Tips om een relatie te zoeken.quote:
Mijn maatschappelijke inzichten zijn niet iets wat ik direct deel op de eerste date.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je tijdens de eerste date meteen over chemtrails begint te zeiken wordt het lastig ja.
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het alles behalve raar dat vrouwen niks in je zien. Echt álles behalve raar.
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tips om een relatie te zoeken.
Klopt, ik heb nog geen relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog geen relatie.
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Ze kunnen niet weten wat ze missen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.
Wat missen ze dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me nietquote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.
Que?!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me niet
De mijne voldoet al aan jouw beschrijving. En meer.
Owh, je bent 16?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.quote:
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.quote:
Ok, helder. Ken er genoeg van 24 (man én vrouw) die wel gewoon een serieuze relatie willen en ook hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
Eerder je milieu..quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
Ik woon niet in een grote stad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?
Ik zou mijzelf niet als oppervlakkig beschrijven. Ik sta namelijk altijd wel open om mensen te leren kennen, ook als ze financieel niet erg goed zitten of als ze niet het perfecte uiterlijk hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waar kan ik eigenlijk tradwife-vrouwen vinden? Dat lijkt mij perfect om een gezin mee te vormen. Conservatieve waarden zijn namelijk erg belangrijk voor mij.
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.
Hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Wat?quote:
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.
Maar de enige gemeenschappelijke factor bij allemaal die vrouwen die jou niet zien zitten als relatiemateriaal ben....jij.
Dus, tja, ik denk zomaar dat het aan jou ligt.
Zie aanvulling.quote:
Jij en jouw vriendinnen zijn dan wat progressiever ingesteld. Ik ben wat conservatiever.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie aanvulling.
Ik zou er niet aan moeten denken
Mijn vriendinnen ook niet
En jij hen wel van haver tot gort?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.
Mijn financiële situatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij hen wel van haver tot gort?![]()
Ze zagen i.i.g. iets wat hen niet beviel, wat het ook geweest is.
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.
Misschien moet je gewoon op zondagochtend naar een kerkdienst van de Gereformeerde Gemeenten of van de Hersteld Hervormde Kerk. Het lijkt me dat je daar wel een tradwife moet kunnen vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Top.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Ik ook niet, ik ook niet, ik wel, inderdaad die vond niet plaats in een sterrenrestaurant. Geen enkele keer. En tóch heb ik het een ander aan relaties gehad in mijn leven tot nu toe.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Je moet wat minder films kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Zou het?quote:
Bij 99% vd wereldbevolking niet he?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan jezelf moet verkopen dat de reden waarom het niet lukt een oppervlakkige reden is die je vervolgens aan de vrouw kunt hangen dan is 'niet rijk zijn' wel een goeie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het?
Heeft mij i.i g. nooit tegengehouden
En wederom: mijn vriendinnen ook niet..
Of denk je serieus dat alleen rijke mannen een vriendin/vrouw hebben en de rest niet?![]()
Ik vind 'm niet zo sterk anders..quote:Op zondag 12 januari 2025 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan jezelf moet verkopen dat de reden waarom het niet lukt een oppervlakkige reden is die je vervolgens aan de vrouw kunt hangen dan is 'niet rijk zijn' wel een goeie.
Want er zit een wereld van verschil nog tussen straatarm zijn en met een porsche aankomen + een rolex + sterrenrestaurants, want als dat laatste daadwerkelijk waar was dan hadden er heel veel mensen géén relatie, die geen porsche hebben, en ik ken meer mensen mét een relatie zónder porsche dan mensen met een relatie en een porsche.
Is niet wat TS wil/zegt te willenquote:
Nee, kijk, mensen liegen zichzelf graag voor omdat dat beter voelt maar als je 's nachts in je bed ligt, en je bent alleen met je gedachten, dan weet je heus diep van binnen stiekem wel wat de reden(en) is/zijn, en dat is niet 'niet rijk zijn'.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo sterk anders..
En jij ook niet
Misschien geef je hier wel een beetje de reden waarom je geen vriendin kan vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Misschien is TS nog student met dus een laag inkomen, maar heeft hij een goede kans dat hij over een paar jaar wel een goede baan met een behoorlijk salaris heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?
Vrouwen die dat ook willen, zullen wel zekerheid zoeken bij hun man. Die kun je ze dus niet geven.
Goed punt. Je kunt vanalles willen, je kunt traditionele rolpatronen willen en verwachten van de vrouw, maar dan moet je daar zelf wel de bijbehorende rolpatronen die dan bij de man horen daar tegenover kunnen zetten en dat kan TS niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen die dat ook willen, zullen wel zekerheid zoeken bij hun man. Die kun je ze dus niet geven.
Deze hypocrisiequote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Spreek jij weleens met vrouwen of lees je over ze op internet? Serieuze vraag.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.
Maar ik heb het zelf ook meegemaakt op dating sites. Dan kom je in contact met een dame, er ontstaat een gesprek, en op een gegeven moment vraagt ze wat voor werk ik doe. Ik vertel dat dan gewoon eerlijk, en dan weet ze gelijk dat ik geen hoog inkomen heb. En dan maak ik dus wel eens mee dat ze ineens totaal geen interesse meer heeft en niet meer reageert.
Gezien je andere topics snap ik het wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Dat zijn JOUW conclusies.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Draag je 3 mondkapjes (zie sig) als je op date gaat of komt de eerste date er ook niet van?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Dit is ook alleen maar een issue door je eigen conservatieve instelling.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.
Vindt hij vast stoerquote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?
Misschien keek hij vroeger graag de documentaires van Midas Dekkers? Bij dieren wordt er immers vaak gesproken met "het wijfje" en "het mannetje".quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Even stil meidje, de mannen zijn aan het woord.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo, dat is adrem zeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Even stil meidje, de mannen zijn aan het woord.
Dat hij het gebruikt als de Nederlandse vertaling van 'females' maakt het er niet beter op. Dat is echt het jargon van vrouwenhaters.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Misschien keek hij vroeger graag de documentaires van Midas Dekkers? Bij dieren wordt er immers vaak gesproken met "het wijfje" en "het mannetje".
En zodoende is het ingesleten in de algemene vocabulaire gewoontes.
Gewoon maar een theorie hoor
Tip: Zeg niet dat je op fok zit. En geef al helemaal niet je username. Dat zal niet helpen als ze zien wat je allemaal post hierquote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat hij het gebruikt als de Nederlandse vertaling van 'females' maakt het er niet beter op. Dat is echt het jargon van vrouwenhaters.
Omdat wijven best interessant zijn, wel complex, maar desondanks interessant. Ik heb het er graag over.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je het over vrouwen zou hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat wijven best interessant zijn, wel complex, maar desondanks interessant. Ik heb het er graag over.
De beste tip is: zeg nooit dat je op Fok! zit. Dus je kunt beter van Fok! af gaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gezien zijn vrij getroubleerde relatie met vrouwen waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou het wellicht ook nog wel kunnen zijn inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien geef je hier wel een beetje de reden waarom je geen vriendin kan vinden.
Je hebt een vriendenkring die meer uit is op ONS en flings, terwijl je zelf een serieuze relatie wil. Dat geldt dan niet alleen voor de mannen in je vriendenkring, maar ook voor de vrouwen. Die hebben waarschijnlijk ook een instelling dat ze niet aan een serieuze relatie willen beginnen. Dat komt misschien ooit, maar daar heb je nu niets aan. Maar hier komen we wel bij een mogelijke reden dat ze je niet willen. Zij willen nog geen serieuze relatie, terwijl jij dat wel wil.
Niet rijk genoeg betekent niet gelijk dat ik slechts rond moet komen van het sociale minimum.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik spreek weleens met vrouwen.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Spreek jij weleens met vrouwen of lees je over ze op internet? Serieuze vraag.
Wat denk je dat de oorzaak dan is? Ik kom naar mijn mening over als een sociale en zelfverzekerde kerel. Ik praat geregeld met vrouwen in het openbaar vervoer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat zijn JOUW conclusies.
Aannames hebben wij mensen allemaal snel gevormd, alleen de meeste mensen realiseren zich daarbij ook dat hun aannames mogelijk niet persé waar zijn. Komt het ook weleens bij jou op dat een vrouw het niet leuk vindt om door jou geassocieerd te worden met een ordinaire gold-digger? Vraag je je weleens af wat de vrouwen hier die ook reageren op jouw topics mogelijk over jou denken? Realiseer jij je dat zowel de mannen als de vrouwen hier reageren op jou, omdat ze het toch rot vinden voor jou dat jij je ongelukkig voelt en je willen helpen, maar anderzijds het ook schijtzat zijn dat jij andersom niet naar hen lijkt te luisteren?
Of luister je wel, maar begrijp je niet wat wij jou proberen uit te leggen? Als dat het probleem is, is het wel belangrijk dat je dat zegt, want anders ontstaat er van beide kanten miscommunicatie en een hoop frustratie. Dan kan ik mij wel voorstellen dat jij je gefrustreerd en onbegrepen voelt. Niemand kan jou begrijpen als je niet duidelijk maakt wat er in jouw hoofd omgaat. En andersom begrijp jij anderen niet als je hardnekkig blijft geloven in jouw eigen aannames i.p.v. checkt of jouw gedachten overeenkomen met de realiteit.
~~~~~~~~~~~~~~
Die relatie kan je voorlopig vergeten. Als je geen contact met anderen kunt maken, kan je ook geen relaties opbouwen.
Als je persé seks wilt hebben, ga dan naar een prostituee. Zolang je haar maar betaalt, maakt het haar verder niet zoveel uit wie je bent. Als ze het niet lekker vindt, dan eet ze een snicker ofzo en dan kan ze toch nog een beetje van het moment genieten.
Als je wilt dat jouw leven er in de toekomst anders uit gaat zien, zal je moeten leren inzien dat obsessief blijven klagen over het niet hebben van een vriendin jou niet verder gaat helpen. Als je wat meer sociale activiteiten in jouw leven gaat integreren, leidt dat ertoe dat jij je sociaal gaat ontwikkelen en wordt de kans dat je wel een vriendin krijgt in de toekomst groter.
Ik heb een bepaalde blik op de maatschappij, maar politieke verschillen zouden niet zoveel moeten uitmaken.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef Hexagon het volgende:
Het is 2025 en je gedraagt je nog steeds als een geobsedeerde wappie.
En dat is anno 2025 nog steeds zeer afstotelijk voor leuke jonge vrouwen.
Dat ligt er maar net aan hoe groot die politieke verschillen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde blik op de maatschappij, maar politieke verschillen zouden niet zoveel moeten uitmaken.
Natuurlijk wel. Politiek is geen spelletje als voetbal ofzo. Het heeft directe gevolgen voor je leefwereld en de mensen waar je om geeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde blik op de maatschappij, maar politieke verschillen zouden niet zoveel moeten uitmaken.
Dat kun jij niet voor anderen bepalen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met een wappie chick op te hooken. Kan ze nog zo lekker zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen diepe maatschappelijke discussiequote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
Beter niet beginnen op je date over vaccinatieschade e.d.
Diepe maatschappelijke discussies vermijden tenzij daar wederzijdse interesse voor is.
Het gaat je misschien verbazen, maar er zijn vrouwen die er gewoon openlijk voor uitkomen dat ze het belangrijk vinden hoeveel geld een man verdient. Op sommige dating sites kun je aangeven hoe hoog het gewenste inkomen van een partner moet zijn, en er zijn dus vrouwen die dat inderdaad invullen. Die begrijpen niet dat het voor de meeste mannen een afknapper is als je een inkomenseis stelt, ook voor mannen die wel aan de gestelde inkomenseis voldoen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:39 schreef SemperLibertas het volgende:
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.
Bij mij niet. Bij TS zit het blijkbaar wel hoog.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen diepe maatschappelijke discussie
Dat iets bij een individu hoog zit, maatk het dus geen diep maatschappelijk issue.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij mij niet. Bij TS zit het blijkbaar wel hoog.
Eens. Maar die stelde ik ook niet gelijk aan elkaar. Het zijn twee zinnen die ik schreef.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat iets bij een individu hoog zit, maatk het dus geen diep maatschappelijk issue.
Dat verwacht ook niemand.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel naar Andrew Tate kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken als ik jouw post lees. Dus geen idee of deze ts wel of niet serieus is.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
Gekeken naar de pohi van ts. Volgens mij trollt hij..
Misschien is het een goede tip om je dan meer te gaan begeven in kringen waar men er net als jij een wat conservatievere visie op relaties en sexualiteit op na houdt, al zou ik niet zo gauw weten waar je die zou moeten zoeken zonder meteen bij de GG of de HHK uit te komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dat zou het wellicht ook nog wel kunnen zijn inderdaad.
Op de eerste date heb ik het meestal ook niet over maatschappelijke problematiek.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
Beter niet beginnen op je date over vaccinatieschade e.d.
Diepe maatschappelijke discussies vermijden tenzij daar wederzijdse interesse voor is.
Ik heb weleens overwogen om de FvD datingapp te gebruiken, maar ben nog steeds niet echt een voorstander van datingapps.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien is het een goede tip om je dan meer te gaan begeven in kringen waar men er net als jij een wat conservatievere visie op relaties en sexualiteit op na houdt, al zou ik niet zo gauw weten waar je die zou moeten zoeken zonder meteen bij de GG of de HHK uit te komen.
En sla het ook maar over op de tweed en derde.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Op de eerste date heb ik het meestal ook niet over maatschappelijke problematiek.
Ja, dat weet ik wel en ik heb daar geen oordeel over. Ik denk dat dit type vrouw gewoon eerlijk is en zegt waar het op staat. Natuurlijk heb je geëmancipeerde vrouwen die het zelf rooien zonder man, maar dat wil niet zeggen dat wanneer ze de kans krijgen om de te kiezen tussen die lieve vuilnisman en de rijke kale, dat ze dan voor de laatste gaan. Het is toch een soort verzekering voor luxe en comfort in de toekomst. Omgekeerd geldt hetzelfde principe. Een man wil het liefst een lekker wijf aan zijn zijde waar hij af en toe ook nog een zinnig gesprek mee kan voeren, maar puntje bij paaltje is het voor een man uitermate strelend wanneer hij een dame heeft waarmee hij goede sier kan maken. Nadeel voor veel vrouwen is dat ouderdom voor hen onverbiddelijk is (m.u.v. Kate Winslet) en dat moeten ze dan wel compenseren met iets behalve gezeur. Mannen verliezen minder snel hun glans alleen die lopen het risico lui te worden ten aanzien van hun uiterlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het gaat je misschien verbazen, maar er zijn vrouwen die er gewoon openlijk voor uitkomen dat ze het belangrijk vinden hoeveel geld een man verdient. Op sommige dating sites kun je aangeven hoe hoog het gewenste inkomen van een partner moet zijn, en er zijn dus vrouwen die dat inderdaad invullen. Die begrijpen niet dat het voor de meeste mannen een afknapper is als je een inkomenseis stelt, ook voor mannen die wel aan de gestelde inkomenseis voldoen.
Dat is meer een signaal dat iemand hulp nodig heeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij mij niet. Bij TS zit het blijkbaar wel hoog.
Dat soort vrouwen bestaan.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het gaat je misschien verbazen, maar er zijn vrouwen die er gewoon openlijk voor uitkomen dat ze het belangrijk vinden hoeveel geld een man verdient. Op sommige dating sites kun je aangeven hoe hoog het gewenste inkomen van een partner moet zijn, en er zijn dus vrouwen die dat inderdaad invullen. Die begrijpen niet dat het voor de meeste mannen een afknapper is als je een inkomenseis stelt, ook voor mannen die wel aan de gestelde inkomenseis voldoen.
Wat heb je tegen datingapps?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb weleens overwogen om de FvD datingapp te gebruiken, maar ben nog steeds niet echt een voorstander van datingapps.
Maar echt.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel naar Andrew Tate kijken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb weleens overwogen om de FvD datingapp te gebruiken, maar ben nog steeds niet echt een voorstander van datingapps.
Ach, zijn wel meer mensen met rare obsessies. Het is meer de optelsom van obsessies en vreemde preoccupaties voor onderwerpen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is meer een signaal dat iemand hulp nodig heeft.
Nouja als een obsessie zo erg is dat het zijn leven bemoeilijkt, bijvoorbeeld door geen vriendin te kunnen krijgen door zijn gedrag, dan is hulp zoeken wel raadzaam.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, zijn wel meer mensen met rare obsessies. Het is meer de optelsom van obsessies en vreemde preoccupaties voor onderwerpen.
Als zijn pohi serieus is wel ja en zijn leven werkelijk reflecteert.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja als een obsessie zo erg is dat het zijn leven bemoeilijkt, bijvoorbeeld door geen vriendin te kunnen krijgen door zijn gedrag, dan is hulp zoeken wel raadzaam.
Klopt, maar het patroon dat erin zit is verontrustender dan bij jouw trollposts.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als zijn pohi serieus is wel ja en zijn leven werkelijk reflecteert.
Ik plemp hier ook dingen neer die ik in RL niet op die manier zo zou zeggen. Jij ook overigens.
Op het moment dat bepaalde dingen je dermate bezig gaan houden dat het je verdere leven in de weg zit dan wordt het tijd om hulp te gaan zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja als een obsessie zo erg is dat het zijn leven bemoeilijkt, bijvoorbeeld door geen vriendin te kunnen krijgen door zijn gedrag, dan is hulp zoeken wel raadzaam.
80% van mijn posts zijn geen troll posts.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, maar het patroon dat erin zit is verontrustender dan bij jouw trollposts.
die andere 20%. Zijn die toevallig in het Oekraïne topic? Zou wel het 1 en ander verklaren.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
80% van mijn posts zijn geen troll posts.
Een deel van jouw posts zijn ook van een niveau die je doorgaans niet zo in het openbaar gooit of bij mensen die je matig kent.
Hulp gaat alleen helpen als beide partijen elkaar kunnen begrijpen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Op het moment dat bepaalde dingen je dermate bezig gaan houden dat het je verdere leven in de weg zit dan wordt het tijd om hulp te gaan zoeken.
Ik kreeg ook mijn eerste partner pas op m'n 32e na vele jaren te hebben gedate zonder succes en wat halfbakken dingetjes. Kwam in de vorm van een toenmalig goede vriendin die ik al jaren kende. Sinds een kleine 3 kwart jaar weer vrijgezel, maar hoopvol dat er echt wel iemand rondloopt die met zo'n mafketel als ik iets wilquote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus uiteindelijk komt het voor jou ook wel goed joh. 2025 is nog jong, ga er op uit. Ga leuke dingen ondernemen met vrienden, wie weet kom je via via iemand tegen. Laat een paar goede foto's maken, ga met wat vrienden/vriendinnen een datingprofiel aanmaken, zoveel mogelijkheden.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Wat versta jij onder sociaal zijn?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat denk je dat de oorzaak dan is? Ik kom naar mijn mening over als een sociale en zelfverzekerde kerel. Ik praat geregeld met vrouwen in het openbaar vervoer bijvoorbeeld.
tadaaaaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
man3 wat een bsquote:Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel en ik heb daar geen oordeel over. Ik denk dat dit type vrouw gewoon eerlijk is en zegt waar het op staat. Natuurlijk heb je geëmancipeerde vrouwen die het zelf rooien zonder man, maar dat wil niet zeggen dat wanneer ze de kans krijgen om de te kiezen tussen die lieve vuilnisman en de rijke kale, dat ze dan voor de laatste gaan. Het is toch een soort verzekering voor luxe en comfort in de toekomst. Omgekeerd geldt hetzelfde principe. Een man wil het liefst een lekker wijf aan zijn zijde waar hij af en toe ook nog een zinnig gesprek mee kan voeren, maar puntje bij paaltje is het voor een man uitermate strelend wanneer hij een dame heeft waarmee hij goede sier kan maken. Nadeel voor veel vrouwen is dat ouderdom voor hen onverbiddelijk is (m.u.v. Kate Winslet) en dat moeten ze dan wel compenseren met iets behalve gezeur. [u]Mannen verliezen minder snel hun glans alleen die lopen het risico lui te worden ten aanzien van hun uiterlijk.[/u]
1950 belde. Ze willen hun opvattingen terug.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik had hem wegens zijn voorkeur voor een trad-wife al eerder geadviseerd om een partner te zoeken in de kringen van de GG of de HHK, maar als hij uit principe tegen vaccinaties is, dan is hij bij de GG of de HHK helemaal op het goede adres.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:52 schreef Questular het volgende:
TS is zo iemand die uit principe zijn kinderen niet laat vaccineren, laten we hopen dat een partner vinden hem niet gaat lukken.
Dat geldt natuurlijk ook voor Oekraïne.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:21 schreef Hexagon het volgende:
Je kan ook naar Rusland gaan. Enorm vrouwenoverschot wat met de dag groeit.
Als je hier niemand kan vinden, dan gaat dat daar al helemaal niet lukken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:21 schreef Hexagon het volgende:
Je kan ook naar Rusland gaan. Enorm vrouwenoverschot wat met de dag groeit.
Je kan natuurlijk een bruid importeren die het alleen om de verblijfsvergunning te doen is. Dan blijft ze vijf jaar bij je totdat ze de Nederlandse nationaliteit krijgt, en dan gaat ze scheiden. Vervolgens importeer je de volgende bruid die vooral een verblijfsvergunning wil.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:14 schreef VEM2012 het volgende:
Hoogstens krijg je dan iemand die meekomt voor een verblijfsvergunning, maar dat lijkt mij gedoemd om te mislukken.
GG? HHK?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik had hem wegens zijn voorkeur voor een trad-wife al eerder geadviseerd om een partner te zoeken in de kringen van de GG of de HHK, maar als hij uit principe tegen vaccinaties is, dan is hij bij de GG of de HHK helemaal op het goede adres.
Nou, leuk…quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een bruid importeren die het alleen om de verblijfsvergunning te doen is. Dan blijft ze vijf jaar bij je totdat ze de Nederlandse nationaliteit krijgt, en dan gaat ze scheiden. Vervolgens importeer je de volgende bruid die vooral een verblijfsvergunning wil.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg ook mijn eerste partner pas op m'n 32e na vele jaren te hebben gedate zonder succes en wat halfbakken dingetjes. Kwam in de vorm van een toenmalig goede vriendin die ik al jaren kende. Sinds een kleine 3 kwart jaar weer vrijgezel, maar hoopvol dat er echt wel iemand rondloopt die met zo'n mafketel als ik iets wilWaarom ben je niet gewoon blijven posten onder @Polomeneer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus uiteindelijk komt het voor jou ook wel goed joh. 2025 is nog jong, ga er op uit. Ga leuke dingen ondernemen met vrienden, wie weet kom je via via iemand tegen. Laat een paar goede foto's maken, ga met wat vrienden/vriendinnen een datingprofiel aanmaken, zoveel mogelijkheden.
Verdien je dan minimaal 6000 eur netto?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik hoor dit vaak, dat.mannen minder snel lelijk worden. Pertinent onzin. Na 45 is het klaar voor beide partijen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel en ik heb daar geen oordeel over. Ik denk dat dit type vrouw gewoon eerlijk is en zegt waar het op staat. Natuurlijk heb je geëmancipeerde vrouwen die het zelf rooien zonder man, maar dat wil niet zeggen dat wanneer ze de kans krijgen om de te kiezen tussen die lieve vuilnisman en de rijke kale, dat ze dan voor de laatste gaan. Het is toch een soort verzekering voor luxe en comfort in de toekomst. Omgekeerd geldt hetzelfde principe. Een man wil het liefst een lekker wijf aan zijn zijde waar hij af en toe ook nog een zinnig gesprek mee kan voeren, maar puntje bij paaltje is het voor een man uitermate strelend wanneer hij een dame heeft waarmee hij goede sier kan maken. Nadeel voor veel vrouwen is dat ouderdom voor hen onverbiddelijk is (m.u.v. Kate Winslet) en dat moeten ze dan wel compenseren met iets behalve gezeur. Mannen verliezen minder snel hun glans alleen die lopen het risico lui te worden ten aanzien van hun uiterlijk.
Onzin, ik was ruim voor m'n 45e al lelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik hoor dit vaak, dat.mannen minder snel lelijk worden. Pertinent onzin. Na 45 is het klaar voor beide partijen.
Ik ben bijna 42 en kreeg gisteren nog een lik aan de lippen van een man. Moet je nagaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onzin, ik was ruim voor m'n 45e al lelijk.
Komt dat uit Koning van Katoren of zo?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
GG = Gereformeerde Gemeenten
HHK = Hersteld Hervormde Kerk
Ik ben bijna 44, en ik kreeg gisteren ook nog een lik aan mijn lippen, maar dan van een vrouw (is daadwerkelijk waar). Moet je nagaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben bijna 42 en kreeg gisteren nog een lik aan de lippen van een man. Moet je nagaan.
Van je partner neem ik aan. Die moet wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben bijna 44, en ik kreeg gisteren ook nog een lik aan mijn lippen, maar dan van een vrouw (is daadwerkelijk waar). Moet je nagaan.
Nee, die was het niet. Ik was er ook zéér zeker niet van gediend, al was mijn vrouw er wel bij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Van je partner neem ik aan. Die moet wel.
Die laatste zin is hoe dan ook pertinent onzin.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik hoor dit vaak, dat.mannen minder snel lelijk worden. Pertinent onzin. Na 45 is het klaar voor beide partijen.
De hond telt niet…quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben bijna 44, en ik kreeg gisteren ook nog een lik aan mijn lippen, maar dan van een vrouw (is daadwerkelijk waar). Moet je nagaan.
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Komt dat uit Koning van Katoren of zo?
Lees het boek, zou ik zeggen. Met name de opdracht over de schuifelende kerken van Uikumene.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
Vanwaar deze vraag?
Het begint bij mannen later, maar daarna is er geen stoppen meer aan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:
Qua veroudering in het gezicht gaat het bij mannen juist gemiddeld een stuk sneller dan bij vrouwen is mijn indruk. Mannen van 30-35 jaar oud hebben vaak aanzienlijk meer rimpels dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
Het ligt aan je genen, type huid en of je je goed insmeert.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Later? Dat staat haaks op mijn beeld. Genoeg mannen van eind 20 met rimpels gezien terwijl ik de eerste vrouw die dat heeft nog moet tegenkomen
Laat jij je nou maar lekker likken aan je lippen nu het nog kan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Daar werd een opmerking over gemaakt en daar wordt op gereageerd. Kennelijk boeit het.
Niet zo jaloers doen, er zijn vast mensen die jou nog willen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar lekker likken aan je lippen nu het nog kan.
Ja, ik wist het wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:03 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, er zijn vast mensen die jou nog willen.
Mij niet opgevallen. Vrouwen lijken echter wel meer en eerder lichamelijk te veranderen dan mannen. Veel vrouwen die een goed figuur hadden in hun 20er jaren zijn dat helemaal kwijt als ze 30er zijn. Mannen hebben dat toch minder vaak.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:
Qua veroudering in het gezicht gaat het bij mannen juist gemiddeld een stuk sneller dan bij vrouwen is mijn indruk. Mannen van 30-35 jaar oud hebben vaak aanzienlijk meer rimpels dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
Hormonen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen. Vrouwen lijken echter wel meer en eerder lichamelijk te veranderen dan mannen. Veel vrouwen die een goed figuur hadden in hun 20er jaren zijn dat helemaal kwijt als ze 30er zijn. Mannen hebben dat toch minder vaak.
Overigens: who cares? In zijn algemeenheid geldt voor mannen en vrouwen dat ze slecht voor zichzelf lijken te zorgen.
Ja, dit kon je natuurlijk ook gewoon aan alles merkenquote:
Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
Veel vrouwen die een goed figuur hadden in hun 20er jaren zijn dat helemaal kwijt als ze 30er zijn. Mannen hebben dat toch minder vaak.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Leefstijl heeft ook invloed op het verouderingsproces van de huid.
Roken veroudert de huid. Dat staat ook op de pakjes sigaretten.
UV straling veroudert de huid. Bij mensen die veel in de zon zitten, veroudert de huid sneller.
Vanwege deze twee factoren zien moslima's er in vergelijking met westerse vrouwen tot op hogere leeftijd nog best goed uit. Doordat ze vaak binnen zitten en hun hele lichaam bedekken, krijgen ze maar weinig zonlicht op de huid. En behoudens enkele uitzonderingen roken moslima's niet.
Ik zie Turkse vrouwen maar zeer zelden roken. En Marokkaanse vrouwen nog minder. Op een of andere manier geldt in die cultuur de norm dat mannen wel mogen roken maar vrouwen niet, zoals het vroeger, tot ongeveer 1960, ook in Nederland was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:06 schreef Lenny77 het volgende:
die Turkse vrouwen roken allemaal! En over het algemeen worden die ook sneller dikker.
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zie Turkse vrouwen maar zeer zelden roken. En Marokkaanse vrouwen nog minder. Op een of andere manier geldt in die cultuur de norm dat mannen wel mogen roken maar vrouwen niet, zoals het vroeger, tot ongeveer 1960, ook in Nederland was.
Kijk eens naar deze statistiek, die liegt er niet om.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!
Waar denk je dat het gezegde: 'roken als een Turk' vandaan komt?
Prettig lezen met een banner over de tabel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze statistiek, die liegt er niet om.
https://www.statista.com/(...)s-by-age-and-gender/
De Turkse mannen roken aanzienlijk veel meer dan de Turkse vrouwen.
Excuses voor de banner, ik kan daar ook niets aan doen. Ik vond die pagina via google, en dan verschijnt er geen banner over het scherm.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:21 schreef Lenny77 het volgende:
Prettig lezen met een banner over de tabel.
Maar dan nog rookt er een behoorlijk aandeel terwijl jij eerst zei dat ze zelden roken.
Dus uw n=1 tegenover de mijne
Wat zegt de data? Want nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Excuses voor de banner, ik kan daar ook niets aan doen. Ik vond die pagina via google, en dan verschijnt er geen banner over het scherm.
Het was opgesplitst naar leeftijdscategorie en geslacht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef Lenny77 het volgende:
Wat zegt de data? Want nu ben ik wel benieuwd.
Ik las onderin ergens iets van 23%?
Nog steeds meer dan de Nederlandse vrouwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het was opgesplitst naar leeftijdscategorie en geslacht.
15-24 jaar : mannen 29% vrouwen 9%
25-34 jaar : mannen 51% vrouwen 18%
35-44 jaar : mannen 49% vrouwen 23%
45-54 jaar : mannen 48% vrouwen 20%
55-64 jaar : mannen 40% vrouwen 14%
65-74 jaar : mannen 26% vrouwen 5%
75+ jaar : mannen 11% vrouwen 2%
https://www.statista.com/(...)n-morocco-by-gender/quote:As of 2020, smoking rate in Morocco was estimated at 23.6 percent among male adults. In contrast, the rate was estimated at 0.7 percent among women. The prevalence of smoking stood at 12.2 percent at the national level.
Mja over hun kan ik geen n=1 melden. Ik weet het enkel van de Turkse mensen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op dezelfde site vond ik over het volgende over de prevalentie van roken in Marokko:
[..]
https://www.statista.com/(...)n-morocco-by-gender/
Bij de gegevens over Marokko was geen onderverdeling gemaakt naar leeftijdscategorie.
Pagina's praten over buitenlandse vrouwen die wel/niet beter zijn kan dan weer welquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit topic is officieel ontspoord in statistieken over rokende Turkse wijven.
Ok.
Op vrijdag is altijd mijn papadag en ik maak wel eens met een knipoog de opmerking dat dat de dag is dat ik het hardste moet werken van de week.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In bepaalde kringen wellicht. In mijn bubble is een bierbuik best zeldzaam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.
Meer glijmiddel gebruiken dan…quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]die Turkse vrouwen roken allemaal!
Echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!
Oooh discriminerend boefje die je bent!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oplossing: Probeer geen golddiggers te daten.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nergens ketters gezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Oooh discriminerend boefje die je bent!![]()
Turkinnen en ketters over één kam scheren![]()
quote:
Nee, want hij wil juist golddiggers die het geen probleem vinden om financieel afhankelijk van hem te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oplossing: Probeer geen golddiggers te daten.
Wat doe je eraan?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er maar eentje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.
Ik zag vorige week of zo die Laura Dekker op tv in een talkshow. Je weet wel, dat zeilmeisje van destijds 14 die de hele wereld over wilde zeilen. Zij is nu 29 en ik zag behoorlijk wat rimpels. Leek imo al tegen de 40.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Later? Dat staat haaks op mijn beeld. Genoeg mannen van eind 20 met rimpels gezien terwijl ik de eerste vrouw die dat heeft nog moet tegenkomen
Hele dagen op zee en behoorlijk blootgesteld worden aan de elementen lijkt me ook niet positief bij te dragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:29 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik zag vorige week of zo die Laura Dekker op tv in een talkshow. Je weet wel, dat zeilmeisje van destijds 14 die de hele wereld over wilde zeilen. Zij is nu 29 en ik zag behoorlijk wat rimpels. Leek imo al tegen de 40.
Eens. Echt zo'n verwaaid hoofd. En niet genoeg crèmepjes smeren, zoals zonnebrandcrème.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hele dagen op zee en behoorlijk blootgesteld worden aan de elementen lijkt me ook niet positief bij te dragen.
Dat is ook een stuk nuttiger dan tips geven, want daar veegt deze TS toch zijn hol mee af.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:54 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit topic gaat van kansloze dates naar rokende Turkse wijven en hup door naar de crèmes
Ok.
Zodra hij tegen vrouw begint over zijn favoriete onderwerp vaccinatieschade haken ze meteen afquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:03 schreef ludovico het volgende:
Nieuwe mensen ontmoeten en interesse tonen.
Niet alleen bij dat onderwerp. Zie z'n rant over een 19 jarige meid die na heel veel gedoe heeft gekozen voor overlijden, maar TS weet het wel even beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zodra hij tegen vrouw begint over zijn favoriete onderwerp vaccinatieschade haken ze meteen af
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet alleen bij dat onderwerp. Zie z'n rant over een 19 jarige meid die na heel veel gedoe heeft gekozen voor overlijden, maar TS weet het wel even beter.
Wees blij, tegenwoordig is een relatie voor een vent gewoon hoofdpijn, ondankbaarheid en gezeik.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik praat niet over maatschappelijke onderwerpen bij de eerste kennismaking.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dat TS geen dames kan regelen verbaast mij echt to-taal niet
Ga maar lekker verder aftrekken op je obsessieve vaccinatietopics, zolang jij je als een wappie daarmee bezig blijft mag je gaan wennen aan dit nieuwe normaal
Oke, dan zijn het allemaal die dingen niét.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik praat niet over maatschappelijke onderwerpen bij de eerste kennismaking.
Hoi Dr8gon,quote:Op zondag 19 januari 2025 14:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik praat niet over maatschappelijke onderwerpen bij de eerste kennismaking.
Het is juist omgekeerd. Dat vrouwen ongelukkig en eenzaam zijn als kattenvrouwtje is een misogyn frame. En juist omdat vrouwen prima zonder mannen kunnen hebben incels de male loneliness crisis uitgeroepen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook eeuwig maagd.
Heel veel mensen zijn tegenwoordig alleen. Mannen kunnen er in de regel wat beter tegen dan vrouwen (die eindigen dan als kattenvrouwtje met 24 katten in plaats van een man), maar het blijft een rare tijd dat nu vrijwel iedereen alleen is.
Zo die zitquote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is juist omgekeerd. Dat vrouwen ongelukkig en eenzaam zijn als kattenvrouwtje is een misogyn frame. En juist omdat vrouwen prima zonder mannen kunnen hebben incels de male loneliness crisis uitgeroepen.
Ditquote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is juist omgekeerd. Dat vrouwen ongelukkig en eenzaam zijn als kattenvrouwtje is een misogyn frame. En juist omdat vrouwen prima zonder mannen kunnen hebben incels de male loneliness crisis uitgeroepen.
Dat heeft alles met jullie zelf te maken. Aangezien er vrouwen zijn in alle soorten en maten. En als er geen enkele van hen jou leuk en aantrekkelijk vind, dan ben jij de enige constante factor.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dat je geen vriendin hebt, heeft waarschijnlijk weinig met jezelf te maken.
Waarom is dan bijna gewoon iedereen alleenstaand?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat heeft alles met jullie zelf te maken. Aangezien er vrouwen zijn in alle soorten en maten. En als er geen enkele van hen jou leuk en aantrekkelijk vind, dan ben jij de enige constante factor.
Ga je over straat wandelen dat zie je gewoon mannen van allerlei soorten met een vrouw naast zich lopen. Van arm tot rijk en van lelijk tot knap. Lukt het allemaal wel gewoon om een vriendin te krijgen.
Het is wel lekker makkelijk de schuld aan iemand anders te geven. Aan de overheid, vrouwen media, feministen en nog meer. Maar dat is gewoon ontzettend kansloos en zielig en je schiet er niets mee op.
Je neemt nu je eigen gevoel als norm voor 'iedereen'... (misschien vanuit een wens deel te zijn van wat groots en jezelf het gevoel te geven dat er heel veel mensen die net zoals jou denkt)quote:Op maandag 20 januari 2025 02:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Meeste mensen zijn eenzaam.
Niet alleen ik.
Dit soort onzin zorgt er dus voor dat mensen wanhopig worden en naar de dood gaan verlangen. Het ligt nooit aan de samenleving, terwijl je - als je een beetje gewoon oplet - ziet dat de samenleving overal aan het instorten is.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je neemt nu je eigen gevoel als norm voor 'iedereen'... (misschien vanuit een wens deel te zijn van wat groots en jezelf het gevoel te geven dat er heel veel mensen die net zoals jou denkt)
in 2022 is de laatste keer een zeer groot onderzoek naar eenzamheid gedaan, door de "Gezondheidsmonitor Volwassenen en Ouderen van GGD’en CBS en RIVM".
Daaruit bleek dat ongeveer 34% van de nederlanders zichzelf als eenzaam betiteld via een gestandaardiseerd onderzoek (De Jong Gierveld Eenzaamheidsschaal).
Geen "meerderheid" maar een derde geld als 'enigszins' eenzaam (14% geld als sterk eenzaam).
Dat onderzoek bestaat overigens uit 11 vragen over de eigen situatie, die beantwoord kunnen worden met 'Ja', 'Min of meer' en 'Nee'.
De vragen:
1. Er zijn genoeg mensen op wie ik in geval van narigheid kan terugvallen.
2. Ik mis een echt goede vriend(in).
3. Ik ervaar een leegte om me heen.
4. Er zijn voldoende mensen met wie ik me nauw verbonden voel.
5. Ik mis gezelligheid om me heen.
6. Ik vind mijn kring van kennissen te beperkt.
7. Ik heb veel mensen op wie ik volledig kan vertrouwen.
8. Er zijn genoeg mensen met wie ik me verbonden voel.
9. Ik mis mensen om me heen.
10. Vaak voel ik me in de steek gelaten.
11. Ik kan gemakkelijk vriendschappen sluiten.
Een antwoord met Ja geeft een punt ( min of meer en half punt).
Iemand die meer dan 3 punten scorrt, geld als (matig) eenzaam... boven de 9 punten geld je als sterk eenzaam.
DE schaal zegt overigens niks erover of het schuld van 'anderen' is of iemand zich eenzaam voelt, integendeel zelfs; de vragen zijn vooral gericht op of mensen zelf weinig eraan doen hun eenzaamheid te doorbreken en of ze mischien meer moeite hebben zelf meer sociale contacten aan te gaan en daarvoor ook moeite willen doen.
Anders hangt het veelal samen, veel mensen die zich erg eenzaam voelen en weinig vertrouwen in anderen hebben, zijn ook eerder geneigd zich ver te houden van sociale activiteiten met anderen en zijn minder geneigd om bv vrijwilligers werk te doen in het verenigingsleven of bij bepaalde stichtingen waarbij een gemeenschappelijk doel bestaat en je dus al snel in contact met anderen komt.
Mensen die een positiever beeld over anderen heben, zijn al automatisch minder eenzaam en eerder geneigd constructieve contacten met anderen te sluiten.
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dit soort onzin zorgt er dus voor dat mensen wanhopig worden en naar de dood gaan verlangen. Het ligt nooit aan de samenleving, terwijl je - als je een beetje gewoon oplet - ziet dat de samenleving overal aan het instorten is.
Nee ik ben niet boos op jou.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Wat ik aangeef is hooguit een gestandaardiseerde methode iets te meten.
Ben je nu al boos als men op een objectieve manier iets probeert vast te stellen en schiete je al gelijk in een slachtoferrol dat jouw eenzaamheid de 'schuld'' van de Samenleving zou zijn?
Je scoort overigens 11 punten op die schaal... daarmee bevind je je inderdaad in de groep "Sterk eenzaam"..
die groep betreft ongeveer 14% van de mensen in nederland (althans in het grootschalig onderzoek dat in 2022 gehiouden werd)
Tja ik weet niet in wat voor totaal geisoleerde bubble jij je begeeft. Maar de meeste van mijn vrienden, familieleden en collega's hebben gewoon een relatie. Veel van hen hebben ook kinderen of plannen daarvoor. En als ik een middagje door het winkelcentrum loop, stikt het van de gezinnetjes die daar rondlopen. Van arm tot rijk en van lelijk tot knap. Er is allemaal weinig bijzonders aan.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom is dan bijna gewoon iedereen alleenstaand?
Hoeveel gewone gezinnen bestaan er nog? Zeker in het westen is het bijzonder als een man met een vrouw getrouwd is gewoon.
Meeste mensen zijn eenzaam.
Niet alleen ik.
Kan het zijn dat je omgeving gekleurd is, en dat die niet representatief is voor iedereen?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit soort onzin zorgt er dus voor dat mensen wanhopig worden en naar de dood gaan verlangen. Het ligt nooit aan de samenleving, terwijl je - als je een beetje gewoon oplet - ziet dat de samenleving overal aan het instorten is.
Dit soort psychologische zooi kan je overal in elke Libelle of Linda vinden naast de horoscopen-rubriek waar ook met grote wijsheden gestrooid wordt als 'beste waterman, als u vandaag naar buiten gaat en het regent en u neemt geen parapluie mee, dan heeft u grote kans dat u nat wordt'. In alle 'glossy' tijdschriften wereldwijd met hetzelfde karakter, zelfde uiterlijk en zelfde dooddoeners (alleen in een andere taal).
Als ik de enige was geweest had ik gelijk gegeven. Ik weet ook dat FOK! niet representatief is, daar vrijwel iedereen hier autistisch is en maagd en bij mama op zolder woont. Maar ik zie het gewoon om me heen in de echte wereld. Ik ken welgeteld 1 persoon die getrouwd is (gewoon man met vrouw dus). De rest is allemaal psychisch, single, imaginair getrouwd met een figuur van games of met een kat of weet ik veel iets raars, zowel mannen als vrouwen. Een persoon is getrouwd en heeft een fullfilled life, vrouw, kinderen, werk en woont niet in een krot. 1.
En dan ligt het dus aan iedereen (behalve deze ene persoon, die ook nog eens zwaar gelovig is, volgens mij is heeft hij geluk en een leven gevonden door de Heere Jezus, helaas lukt het mij dus niet) behalve aan de samenleving.
Ik vraag me ook af hoeveel mensen op dit forum gewoon getrouwd zijn en een normaal leven hebben. Ik vrees niet veel.
En katten zijn te gekke beesten, ik ben dol op poezen. Maar het is geen vervanging van een gezinsleven. Je kunt met een kat geen diepe gesprekken voeren. Probeer het maar, gaat je niet lukken.
Natuurlijk zijn er dingen die iemand zelf kan doen. Maar de Amerikaanse levenswijze gaat er steevast van uit dat het nooit aan de samenleving ligt, maar altijd aan het individu zelf. Zodat de psychologen lekker financieel binnen kunnen lopen. Psychologen die - ondanks de duizenden euro's op de bank - vaak zelf ook een hondenleven hebben en geen kat die daar verandering in kan brengen.
Miauw.
Je hebt misschien wel gelijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
@:Linkse_Boomknuffelaar
Neem alle goed bedoelde adviezen hierboven ter harte. Ik kan er niks aan toevoegen.
De wereld is hartstikke leuk, er is voor ieder wat wils. Ook vroor jou, ook voor mij. Je moet alleen je ogen openen en je flexibel opstellen en mensen nemen zoals ze zijn.
Relativeer FOK! en andere digitale media. Het is leuk om hier te discussiëren en zo nu en dan een fittie te hebben. Maar neem de digitale wereld niet mee naar de echte wereld. Dat leidt in sommige gevallen alleen maar tot gefronste wenkbrauwen.
Zelf hoef ik ook niet direct een relatie. Maar ik signaleer alleen een maatschappelijk euvel met totaal doorgeslagen feminisme. Zeker in het westen.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:48 schreef Stepperoller het volgende:
Een relatie als magische oplossing zien tegen eenzaamheid is het typische eenzame inceldenken. Want dan moeten vrouwen lekker al het onbetaalde emotionele werk opknappen voor een man die te beroerd is zelf te investeren in een sociaal netwerk. En dat is lekker makkelijk en iets waar ze recht op menen te hebben.
Ik geloof best dat er voor een deel van de singles tegenwoordig een mismatch is op de datingmarkt door de vraag en het aanbod (bijv. dat progressieve vrouwen liever geen relatie hebben dan met een patriarchale conservatieve man met hele andere normen en waarden lijkt me dat juist gezond, want dan maak je een relatie ook geen doel op zich), maar als je gewoon investeert in een sociaal leven heeft dat bar weinig te maken met eenzaamheid.
Een keer hulp gaan zoeken is geen schandequote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zelf hoef ik ook niet direct een relatie. Maar ik signaleer alleen een maatschappelijk euvel met totaal doorgeslagen feminisme. Zeker in het westen.
Wat leukere vrienden die niet echt compleet psychisch zijn zou wel tof zijn.
Maar inderdaad mijn uitstraling is ook niet tof, waardoor ik leuke mensen afstoot en eikels aantrek. Soort vicieuze cirkel dus.
Ben je al eens bij de huisarts geweest? Misschien ben je wel depressief, en daar kun je echt hulp bij krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk.
Paar jaar geleden zat ik nog goed in mijn vel, nu is echt alles k*t.
Er zit weinig op dan te wachten op betere tijden, maar vooralsnog werkt alles dat ik probeer averechts.
Misschien moet ik de stap maken en Nederland verlaten, de wijde wereld in, wellicht wel ergens zonder internet. Kijken wat daar uit komt, al vries ik dood ergens in een dorp in Kamchatka, wellicht is dat beter dan mijn huidige leven.
Vroeger had ik ook veel goede vrienden, maar mensen worden ouder en overlijden. En de vrienden die overgebleven zijn zijn ziek zwak en misselijk of game-verslaafd. Familie is ook koud geworden. Alles is veranderd. Ten negatieve. Gewoon soms ook stomme pech. De goede gabbers gaan dood en de eikels blijven over.
Niet zoeken naar externe problemen. Ik heb ook zo mijn gedachtes bij het feminisme wat we zien in de media.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er zit weinig op dan te wachten op betere tijden, maar vooralsnog werkt alles dat ik probeer averechts.
Misschien moet ik de stap maken en Nederland verlaten, de wijde wereld in, wellicht wel ergens zonder internet. Kijken wat daar uit komt, al vries ik dood ergens in een dorp in Kamchatka, wellicht is dat beter dan mijn huidige leven.
Vroeger had ik ook veel goede vrienden, maar mensen worden ouder en overlijden. En de vrienden die overgebleven zijn zijn ziek zwak en misselijk of game-verslaafd. Familie is ook koud geworden. Alles is veranderd. Ten negatieve. Gewoon soms ook stomme pech. De goede gabbers gaan dood en de eikels blijven over.
Heb ik, kost flink wat geld, maar het werkt voor geen meter.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een keer hulp gaan zoeken is geen schande
Jawel, daar ben ik geweest. Beetje overvolle praktijk daar, maar doorverwijzing gekregen en daar ben ik af en toe bij therapeute, wel absurd geprijsd tot dusver geen resultaten, behalve een wat legere portemonnaie dan.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben je al eens bij de huisarts geweest? Misschien ben je wel depressief, en daar kun je echt hulp bij krijgen.
Overigens, hou eens op over totaal doorgeslagen feminisme. Uiteraard zijn er mensen die daar in doorgeslagen zijn, zoals mensen in van alles kunnen doorslaan, maar gemiddeld geldt dat echt niet voor vrouwen. Er is wel een andere rolverdeling tussen mannen en vrouwen tegenwoordig, en dat lijkt me ook alleen maar goed.
Nee niet eenzaam of ongelukkig. En genoeg vrienden en leuke bezigheden.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ben je zelf ook eenzaam, of gaat het met jou wel goed?
Ik denk dat dat een kwaliteit is die mensen behoorlijk kan helpen, snel aanpassen aan de situatie. Flexibel zijn. Ik zie dat veel mensen dat niet kunnen, die blijven hangen en/of alleen maar terugkijken, en daarmee maken ze het zichzelf erg moeilijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee niet eenzaam of ongelukkig. En genieg vrienden en leuke bezigheden.
Terwijl de afgelopen 10 jaar wel enkele vervelende tegenslagen gehad. Mijn lange relatie ging uit in 2017. En 2 jaar geleden kwam ik in een arbeidsconflict terecht waardoor ik op zoek moest naar een nieuwe baan. Maar in beide gevallen gewoon de schouders eronder gezet om te zorgen dat het weer snel zonnig kon worden in mijn leven. Dus alweer wat jaren een leuke nieuwe vriendin en een fijne nieuwe baan. Natuurlijk deed het me in beide gevallen veel pijn, maar ik investeer liever in een fijne toekomst dan terug te kijken naar een verleden dat toch niet terugkeert.
En hetzelfde geldt voor de situatie rond COVID. Natuurlijk was het kut dat een hoop niet kon. Maar COVID is gewoon vette pech en was de schuld van helemaal niemand. Dus zinloos om dan een schuldige te gaan verzinnen. Ik ben me al snel gaan concentreren op dingen die toen wel konden zoals lange wandelingen maken, boeken lezen of Wikipedia artikelen schrijven, en vriendencontact meer 1 op 1 hebben.
Ik heb me op een of andere manier aangeleerd me heel snel aan te passen aan situaties en er dan het beste van te maken. En om dingen anders te doen als ze niet werken.
‘Soms heb je gewoon net even die ene persoon nodig in je leven waardoor alles ineens weer werkt.’quote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb ik, kost flink wat geld, maar het werkt voor geen meter.
Verzekeraar vergoedt helemaal niets.
Ik doe wat ik kan maar ontmoet telkens niet de goede mensen. Het is een hele aardige dame, maar mijn leven blijft gewoon k*t.
En is het altijd zo geweest? Nee helemaal niet, vroeger gingen dingen echt goed, soms zelfs mega-goed.
Een vriend van me is aantal jaren geleden overleden en hij was echt een mensenmens, dus via hem ontmoette ik weer heel veel andere mensen. Juist hij overlijdt en alle andere vrienden jagen met hun gedrag eerder mensen weg. Zelf zit ik er een beetje tussen in denk ik. Maar echt een mensenmens ben ik zeker niet.
Nu zit ik opgescheept met wat psychische gevallen waardoor ik eigenlijk alleen maar dieper wegzink en vaak besluit dan nog liever thuis te blijven. En mensen hier op FOK! te irriteren. (Lukt vrij goed geloof ik).
Soms heb je gewoon net even die ene persoon nodig in je leven waardoor alles ineens weer werkt. Therapie heb ik weinig aan, ik kan moeilijk met mijn therapeute op stap.
Verder ben ik ook ineens in een ander 'kamp' terecht gekomen, van links naar 'wappie' en ik probeer nieuwe vrienden te vinden via de agenda van de Andere Krant, maar daar ben ik net een paar maanden geleden mee begonnen. Misschien gaat dat nog iets positiefs brengen. Ik had vroeger ook een heel goede auratherapeute, maar ook zij is overleden.
Ik was ooit GroenLinks nu neig ik naar Forum maar voel me daar ook weer niet echt thuis. Door covid ligt mijn leven ook ondersteboven en maak ik voortdurend ruzie met oude vrienden, waardoor ik nog eenzamer word. Maar om nu naar een FvD congres te gaan, ik denk ook niet dat ik me daar thuis ga voelen.
Het zit gewoon even niet mee met zoveel sterfgevallen.
Bedankt voor het meedenken in elk geval, Hexagon.
Ben je zelf ook eenzaam, of gaat het met jou wel goed?
Klopt, en het is zelfs zo dat als de minder leuke dingen die op noemde niet waren gebeurt, er bepaalde hele mooie dingen later ook niet waren gebeurt, omdat ze volgden uit hoe ik met de nieuwe situatie om ben gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een kwaliteit is die mensen behoorlijk kan helpen, snel aanpassen aan de situatie. Flexibel zijn. Ik zie dat veel mensen dat niet kunnen, die blijven hangen en/of alleen maar terugkijken, en daarmee maken ze het zichzelf erg moeilijk.
Het klote is dat ik sinds 'covid' niets meer van de reguliere serieus kan nemen, misschien nog het weerbericht of de geboorte van een pandabeertje ergens in China. Ik erger me zelfs als ik iets lees of zie van de reguliere media.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
Linkse boomknuffelaar
Zonder een oordeel te vellen over je denkbeelden.
Zou het misschien een optie zijn om die invloeden een tijdje uit te sluiten.
Ik kies er bewust voor om films zoals Zeitgeist, Jensen, 9/11 niet binnen te laten in mijn leven als ik even geen werk heb.
Weet vrij zeker dat als ik minder in mijn vel zou zitten en bv geen werk, ik vatbaar zou zijn.
Heb ze wel eens gezien en besproken met collega's als we gingen wandelen
Maar halverwege zo'n gesprek zei ik dan, sorry dieper ga ik er niet op in, kan me mij moeilijk hier druk gaan lopen maken waarom Ernst Kuipers naar Singapore is vertrokken.
T zal wel.
Feminisme, op Fok! ken ik er eentje, maar in het westen, ik zie ze amper in het openbaar.
Maar je omringen met "extreme" groepjes die discusseren over RFK, daar heb je als Nederlandse man toch heel weinig aan.
Waarom blijf je zo bezig met COVID. Het ligt achter ons en was de schuld van niemand. En regeringen deden ook maar wat, en dat kun je ze in een crisissituatie niet zo kwalijk nemen.quote:
Herpak je zelf.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het klote is dat ik sinds 'covid' niets meer van de reguliere serieus kan nemen, misschien nog het weerbericht of de geboorte van een pandabeertje ergens in China. Ik erger me zelfs als ik iets lees of zie van de reguliere media.
Dan kom je uiteindelijk alleen nog maar bij Jensen terecht of Russia Today (en zelfs RT vind ik vaak te soft) eigenlijk is Robert Jensen de enige nog die ik echt geloof. Werkelijk de enige. Ook Thierry twijfel ik af en toe aan, ook Poetin of Peshkov.
Door het wegvallen, overlijden van veel vrienden die meer buiten kwamen, juist zij zijn overleden en de thuiszitters en filosofen zijn overgebleven en de psychische gevallen met een ;deukje' zeg maar, wordt alles versterkt.
Gewoon sporten in je uppie is geen zak aan namelijk. En de overgebleven vrienden doen niet aan beweging, hooguit het halen van een biertje uit de koelkast. Ik beweeg ook niet veel (tenzij ik in het buitenland ben), maar meer dan de rest in elk geval.
Het klopt dat informatie van Jensen me alleen maar meer in paniek brengt, maar wat hij zegt klopt wel, alleen ik weet ook niet wat ik allemaal moet doen hiertegen in mijn uppie of met mijn game-verslaafde vrienden. Misschien kom ik wat meer praktisch ingestelde mensen tegen bij bijeenkomsten via De Andere Krant, want dit schiet inderdaad niet op.
Ik heb ook het gevoel dat ik gewoon nergens echt thuishoor.
Ik wou dat ik het antwoord had. Ik weet het gewoon echt niet.
Bedankt voor het meedenken.
Waarom zoek je naar mensen die je dan moet 'geloven' ...?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
eigenlijk is Robert Jensen de enige nog die ik echt geloof.
Mijn vertrouwen in de overheid is gewoon weg. Er zijn teveel rare dingen gebeurd en ik vertrouw zelfs reguliere artsen niet meer. Alleen antroposofen nog. Of homeopaten.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom blijf je zo bezig met COVID. Het ligt achter ons en was de schuld van niemand. En regeringen deden ook maar wat, en dat kun je ze in een crisissituatie niet zo kwalijk nemen.
Klopt, ik moet ook iets anders gaan doen dan politiek.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom zoek je naar mensen die je dan moet 'geloven' ...?
is dat vanuit een wens naar een soort van 'messias' die je verteld wat je moet denken?
In de reele wereld heb je uiteindelijk een heleboel mensen en evenveel verschillende meningen... het is nutteloos op zoek te zijn naar enkel die ene persoon die exact jouw mening deelt..
beter is het om ernaar te streven ook goed te communiceren ook met mensen die ook andere meningen kunnen hebben.
daarbij zijn er altijd twee basis-strategieen: De ene is bepaalde onderwerpen te vermijden waarbij de mening te sterk botst... Het klinkt misschien 'laf'maar uiteindelijk blijken er vaak nog genoeg andere onderwerpen waarbij je wel gewoon prettig je kunt onderhouden.
De andere strategie is wel wat moeilijker en vaak ook erg afhankelijk of de ander een constructieve en open instelling heb en dat is gewoon een gesprek aan te gaan over onderwerpen waarbij je van mening verschilt, maar daarbij zonder de ander direct te willen overtuigen van je eigen gelijk ook open gedachte uit te wisselen en zowel uit te leggen waarom jij zo denkt, maar ook intersse te hebben in redenen waarom een ander er anders over denkt.
Ikzelf zou het liever wilen vermijden enkel sociale contacten te hebben met mensen die eeen geheel gelijke mening hebben, ik denk sowieso dat dat niet lukt, en tevens is het ook een beetje saai en leid het eerder tot een erg beperkt wereldbeeld.
We hebben geen tv thuis, maar inderdaad misschien wat meer concrete actie en minder theorie.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Herpak je zelf.
Je weet zelf ook donders goed dat een RT, Andere Krant of Weltschmerz ook gekleurd zijn.
Net zoals met eten is het key dat je een gevarieerd media dieet tot je neemt.
Soms is het ook handig in de social smaltalk om te weten dat Martijn Krabbe ziek is, Jan Smit zijn stem kwijt is, Ajax heeft gewonnen/verloren. Dus een vandaag inside/rtl boulevard kan soms ook nuttig zijn om te kijken.
Houd je niet alleen maar bezig met geopolitiek. Ik vind het ontzettend leuk, ik kan mijzelf er ook in opvreten. Heb ook een lijst met interessante boekenMaar ik neem ook gas terug als ik mijzelf teveel verlies. Jij ziet mij ook even niet meer in dat Oekraïne topic
Heb je veel last gehad van de covid periode, werd je eenzaam of viel er dingen weg?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de overheid is gewoon weg. Er zijn teveel rare dingen gebeurd en ik vertrouw zelfs reguliere artsen niet meer. Alleen antroposofen nog. Of homeopaten.
Het is definitief beschadigt.
De maatregelen voelen als verkrachting. Een verkrachting vergeet je niet eenvoudig. En waar moet ik hiermee naar toe dan? Antroposofische artsen kan, kosten mega veel geld. Reguliere artsen en reguliere psychologen staan onder staatscontrole en hebben meegedaan destijds met de hoax, dus daar kan ik ook niet terecht.
Door deze hoax is de antroposofische wereld en de reguliere voorgoed van elkaar gescheiden.
Dit komt niet meer goed. Nooit meer.
Deze hoax had men nooit aan moeten beginnen. De elites hadden tevreden moeten zijn met al het geld en macht dat ze al hadden en het rupsje nooit-genoeg-gedrag gaat gewoon uiteindelijk iedereen opbreken, inclusief diezelfde elites. Want het volk schreeuwt om wraak. En terecht ook.
Nee ik ben niet bang voor een chip. De beweging tegen nog meer digitalisering is ten dele al ingezet.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben geen tv thuis, maar inderdaad misschien wat meer concrete actie en minder theorie.
Ben jij niet bang dat straks een chip verplicht wordt gesteld en dat je verplicht wordt te kiezen voor het kwaad zoals de elites graag zien?![]()
Ik zal voor Jezus kiezen, maar daarvoor zal de overheid mij doden. Staat ook geschreven in de Bijbel, maar geen leuk vooruitzicht. Maar ik zal nooit kiezen voor het kwaad. Maar martelingen en de dood ondergaan is geen pretje. Dat ze echt overal toe in staat zijn is wel duidelijk geworden. Vooral die enge Klaus Schwab.
Ja, heel veel last.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je veel last gehad van de covid periode, werd je eenzaam of viel er dingen weg?
Of ben je pas naderhand boos geworden..
Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand overleed aan covid (echt heel bruut en genadeloos, kan je de link sturen van haar man bij Rtl nieuws per dm).
Covid was de schuldige en de overheid heeft ook niet alles goed gedaan hoof, maar niemand koos voor die crisis.
Het was de moeder van mijn beste vrienden uit mijn jeugd.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En gecondoleerd met het verlies van je vriend/vriendin door covid, Droopie.
Dat is echt naar om te lezen.
Je kan een pm sturen, hoeft niet, ik geloof je ook zo wel.
Sterkte met het verlies.
Ja, ik ben het eens met Droopie. Ga je contact opnemen met je huisarts? @Linkse_Boomknuffelaarquote:Op maandag 20 januari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
Rest van je betoog, alles gelezen.
Ik deel je mening niet, wel denk ik dat je momenteel ernstige psychische problemen ondervind.
Het enige advies wat ik je daarvoor kan geven, neem contact op met je huisarts.
Tja, COVID was geen hoax maar gewoon een echt virus. Ik ken in mijn omgeving wel een paar mensen die op de IC beland zijn omdat ze er zo doodziek van werken. Die zijn in ieder geval blij dat ze nog leven. En ook bijvoorbeeld mijn schoonzus, die arts is, heeft wel meegemaakt hoe zwaar de hele zorg belast werd door een enorme toestroom aan zieken.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de overheid is gewoon weg. Er zijn teveel rare dingen gebeurd en ik vertrouw zelfs reguliere artsen niet meer. Alleen antroposofen nog. Of homeopaten.
De maatregelen voelen als verkrachting. Een verkrachting vergeet je niet eenvoudig. En waar moet ik hiermee naar toe dan? Antroposofische artsen kan, kosten mega veel geld. Reguliere artsen en reguliere psychologen staan onder staatscontrole en hebben meegedaan destijds met de hoax, dus daar kan ik ook niet terecht.
Door deze hoax is de antroposofische wereld en de reguliere voorgoed van elkaar gescheiden.
Deze hoax had men nooit aan moeten beginnen. De elites hadden tevreden moeten zijn met al het geld en macht dat ze al hadden en het rupsje nooit-genoeg-gedrag gaat gewoon uiteindelijk iedereen opbreken, inclusief diezelfde elites. Want het volk schreeuwt om wraak. En terecht ook.
Lief dat jullie meedenken.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eens met Droopie. Ga je contact opnemen met je huisarts? @:Linkse_Boomknuffelaar
Volgens mij schreef je het zelf al.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lief dat jullie meedenken.
Ik ben reeds bij de huisarts geweest. Dat heb ik ook geschreven.
De huisarts verwijst me door naar therapeute.
Ondertussen heb ik nog een therapeut gevonden. Twee stuks maar liefst. Ik kom daar geregeld en helaas wordt het niet vergoed, dus ik moet een beetje schipperen hoe vaak ik er kan zijn.
Tot dusver geen enkel resultaat. Helaas. Soms denk ik eigenlijk over met alles te stoppen. De sessies hebben geen enkel effect. Ik weet het niet.
Geen resultaat? Dan wegwezen. Zoek een andere therapie, therapeut. Gun jezelf een goede therapie! Ik zou zeggen: terug naar je huisarts!quote:Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lief dat jullie meedenken.
Ik ben reeds bij de huisarts geweest. Dat heb ik ook geschreven.
De huisarts verwijst me door naar therapeute.
Ondertussen heb ik nog een therapeut gevonden. Twee stuks maar liefst. Ik kom daar geregeld en helaas wordt het niet vergoed, dus ik moet een beetje schipperen hoe vaak ik er kan zijn.
Tot dusver geen enkel resultaat. Helaas. Soms denk ik eigenlijk over met alles te stoppen. De sessies hebben geen enkel effect. Ik weet het niet.
Ja we zijn een beetje afgedwaald.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh verdorie, ik zit in Dragons topic te posten.
Maar dan heb je de oplossing toch al gewoon: Word rijk genoeg.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nope, en zonder zelf-reflectie zal TS geen steek verder komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ben ik nou de enige die een verband denkt te kunnen zien tussen mensen met extreme denkbeelden en problemen op sociaal/relationeel gebied?
Ik kan je bijna garanderen dat je de enige niet bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ben ik nou de enige die een verband denkt te kunnen zien tussen mensen met extreme denkbeelden en problemen op sociaal/relationeel gebied?
Echt niet lullig bedoeld, maar je hebt denk ik echt geestelijke ondersteuning nodig. Begin daar eerst mee, en ga dan pas eens denken aan een relatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wilde weer terug naar het 'normale' leven en heb me laten chanteren door de overheid en heb 2 vaccinaties genomen, terwijl ik geen seconde in covid geloofd heb en er nog altijd niet in geloof.
Ik ben ook ziek geworden van die vaccins, ik heb enorm op mijn kop gekregen van mede-antroposofen en terecht en ik schaam me kapot, want ik heb mezelf ziek gemaakt.
Bovendien na mezelf nader te hebben ingelezen vraag ik me ook af welke gevolgen deze vaccins voor mij in het Hiernamaals hebben, ik heb immers toegegeven aan de duivel (de vaccins, Schwab, Gates en andere mensen die bezeten zijn) en niet vertrouwd op God. Is mijn ziel ook beschadigd? Is mijn ziel nog te herstellen? Wat zit er precies in die vaccins en is mijn ziel of geest nu te hacken?
Dat verband is net zo groot als het verband tussen dit soort mensen en werkloosheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
De vraag is wel wat is de oorzaak en wat is het gevolg. Als je minder goed mee kunt komen in de maatschappij en altijd een buitenbeentje bent dan ben je namelijk ook vatbaarder voor extreme denkbeelden.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
behalve Willem Engel is er volgens mij ook niemand beter van geworden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Laten we in ieder geval stellen dat je beizg houden met wappie denkbeelden geen oplossing is voor het probleem.
Zonder internet? Meteen doen!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Enerzijds eens, maar anderzijds zie je dit fenomeen veel minder bij vrouwen die een buitenbeentje zijn en minder goed mee kunnen in de maatschappij. Dus het is ook wel een stukje patriarchale gemakszucht.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De vraag is wel wat is de oorzaak en wat is het gevolg. Als je minder goed mee kunt komen in de maatschappij en altijd een buitenbeentje bent dan ben je namelijk ook vatbaarder voor extreme denkbeelden.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de incel mannen die de afgelopen 10 jaar de alt right fuik in zijn gezogen.
Echt, serieus, zoek hulp. Je balanceert op het randje. Ga zo door en je woont binnenkort in een kamertje met hele zachte muren, in een groot huis ergens in de bossen en draagt een vest met heel lange mouwen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
No.....quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ze-ook-meer-a4874766quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad behoorlijk ernstig uit wat hij hier allemaal neerkalkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt, serieus, zoek hulp. Je balanceert op het randje. Ga zo door en je woont binnenkort in een kamertje met hele zachte muren, in een groot huis ergens in de bossen en draagt een vest met heel lange mouwen.
Mwa het is meen ik meer dat vrouwen nooit echt voor lange perioden zonder mannen hoeven te zitten dan dat ze echt prima zonder kunnen. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je lui bent als vrouw zijnde dan kan voor de kinderen zorgen erg lastig worden ja. Voor kinderen zorgen terwijl mannen zwaar werk buitenshuis verrichtten voor een inkomen, was de standaard zolang de mensheid al bestaat. Alleen in die relatief kleine periode van 1980 tot 2025 weten vrouwen zich zogenaamd geen raad meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
No.....
Hell no....
Je vergeet dat het loeizwaar kan zijn als de vrouw het hele huishouden op zich neemt. De man werken en dan thuiskomen terwijl het eten klaar staat.
Het is 2025,niet 1925
Volgens mij heb jij de geschiedenisboeken niet gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:33 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Als je lui bent als vrouw zijnde dan kan voor de kinderen zorgen erg lastig worden ja. Voor kinderen zorgen terwijl mannen zwaar werk buitenshuis verrichtten voor een inkomen, was de standaard zolang de mensheid al bestaat. Alleen in die relatief kleine periode van 1980 tot 2025 weten vrouwen zich zogenaamd geen raad meer.
Hoezo is vrijwel geen enkele vrouw ooit langere tijd echt alleen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Mwa het is meen ik meer dat vrouwen nooit echt voor lange perioden zonder mannen hoeven te zitten dan dat ze echt prima zonder kunnen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Vrijwel geen enkele vrouw is ooit voor langere tijd echt alleen. In tegenstelling tot veel mannen waar het echte solitaire bestaan meer de regel is dan een uitzondering.
Volgens mij aangedikt om aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad behoorlijk ernstig uit wat hij hier allemaal neerkalkt.
Mannen zijn biologisch fysiek sterker dan vrouwen. En voelen van nature een behoefte om voor vrouwen te zorgen en om de kost te winnen. Terwijl vrouwen voor het thuisfront en de kinderen zorgden. Zo is de mens geëvolueerd en hebben we het altijd overleefd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:58 schreef Weird- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de geschiedenisboeken niet gelezen
Dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Mannen zijn biologisch fysiek sterker dan vrouwen. En voelen van nature een behoefte om voor vrouwen te zorgen en om de kost te winnen. Terwijl vrouwen voor het thuisfront en de kinderen zorgden. Zo is de mens geëvolueerd en hebben we het altijd overleefd.
Wanneer is dit anders geweest tot het cultuur-marxisme met het feminisme op de proppen kwam. Omdat culturele trots en nationalisme zonodig stuk moet?
En nu willen vrouwen niks meer behalve de sloerie uithangen en vechten voor het recht om baby's te mogen vermoorden.
Elk jaar aborteren vrouwen wereldwijd evenveel baby's als er soldaten en mensen zijn gesneuveld tijdens de hele tweede wereldoorlog. Elk jaar weer.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Mannen zijn biologisch fysiek sterker dan vrouwen. En voelen van nature een behoefte om voor vrouwen te zorgen en om de kost te winnen. Terwijl vrouwen voor het thuisfront en de kinderen zorgden. Zo is de mens geëvolueerd en hebben we het altijd overleefd.
Wanneer is dit anders geweest tot het cultuur-marxisme met het feminisme op de proppen kwam. Omdat culturele trots en nationalisme zonodig stuk moet?
En nu willen vrouwen niks meer behalve de sloerie uithangen en vechten voor het recht om baby's te mogen vermoorden.
Elk jaar aborteren vrouwen wereldwijd evenveel baby's als er soldaten en mensen zijn gesneuveld tijdens de hele tweede wereldoorlog. Elk jaar weer.
Je vraagt je af waarom ze überhaupt, op zoek zijn naar een vrouw.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Hier kun je toch alleen maar heel hard om lachen.
En met wie hangen al die vrouwen de sloerie uit? Wie zijn al die kerels die grof betalen voor vrouwen op OF? Hoe worden die vrouwen zwanger?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Of waarom mannen die niet aan een vriendin komen dergelijke denkbeelden gaan aanhangen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En met wie hangen al die vrouwen de sloerie uit? Wie zijn al die kerels die grof betalen voor vrouwen op OF? Hoe worden die vrouwen zwanger?
Maar ik snap best dat mannen met dergelijke denkbeelden niet aan een vriendin komen.
Allereerst:quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Het klinkt alsof vrouwen niet echt iets voor je zijn, misschien kun je mannen proberen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel, het is altijd makkelijker naar de ander kijken, dan naar jezelf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of waarom mannen die niet aan een vriendin komen dergelijke denkbeelden gaan aanhangen.
Sorry hoor, als er iets is waar veel vrouwen niet tegenkunnen is alleen zijn (over het algemeen).quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee, echt niet!quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, als er iets is waar veel vrouwen niet tegenkunnen is alleen zijn.
Mannen genieten van alleen zijn, en niets te doen hebben. Over het algemeen.
Ik denk als je in de algemeenheid kijkt wel.quote:
Een mooi voorbeeld waarom er niet op de geestelijke gezondsheidszorg bezuinigt moet worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
En zo zijn er net zoveel mannen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk als je in de algemeenheid kijkt wel.
Spreek zovaak dames die echt aangeven het verschrikkelijk te vinden om s'avonds alleen thuis te zitten, voor de bank tv kijken ofzo. Dat ze echt wel iets te doen moeten hebben
Daar vergis je je lelijk in hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, als er iets is waar veel vrouwen niet tegenkunnen is alleen zijn (over het algemeen).
Mannen genieten van alleen zijn, en niets te doen hebben. Over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |