Denk dat jouw blauwe vinkje binnenkort ook verdwijntquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Verder is Asmon ook gewoon een ranzige rattenkoning, met alle kakkerlakken in zijn huis, bloed aan de muur omdat zijn tanden bloedden en hij niet uit bed wilde om een tissue te pakken.
Sluit het niet uit 😂quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat jouw blauwe vinkje binnenkort ook verdwijnt
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Musk en Trump ruzie krijgen, dat wordt world's messiest public break-up.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Jaja X het platform van het vrije woord
Totdat je iets zegt wat de CEO tegen de haren strijkt
Dan verwijderd die gewoon je verified status en post die je DM's![]()
wat een trieste kerel
Doe dan gewoon niet net alsof je die game aan het spelen bent. Terwijl iedereen kan zien dat je een ubernoob bent in het spel
Verder is Asmon ook gewoon een ranzige rattenkoning, met alle kakkerlakken in zijn huis, bloed aan de muur omdat zijn tanden bloedden en hij niet uit bed wilde om een tissue te pakken.
Ranzige lui, beide.
Het grappige is dat die halfjes deze catchphrase dan juist als lijfspreuk hebbenquote:
Het enige wat je van Elon kan zeggen is dat hij heel veel geluk heeft gehad met een paar investeringen, en dat hij snapt hoe fail fast, fail often werkt, voor de rest is hij geen echte visionair en al helemaal geen genie of engineer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Elon was een voorbeeld, een beetje een visionair, een mateloos interessant figuur. Helaas is er een paar jaar geleden iets gebeurd waardoor hij nu een engnek is geworden. Een autoritaire engnek die zijn zin wil krijgen en op zoek is naar meer macht
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Elon was een voorbeeld, een beetje een visionair, een mateloos interessant figuur. Helaas is er een paar jaar geleden iets gebeurd waardoor hij nu een engnek is geworden. Een autoritaire engnek die zijn zin wil krijgen en op zoek is naar meer macht
Elon is een enorme narcist, dat is doorgaans waarom ze zakelijk goed zijn, omdat je bij dat soort bedrijven over het algemeen meer van komt als je snel zelf beslissingen neemt dan eindeloos te overleggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018
https://www.theguardian.c(...)-rescue-pedo-twitter
Hij gaf aan niet meer voor de democraten te stemmen en toen zijn ze, zoals gebruikelijk, vol in de aanval tegen hem gegaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
Ja die is wel door Elon weer teruggezet uiteindelijkquote:
Denk je? Dat kan zijn ego niet aan joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:48 schreef pokkerdepok het volgende:
dat hij denkt dat elon wel zijn punt zal zien uiteindelijk...
Klopt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was dat beeld dat Musk naar de buitenwereld projecteerde niet vooral gemaakt door een goed PR team? Volgens mij is hij namelijk altijd al zo fragiel geweest. Af en toe kwam die kant van hem al naar voren zoals toen zijn ego gekrenkt was in 2018
https://www.theguardian.c(...)-rescue-pedo-twitter
Dit dus. Small dick energy persoon.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Jaja X het platform van het vrije woord
Totdat je iets zegt wat de CEO tegen de haren strijkt
Dan verwijderd die gewoon je verified status en post die je DM's![]()
wat een trieste kerel
Doe dan gewoon niet net alsof je die game aan het spelen bent. Terwijl iedereen kan zien dat je een ubernoob bent in het spel
Ranzige lui, beide.
dat hebben wel meer gamers op zichquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Die Elon Musk ziet er sowieso uit alsof ie wat vaker de frisse buitenlucht in moet.
Dat gaat met name om Cybertrucks, het faalproject wat hij zelf bedacht heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach ja, zo zijn er sinds een tijdje ook heel veel mensen die een plotseling interesse in probleempjes met Tesla's hebben opgedaan en zich verkneukelen over elk ontploft raketje. Het is allemaal zo kleingeestig.
huh?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach ja, zo zijn er sinds een tijdje ook heel veel mensen die een plotseling interesse in probleempjes met Tesla's hebben opgedaan en zich verkneukelen over elk ontploft raketje. Het is allemaal zo kleingeestig.
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?
Niet degene die doet alsof ie een pro gamer is maar dat helemaal niet is?
snap ik dat goed?
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus degene die hier krititek op Musk's acties heeft is kleingeestig?
Niet degene die doet alsof ie een pro gamer is maar dat helemaal niet is?
snap ik dat goed?
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gaat met name om Cybertrucks, het faalproject wat hij zelf bedacht heeft.
Heeft niks met 'links' te maken dat mensen dit raar gedrag vinden. Met je obsessie voor ' links'quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.
Nee het verkoopt voor geen meter, en het faalt op elk gebied, lees maar eens op https://www.reddit.com/r/CyberStuck/quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat hij niet zijn geld verdiend heeft met gamen. Er is om de haverklap wel wat en dan zijn alle linkse censuurgeilers weer ontzetten verontwaardigd over iets waar ze zich nooit eerder druk om hebben gemaakt om modder naar Musk te gooien. Dat vind ik heel kleingeestig ja.
[..]
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .
Als je het perse in links, rechts wil trekken. Op "links" worden de mongolen die frauderen en zulke small dick energy stunts uithalen gewoon verder genegeerd. Op "rechts" niet daar zijn ze een voorbeeld. En mensen die er kritiek op hebben zijn centuurgeilers en kleingeestig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Het verkoopt en heeft de EV uit de zitplassershoek gehaald, maar er waren ineens ook allemaal antiterfs e.d. die ineens de auto-expert dan wel ontevreden consument gingen uithangen inzake andere Tesla's. .
Uitvinder van de elektrische auto en de satelliet.quote:
Asmongold een linkse censuurgeiler? Volgens mij snap je het niet helemaal meerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Andreas Flocken en Sergey Korolyov?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Uitvinder van de elektrische auto en de satelliet.
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:49 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Andreas Flocken en Sergey Korolyov?
Zeer goede gamer ook, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar dan in 1 persoon uiteraard. En nog wat dingetjes trouwens. Briljante vent. Schijnt heel aardig te zijn als je hem kent.
Een erudiete vent met vele kwaliteiten. Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:52 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Zeer goede gamer ook, heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |