Tips om een relatie te zoeken.quote:
Mijn maatschappelijke inzichten zijn niet iets wat ik direct deel op de eerste date.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je tijdens de eerste date meteen over chemtrails begint te zeiken wordt het lastig ja.
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het alles behalve raar dat vrouwen niks in je zien. Echt álles behalve raar.
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tips om een relatie te zoeken.
Klopt, ik heb nog geen relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog geen relatie.
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Ze kunnen niet weten wat ze missen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.
Wat missen ze dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me nietquote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.
Que?!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me niet
De mijne voldoet al aan jouw beschrijving. En meer.
Owh, je bent 16?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.quote:
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.quote:
Ok, helder. Ken er genoeg van 24 (man én vrouw) die wel gewoon een serieuze relatie willen en ook hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
Eerder je milieu..quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
Ik woon niet in een grote stad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?
Ik zou mijzelf niet als oppervlakkig beschrijven. Ik sta namelijk altijd wel open om mensen te leren kennen, ook als ze financieel niet erg goed zitten of als ze niet het perfecte uiterlijk hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waar kan ik eigenlijk tradwife-vrouwen vinden? Dat lijkt mij perfect om een gezin mee te vormen. Conservatieve waarden zijn namelijk erg belangrijk voor mij.
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.
Hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Wat?quote:
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.
Maar de enige gemeenschappelijke factor bij allemaal die vrouwen die jou niet zien zitten als relatiemateriaal ben....jij.
Dus, tja, ik denk zomaar dat het aan jou ligt.
Zie aanvulling.quote:
Jij en jouw vriendinnen zijn dan wat progressiever ingesteld. Ik ben wat conservatiever.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie aanvulling.
Ik zou er niet aan moeten denken
Mijn vriendinnen ook niet
En jij hen wel van haver tot gort?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.
Mijn financiële situatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij hen wel van haver tot gort?![]()
Ze zagen i.i.g. iets wat hen niet beviel, wat het ook geweest is.
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.
Misschien moet je gewoon op zondagochtend naar een kerkdienst van de Gereformeerde Gemeenten of van de Hersteld Hervormde Kerk. Het lijkt me dat je daar wel een tradwife moet kunnen vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Top.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Ik ook niet, ik ook niet, ik wel, inderdaad die vond niet plaats in een sterrenrestaurant. Geen enkele keer. En tóch heb ik het een ander aan relaties gehad in mijn leven tot nu toe.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Je moet wat minder films kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Zou het?quote:
Bij 99% vd wereldbevolking niet he?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan jezelf moet verkopen dat de reden waarom het niet lukt een oppervlakkige reden is die je vervolgens aan de vrouw kunt hangen dan is 'niet rijk zijn' wel een goeie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het?
Heeft mij i.i g. nooit tegengehouden
En wederom: mijn vriendinnen ook niet..
Of denk je serieus dat alleen rijke mannen een vriendin/vrouw hebben en de rest niet?![]()
Ik vind 'm niet zo sterk anders..quote:Op zondag 12 januari 2025 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan jezelf moet verkopen dat de reden waarom het niet lukt een oppervlakkige reden is die je vervolgens aan de vrouw kunt hangen dan is 'niet rijk zijn' wel een goeie.
Want er zit een wereld van verschil nog tussen straatarm zijn en met een porsche aankomen + een rolex + sterrenrestaurants, want als dat laatste daadwerkelijk waar was dan hadden er heel veel mensen géén relatie, die geen porsche hebben, en ik ken meer mensen mét een relatie zónder porsche dan mensen met een relatie en een porsche.
Is niet wat TS wil/zegt te willenquote:
Nee, kijk, mensen liegen zichzelf graag voor omdat dat beter voelt maar als je 's nachts in je bed ligt, en je bent alleen met je gedachten, dan weet je heus diep van binnen stiekem wel wat de reden(en) is/zijn, en dat is niet 'niet rijk zijn'.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo sterk anders..
En jij ook niet
Misschien geef je hier wel een beetje de reden waarom je geen vriendin kan vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Misschien is TS nog student met dus een laag inkomen, maar heeft hij een goede kans dat hij over een paar jaar wel een goede baan met een behoorlijk salaris heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?
Vrouwen die dat ook willen, zullen wel zekerheid zoeken bij hun man. Die kun je ze dus niet geven.
Goed punt. Je kunt vanalles willen, je kunt traditionele rolpatronen willen en verwachten van de vrouw, maar dan moet je daar zelf wel de bijbehorende rolpatronen die dan bij de man horen daar tegenover kunnen zetten en dat kan TS niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen die dat ook willen, zullen wel zekerheid zoeken bij hun man. Die kun je ze dus niet geven.
Deze hypocrisiequote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Spreek jij weleens met vrouwen of lees je over ze op internet? Serieuze vraag.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.
Maar ik heb het zelf ook meegemaakt op dating sites. Dan kom je in contact met een dame, er ontstaat een gesprek, en op een gegeven moment vraagt ze wat voor werk ik doe. Ik vertel dat dan gewoon eerlijk, en dan weet ze gelijk dat ik geen hoog inkomen heb. En dan maak ik dus wel eens mee dat ze ineens totaal geen interesse meer heeft en niet meer reageert.
Gezien je andere topics snap ik het wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Dat zijn JOUW conclusies.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Draag je 3 mondkapjes (zie sig) als je op date gaat of komt de eerste date er ook niet van?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Dit is ook alleen maar een issue door je eigen conservatieve instelling.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.
Vindt hij vast stoerquote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?
Misschien keek hij vroeger graag de documentaires van Midas Dekkers? Bij dieren wordt er immers vaak gesproken met "het wijfje" en "het mannetje".quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Even stil meidje, de mannen zijn aan het woord.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo, dat is adrem zeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Even stil meidje, de mannen zijn aan het woord.
Dat hij het gebruikt als de Nederlandse vertaling van 'females' maakt het er niet beter op. Dat is echt het jargon van vrouwenhaters.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Misschien keek hij vroeger graag de documentaires van Midas Dekkers? Bij dieren wordt er immers vaak gesproken met "het wijfje" en "het mannetje".
En zodoende is het ingesleten in de algemene vocabulaire gewoontes.
Gewoon maar een theorie hoor
Tip: Zeg niet dat je op fok zit. En geef al helemaal niet je username. Dat zal niet helpen als ze zien wat je allemaal post hierquote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat hij het gebruikt als de Nederlandse vertaling van 'females' maakt het er niet beter op. Dat is echt het jargon van vrouwenhaters.
Omdat wijven best interessant zijn, wel complex, maar desondanks interessant. Ik heb het er graag over.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je het over vrouwen zou hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat wijven best interessant zijn, wel complex, maar desondanks interessant. Ik heb het er graag over.
De beste tip is: zeg nooit dat je op Fok! zit. Dus je kunt beter van Fok! af gaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gezien zijn vrij getroubleerde relatie met vrouwen waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou het wellicht ook nog wel kunnen zijn inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien geef je hier wel een beetje de reden waarom je geen vriendin kan vinden.
Je hebt een vriendenkring die meer uit is op ONS en flings, terwijl je zelf een serieuze relatie wil. Dat geldt dan niet alleen voor de mannen in je vriendenkring, maar ook voor de vrouwen. Die hebben waarschijnlijk ook een instelling dat ze niet aan een serieuze relatie willen beginnen. Dat komt misschien ooit, maar daar heb je nu niets aan. Maar hier komen we wel bij een mogelijke reden dat ze je niet willen. Zij willen nog geen serieuze relatie, terwijl jij dat wel wil.
Niet rijk genoeg betekent niet gelijk dat ik slechts rond moet komen van het sociale minimum.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik spreek weleens met vrouwen.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Spreek jij weleens met vrouwen of lees je over ze op internet? Serieuze vraag.
Wat denk je dat de oorzaak dan is? Ik kom naar mijn mening over als een sociale en zelfverzekerde kerel. Ik praat geregeld met vrouwen in het openbaar vervoer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat zijn JOUW conclusies.
Aannames hebben wij mensen allemaal snel gevormd, alleen de meeste mensen realiseren zich daarbij ook dat hun aannames mogelijk niet persé waar zijn. Komt het ook weleens bij jou op dat een vrouw het niet leuk vindt om door jou geassocieerd te worden met een ordinaire gold-digger? Vraag je je weleens af wat de vrouwen hier die ook reageren op jouw topics mogelijk over jou denken? Realiseer jij je dat zowel de mannen als de vrouwen hier reageren op jou, omdat ze het toch rot vinden voor jou dat jij je ongelukkig voelt en je willen helpen, maar anderzijds het ook schijtzat zijn dat jij andersom niet naar hen lijkt te luisteren?
Of luister je wel, maar begrijp je niet wat wij jou proberen uit te leggen? Als dat het probleem is, is het wel belangrijk dat je dat zegt, want anders ontstaat er van beide kanten miscommunicatie en een hoop frustratie. Dan kan ik mij wel voorstellen dat jij je gefrustreerd en onbegrepen voelt. Niemand kan jou begrijpen als je niet duidelijk maakt wat er in jouw hoofd omgaat. En andersom begrijp jij anderen niet als je hardnekkig blijft geloven in jouw eigen aannames i.p.v. checkt of jouw gedachten overeenkomen met de realiteit.
~~~~~~~~~~~~~~
Die relatie kan je voorlopig vergeten. Als je geen contact met anderen kunt maken, kan je ook geen relaties opbouwen.
Als je persé seks wilt hebben, ga dan naar een prostituee. Zolang je haar maar betaalt, maakt het haar verder niet zoveel uit wie je bent. Als ze het niet lekker vindt, dan eet ze een snicker ofzo en dan kan ze toch nog een beetje van het moment genieten.
Als je wilt dat jouw leven er in de toekomst anders uit gaat zien, zal je moeten leren inzien dat obsessief blijven klagen over het niet hebben van een vriendin jou niet verder gaat helpen. Als je wat meer sociale activiteiten in jouw leven gaat integreren, leidt dat ertoe dat jij je sociaal gaat ontwikkelen en wordt de kans dat je wel een vriendin krijgt in de toekomst groter.
Ik heb een bepaalde blik op de maatschappij, maar politieke verschillen zouden niet zoveel moeten uitmaken.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef Hexagon het volgende:
Het is 2025 en je gedraagt je nog steeds als een geobsedeerde wappie.
En dat is anno 2025 nog steeds zeer afstotelijk voor leuke jonge vrouwen.
Dat ligt er maar net aan hoe groot die politieke verschillen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde blik op de maatschappij, maar politieke verschillen zouden niet zoveel moeten uitmaken.
Natuurlijk wel. Politiek is geen spelletje als voetbal ofzo. Het heeft directe gevolgen voor je leefwereld en de mensen waar je om geeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde blik op de maatschappij, maar politieke verschillen zouden niet zoveel moeten uitmaken.
Dat kun jij niet voor anderen bepalen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met een wappie chick op te hooken. Kan ze nog zo lekker zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen diepe maatschappelijke discussiequote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
Beter niet beginnen op je date over vaccinatieschade e.d.
Diepe maatschappelijke discussies vermijden tenzij daar wederzijdse interesse voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |