abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216330248
Elon Musk heeft afgelopen week gestreamt hoe hij computerspel Path of Exile 2 speelt. PoE2 is een actionrpg in de stijl van Diablo, waar Elon Musk in de top 20 spelers werelwijd staat.

Elon toont in PoE2 dat hij een lvl 97 op hardcore is, maar toont ook dat hij basale game mechanics niet onder de knie heeft. Zo begrijpt hij niet hoe hij dungeon runs moet beginnen, laat de meest waardvolle items liggen, snapt niets van boss mechanics, en begrijpt zijn eigen gear niet.

Dit wordt op youtube en twitch door verscheidene contentmakers uiteengezet, waaronder een van de grootste streamers Asmongold.

Elon benadert Asmongold in DM op Twitter, en na een gesprek dat Elon niet aanstaat, gooit Elon de DMs online, schrapt Asmongold verificatie (blue check) en zijn gamertag. Waarmee Elon Musk zich onsterfelijk belachelijk maakt, niet alleen onder gamers maar inmiddels op vrijwel ieder site die er over bericht.

Hieronder de filmpjes van Asmongold over Elon en Elon's twitterreacties.
Bekijk deze YouTube-video

Zie ook artikel PC Gamer
https://www.pcgamer.com/g(...)er-who-wins-we-lose/

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 17-01-2025 14:52:27 ]
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  vrijdag 17 januari 2025 @ 13:23:20 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216330285
Jaja X het platform van het vrije woord :')

Totdat je iets zegt wat de CEO tegen de haren strijkt

Dan verwijderd die gewoon je verified status en post die je DM's

:') _O- wat een trieste kerel

Doe dan gewoon niet net alsof je die game aan het spelen bent. Terwijl iedereen kan zien dat je een ubernoob bent in het spel

Verder is Asmon ook gewoon een ranzige rattenkoning, met alle kakkerlakken in zijn huis, bloed aan de muur omdat zijn tanden bloedden en hij niet uit bed wilde om een tissue te pakken.

Ranzige lui, beide.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216331258
Wel bijzonder en mooi hahaha :)
pi_216331318
Elon is een vervelende autist.
pi_216331348
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
pi_216331364
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
Denk dat jouw blauwe vinkje binnenkort ook verdwijnt :P
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:04:44 #7
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216331365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Verder is Asmon ook gewoon een ranzige rattenkoning, met alle kakkerlakken in zijn huis, bloed aan de muur omdat zijn tanden bloedden en hij niet uit bed wilde om een tissue te pakken.

Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:12:01 #8
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_216331420
Wacht maar tot Musk en Trump ruzie krijgen, dat wordt world's messiest public break-up.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_216331441
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Denk dat jouw blauwe vinkje binnenkort ook verdwijnt :P
Sluit het niet uit 😂
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:17:09 #10
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216331460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Musk en Trump ruzie krijgen, dat wordt world's messiest public break-up.
Ik kijk er nu al naar uit. w/
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216331501
Ik begrijp niet dat mensen achter die man blijven aanlopen/
Je weet dat het een Fraud is, maar omdat je er al zo diep inzit kun je dat niet meer toegeven ofzo?
en ga je maar steeds verder en verder.

Vroeger nam je zo iemand echt niet meer serieus na zo'n onthulling, dan was je gewoon af.
Nu ben je een van de machtigste mensen op de planeet.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:23:17 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216331517
Hele nare kerel is dat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216331573
quote:

Doe dan gewoon niet net alsof je die game aan het spelen bent. Terwijl iedereen kan zien dat je een ubernoob bent in het spel

Ranzige lui, beide.
twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216331613
En nu al die lui die willen aantonen dat die gamer een vieze ranzige kerel is.

dat zal allemaal wel, maar dat is natuurlijk een nobody.
Het verhaal is dat Elon Musk Fraudeert om er zefl beter uit te komen.

Dat is echt mega treurig, kun je de boodschapper gaan beschadige.
Maar die boodschapper zou normale mensen echt niets boeien, :').

maar goed je moet iets als je grote held zojuist is ontmaskerd als een onzekere kneus die ooo zo graag applaus wil. En bereid is daarvoor te frauderen.
Echt :'). valsspelen met spelletjes doe je toch niet meer na je 9e :'). waar is je eigenwaarde joh.

En de mensen die nu over de boodschapper heen gaan vallen zijn echt makke schapen die doelloos achter hun leider aan lopen. Ga zelf eens nadenken joh.
pi_216331640
Elon was een voorbeeld, een beetje een visionair, een mateloos interessant figuur. Helaas is er een paar jaar geleden iets gebeurd waardoor hij nu een engnek is geworden. Een autoritaire engnek die zijn zin wil krijgen en op zoek is naar meer macht
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:36:42 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_216331645
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:32 schreef koemleit het volgende:
Ga zelf eens nadenken joh.
Het grappige is dat die halfjes deze catchphrase dan juist als lijfspreuk hebben
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 15:39:17 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216331672
Lol

Vanavond eens kijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:39:42 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216331679
Heb nu een beeld van Elon die 's nachts, alleen gekleed in lederen onderbroek en rubberen kaplaarzen, achter zijn computerje zit te gamen. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216331711
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Elon was een voorbeeld, een beetje een visionair, een mateloos interessant figuur. Helaas is er een paar jaar geleden iets gebeurd waardoor hij nu een engnek is geworden. Een autoritaire engnek die zijn zin wil krijgen en op zoek is naar meer macht
Het enige wat je van Elon kan zeggen is dat hij heel veel geluk heeft gehad met een paar investeringen, en dat hij snapt hoe fail fast, fail often werkt, voor de rest is hij geen echte visionair en al helemaal geen genie of engineer.
pi_216331714
quote:
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018

https://www.theguardian.c(...)-rescue-pedo-twitter
pi_216331740
Wie?
pi_216331749
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018

Elon is een enorme narcist, dat is doorgaans waarom ze zakelijk goed zijn, omdat je bij dat soort bedrijven over het algemeen meer van komt als je snel zelf beslissingen neemt dan eindeloos te overleggen.
Ik voorzie ook dat zijn relatie met Trump binnen 3 maanden frontaal op de klippen loopt.
pi_216331759
dat hij denkt dat elon wel zijn punt zal zien uiteindelijk...
pi_216331762
quote:
Hij gaf aan niet meer voor de democraten te stemmen en toen zijn ze, zoals gebruikelijk, vol in de aanval tegen hem gegaan.
pi_216331779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ x ]
Hey heeft hij zijn vinkje weer terug?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:52:13 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216331787
Nog even een aantal bronnen en op de officiele Reddit van Path of Exile 2 (de game in kwestie) een tijdlijn van wat er precies is gebeurd.

https://www.forbes.com/si(...)early-being-boosted/

De officiele Path of Exile 2 subreddit : https://www.reddit.com/r/(...)_elon_musks_account/

https://futurism.com/elon-musk-poe2

En het originele filmpje waardoor het eigenlijk opgepikt werd door andere grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold (heb ook een hekel aan Asmongold btw). Hierin zegt die ook nog ff dat die 'zo goed' is in videogames, blijkt dat die er helemaal niks van bakt _O-

Maargoed Elon valt weer zwaar door de mand, mensen spreken dat tegen hem uit en vervolgens gooit die helemaal een driftbui idd en lekt die even wat prive DM's. Toch wel erg sneu dat hij er niet gewoon over uit kan komen dat hij dit spel helemaal niet speelt, of nauwelijks. Daar kan die toch gewoon eerlijk voor uitkomen, maarja hij heeft overal in podcasts lopen zeggen dat die zo goed is in games :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:50 schreef ach het volgende:

[..]
Hey heeft hij zijn vinkje weer terug?
Ja die is wel door Elon weer teruggezet uiteindelijk
pi_216331830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:48 schreef pokkerdepok het volgende:
dat hij denkt dat elon wel zijn punt zal zien uiteindelijk...
Denk je? Dat kan zijn ego niet aan joh.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:04:21 #28
438527 MissButterflyy
pi_216331879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Klopt.
pi_216331886
quote:

Ranzige lui, beide.
Dit dus. Small dick energy persoon.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:12:05 #30
438527 MissButterflyy
pi_216331953
Die Elon Musk ziet er sowieso uit alsof ie wat vaker de frisse buitenlucht in moet.
pi_216331994
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Die Elon Musk ziet er sowieso uit alsof ie wat vaker de frisse buitenlucht in moet.
dat hebben wel meer gamers op zich
pi_216331998
Ook dat verhaal dat hij 1 van de beste Quake spelers was kan je met een flink korreltje zout nemen, nu speelde ik geen Quake maar Unreal, en het aantal spelers dat destijds online speelde was zo klein dat je vrijwel iedereen kende, het was zo een kleine groep dat als je een 1on1 server op ging, je gewoon vriendelijk vroeg of je het volgende potje tegen de winnaar mocht, er waren maar iets van 50 publieke servers, ik gok dat het voor quake niet heel veel meer was. En dan nog is niemand die hem zich herinnert als goede speler. Hij was in die periode ook al een jaar of 30, en iedereen die een beetje FPS heeft gespeelt is dat na je 25e je skills hard achter uit gaan.
pi_216332011
Ach ja, zo zijn er sinds een tijdje ook heel veel mensen die een plotseling interesse in probleempjes met Tesla's hebben opgedaan en zich verkneukelen over elk ontploft raketje. Het is allemaal zo kleingeestig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216332014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach ja, zo zijn er sinds een tijdje ook heel veel mensen die een plotseling interesse in probleempjes met Tesla's hebben opgedaan en zich verkneukelen over elk ontploft raketje. Het is allemaal zo kleingeestig.
Dat gaat met name om Cybertrucks, het faalproject wat hij zelf bedacht heeft.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:22:12 #35
418613 Loverboii
God's will be done.
pi_216332016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold
huh?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:23:37 #36
438527 MissButterflyy
pi_216332022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:22 schreef Loverboii het volgende:

[..]
huh?
Ben je weer terug?
pi_216332039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?

Niet degene die doet alsof ie een pro gamer is maar dat helemaal niet is?

snap ik dat goed?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:28:12 #38
438527 MissButterflyy
pi_216332059
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef koemleit het volgende:

[..]

snap ik dat goed?
Hahaha
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:30:17 #39
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216332073
Elon identificeert zich natuurlijk als onderdeel van het master race. Best lullig als dan blijkt dat je op zijn best gewoon een console peasant bent.

Lekker verder kutten met je controller vriend!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_216332161
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef koemleit het volgende:

[..]

snap ik dat goed?
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat gaat met name om Cybertrucks, het faalproject wat hij zelf bedacht heeft.
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:41:06 #41
438527 MissButterflyy
pi_216332177
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.

Heeft niks met 'links' te maken dat mensen dit raar gedrag vinden. Met je obsessie voor ' links'
pi_216332191
quote:

[..]
[..]
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .
Nee het verkoopt voor geen meter, en het faalt op elk gebied, lees maar eens op https://www.reddit.com/r/CyberStuck/
Je lacht je dood, daarnaast is het niet voor niks dat er al 12 terugroepacties geweest zijn, en dat de auto in fatsoenlijke landen never een toelating krijgt.
pi_216332199
quote:

[..]
[..]
Als je het perse in links, rechts wil trekken. Op "links" worden de mongolen die frauderen en zulke small dick energy stunts uithalen gewoon verder genegeerd. Op "rechts" niet daar zijn ze een voorbeeld. En mensen die er kritiek op hebben zijn centuurgeilers en kleingeestig.

Oke :)
pi_216332235
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:46 schreef Socios het volgende:
Wie?
Uitvinder van de elektrische auto en de satelliet. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:49:15 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216332256
quote:

[..]
[..]
Asmongold een linkse censuurgeiler? Volgens mij snap je het niet helemaal meer
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:49:18 #46
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216332259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:46 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Uitvinder van de elektrische auto en de satelliet. :)
Andreas Flocken en Sergey Korolyov? :s)
pi_216332284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:49 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Andreas Flocken en Sergey Korolyov? :s)
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent. :P
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:52:50 #48
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216332293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent. :P
Zeer goede gamer ook, heb ik begrepen.
pi_216332308
quote:
88s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:52 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Zeer goede gamer ook, heb ik begrepen.
Een erudiete vent met vele kwaliteiten. Dat kun je wel zeggen.
Maar zonder dolletjes: wat iemand hierboven beweerde dat ie altijd al bonkers was maar toen de PR de dingen nog regelden viel het niet zo op. Nu doet ie het zelf en blijkt knettergek. Samen met Trump een zeer dynamisch duo. Echt ongelofelijk dat de USA bevolking daarin trapt.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:59:56 #50
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216332350
In elke game heb je wel een paar kneuzen die een high level account kopen en dan door de mand vallen.

Dat Elon zichzelf onsterfelijk voor lul zet in zijn poging te flexen is wel amusant.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')