Nou, er gaan wel geruchten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
En nu z'n Twitter of X leegloopt danmaar TikTok opkopen? zucht
Ben je een vol idioot ofzo? Dat ding is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik categoriseer het even naar de huidige trend, maar uiteraard zijn die censuurgeile useful idiots van het grootkapitaal niet werkelik links.
[..]
Het is iets nieuws en Europeanen kunnen zo'n ding helemaal niet betalen terwijl toelating er toch al nooit inzat. Dit bedoel ik nou, waarschijnlijk heeft driekwart van die eveneens gecensureerde redditers nog nooit aan enige andere auto ooit een post besteed.
Uiteraard moet hij hier niet toegelaten worden, maar het is gewoon een idiote tank van een auto tussen vele idiote tanks van auto's, de idiotie zit hier niet in de idiootste maar in belachelijk grote en zware pick ups over de hele linie daar. Hij was natuurlijk altijd al nooit voor de Europese markt bedacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je een vol idioot ofzo? Dat ding is levensgevaarlijk.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nogal een opmerkelijk verhaal. Maar waarom is een video van een Youtuber een topic waard in NWS?
Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat Musk zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen, En dan vooral bij mensen met een progressief linkse politieke signatuur, wat ook de verscheidene reacties in dit topic weer eens weten te bevestigen.
Clanbase Eurocup 3quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog Clanbase EuroCup gespeelt, word je even weg getikt met 108 - -6 tegen Lauke en Roxx, Lauke is later in nog meerdere spellen wereldkampioen geweest, wel een enorme arrogante lul trouwens
Je druk maken om foto's??quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
Je druk maken om een fucking spelletje![]()
En dat geldt voor beide kanten in dit verhaal.
Dat jij het niet belangrijk vindquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic bewijst het tegendeel. Sterker nog, de duimpjes op jouw post bewijzen al het tegendeel.
[..]
Hmm. Nou, daar is dus wel iets links en rechts aan want het valt dus op dat Musk vooral bij progressief linkse mensen weet te triggeren. Dat wekt dus de vraag op waarom deze groep zoveel antipathie jegens Musk heeft dat men geen kans onbenut kan laten om uit te halen richting deze man.
Het oogt namelijk nogal irrelevant, wat een bekendheid wel of niet van een computerspel vindt of hoe goed hij of zij hier nu in is. Als mensen zich daar druk over gaan maken is dat an sich al vreemd. Maar dit geef je gelukkig zelf ook al aan in de laatste alinea van je post.
Ja maar de likes bewijzen zijn gelijk hequote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat jij het niet belangrijk vindheeft 0,0 met links van rechts te maken maar half 4chan is rechts en lacht meneer Musk nu ook uit. Dus je gelul over links slaat weer wal noch kant. Maargoed dat weet je zelf ook dondersgoed
!
Man man man toch elke keer dat waardeoordeel over een bepaalde hobby. Hoe sneu is dat. Maarja weet je gelijk welke users je absoluut niet serieus moet nemen.
Ja maar het is maar een spelletjebro flikker op
Ach, het ligt aan links. Schattigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef Montagui het volgende:
Ach, de linkse users hebben nu ook een Soros. Schattig.
Neuh, 'dit' ligt niet aan links. De 'aandacht' en reacties spreken wel boekdelen. Best vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ach, het ligt aan links. Schattig
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Als ik het goed begrijp is je niet gedragen als een censurerende, liegende loser met het gedrag van een 5 jarige het teken dat je links bent.
Nee, niet je best doen om zo treurig over te komen. Elon heeft die award al in de tas.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!
Ofwel, laat die man toch lekker kind zijn. Dat maakt hem veel meer de (imperfecte) mens dan menige linkserd.
Je bent hier een man aan het verdedigen die aan het censureren is geslagen toen mensen erachter kwamen dat hij slecht in een spelletje was.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!
Ofwel, laat die man toch lekker kind zijn. Dat maakt hem veel meer de (imperfecte) mens dan menige linkserd.
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.quote:
Ik snap de mentaliteit van dat groepje niet. Iemand die toevallig ook rechts is gedraagt zich als een kleuter. Waarom jezelf dan ook voor lul zetten door het goed te praten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.
Nou ja eerder veelzeggend dan bijzonder eigenlijk
Zeker wel. Ik ben namelijk tegen die censuur die hij in dit geval toepast. Maar ik zie dat eerder als iets menselijks ipv 'zie je wel, Musk censureert X nu (in het algemeen) naar zijn eigen denkbeelden', want dat zie ik niet gebeuren. Plasterk (maar die messenger zal dan ook wel weer geshoot worden) heeft daar m.i. een goeie column over:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent hier een man aan het verdedigen die aan het censureren is geslagen toen mensen erachter kwamen dat hij slecht in een spelletje was.
Ik geloof er daarom geen zak van dat je wat tegen censuur hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |