abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216339187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ambitieuze voorspelling.
Nouja. De komende 10 jaar dan.

Het ziet er niet naar uit dat hij snel van de troon te stoten is.
pi_216339364
Musk schept vaak op over wat hij allemaal wel niet doet. Nu ook: sinds de introductie van dat spel heeft hij het dagelijks meer dan 10 uur gespeeld? Want anders kon hij dat level niet hebben. En ondertussen werkt hij naar eigen zeggen wel 120 uur per week.

Wat hij eigenlijke doet:
1. Twitteren.
2. Vrouwen lastig vallen.
3. Op televisie komen.
4. Feesten.
5. Soms even bij zijn bedrijven langs gaan om een vergadering bij te wonen en/of bevelen te geven.
pi_216339558
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat jij het niet belangrijk vind :') heeft 0,0 met links van rechts te maken maar half 4chan is rechts en lacht meneer Musk nu ook uit. Dus je gelul over links slaat weer wal noch kant. Maargoed dat weet je zelf ook dondersgoed :')!

Man man man toch elke keer dat waardeoordeel over een bepaalde hobby. Hoe sneu is dat. Maarja weet je gelijk welke users je absoluut niet serieus moet nemen.

Ja maar het is maar een spelletje :') bro flikker op
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken. Ik heb dat inmiddels ook meermaals onderbouwd. Daarnaast gaat het inderdaad maar om een spelletje en wat mensen op 4chan wel of niet vinden is helemaal irrelevant.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 05:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Haal Femke en Frans er even bij.

:T
Wat hebben die hier precies mee te maken dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Soms moeilijk te geloven dat hij nog fanboys heeft ondanks alles. Maar goed, er staan mensen te juichen dat hij zich met Europese politiek bemoeit, dus ik kijk nergens meer van op.
Als hij nuttige dingen zegt mag hij best zijn mening uitspreken over de Europese politiek. Dat staat iedereen vrij om te doen natuurlijk. Het blijft dan ook onduidelijk waarom mensen er zich zo druk over maken als Musk het doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 11:06:04 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216339585
Mijn punt is bewezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:08:54 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_216339615
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
`Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat x zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen'
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216339742
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
`Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat x zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen'
Correct.

Maar dit wil niet zeggen letterlijk iedereen die tot die groep gerekend kan worden, maar dat er een contrast zichtbaar is tussen links en rechts. Progressieve en linkse mensen maken zich een stuk drukker over Musk dan rechts en conservatieve mensen.

Dit waarschijnlijk voortkomende uit wat Musk met Twitter heeft gedaan, wat voorheen een safe space was voor alles links van het politieke spectrum was. Daarnaast zal het niet in goede aarde zijn gevallen dat Musk nu een compagnon is van Trump.

Ik neem aan dat politici als Halsema en Timmermans hun tijd wel beter kunnen besteden dan zich druk te maken over Musk of een of ander computerspel dat hij zou spelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216339765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk aan het downplayen is.

Nou ja eerder veelzeggend dan bijzonder eigenlijk
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk belachelijk aan het maken is.

Ik lach me kapot om de wanhopige en kinderlijke treurigheid. Maar ga vooral door! c_/
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:24:02 #158
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216339776
quote:

[..]
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken.
Dat heeft het dus niet. En nou wegwezen met je gebrabbel :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:24:31 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216339783
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Bijzonder dat het hetzelfde groepje is wat alles van Musk belachelijk aan het maken is.

Ik lach me kapot om de wanhopige en kinderlijke treurigheid. Maar ga vooral door! c_/
Welk groepje? Asmongold is een enorme Elon Musk fanboy. Dus over wie spreek je?
pi_216339788
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat heeft het dus niet. En nou wegwezen met je gebrabbel :')
Nee, jij vindt van niet, dat is wat anders.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:25:47 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216339798
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, jij vindt van niet, dat is wat anders.
Nee, helemaal niet. Ik ben namelijk ook niet links :')
Maarja weet jij veel (dat weet je niet)

En hoe sneu is het om op te komen die willens en wetens mensen voorliegen :')

Rechts of links dan ben je gewoon een kneus
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:26:05 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_216339801
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik neem aan dat politici als Halsema en Timmermans hun tijd wel beter kunnen besteden dan zich druk te maken over Musk of een of ander computerspel dat hij zou spelen.
Dit is werkelijk hoe je dit interpreteert ja?

Wat er bedoelt wordt is dat een grote groep mensen ook bijzonder veel woede en frustratie ervaart bij personen als Timmermans en Halsema. Wat dus echt precies hetzelfde is als wat jij nu claimt bij mensen uit vooral de linkse hoek. Tja. Bij Halsema, Timmermans, Tim Hofman ed is het vooral de rechts conservatieve hoek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:26:56 #163
319979 Fok-it
All is well
pi_216339809
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit waarschijnlijk voortkomende uit wat Musk met Twitter heeft gedaan, wat voorheen een safe space was voor alles links van het politieke spectrum was.
En blijf jezelf dit vooral wijsmaken lol. Ik gok dat de meeste hier nooit op Twitter hebben gezeten
pi_216339810
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 05:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ach, hij steunt Trump, die heeft nog nooit verloren met Golf.

:T
Zouden Donald en Elon al een keer samen gegolfd hebben? :P

En daarna als een stel kleuters na 18 holes elkaar in de haren vliegen.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:27:59 #165
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216339828
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zouden Donald en Elon al een keer samen gegolfd hebben? :P

En daarna als een stel kleuters na 18 holes elkaar in de haren vliegen.
Hebben ze al gedaan ja. Tot nu toe is het goed gegaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216339833
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik ook om die van Musk. Je als volwassen rijkste man op aarde voordoen als elite gamer in allerlei podcasts, terwijl je een Chinees hebt ingehuurd om jouw account te boosten. Om vervolgens wanneer je betrapt wordt tijdens een stream dat je er toch geen reet van kunt en alles faked wild om je heen gaat slaan richting mensen die je uitlachen hierom :')
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:28:22 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216339834
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
En blijf jezelf dit vooral wijsmaken lol. Ik gok dat de meeste hier nooit op Twitter hebben gezeten
Twitter een safe space voor links :'). Bro is echt de weg kwijt en loopt maar wat te zwetsen
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:28:54 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216339843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik ook om die van Musk. Je als volwassen rijkste man van de aarde voordoen als elite gamer, terwijl je een Chinees hebt ingehuurd om jouw account te boosten. Om vervolgens wanneer je betrapt wordt tijdens een stream dat je er toch geen reet van kunt en alles faked wild om je heen gaat slaan richting mensen die je uitlachen hierom :')
_O_
pi_216339882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit is werkelijk hoe je dit interpreteert ja?

Wat er bedoelt wordt is dat een grote groep mensen ook bijzonder veel woede en frustratie ervaart bij personen als Timmermans en Halsema. Wat dus echt precies hetzelfde is als wat jij nu claimt bij mensen uit vooral de linkse hoek. Tja. Bij Halsema, Timmermans, Tim Hofman ed is het vooral de rechts conservatieve hoek
Halsema en Timmermans zullen vast en zeker voor frustratie zorgen bij rechts en conservatieve mensen.

Maar ook hier is het niet zwart-wit natuurlijk. Ik ben zelf rechts en conservatief en mag Halsema eigenlijk wel, erger met niet aan Timmermans (al ben ik het niet eens met zijn politiek) en BN'ers als Hofman houd ik me al helemaal niet mee bezig. Alles wat die zeggen is voor de bühne en daarom moeilijk serieus te nemen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 11:32:15 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216339884
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen van hoe HR hier de Amerikaanse culture wars probeert na te spelen. Alsof het leven een voetbalwedstrijd links tegen rechts is. Hé vriend, je woont in Nederland. Een Europees land met Europese regels en gebruiken. Zelfs de PVV zou in jouw lichtend voorbeeld naar links neigen. Trump en z'n maatje Elon zijn stinkend rijke mensen die alleen aan zichzelf denken en doen er alles aan om zichzelf en hun vrienden te verrijken. Ze geven echt geen ene donder om anderen. En al helemaal niet om jou.

Voor de EU zijn Trump en Musk gewoon slecht nieuws. Niets meer niets minder. Dan boeit het echt geen ene flikker of ze links, rechts, onder of boven zijn volgens al die rare voetbalregels, elk weldenkend mens in de EU kijkt heel kritisch naar hoe dit zich af zal spelen.

Ik zal wel links zijn in jouw ogen nu. Dat zou een enorm grappige beschuldiging zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:35:09 #171
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216339916
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Halsema en Timmermans zullen vast en zeker voor frustratie zorgen bij rechts en conservatieve mensen.

Maar ook hier is het niet zwart-wit natuurlijk. Ik ben zelf rechts en conservatief en mag Halsema eigenlijk wel, erger met niet aan Timmermans (al ben ik het niet eens met zijn politiek) en BN'ers als Hofman houd ik me al helemaal niet mee bezig. Alles wat die zeggen is voor de bühne en daarom moeilijk serieus te nemen.
We mogen dus allemaal best lachen om het gedrag van Musk, heeft niks te maken met de politieke voorkeur.
En het is nu eenmaal Musk, als het Jan van de overkant was zou het niemand wat boeien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216339949
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen van hoe HR hier de Amerikaanse culture wars probeert na te spelen. Alsof het leven een voetbalwedstrijd links tegen rechts is. Hé vriend, je woont in Nederland. Een Europees land met Europese regels en gebruiken. Zelfs de PVV zou in jouw lichtend voorbeeld naar links neigen. Trump en z'n maatje Elon zijn stinkend rijke mensen die alleen aan zichzelf denken en doen er alles aan om zichzelf en hun vrienden te verrijken. Ze geven echt geen ene donder om anderen. En al helemaal niet om jou.

Voor de EU zijn Trump en Musk gewoon slecht nieuws. Niets meer niets minder. Dan boeit het echt geen ene flikker of ze links, rechts, onder of boven zijn volgens al die rare voetbalregels, elk weldenkend mens in de EU kijkt heel kritisch naar hoe dit zich af zal spelen.
Dat kun je vinden, ik zie dat anders. Ook in Europa is er een duidelijke frictie tussen links en rechts maar zijn de tegenstelling minder extreem dan in de VS. Tevens vind ik de overwinning van Trump (ondanks dat ik geen fan van de persoon Trump ben) uitstekend nieuws, ook voor Europa. Want een beetje tegenwind jegens de megalomanie vanuit Brussel en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 11:39:26 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216339968
Lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:40:25 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216339973
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
Huh, Trump en respect voor individuele natiestaten?
pi_216339975
Gezwets over links/rechts altijd, wat een kolder.

Musk is wel overduidelijk een jokkebrok. Als gamer kots ik op lui die anderen inhuren om een account te boosten. Als ik graag treinen houd ik m'n kelder omdat dat mijn hobby is, doe ik dat toch ook zelf? Gaat alleen maar om hef hebben hebben hebben
-nee-
pi_216339978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
Musk schept vaak op over wat hij allemaal wel niet doet. Nu ook: sinds de introductie van dat spel heeft hij het dagelijks meer dan 10 uur gespeeld? Want anders kon hij dat level niet hebben. En ondertussen werkt hij naar eigen zeggen wel 120 uur per week.

Wat hij eigenlijke doet:
1. Twitteren.
2. Vrouwen lastig vallen.
3. Op televisie komen.
4. Feesten.
5. Soms even bij zijn bedrijven langs gaan om een vergadering bij te wonen en/of bevelen te geven.

Dit! Musk die roept minimaal 100 uur per week te werken, zegt een top esporter te kunnen zijn (wat alleen al 70 uur per week kost om te worden), er zit zonder slapen 168 in een week. en alle top performers zijn er unaniem over dat minimaal 6 uur slaap per nacht de minimum noodzakelijk is.

Musk zijn fulltime baan is het zijn van Elon Musk, en de rest van al zijn prestaties lijken steeds meer de nieuwe kleren van keizer te zijn.
pi_216340045
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Het willen annexeren van Canada, Groenland en het Panana kanaal is maar een grapje!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 11:48:35 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216340072
quote:

[..]
Dat kun je vinden, ik zie dat anders. Ook in Europa is er een duidelijke frictie tussen links en rechts maar zijn de tegenstelling minder extreem dan in de VS. Tevens vind ik de overwinning van Trump (ondanks dat ik geen fan van de persoon Trump ben) uitstekend nieuws, ook voor Europa. Want een beetje tegenwind jegens de megalomanie vanuit Brussel en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
Dus Trump zorgt ervoor dat individuele Europese landen meer macht krijgen :?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216340086
quote:

[..]
Trump prefereert bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:46 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het willen annexeren van Canada, Groenland en het Panana kanaal is maar een grapje!!!
Van annexatie zal geen sprake zijn. En Canada blijft natuurlijk gewoon Canada.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus Trump zorgt ervoor dat individuele Europese landen meer macht krijgen :?
Dit staat helemaal nergens in mijn post.
pi_216340101
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Trump prefereert bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU.
Dan gaan we dat ook doen bij de VS :s)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216340112
quote:

[..]
[..]
Van annexatie zal geen sprake zijn. En Canada blijft natuurlijk gewoon Canada.
We gaan het de komende vier jaar zien.

En natuurlijk prefereert Trump dat. Hij wil onderhandelingen winnen en dat kan makkelijker als ie een sterke onderhandelingspositie hebt. Dat heeft de VS alleen niet bij China en de EU.
pi_216340117
quote:

[..]
Omdat trump dus meer wil domineren ipv samenwerken. EU geeft een stem en een vuist, bilaterale verdragen geeft een wurgcontract en is onwerkbaar in Europa en begrijp je niks van de complexe verhoudingen en een heid van dit continent
pi_216340154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:51 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Omdat trump dus meer wil domineren ipv samenwerken. EU geeft een stem en een vuist, bilaterale verdragen geeft een wurgcontract en is onwerkbaar in Europa en begrijp je niks van de complexe verhoudingen en een heid van dit continent
Nee, het is juist andersom. Het is de EU dat zorgt voor wurgcontracten, die eens in de zoveel tijd ook nog op basis van een meerheid kunnen worden aangepast waardoor landen vast komen te zetten aan aangepaste overeenkomsten waar men nooit voor heeft getekend. Neem bijvoorbeeld migratie.
pi_216340176
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het is juist andersom. Het is de EU dat zorgt voor wurgcontracten, die eens in de zoveel tijd ook nog op basis van een meerheid kunnen worden aangepast waardoor landen vast komen te zetten aan aangepaste overeenkomsten waar men nooit voor heeft getekend. Neem bijvoorbeeld migratie.
Jij hebt duidelijk nooit een Amerikaanse FTA gelezen. Die zijn altijd zwaar in het voordeel van de VS. Vooral de FTAs die Trump heeft gesloten met Canada en Mexico.
pi_216340179
quote:

[..]
Dat kun je vinden, ik zie dat anders. Ook in Europa is er een duidelijke frictie tussen links en rechts maar zijn de tegenstelling minder extreem dan in de VS.
Er is altijd frictie tussen verschillende politieke stromingen.

quote:
Tevens vind ik de overwinning van Trump (ondanks dat ik geen fan van de persoon Trump ben) uitstekend nieuws, ook voor Europa. Want een beetje tegenwind jegens de megalomanie vanuit Brussel en wat meer respect voor individuele natiestaten mag namelijk wel.
Jij vindt dat de VS de macht van de EU moet inperken?

Heel bijzonder.

Zou dat ook andersom werken?

Dat de Eau invloed gaat uitoefenen op de macht van de federale overheid van de VS?
pi_216340185
Ik merk dat ik de posts van Howard lees en dan standaard uitga van het tegenovergestelde, heel raar.
pi_216340207
quote:

[..]
En Trump moet dat in de EU veranderen?
:?

En ik dacht dat Biden de grenzen voor migratie in de VS wagenwijd had opengezet?

En is het niet Trump, ipv individuele lidstaten, die nu besloten heeft om massale deportaties uit te voeren?
pi_216340209
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nogal een opmerkelijk verhaal. Maar waarom is een video van een Youtuber een topic waard in NWS?

Het blijft trouwens ook bijzonder te zien dat Musk zoveel woede en ergernis oproept bij een bepaalde groep mensen, En dan vooral bij mensen met een progressief linkse politieke signatuur, wat ook de verscheidene reacties in dit topic weer eens weten te bevestigen.
Ik dacht al, waar blijft dat woord "links"? :')

Wat moet de wereld heerlijk eenvoudig zijn als je alles in links en rechts kunt opdelen O+

pi_216340239
quote:

[..]
Migratie is juist de oorzaak van de individuele landen. Want die laten migraten binnen en is een binnenlandse aan gelegenheid. Maar door de verdragen die wij hebben als eu, heeft dit invloed op andere landen.

wanneer eu de migratie gaat bepalen, dan heb je een punt maar indviduele landen bepalen de regels.

Dan heb je nog wat betreft vluchtelingen Dublin akkoord (de naam zegt het al Akkoord).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 12:06:50 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216340274
quote:
Dit staat helemaal nergens in mijn post.
Jij zegt zwakkere EU en sterkere natiestaten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216340290
toch bijzonder hoe een topic over kneusgedrag van Musk vervormt in een eU immigratie topic🤔
pi_216340338
quote:

[..]
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken. Ik heb dat inmiddels ook meermaals onderbouwd. Daarnaast gaat het inderdaad maar om een spelletje en wat mensen op 4chan wel of niet vinden is helemaal irrelevant.
[..]
[..]
Als hij nuttige dingen zegt mag hij best zijn mening uitspreken over de Europese politiek. Dat staat iedereen vrij om te doen natuurlijk. Het blijft dan ook onduidelijk waarom mensen er zich zo druk over maken als Musk het doet.
Nee dat heb je dus absoluut niet.

Mensen vallen over hem heen omdat hij d e laatste jaren steeds raarder aan het worden is.
Dat vinden mensen over het complete spectrum.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216340369
quote:

[..]
Ja hij zegt het echt.
De verkiezingen van Trump hebben er tot nu toe toe geleid dat er alleen maar meer macht naar Brussel gaat/moet om tegenwicht te bieden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216340606
14:25 t/m 14:50 is comedy goud. Elon met z’n “this map has eh ‘4 things”
pi_216340663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:37 schreef Beathoven het volgende:
14:25 t/m 14:50 is comedy goud. Elon met z’n “this map has eh ‘4 things”
Ah! een tijd , daar kan ik wat mee :@
Thnx ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216340702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ah! een tijd , daar kan ik wat mee :@
Thnx ^O^
Excuus.

1e video uit de OP
Bekijk deze YouTube-video
pi_216340710
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Excuus.

1e video uit de OP
Bekijk deze YouTube-video
Gezien :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216340910
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:58 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ik dacht al, waar blijft dat woord "links"? :')

Wat moet de wereld heerlijk eenvoudig zijn als je alles in links en rechts kunt opdelen O+

[ afbeelding ]
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.

Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem. Dit in plaats van te erkennen dat het inderdaad zo is en wat uitleg te geven over waarom het mensen uit deze groep zoveel doet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij zegt zwakkere EU en sterkere natiestaten.
Nee, ook dat zei ik niet.

Ik gaf aan dat Trump bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU prefereert en dat dit prima nieuws is. Kortom, Trump zal dus liever met landen individueel samen proberen te werken dan via Brussel met de hele EU. Jij maakt daar vervolgens hele andere dingen van.

Dat Trump dat liever met landen één op één samenwerkt maakt de EU namelijk niet zwakker, de regelgeving en macht vanuit Brussel zal hier verder niet door veranderen.
pi_216340966
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.

Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem. Dit in plaats van te erkennen dat het inderdaad zo is en wat uitleg te geven over waarom het mensen uit deze groep zoveel doet.
[..]
Nee, ook dat zei ik niet.

Ik gaf aan dat Trump bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU prefereert en dat dit prima nieuws is. Kortom, Trump zal dus liever met landen individueel samen proberen te werken dan via Brussel met de hele EU. Jij maakt daar vervolgens hele andere dingen van.

Dat Trump dat liever met landen één op één samenwerkt maakt de EU namelijk niet zwakker, de regelgeving en macht vanuit Brussel zal hier verder niet door veranderen.
Het is vrij onnozel om het links-stempel hierop te plakken. Binnen mijn vriendengroep zijn we tamelijk rechts inclusief mezelf, maar we zijn allemaal van mening dat Musk knettergek is.
pi_216341035
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:11 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Het is vrij onnozel om het links-stempel hierop te plakken. Binnen mijn vriendengroep zijn we tamelijk rechts inclusief mezelf, maar we zijn allemaal van mening dat Musk knettergek is.
Dat kan natuurlijk prima. Ik benoem slechts wat ik opmerk en helemaal hier op FOK! is die trend al langer zichtbaar dat Musk voor disproportioneel veel frustratie en woede zorgt bij users met een progressief linkse politieke oriëntatie. Maar dit wil niet zeggen dat zwart-wit is er zullen vast en zeker de nodige uitzonderingen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')