijd zwaar in het voordeel van de VS. Vooral de FTAs die Trump heeft gesloten met Canada en Mexico.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het is juist andersom. Het is de EU dat zorgt voor wurgcontracten, die eens in de zoveel tijd ook nog op basis van een meerheid kunnen worden aangepast waardoor landen vast komen te zetten aan aangepaste overeenkomsten waar men nooit voor heeft getekend. Neem bijvoorbeeld migratie.
Er is altijd frictie tussen verschillende politieke stromingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, ik zie dat anders. Ook in Europa is er een duidelijke frictie tussen links en rechts maar zijn de tegenstelling minder extreem dan in de VS.
Jij vindt dat de VS de macht van de EU moet inperken?quote:Tevens vind ik de overwinning van Trump (ondanks dat ik geen fan van de persoon Trump ben) uitstekend nieuws, ook voor Europa. Want een beetje tegenwind jegens de megalomanie vanuit Brussel en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
En Trump moet dat in de EU veranderen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het is juist andersom. Het is de EU dat zorgt voor wurgcontracten, die eens in de zoveel tijd ook nog op basis van een meerheid kunnen worden aangepast waardoor landen vast komen te zetten aan aangepaste overeenkomsten waar men nooit voor heeft getekend. Neem bijvoorbeeld migratie.
Ik dacht al, waar blijft dat woord "links"?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Migratie is juist de oorzaak van de individuele landen. Want die laten migraten binnen en is een binnenlandse aan gelegenheid. Maar door de verdragen die wij hebben als eu, heeft dit invloed op andere landen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij zegt zwakkere EU en sterkere natiestaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dit staat helemaal nergens in mijn post.
Nee dat heb je dus absoluut niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken. Ik heb dat inmiddels ook meermaals onderbouwd. Daarnaast gaat het inderdaad maar om een spelletje en wat mensen op 4chan wel of niet vinden is helemaal irrelevant.
[..]
[..]
Als hij nuttige dingen zegt mag hij best zijn mening uitspreken over de Europese politiek. Dat staat iedereen vrij om te doen natuurlijk. Het blijft dan ook onduidelijk waarom mensen er zich zo druk over maken als Musk het doet.
Ja hij zegt het echt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah! een tijd , daar kan ik wat meequote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:37 schreef Beathoven het volgende:
14:25 t/m 14:50 is comedy goud. Elon met z’n “this map has eh ‘4 things”
Excuus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah! een tijd , daar kan ik wat mee![]()
Thnx
Gezienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Excuus.
1e video uit de OP
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft dat woord "links"?![]()
Wat moet de wereld heerlijk eenvoudig zijn als je alles in links en rechts kunt opdelen
[ afbeelding ]
Nee, ook dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zegt zwakkere EU en sterkere natiestaten.
Het is vrij onnozel om het links-stempel hierop te plakken. Binnen mijn vriendengroep zijn we tamelijk rechts inclusief mezelf, maar we zijn allemaal van mening dat Musk knettergek is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.
Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem. Dit in plaats van te erkennen dat het inderdaad zo is en wat uitleg te geven over waarom het mensen uit deze groep zoveel doet.
[..]
Nee, ook dat zei ik niet.
Ik gaf aan dat Trump bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU prefereert en dat dit prima nieuws is. Kortom, Trump zal dus liever met landen individueel samen proberen te werken dan via Brussel met de hele EU. Jij maakt daar vervolgens hele andere dingen van.
Dat Trump dat liever met landen één op één samenwerkt maakt de EU namelijk niet zwakker, de regelgeving en macht vanuit Brussel zal hier verder niet door veranderen.
Dat kan natuurlijk prima. Ik benoem slechts wat ik opmerk en helemaal hier op FOK! is die trend al langer zichtbaar dat Musk voor disproportioneel veel frustratie en woede zorgt bij users met een progressief linkse politieke oriëntatie. Maar dit wil niet zeggen dat zwart-wit is er zullen vast en zeker de nodige uitzonderingen zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het is vrij onnozel om het links-stempel hierop te plakken. Binnen mijn vriendengroep zijn we tamelijk rechts inclusief mezelf, maar we zijn allemaal van mening dat Musk knettergek is.
Je zegt feitelijk dat je wil dat de EU op een zijspoor wordt gezet ten gunste van individuele landen. Hoe is dat anders dan wat ik zeg?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
Ik gaf aan dat Trump bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU prefereert en dat dit prima nieuws is. Kortom, Trump zal dus liever met landen individueel samen proberen te werken dan via Brussel met de hele EU. Jij maakt daar vervolgens hele andere dingen van.
Dat Trump dat liever met landen één op één samenwerkt maakt de EU namelijk niet zwakker, de regelgeving en macht vanuit Brussel zal hier verder niet door veranderen.
Maar als een rechts persoon frustratie en woede voelt bij Musk, dan is dat prima.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk prima. Ik benoem slechts wat ik opmerk en helemaal hier op FOK! is die trend al langer zichtbaar dat Musk voor disproportioneel veel frustratie en woede zorgt bij users met een progressief linkse politieke oriëntatie. Maar dit wil niet zeggen dat zwart-wit is er zullen vast en zeker de nodige uitzonderingen zijn.
Dus bijvoorbeeld de macht van de federale overheid van de VS verandert niet als de EU een handelsovereenkomst sluit met alleen Californië.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.
Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem. Dit in plaats van te erkennen dat het inderdaad zo is en wat uitleg te geven over waarom het mensen uit deze groep zoveel doet.
[..]
Wat voor nuttigs heeft hij volgens jou gezegd over de Europese politiek?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken. Ik heb dat inmiddels ook meermaals onderbouwd. Daarnaast gaat het inderdaad maar om een spelletje en wat mensen op 4chan wel of niet vinden is helemaal irrelevant.
[..]
[..]
Als hij nuttige dingen zegt mag hij best zijn mening uitspreken over de Europese politiek. Dat staat iedereen vrij om te doen natuurlijk. Het blijft dan ook onduidelijk waarom mensen er zich zo druk over maken als Musk het doet.
De anti Musk fanboys.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk groepje? Asmongold is een enorme Elon Musk fanboy. Dus over wie spreek je?
Musk interesseert mij geen reet. Ik vind het (bijvoorbeeld) wel gewoon heel erg grappig dat grote boze mensen anti Musk stickers op hun Tesla's plakken. Of zich boos gaan maken op een nederlands forum en denken dat ze een ander kunnen labelen omdat diegene zich niet zo laat opwinden door Musk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik ook om die van Musk. Je als volwassen rijkste man op aarde voordoen als elite gamer in allerlei podcasts, terwijl je een Chinees hebt ingehuurd om jouw account te boosten. Om vervolgens wanneer je betrapt wordt tijdens een stream dat je er toch geen reet van kunt en alles faked wild om je heen gaat slaan richting mensen die je uitlachen hierom
Wat maakt het uit of het uberhaubt nuttig is of niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat voor nuttigs heeft hij volgens jou gezegd over de Europese politiek?
Ben ik "links" dan? Waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem.
Ten opzichte van Howard is iedereen links.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben ik "links" dan? Waaruit blijkt dat?
Fijn dat er voor simpele geesten memes zijn die hen houvast biedtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft dat woord "links"?![]()
Wat moet de wereld heerlijk eenvoudig zijn als je alles in links en rechts kunt opdelen
[ afbeelding ]
'Ik ben niet extreemrechts, jullie zijn allemaal links!!'quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ten opzichte van Howard is iedereen links.
Iets met relativiteitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
'Ik ben niet extreemrechts, jullie zijn allemaal links!!'
Wie zijn dat dan? Ken jij ze? Ik nietquote:
Nee hoor. Ik heb BBB gestemd, voorheen VVD. Dat is nu niet bepaald extreemrechts te noemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou inderdaad zeggen centrumlinks en progressief.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Grappig, ik heb ook BBB gestemdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb BBB gestemd, voorheen VVD. Dat is nu niet bepaald extreemrechts te noemen.
[..]
.
Hoe zou je het dan noemen? Rechts nationalistisch populistisch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor. Ik heb BBB gestemd, voorheen VVD. Dat is nu niet bepaald extreemrechts te noemen.
Nee, rechts denken en links (VVD, BBB) stemmen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan noemen? Rechts nationalistisch populistisch?
Ik denk bij de BBB aan veel dingen, maar links? Nee, dat totaal niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, rechts denken en links (VVD, BBB) stemmen.
Klopt, maar:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik denk bij de BBB aan veel dingen, maar links? Nee, dat totaal niet.
Ze zijn net als de PVV: linkse praatjes, maar in de kamer rechts stemmen. Met een nationalistisch sausje. Populisme, noemen we dat.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Links staat voor alles wat een beetje anders is dan PVV en Magaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En Musk dit emotioneel gezien vele malen zwaarder neemt dan alles wat politiek is. Simpelweg omdat de gaming wereld niet gepolariseerd is over de spelregels en hier ook een poel met MAGA gamers de beste man van zn voetstuk zien gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef PrianBriske het volgende:
FOK!kers last van driftbui omdat opper aspergergod liegt over zijn gameskills
tt graag aanpassen naar dit @:mods
quote:
Waarom stemmen mensen die wat tegen migratie willen doen eigenlijk BBB?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welk "postgedrag"?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm. Ik zou inderdaad zeggen centrumlinks en progressief.
En dat blijkt uit je postgedrag en ook het feit dat je zelf had aangegeven GroenLinks-PvdA te hebben gestemd bij de vorige verkiezingen.
Oh, ik ben niet tegen immigratie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:48 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
Waarom stemmen mensen die wat tegen migratie willen doen eigenlijk BBB?
Zonder immigranten kunnen de boeren hun werk niet doen, verdienen hun leveranciers (de oprichters en financiers van de BBB) er minder aan.
Met de BBB zal er dus nooit echt iets gedaan worden, maybe wat symboolpolitiek (brief naar de EU bijvoorbeeld) Maar niks wat echt zoden aan de dijk zet.
Er is niks mis met migratie. Dat is van alle tijden. Maar de huidige manier van migratie is: winst naar de bedrijven, overlast naar de samenleving. Waarom stemmen op partijen die dat in stand willen houden?
Steek er geld in dit goed te regelen, zodat we er als samenleving er netto winst van hebben, zo als we dat in het verleden ook hadden.
En voor die mensen die rechts stemmen want “links wil ongebreidelde immigratie”: geen enkele linkse partij wil dat. Ze willen alleen een menselijk beleid.
Wil je niet weten in welk fabeltje Howard nu weer geloofd?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:00 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het uberhaubt nuttig is of niet?
Het puntenlijstje met wat volgens de rijke onzekere alfamannen en hun anti-woke lijstje onder woke valt groeit per dag en komt daarmee steeds meer uit bij het gegeven dat woke/links de niet-meegaande groep is met dit groeiende fascisme.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Welk "postgedrag"?
En "progressief" op welk vlak? Op bepaalde vlakken ben ik juist conservatief.
En ja, de laatste verkiezingen heb ik op een linkse partij gestemd, voornamelijk vanwege milieubeleid. Maakt dat iemand "links"?
Is het allemaal zo simpel? Fijn, weten we dat ook weer.
Inderdaad, dat een multimiljardair zo bezig is om als oppernerd te worden gezien. Dan begin je je af te vragen of Musk zijn tijd uberhaupt wel zinnig besteed.quote:
Dat lijkt mij een beetje een domme vraag eerlijk gezegd…quote:Op zondag 19 januari 2025 09:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, dat een multimiljardair zo bezig is om als oppernerd te worden gezien. Dan begin je je af te vragen of Musk zijn tijd uberhaupt wel zinnig besteed.
Alsof kij met je 35k per jaar daar ook maar enige weet van hebt.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, dat een multimiljardair zo bezig is om als oppernerd te worden gezien. Dan begin je je af te vragen of Musk zijn tijd uberhaupt wel zinnig besteed.
Musk heeft gewoon wat kloons dat kan niet anders want hij werkt volgens zijn beweringen 120 uur per week voor x, dan nog 40 voor tesla en 40 voor spacex nu nog 120 erbij om Trump zijn kont te kussen, 40 uur xjes sturen, en nog eens een paar uur aan de tig kinderen . Dan komen we op ruim 320 uur werk in een week die 168 uur telt.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Die was tegen het zere beenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Daar kan Trumps vorige Best Buddy Rudi Guliani over meepraten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Die snap ik niet, waarom zou dat zo zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:45 schreef Beathoven het volgende:
Ik durf ook de voorspelling te doen dat iedereen die nu nog rechts is over een periode ook als links te boek staat qua protest op afname van leefcomfort.
Klopt, ik ben inderdaad niet zo onzeker als Musk. Je ziet het bij veel meer rijke mensen, dus wellicht heb je een punt daar.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Alsof kij met je 35k per jaar daar ook maar enige weet van hebt.
Wishful thinking… Laten we het zo zeggen: posterboy van links, Trudeau, heeft op dit vlak nou niet bepaald vertrouwen in links weten op te roepen. Integendeel.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die snap ik niet, waarom zou dat zo zijn?
Waarmee is aangetoond dat links niet blind isquote:Op zondag 19 januari 2025 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wishful thinking… Laten we het zo zeggen: posterboy van links, Trudeau, heeft op dit vlak nou niet bepaald vertrouwen in links weten op te roepen. Integendeel.
Musk heeft als doelstelling de eerste trillionair te worden in 2027. De manier waarop hij de boel misleid in deze game is al een voorbeeld van wat hij wil toepassen om dat te worden. Cheating out. Straks met totale macht is dat de stofzuiger behoorlijk hard en krom gaat draaien. Niemand, behalve wat miljardairs worden daar beter van.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die snap ik niet, waarom zou dat zo zijn?
Dat ben je wel want jij zeurt over hem op het internet en hij niet over jou.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, ik ben inderdaad niet zo onzeker als Musk. Je ziet het bij veel meer rijke mensen, dus wellicht heb je een punt daar.
Wat heeft Musk te maken met of ik in nl links of rechts georiënteerd ben?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Musk heeft als doelstelling de eerste trillionair te worden in 2027. De manier waarop hij de boel misleid in deze game is al een voorbeeld van wat hij wil toepassen om dat te worden. Cheating out. Straks met totale macht is dat de stofzuiger behoorlijk hard en krom gaat draaien. Niemand, behalve wat miljardairs worden daar beter van.
Ik ben geen communist, maar ik meen het dat ik net zo hard wil dat jouw kinderen goed vooruit in het leven kunnen als de mijne. De status quo tussen kapitalisme en socialisme moet gewoon opnieuw worden uitgevonden. En met wat eerlijkere belastingen in de VS en wereldwijd n is dat al een goed begin. Daar hoef jij niets voor in te leveren, sterker nog, je kunt er beter van worden.
Interessant argument die je kan doortrekken: Jij zeurt over mij en ik zeur niet over jou. Waar kom jij dan te staan in de onzekerheidsrangorde?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:09 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat ben je wel want jij zeurt over hem op het internet en hij niet over jou.
Wie is er nou onzeker?
Open er een topic over en kom er achter.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Interessant argument die je kan doortrekken: Jij zeurt over mij en ik zeur niet over jou. Waar kom jij dan te staan in de onzekerheidsrangorde?
Hij heeft een doel voor ogen: de geschiedenis schrijven en dat er op zijn naam naar Mars wordt gegaan. Een kolonie stichten is wat hoog gegrepen maar er naar toe gaan, daar heeft hij alles voor over en nog veel meer geld voor nodig.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Musk heeft als doelstelling de eerste trillionair te worden in 2027. De manier waarop hij de boel misleid in deze game is al een voorbeeld van wat hij wil toepassen om dat te worden. Cheating out. Straks met totale macht is dat de stofzuiger behoorlijk hard en krom gaat draaien. Niemand, behalve wat miljardairs worden daar beter van.
Ik ben geen communist, maar ik meen het dat ik net zo hard wil dat jouw kinderen goed vooruit in het leven kunnen als de mijne. De status quo tussen kapitalisme en socialisme moet gewoon opnieuw worden uitgevonden. En met wat eerlijkere belastingen in de VS en wereldwijd n is dat al een goed begin. Daar hoef jij niets voor in te leveren, sterker nog, je kunt er beter van worden.
Ik was daar laatst over aan het denken. In eerste instantie vind ik het ook een wat risicovolle tijd en keuze van de Amerikanen. Trump die ook nog vogelvrij is.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarmee is aangetoond dat links niet blind is
De rechtse adoratie van Trump laat iets anders zien bent betrekking tot de rechtse kiezers.
Dat is allang bewezen een onleefbare bol met zwavel.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft een doel voor ogen: de geschiedenis schrijven en dat er op zijn naam naar Mars wordt gegaan. Een kolonie stichten is wat hoog gegrepen maar er naar toe gaan, daar heeft hij alles voor over en nog veel meer geld voor nodig.
Verder heeft hij ideeën dat de leefbaarheid op de planeet onhoudbaar wordt en dat alleen naar Mars gaan de mens zal laten overleven.
Het Messias complex dus.
Ook Hitler dacht dat alleen hij de Duitsers kon redden.
Dat dachten ze in Duitsland ook in de jaren dertig.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was daar laatst over aan het denken. In eerste instantie vind ik het ook een wat risicovolle tijd en keuze van de Amerikanen. Trump die ook nog vogelvrij is.
Maar je kunt het ook eerst een kans geven.
Ik bedacht me, hoe zou een periode van nog 4 jaren Biden/Harris de wereld achterlaten?
Ik weet zeker, veel slechter nog weer dan het al ging.
Oekraďne/Rusland blijven steunen maar net te weinig zodat het escaleren doorgaat. Ook Israël maar laten gaan. Geen ballen naar China en Iran, dus die treiteren ook door.
Misschien is dit wel het juiste moment voor een heel andere koers.
Want al die zaken staan er NU al anders voor, en alleen maar door een andere benadering te kiezen.
Wat bizar is dat de meeste mensen die het volste vertrouwen hebben dat we mars kunnen gaan terraformen vaak dezelfde types mensen zijn die hard roepen de co2 en andere vervuiling geen probleem is voor ons aardse klimaat. Milieu bescheming kost teveel roepen ze dan maar een triljard uitgeven om mars leefbaar te maken opeen heel normaal vinden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder heeft hij ideeën dat de leefbaarheid op de planeet onhoudbaar wordt en dat alleen naar Mars gaan de mens zal laten overleven.
Hoezo dachten ze toen over Biden/Trump?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Duitsland ook in de jaren dertig.
Ja, dat is het kenmerkende aan Trump lovers.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo dachten ze toen over Biden/Trump?
Met glazen bol?
Klopt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat bizar is dat de meeste mensen die het volste vertrouwen hebben dat we mars kunnen gaan terraformen vaak dezelfde types mensen zijn die hard roepen de co2 en andere vervuiling geen probleem is voor ons aardse klimaat. Milieu bescheming kost teveel roepen ze dan maar een triljard uitgeven om mars leefbaar te maken opeen heel normaal vinden.
Dan kunnen ze altijd blijven zeggen wir haben es nicht gewusstquote:Op zondag 19 januari 2025 10:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is het kenmerkende aan Trump lovers.
Die doen net alsof ze het niet begrijpen...
Precies dat.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat bizar is dat de meeste mensen die het volste vertrouwen hebben dat we mars kunnen gaan terraformen vaak dezelfde types mensen zijn die hard roepen de co2 en andere vervuiling geen probleem is voor ons aardse klimaat. Milieu bescheming kost teveel roepen ze dan maar een triljard uitgeven om mars leefbaar te maken opeen heel normaal vinden.
Ik zit in diezelfde hoek. Gematigd midden is waar de balans zit. Als iemand wel wat kan of kan leren en bewust niets doet, ja. Maar met full time baan moet daar ook een leefbaar inkomen tegenover staan en het liefst leefbaar zonder toeslagen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft Musk te maken met of ik in nl links of rechts georiënteerd ben?
Dat snap ik echt niet.
Verder zal ik altijd gematigd midden/rechts blijven.
Wie harder werkt mag meer geld verdienen, wie bewust niks doet mag van mij honger leiden.
Was je ook zo kritisch toen twitter werd gerund door de extreemlinkse jack dorsey en de FBI?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huh?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zit in diezelfde hoek. Gematigd midden is waar de balans zit. Als iemand wel wat kan of kan leren en bewust niets doet, ja. Maar met full time baan moet daar ook een leefbaar inkomen tegenover staan en het liefst leefbaar zonder toeslagen.
Wat Musk ermee te maken heeft met de verschuiving van dat traditioneel midden straks in de negatieve linkse hoek komt.
Ik hoorde eens iemand opmerken dat hij een advocaat moest betalen, maar iemand anders kreeg pro deo. Ok. Zijn gewenste systeem is met die opmerking, dat mensen die geen advocaat kunnen betalen dus automatisch niet voor eigen rechten mogen opkomen. Prima. Laten we inbeelden dat pro deo verdwijnt.
Dan krijg je dat iemand een pesterij start en je gaat aanklagen dat je al bij voorbaat hebt verloren. En al het andere is dan de lange adem van procedures en de vraag wie het grootste leger van dure advocaten kan inzetten voor de langste tijd. Hoe debiel de casus ook.
In deze spiraal zouden wij met een miljoen kunnen verliezen van iemand met een paar miljoen meer en de juiste connecties. En als 'iemand' van die goudkust direct of via-via Elon Musk kent die nu de VS vertegenwoordigd (en landen wil kopen), dan kan de casus en de uitspraak nog zo krom zijn, je verliest de zaak op geld en lange adem en mogelijke bedreigingen.
Als men in het naratief een degelijk systeem als klassejustitie omlijnt dan zijn de poorten tot werkelijke klassejustitie geopend. Dan kan Elon straks aangeven wat m niet helemaal bevalt en waar hij geld naartoe pompt.
En daarom dreigt wat nu nog midden/rechts is straks anti-populistisch rechts te worden en bij die figuren op radicaal rechts als 'links-woke-geef het een naam' op de lijst te verdwijnen.
Klassenjustitie werd jaren breed gevoerd door vals-links maar toen had je er 0 problemen mee omdat de uitkomsten in je eigen neo-marxistische straatje pasten.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zit in diezelfde hoek. Gematigd midden is waar de balans zit. Als iemand wel wat kan of kan leren en bewust niets doet, ja. Maar met full time baan moet daar ook een leefbaar inkomen tegenover staan en het liefst leefbaar zonder toeslagen.
Wat Musk ermee te maken heeft met de verschuiving van dat traditioneel midden straks in de negatieve linkse hoek komt.
Ik hoorde eens iemand opmerken dat hij een advocaat moest betalen, maar iemand anders kreeg pro deo. Ok. Zijn gewenste systeem is met die opmerking, dat mensen die geen advocaat kunnen betalen dus automatisch niet voor eigen rechten mogen opkomen. Prima. Laten we inbeelden dat pro deo verdwijnt.
Dan krijg je dat iemand een pesterij start en je gaat aanklagen dat je al bij voorbaat hebt verloren. En al het andere is dan de lange adem van procedures en de vraag wie het grootste leger van dure advocaten kan inzetten voor de langste tijd. Hoe debiel de casus ook.
In deze spiraal zouden wij met een miljoen kunnen verliezen van iemand met een paar miljoen meer en de juiste connecties. En als 'iemand' van die goudkust direct of via-via Elon Musk kent die nu de VS vertegenwoordigd (en landen wil kopen), dan kan de casus en de uitspraak nog zo krom zijn, je verliest de zaak op geld en lange adem en mogelijke bedreigingen.
Als men in het naratief een degelijk systeem als klassejustitie omlijnt dan zijn de poorten tot werkelijke klassejustitie geopend. Dan kan Elon straks aangeven wat m niet helemaal bevalt en waar hij geld naartoe pompt.
En daarom dreigt wat nu nog midden/rechts is straks anti-populistisch rechts te worden en bij die figuren op radicaal rechts als 'links-woke-geef het een naam' op de lijst te verdwijnen.
Tuurlijk. Hoezo niet? Jack Dorsey is mij te woke. Van de FBI die Twitter zou runnen weet ik niks.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:46 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Was je ook zo kritisch toen twitter werd gerund door de extreemlinkse jack dorsey en de FBI?
Toen werd dit soort onzin tenminste niet getolereerd..quote:Op zondag 19 januari 2025 10:46 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Was je ook zo kritisch toen twitter werd gerund door de extreemlinkse jack dorsey en de FBI?
Opmerkelijk vooral en moeilijk te geloven gezien het feit dat je hier meestal progressieve en linkse standpunten inneemt.quote:
BBB is niet pro-migratie, zij willen dit ook beperken. Maar de voornaamste reden dat ik op deze partij heb gestemd is omdat zij ook een nadruk leggen op de lokale en regionale politiek wat ik momenteel erg belangrijk vind.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:48 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
Waarom stemmen mensen die wat tegen migratie willen doen eigenlijk BBB?
Zonder immigranten kunnen de boeren hun werk niet doen, verdienen hun leveranciers (de oprichters en financiers van de BBB) er minder aan.
Met de BBB zal er dus nooit echt iets gedaan worden, maybe wat symboolpolitiek (brief naar de EU bijvoorbeeld) Maar niks wat echt zoden aan de dijk zet.
Er is niks mis met migratie. Dat is van alle tijden. Maar de huidige manier van migratie is: winst naar de bedrijven, overlast naar de samenleving. Waarom stemmen op partijen die dat in stand willen houden?
Steek er geld in dit goed te regelen, zodat we er als samenleving er netto winst van hebben, zo als we dat in het verleden ook hadden.
En voor die mensen die rechts stemmen want “links wil ongebreidelde immigratie”: geen enkele linkse partij wil dat. Ze willen alleen een menselijk beleid.
Als jij op een uitgesproken progressieve en linkse partij stemt, dan moet je niet opkijken dat je progressief en links wordt genoemd. Daar is natuurlijk ook verder niets mis mee, net zoals rechts en conservatief is het een normale politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Welk "postgedrag"?
En "progressief" op welk vlak? Op bepaalde vlakken ben ik juist conservatief.
En ja, de laatste verkiezingen heb ik op een linkse partij gestemd, voornamelijk vanwege milieubeleid. Maakt dat iemand "links"?
Is het allemaal zo simpel? Fijn, weten we dat ook weer.
Dat is behoorlijk flauw. Gewoon een normale discussie over wat er te verwachten valt in de Amerikaanse politiek. Ik ben nergens fan van, ikquote:Op zondag 19 januari 2025 10:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is het kenmerkende aan Trump lovers.
Die doen net alsof ze het niet begrijpen...
Dat komt door je eigen bekrompenheid.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opmerkelijk vooral en moeilijk te geloven gezien het feit dat je hier meestal progressieve en linkse standpunten inneemt.
[..]
Tja, je doet zelf net alsof je niet door hebt wat mijn punt is.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk flauw. Gewoon een normale discussie over wat er te verwachten valt in de Amerikaanse politiek. Ik ben nergens fan van, ik
Probeer objectief te volgen wat daar gebeurd.
En dan als antwoord iets over de oorlog en zo snerend mogelijk proberen te doen.
Nee leuke discussie zo.
Ja, de omstandigheden kunstmatig nog even minder maken door fascisme. Ik denk dat het uiteindelijk bij het 'patent op het idee' blijft of op zn best een menselijke robot op mars wordt. Ik zou te doen hebben met iemand die daar zou willen sterven voor een schouderklopje van Trump bij Musk.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft een doel voor ogen: de geschiedenis schrijven en dat er op zijn naam naar Mars wordt gegaan. Een kolonie stichten is wat hoog gegrepen maar er naar toe gaan, daar heeft hij alles voor over en nog veel meer geld voor nodig.
Het Messias complex dus.
Ook Hitler dacht dat alleen hij de Duitsers kon redden.
Citeer me maar van jaren geleden. Je bent het eens met hetgeen beschreven als ik het zo lees.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Klassenjustitie werd jaren breed gevoerd door vals-links maar toen had je er 0 problemen mee omdat de uitkomsten in je eigen neo-marxistische straatje pasten.
De boeren zijn zeer opportunistisch. Ze hebbben zelf decennia lang op politieke partijen gestemd in hun eigen belang. Toen ze plotseling allemaal overgingen op dramatische stikstofbeleid. Begonnen de boeren te miepen. Ze bleven zelf conformeren tot ze hun bedrijf moesten opdoeken. Niet lang geleden zouden innovaties zoals Bovaer uitkomst bieden. Waardoor boeren binnen de stikstof richtlijnen konden blijven. Een middel met nogal bedenkelijke werking voor de gezondheid van consumenten. Maar je zag boeren massaal omslaan en tegen consumenten keren. Ik weet niet goed wat ik van boeren moet denken. Als het ze zelf uitkomt staan ze niet eensgezind met consumenten. En verkopen ze nog liever hun ziel zoals vanouds.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opmerkelijk vooral en moeilijk te geloven gezien het feit dat je hier meestal progressieve en linkse standpunten inneemt.
[..]
BBB is niet pro-migratie, zij willen dit ook beperken. Maar de voornaamste reden dat ik op deze partij heb gestemd is omdat zij ook een nadruk leggen op de lokale en regionale politiek wat ik momenteel erg belangrijk vind.
Daarnaast vind ik de haat en antipathie jegens boeren belachelijk en vaak gaat er achter deze afkeer een hele ander agenda schuil dan men probeert te beweren. Zij mogen dus ook wel een steuntje in de rug krijgen.
[..]
Als jij op een uitgesproken progressieve en linkse partij stemt, dan moet je niet opkijken dat je progressief en links wordt genoemd. Daar is natuurlijk ook verder niets mis mee, net zoals rechts en conservatief is het een normale politieke voorkeur.
Je hebt the twitter-files gemist. FBI censureerden zelf massaal meningen van amerikanen over onder andere covid, the hunter laptop en over de verkiezingen sinds october 2019.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoezo niet? Jack Dorsey is mij te woke. Van de FBI die Twitter zou runnen weet ik niks.
Ok en dit maakt in jouw beleving Musk een goed persoon?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:14 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Je hebt the twitter-files gemist. FBI censureerden zelf massaal meningen van amerikanen over onder andere covid, the hunter laptop en over de verkiezingen sinds october 2019.
Jack dorsey bleek eigenlijk niet woke maar een opportunist. Hij voerde enkelt een woke organisatie genaamd twitter. Waar kinder-porno mocht. Maar kritiek op het feminisme of de burnlootmurder rellen leverde je direkt een ban op.
Whataboutquote:Op zondag 19 januari 2025 11:14 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Je hebt the twitter-files gemist. FBI censureerden zelf massaal meningen van amerikanen over onder andere covid, the hunter laptop en over de verkiezingen sinds october 2019.
Jack dorsey bleek eigenlijk niet woke maar een opportunist. Hij voerde enkelt een woke organisatie genaamd twitter. Waar kinder-porno mocht. Maar kritiek op het feminisme of de burnlootmurder rellen leverde je direkt een ban op.
Jou neem ik totaal niet serieus, met je gewauwel in een ander topic dat de meeste vrouwen alleen goed zijn voor seks en de voortplanting.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:14 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Heb je enig idee van de leugens van Musk in de afgelopen jaren? Van full selfdriving vehicles tot de solar tiles tot de Tesla truck tot een basis op mars tot de Hyperloop tot de Teslabot, Neuralink, het onderzeeboot verhaal, het oprichten van Paypall én Tesla en zo nog enorm veel meer.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
Het komt mij allemaal vooral over alsof nog heel veel mensen butthurt zijn omdat Trump gekozen is in plaats van DEI hire Harris.
Zelfs nu we in LA zien wat voor ellende je krijgt met DEI hires en Trump direct heeft bewezen dat hij op buitenlands beleid veel beter is dan de warmongers die de afgelopen jaren aan de knoppen zaten en Harris steunden.
Het lokale aspect kan ik zeker inkomen. Is belangrijk. Maar:quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
BBB is niet pro-migratie, zij willen dit ook beperken. Maar de voornaamste reden dat ik op deze partij heb gestemd is omdat zij ook een nadruk leggen op de lokale en regionale politiek wat ik momenteel erg belangrijk vind.
Daarnaast vind ik de haat en antipathie jegens boeren belachelijk en vaak gaat er achter deze afkeer een hele ander agenda schuil dan men probeert te beweren. Zij mogen dus ook wel een steuntje in de rug krijgen.
Ik heb daar ook geen problemen mee, ik stip slechts aan dat die hele links-rechts indeling van je hoploos simplistisch is.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jij op een uitgesproken progressieve en linkse partij stemt, dan moet je niet opkijken dat je progressief en links wordt genoemd. Daar is natuurlijk ook verder niets mis mee, net zoals rechts en conservatief is het een normale politieke voorkeur.
Bedoel je daarmee dat Musk niet alleen zo autistisch als een deur is, maar bovendien een meervoudige persoonlijkheidsstoornis heeft?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent.
Dat heeft niets te maken met bekrompenheid. Als ik zou zeggen dat ik SP of D66 zou stemmen, zouden weinigen dat ook geloven. En dat is begrijpelijk omdat het niet strookt met mijn postgedrag hier, waar ik overwegend uitgesproken rechts en conservatieve standpunten inneem.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat komt door je eigen bekrompenheid.
Dat kan natuurlijk, ik zie dat weer anders. Zoiets zul je altijd hebben op een openbaar forum als FOK!, een verschil van visie.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen problemen mee, ik stip slechts aan dat die hele links-rechts indeling van je hoploos simplistisch is.
Welke brand is geblust recent?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Buthurt ja, kan.
Trump laat zien veel beter geopolitiek te kunnen drijven. Al gaat dat wat lomper.
Het is nu al gedempter in de wereld, wat branden geblust, en dit kan door gaan zetten.
Ook kan er her en der wel wat escaleren. Maar dat hebben we nog niet gezien onder Trump.
Jouw post gedrag is dan ook over het algemeen in het uiterst conservatieve rechtse spectrum.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met bekrompenheid. Als ik zou zeggen dat ik SP of D66 zou stemmen, zouden weinigen dat ook geloven. En dat is begrijpelijk omdat het niet strookt met mijn postgedrag hier, waar ik overwegend uitgesproken rechts en conservatieve standpunten inneem.
Jij vindt het dreigen met annexatie van land van twee goede en trouwe bondgenoten (Canada en Denemarken) en het dreigen met het starten van een handelsoorlog met alle andere bondgenoten van de VS geen warmongering en goed buitenlandse beleid? Die mag je uitleggenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
Het komt mij allemaal vooral over alsof nog heel veel mensen butthurt zijn omdat Trump gekozen is in plaats van DEI hire Harris.
Zelfs nu we in LA zien wat voor ellende je krijgt met DEI hires en Trump direct heeft bewezen dat hij op buitenlands beleid veel beter is dan de warmongers die de afgelopen jaren aan de knoppen zaten en Harris steunden.
Er zijn mensen die meegaan in het opzichtige trucje wat Trump al weet ik hoe lang toepast. Gaat er ergens iets goed in de wereld, dan is dat jouw persoonlijke verdienste, gaat er iets mis, dan is dat de schuld van een ander.quote:
En het frappante is dat de oplossing voor de puinhopen van idiocracy volgens veel Amerikanen juist nóg meer idiocracy is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een erudiete vent met vele kwaliteiten. Dat kun je wel zeggen.
Maar zonder dolletjes: wat iemand hierboven beweerde dat ie altijd al bonkers was maar toen de PR de dingen nog regelden viel het niet zo op. Nu doet ie het zelf en blijkt knettergek. Samen met Trump een zeer dynamisch duo. Echt ongelofelijk dat de USA bevolking daarin trapt.
Dat is waarom het narratief nu is dat de vredesonderhandelingen in het Midden-Oosten op Trump's conto geschreven kunnen worden terwijl we nog steeds onder Biden's administration zitten.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meegaan in het opzichtige trucje wat Trump al weet ik hoe lang toepast. Gaat er ergens iets goed in de wereld, dan is dat jouw persoonlijke verdienste, gaat er iets mis, dan is dat de schuld van een ander.
Dat jij duidelijk niet zo van de hoed en de rand weet? Maakt mij geen reet uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je enig idee van de leugens van Musk in de afgelopen jaren? Van full selfdriving vehicles tot de solar tiles tot de Tesla truck tot een basis op mars tot de Hyperloop tot de Teslabot, Neuralink, het onderzeeboot verhaal, het oprichten van Paypall én Tesla en zo nog enorm veel meer.
Wat vind je hiervan?
Ok. Welke van mijn voorbeelden kloppen niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat jij duidelijk niet zo van de hoed en de rand weet? Maakt mij geen reet uit.
Handelsoorlog is een leuke term, maar met oorlog heeft het verdomd weinig te maken.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij vindt het dreigen met annexatie van land van twee goede en trouwe bondgenoten (Canada en Denemarken) en het dreigen met het starten van een handelsoorlog met alle andere bondgenoten van de VS geen warmongering en goed buitenlandse beleid? Die mag je uitleggen
En het dreigen met annexeren?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Handelsoorlog is een leuke term, maar met oorlog heeft het verdomd weinig te maken.
Het is gewoon een feit dat het met bemoeienis van Trump tot stand is gekomen. Lees je even in zeg…quote:Op zondag 19 januari 2025 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meegaan in het opzichtige trucje wat Trump al weet ik hoe lang toepast. Gaat er ergens iets goed in de wereld, dan is dat jouw persoonlijke verdienste, gaat er iets mis, dan is dat de schuld van een ander.
Niet bewerkstelligt door Trumpie knulliequote:
Nee was iemand andersquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat het met bemoeienis van Trump tot stand is gekomen. Lees je even in zeg…
Het zijn geen voorbeelden, maar ik begrijp wel een beetje waar je op lijkt te doelen en dan sla je de plank behoorlijk mis.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok. Welke van mijn voorbeelden kloppen niet?
En normaal discussiëren of je kan opbokken.
En zie hier allemaal: dit is het niveau van de Musk volgers lolquote:Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zijn geen voorbeelden, maar ik begrijp wel een beetje waar je op lijkt te doelen en dan sla je de plank behoorlijk mis.
Als jij jouw onzinpost als normaal discussie voeren wil zien dan kan ik je nu al vertellen dat ik niet zo dom uit de hoek ga komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |