abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216341041
Wanneer je in de toekomst wat onzeker voelt over jezelf dan kunnen we ons allemaal gerust stellen met feit; dat Zelfs de rijkste man ter wereld het nodig vindt om te liegen over zijn gamers prestaties en er mensen voor inhuurt om anderen mensen te laten geloven dat hij gigantisch goed is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Korenfok op 18-01-2025 14:16:03 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 13:44:29 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216341243
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, ook dat zei ik niet.

Ik gaf aan dat Trump bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU prefereert en dat dit prima nieuws is. Kortom, Trump zal dus liever met landen individueel samen proberen te werken dan via Brussel met de hele EU. Jij maakt daar vervolgens hele andere dingen van.

Dat Trump dat liever met landen één op één samenwerkt maakt de EU namelijk niet zwakker, de regelgeving en macht vanuit Brussel zal hier verder niet door veranderen.
Je zegt feitelijk dat je wil dat de EU op een zijspoor wordt gezet ten gunste van individuele landen. Hoe is dat anders dan wat ik zeg?

En heb je ook enig idee van waarom Trump dat zou willen toevallig? Weet je wat daar achter kan zitten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216341288
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk prima. Ik benoem slechts wat ik opmerk en helemaal hier op FOK! is die trend al langer zichtbaar dat Musk voor disproportioneel veel frustratie en woede zorgt bij users met een progressief linkse politieke oriëntatie. Maar dit wil niet zeggen dat zwart-wit is er zullen vast en zeker de nodige uitzonderingen zijn.
Maar als een rechts persoon frustratie en woede voelt bij Musk, dan is dat prima.

Helder!
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216341312
quote:

[..]
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.

Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem. Dit in plaats van te erkennen dat het inderdaad zo is en wat uitleg te geven over waarom het mensen uit deze groep zoveel doet.
[..]
Nee, ook dat zei ik niet.

Ik gaf aan dat Trump bilaterale diplomatie boven supranationale entiteiten zoals de EU prefereert en dat dit prima nieuws is. Kortom, Trump zal dus liever met landen individueel samen proberen te werken dan via Brussel met de hele EU. Jij maakt daar vervolgens hele andere dingen van.

Dat Trump dat liever met landen één op één samenwerkt maakt de EU namelijk niet zwakker, de regelgeving en macht vanuit Brussel zal hier verder niet door veranderen.
Dus bijvoorbeeld de macht van de federale overheid van de VS verandert niet als de EU een handelsovereenkomst sluit met alleen Californië.
pi_216342258
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft zoals ik aangegeven wel degelijk met links en rechts te maken. Ik heb dat inmiddels ook meermaals onderbouwd. Daarnaast gaat het inderdaad maar om een spelletje en wat mensen op 4chan wel of niet vinden is helemaal irrelevant.
[..]
Wat hebben die hier precies mee te maken dan?
[..]
Als hij nuttige dingen zegt mag hij best zijn mening uitspreken over de Europese politiek. Dat staat iedereen vrij om te doen natuurlijk. Het blijft dan ook onduidelijk waarom mensen er zich zo druk over maken als Musk het doet.
Wat voor nuttigs heeft hij volgens jou gezegd over de Europese politiek?
pi_216342411
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Welk groepje? Asmongold is een enorme Elon Musk fanboy. Dus over wie spreek je?
De anti Musk fanboys.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik ook om die van Musk. Je als volwassen rijkste man op aarde voordoen als elite gamer in allerlei podcasts, terwijl je een Chinees hebt ingehuurd om jouw account te boosten. Om vervolgens wanneer je betrapt wordt tijdens een stream dat je er toch geen reet van kunt en alles faked wild om je heen gaat slaan richting mensen die je uitlachen hierom :')
Musk interesseert mij geen reet. Ik vind het (bijvoorbeeld) wel gewoon heel erg grappig dat grote boze mensen anti Musk stickers op hun Tesla's plakken. Of zich boos gaan maken op een nederlands forum en denken dat ze een ander kunnen labelen omdat diegene zich niet zo laat opwinden door Musk.
pi_216342421
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat voor nuttigs heeft hij volgens jou gezegd over de Europese politiek?
Wat maakt het uit of het uberhaubt nuttig is of niet?
pi_216342422
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_216343554
quote:

[..]
Ik zie een trend en benoem dit. Dat heeft niets te maken met het willen opdelen van zaken.

Het is ook bijzonder om vervolgens te zien dat users met juist die politieke oriëntatie (waaronder jij en degenen die jouw post liken) juist weer boos worden dat ik dit benoem.
Ben ik "links" dan? Waaruit blijkt dat?
pi_216343689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ten opzichte van Howard is iedereen links.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:59:42 #211
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216343712
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:58 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ik dacht al, waar blijft dat woord "links"? :')

Wat moet de wereld heerlijk eenvoudig zijn als je alles in links en rechts kunt opdelen O+

[ afbeelding ]
Fijn dat er voor simpele geesten memes zijn die hen houvast biedt O+
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:05:14 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216343778
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
'Ik ben niet extreemrechts, jullie zijn allemaal links!!'
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216343811
Meest treffende beschrijving tot nu toe gehoord: Elon Musk is een koekoek. Hij komt aan bij een merk, duwt de oprichters eruit en slokt dan zelf de overheidssubsidies binnen.
pi_216343958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
'Ik ben niet extreemrechts, jullie zijn allemaal links!!'
Iets met relativiteit :P
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:19:14 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216344015
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De anti Musk fanboys.
[..]

Wie zijn dat dan? Ken jij ze? Ik niet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216347762
quote:

[..]
Nee hoor. Ik heb BBB gestemd, voorheen VVD. Dat is nu niet bepaald extreemrechts te noemen.
quote:

[..]
Hmm. Ik zou inderdaad zeggen centrumlinks en progressief.

En dat blijkt uit je postgedrag en ook het feit dat je zelf had aangegeven GroenLinks-PvdA te hebben gestemd bij de vorige verkiezingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216348092
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb BBB gestemd, voorheen VVD. Dat is nu niet bepaald extreemrechts te noemen.
[..]
.
Grappig, ik heb ook BBB gestemd :+
pi_216348310
quote:
Hoe zou je het dan noemen? Rechts nationalistisch populistisch?
pi_216348368
FOK!kers last van driftbui omdat opper aspergergod liegt over zijn gameskills

tt graag aanpassen naar dit @mods
pi_216348516
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoe zou je het dan noemen? Rechts nationalistisch populistisch?
Nee, rechts denken en links (VVD, BBB) stemmen.
pi_216348664
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, rechts denken en links (VVD, BBB) stemmen.
Ik denk bij de BBB aan veel dingen, maar links? Nee, dat totaal niet.

Ze zijn net als de PVV: linkse praatjes, maar in de kamer rechts stemmen. Met een nationalistisch sausje. Populisme, noemen we dat.
pi_216348872
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik denk bij de BBB aan veel dingen, maar links? Nee, dat totaal niet.

Ze zijn net als de PVV: linkse praatjes, maar in de kamer rechts stemmen. Met een nationalistisch sausje. Populisme, noemen we dat.
Klopt, maar:

quote:

[..]
pi_216349617
quote:

[..]
Links staat voor alles wat een beetje anders is dan PVV en Maga
pi_216349786
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef PrianBriske het volgende:
FOK!kers last van driftbui omdat opper aspergergod liegt over zijn gameskills

tt graag aanpassen naar dit @:mods
En Musk dit emotioneel gezien vele malen zwaarder neemt dan alles wat politiek is. Simpelweg omdat de gaming wereld niet gepolariseerd is over de spelregels en hier ook een poel met MAGA gamers de beste man van zn voetstuk zien gaan.
pi_216349931
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, ik heb ook BBB gestemd :+
quote:

[..]
Waarom stemmen mensen die wat tegen migratie willen doen eigenlijk BBB?

Zonder immigranten kunnen de boeren hun werk niet doen, verdienen hun leveranciers (de oprichters en financiers van de BBB) er minder aan.

Met de BBB zal er dus nooit echt iets gedaan worden, maybe wat symboolpolitiek (brief naar de EU bijvoorbeeld) Maar niks wat echt zoden aan de dijk zet.

Er is niks mis met migratie. Dat is van alle tijden. Maar de huidige manier van migratie is: winst naar de bedrijven, overlast naar de samenleving. Waarom stemmen op partijen die dat in stand willen houden?

Steek er geld in dit goed te regelen, zodat we er als samenleving er netto winst van hebben, zo als we dat in het verleden ook hadden.

En voor die mensen die rechts stemmen want “links wil ongebreidelde immigratie”: geen enkele linkse partij wil dat. Ze willen alleen een menselijk beleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')