abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2025 @ 21:18:01 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216335481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 21:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
En nu z'n Twitter of X leegloopt danmaar TikTok opkopen? zucht
Nou, er gaan wel geruchten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216335876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik categoriseer het even naar de huidige trend, maar uiteraard zijn die censuurgeile useful idiots van het grootkapitaal niet werkelik links.
[..]
Het is iets nieuws en Europeanen kunnen zo'n ding helemaal niet betalen terwijl toelating er toch al nooit inzat. Dit bedoel ik nou, waarschijnlijk heeft driekwart van die eveneens gecensureerde redditers nog nooit aan enige andere auto ooit een post besteed.
Ben je een vol idioot ofzo? Dat ding is levensgevaarlijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216336410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ben je een vol idioot ofzo? Dat ding is levensgevaarlijk.
Uiteraard moet hij hier niet toegelaten worden, maar het is gewoon een idiote tank van een auto tussen vele idiote tanks van auto's, de idiotie zit hier niet in de idiootste maar in belachelijk grote en zware pick ups over de hele linie daar. Hij was natuurlijk altijd al nooit voor de Europese markt bedacht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 22:53:46 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216336668
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nogal een opmerkelijk verhaal. Maar waarom is een video van een Youtuber een topic waard in NWS?

Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat Musk zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen, En dan vooral bij mensen met een progressief linkse politieke signatuur, wat ook de verscheidene reacties in dit topic weer eens weten te bevestigen.
:') dus je praat het goed dat de beste man willens en wetens liegt over iets wat die dus niet doet.

Wtf heeft dat met links of rechts te maken?

Het is gewoon triest gedrag toch.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 januari 2025 @ 22:55:24 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216336685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb nog Clanbase EuroCup gespeelt, word je even weg getikt met 108 - -6 tegen Lauke en Roxx, Lauke is later in nog meerdere spellen wereldkampioen geweest, wel een enorme arrogante lul trouwens :)
Clanbase Eurocup 3 _O_

Legendarisch!

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 17 januari 2025 @ 22:58:10 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216336710
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
Je druk maken om een fucking spelletje :') _O-

En dat geldt voor beide kanten in dit verhaal.
Je druk maken om foto's??

Zo heeft iedereen zijn hobby

Als hij had gepresenteerd de beste fotograaf te zijn komt toch op hetzelfde neer? Als hij dan anderen die foto's laat maken.

Gaat erom dat hij pretendeerde iets te zijn wat hij duidelijk niet is.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 23:00:03 #107
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216336726
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit topic bewijst het tegendeel. Sterker nog, de duimpjes op jouw post bewijzen al het tegendeel.
[..]
Hmm. Nou, daar is dus wel iets links en rechts aan want het valt dus op dat Musk vooral bij progressief linkse mensen weet te triggeren. Dat wekt dus de vraag op waarom deze groep zoveel antipathie jegens Musk heeft dat men geen kans onbenut kan laten om uit te halen richting deze man.

Het oogt namelijk nogal irrelevant, wat een bekendheid wel of niet van een computerspel vindt of hoe goed hij of zij hier nu in is. Als mensen zich daar druk over gaan maken is dat an sich al vreemd. Maar dit geef je gelukkig zelf ook al aan in de laatste alinea van je post.
Dat jij het niet belangrijk vind :') heeft 0,0 met links van rechts te maken maar half 4chan is rechts en lacht meneer Musk nu ook uit. Dus je gelul over links slaat weer wal noch kant. Maargoed dat weet je zelf ook dondersgoed :')!

Man man man toch elke keer dat waardeoordeel over een bepaalde hobby. Hoe sneu is dat. Maarja weet je gelijk welke users je absoluut niet serieus moet nemen.

Ja maar het is maar een spelletje :') bro flikker op
pi_216336774
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat jij het niet belangrijk vind :') heeft 0,0 met links van rechts te maken maar half 4chan is rechts en lacht meneer Musk nu ook uit. Dus je gelul over links slaat weer wal noch kant. Maargoed dat weet je zelf ook dondersgoed :')!

Man man man toch elke keer dat waardeoordeel over een bepaalde hobby. Hoe sneu is dat. Maarja weet je gelijk welke users je absoluut niet serieus moet nemen.

Ja maar het is maar een spelletje :') bro flikker op
Ja maar de likes bewijzen zijn gelijk he
pi_216336799
Ach, de linkse users hebben nu ook een Soros. Schattig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_216336815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef Montagui het volgende:
Ach, de linkse users hebben nu ook een Soros. Schattig.
Ach, het ligt aan links. Schattig
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 23:22:19 #111
236264 crew  capricia
pi_216336902
Zo..Charlie Hebdo is even bezig. Hele serie prenten over Musk. De een nog ranziger dan de ander.

https://x.com/Charlie_Heb(...)-GO0xJrDgDnLrIA&s=19

Benieuwd of dat account ongemoeid blijft.
https://x.com/Charlie_Heb(...)QCQa4aPNWfzTu4Q&s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216336910
Als ik het goed begrijp is je niet gedragen als een censurerende, liegende loser met het gedrag van een 5 jarige het teken dat je links bent.
pi_216336915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:11 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ach, het ligt aan links. Schattig
Neuh, 'dit' ligt niet aan links. De 'aandacht' en reacties spreken wel boekdelen. Best vermakelijk.
pi_216336984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Als ik het goed begrijp is je niet gedragen als een censurerende, liegende loser met het gedrag van een 5 jarige het teken dat je links bent.
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!

Ofwel, laat die man toch lekker kind zijn. Dat maakt hem veel meer de (imperfecte) mens dan menige linkserd.
pi_216337073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef Montagui het volgende:

[..]
Klopt. Want links is verheven boven alles wat je als mens mens maakt. Links maakt geen fouten, links weet alles beter. Iedereen moet zijn als links. Zo niet dan hoor je weggecensureerd te worden, je stemrecht afgepakt te worden, etc etc. Zelfs God moet zijn plaats kennen. Allah is the greatest!

Ofwel, laat die man toch lekker kind zijn. Dat maakt hem veel meer de (imperfecte) mens dan menige linkserd.
Nee, niet je best doen om zo treurig over te komen. Elon heeft die award al in de tas.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 23:41:31 #116
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_216337079
Elon pakt Blue checkmarks af, maakt DM's openbaar en stuurt de twitter mob af op Asmongold.

Als je dat niet oké vindt, dan ben je links progressief.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_216337116
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je bent hier een man aan het verdedigen die aan het censureren is geslagen toen mensen erachter kwamen dat hij slecht in een spelletje was.

Ik geloof er daarom geen zak van dat je wat tegen censuur hebt.
pi_216337126
Tis toch ook allemaal wat zeg!
  vrijdag 17 januari 2025 @ 23:49:56 #119
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216337139
Dus zelfs als ie dingen doet in zijn vrije tijd is ie de zaak aan het besodemieteren? Wat een ongelofelijke zielige kneus is het toch :')
Dit, dus.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 23:54:17 #120
319979 Fok-it
All is well
pi_216337172
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:47 schreef SpaceOddity het volgende:
Tis toch ook allemaal wat zeg!
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.

Nou ja eerder veelzeggend dan bijzonder eigenlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216337251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.

Ik snap de mentaliteit van dat groepje niet. Iemand die toevallig ook rechts is gedraagt zich als een kleuter. Waarom jezelf dan ook voor lul zetten door het goed te praten?
pi_216337266
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je bent hier een man aan het verdedigen die aan het censureren is geslagen toen mensen erachter kwamen dat hij slecht in een spelletje was.

Ik geloof er daarom geen zak van dat je wat tegen censuur hebt.
Zeker wel. Ik ben namelijk tegen die censuur die hij in dit geval toepast. Maar ik zie dat eerder als iets menselijks ipv 'zie je wel, Musk censureert X nu (in het algemeen) naar zijn eigen denkbeelden', want dat zie ik niet gebeuren. Plasterk (maar die messenger zal dan ook wel weer geshoot worden) heeft daar m.i. een goeie column over:

twitter
  VIVA zaterdag 18 januari 2025 @ 00:08:49 #123
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216337295
Elon Musk is wel echt de belichaming van de huidige maatschappij! En iedereen maar trots een Tesla rijden, beschamend als je dat volk voorbij ziet komen....
What lies behind makes no sense in my mind
  VIVA zaterdag 18 januari 2025 @ 00:11:36 #124
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216337310
Asmongold is trouwens 100x meer authentiek dan Elon, dit verhaal kan toch niet echt zijn.....
What lies behind makes no sense in my mind
  zaterdag 18 januari 2025 @ 00:46:57 #125
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_216337486
Dat gedweep met zo'n faker. Sic transit gloria internet.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_216337529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:03 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zeker wel. Ik ben namelijk tegen die censuur die hij in dit geval toepast. Maar ik zie dat eerder als iets menselijks ipv 'zie je wel, Musk censureert X nu (in het algemeen) naar zijn eigen denkbeelden', want dat zie ik niet gebeuren. Plasterk (maar die messenger zal dan ook wel weer geshoot worden) heeft daar m.i. een goeie column over:

[ x ]
Censuur is ook iets menselijks.
En man in vele vormen toegepast worden.
En Musk laat zien dat er wel degelijk censuur plaatsvindt op X.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216337564
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Censuur is ook iets menselijks.
En man in vele vormen toegepast worden.
En Musk laat zien dat er wel degelijk censuur plaatsvindt op X.
M.i. veel minder dan pre-Musk. Dat is winst.
pi_216337570
Wat een enorme zielepoot moet je ook zijn, om, als miljardair, te gaan lopen doen alsof je goed bent in videospelletjes....
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 05:00:28 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_216338053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 01:14 schreef havanagila het volgende:
Wat een enorme zielepoot moet je ook zijn, om, als miljardair, te gaan lopen doen alsof je goed bent in videospelletjes....
Ach, hij steunt Trump, die heeft nog nooit verloren met Golf.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 05:05:51 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_216338057
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
Maakt allemaal niks uit. Wie had gedacht dat Trump ooit gekozen zou worden ? Wie had gedacht dat hij zelfs een tweede termijn ingaat. Ik lach me momenteel kapot om de verrotte wereld waarin we momenteel leven. Ik ben het cynisme voorbij. Wel medelijden met de jeugd van tegenwoordig en de toekomst die ze te wachten staat. Ik ben inmiddels 62 en probeer me er niet meer over op te winden. Valt niet altijd mee. Maar ik heb bijna geen keus. Knettergek en surrealistische tijden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 05:08:10 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_216338058
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:46 schreef Socios het volgende:
Wie?
Imca Muskita

Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 05:09:08 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_216338059
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nogal een opmerkelijk verhaal. Maar waarom is een video van een Youtuber een topic waard in NWS?

Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat Musk zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen, En dan vooral bij mensen met een progressief linkse politieke signatuur, wat ook de verscheidene reacties in dit topic weer eens weten te bevestigen.
Haal Femke en Frans er even bij.

pi_216338160
Path of Exile en Diablo, ik begrijp de hele hype rondom die geestdodende hack&slash games niet zo. Laatst op Discord nog een half uurtje zitten kijken naar een kennis die Diablo 4 speelde en het aan het streamen was, maar het is vanaf het begin tot het eind letterlijk constant hetzelfde...je loopt ergens naar binnen en moet de hele map leeg slaan.

Saai. :O
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216338209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 06:59 schreef Hathor het volgende:
Path of Exile en Diablo, ik begrijp de hele hype rondom die geestdodende hack&slash games niet zo. Laatst op Discord nog een half uurtje zitten kijken naar een kennis die Diablo 4 speelde en het aan het streamen was, maar het is vanaf het begin tot het eind letterlijk constant hetzelfde...je loopt ergens naar binnen en moet de hele map leeg slaan.

Saai. :O
Daarom RuneScape _O_

Kom 1 op 1 in de wildy dan @Elon
pi_216338217
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik mis Rnie wel nog in dit topic. Benieuwd welke rare kronkel daar weer gaat uitkomen om dit schitterend bazengedrag te vinden.
pi_216338266
Dat Musk mentaal wat uitdagingen heeft lijkt mij geen nieuws…
pi_216338280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ x ]
Wat heb je voor ranzige cracksmoel als je tandvlees snachts spontaan begint te bloeden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216338290
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 08:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat heb je voor ranzige cracksmoel als je tandvlees snachts spontaan begint te bloeden?
50 uur achter elkaar gamen is niet echt gezond.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216338354
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Musk en Trump ruzie krijgen, dat wordt world's messiest public break-up.
Over wie er een echte ondernemer is.

Dat wordt mooi
pi_216338385
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 07:33 schreef BBach het volgende:

[..]
Ik mis Rnie wel nog in dit topic. Benieuwd welke rare kronkel daar weer gaat uitkomen om dit schitterend bazengedrag te vinden.
Zie post 64. Hij doet kritiek op zijn god af als het niet bestaande ElOn DeRaNgeMeNt SyNdRoMe.
pi_216338397
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef Dauthi het volgende:

De afgunst en haat tegen Musk druipt er aan alle kanten van af.
Dat valt wel mee, tot een tijdje terug vonden veel mensen het wellicht een beetje een vreemde kwibus, maar was er verder weinig op hem aan te merken. De laatste tijd is hij van een rare kwibus naar batshit crazy gegaan. Als je dat niet ziet heb je een betonnen bunker voor je kop.
pi_216338399
Ach Elon.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216338422
Ik zie trouwens dat ik blijkbaar in het linkse kamp word geplaatst gezien mijn mening over Musk. Mijn meest linkse stemgedrag ooit is VVD, dus als iemand uit het linkse kamp mij kan vertellen ik welk deel van het linkse kamp dat thuishoort dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door JopieKlaassen op 18-01-2025 12:44:52 ]
pi_216338749
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:55 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Een erudiete vent met vele kwaliteiten. Dat kun je wel zeggen.
Maar zonder dolletjes: wat iemand hierboven beweerde dat ie altijd al bonkers was maar toen de PR de dingen nog regelden viel het niet zo op. Nu doet ie het zelf en blijkt knettergek. Samen met Trump een zeer dynamisch duo. Echt ongelofelijk dat de USA bevolking daarin trapt.
Hij werd bezig gehouden maar lijkt uit die kooi ontsnapt te zijn en heeft een godcomplex ontwikkeld.

Bekijk deze YouTube-video
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216338842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Elon is een enorme narcist, dat is doorgaans waarom ze zakelijk goed zijn, omdat je bij dat soort bedrijven over het algemeen meer van komt als je snel zelf beslissingen neemt dan eindeloos te overleggen.
Ik voorzie ook dat zijn relatie met Trump binnen 3 maanden frontaal op de klippen loopt.
Uiteindelijk dezelfde eigenschappen die Trump ook zo ver bracht: empathieloos, keihard, anderen moeten verliezen en enorm zelfvertrouwen uitstralen zodat iedereen gelooft wat je zegt. Narcisten en sociopaten kunnen enorm ver komen in de wereld als je een beetje mazzel hebt. Zonder middelen eindig je echter als onaangenaam riekende loner omdat je je vermogen niet kan inzetten om alles naar je hand te zetten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_216338864
quote:
Ja ik ben niet echt links maar blijkbaar is commentaar leveren op dom gedrag van bekende mensen/leiders links.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216338963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mag hopen dat men wereldwijd eindelijk gaat inzien wat voor een totale volidioot Musk is. Een nepo baby pur sang, iemand die zijn hele leven heeft meegelift op de schouders van écht innovatieve mensen, iemand die structureel leugens verkondigt over producten en deadlines en iemand die al meermaals venijnig heeft uitgehaald als hij tegengewerkt werd. Een gevaarlijk figuur imo.
Maar wel iemand die zeker de komende 30 jaar nog de rijkste ter wereld is.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 10:13:16 #148
319979 Fok-it
All is well
pi_216339024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 09:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja ik ben niet echt links maar blijkbaar is commentaar leveren op dom gedrag van bekende mensen/leiders links.
Mwah. Er wordt hier over elkaar heen gevallen om commentaar op Dolf Jansen, Femke Halsema en Tim Hofman te leveren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216339033
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar wel iemand die zeker de komende 30 jaar nog de rijkste ter wereld is.
Ambitieuze voorspelling.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 10:15:50 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216339067
quote:
Soms moeilijk te geloven dat hij nog fanboys heeft ondanks alles. Maar goed, er staan mensen te juichen dat hij zich met Europese politiek bemoeit, dus ik kijk nergens meer van op.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')