Je moet wat minder films kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Zou het?quote:
Bij 99% vd wereldbevolking niet he?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Nee, maar als je aan jezelf moet verkopen dat de reden waarom het niet lukt een oppervlakkige reden is die je vervolgens aan de vrouw kunt hangen dan is 'niet rijk zijn' wel een goeie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het?
Heeft mij i.i g. nooit tegengehouden
En wederom: mijn vriendinnen ook niet..
Of denk je serieus dat alleen rijke mannen een vriendin/vrouw hebben en de rest niet?![]()
Ik vind 'm niet zo sterk anders..quote:Op zondag 12 januari 2025 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan jezelf moet verkopen dat de reden waarom het niet lukt een oppervlakkige reden is die je vervolgens aan de vrouw kunt hangen dan is 'niet rijk zijn' wel een goeie.
Want er zit een wereld van verschil nog tussen straatarm zijn en met een porsche aankomen + een rolex + sterrenrestaurants, want als dat laatste daadwerkelijk waar was dan hadden er heel veel mensen géén relatie, die geen porsche hebben, en ik ken meer mensen mét een relatie zónder porsche dan mensen met een relatie en een porsche.
Is niet wat TS wil/zegt te willenquote:
Nee, kijk, mensen liegen zichzelf graag voor omdat dat beter voelt maar als je 's nachts in je bed ligt, en je bent alleen met je gedachten, dan weet je heus diep van binnen stiekem wel wat de reden(en) is/zijn, en dat is niet 'niet rijk zijn'.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo sterk anders..
En jij ook niet
Misschien geef je hier wel een beetje de reden waarom je geen vriendin kan vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Misschien is TS nog student met dus een laag inkomen, maar heeft hij een goede kans dat hij over een paar jaar wel een goede baan met een behoorlijk salaris heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?
Vrouwen die dat ook willen, zullen wel zekerheid zoeken bij hun man. Die kun je ze dus niet geven.
Goed punt. Je kunt vanalles willen, je kunt traditionele rolpatronen willen en verwachten van de vrouw, maar dan moet je daar zelf wel de bijbehorende rolpatronen die dan bij de man horen daar tegenover kunnen zetten en dat kan TS niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan wil jij kostwinner worden met vrouw en kinderen thuis?
Vrouwen die dat ook willen, zullen wel zekerheid zoeken bij hun man. Die kun je ze dus niet geven.
Deze hypocrisiequote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.
Spreek jij weleens met vrouwen of lees je over ze op internet? Serieuze vraag.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.
Maar ik heb het zelf ook meegemaakt op dating sites. Dan kom je in contact met een dame, er ontstaat een gesprek, en op een gegeven moment vraagt ze wat voor werk ik doe. Ik vertel dat dan gewoon eerlijk, en dan weet ze gelijk dat ik geen hoog inkomen heb. En dan maak ik dus wel eens mee dat ze ineens totaal geen interesse meer heeft en niet meer reageert.
Gezien je andere topics snap ik het wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Dat zijn JOUW conclusies.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
Draag je 3 mondkapjes (zie sig) als je op date gaat of komt de eerste date er ook niet van?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Dit is ook alleen maar een issue door je eigen conservatieve instelling.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat wijven het zeker wel belangrijk vinden wat voor werk je doet als man. Ze zeggen van niet, maar het is echt zo. Ze proberen het dan te ontkennen door te stellen dat ze liever een lieve vuilnisman daten dan een rijke vent met een minder uiterlijk. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, zo werkt de wereld gewoonweg niet.
Vindt hij vast stoerquote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?
Misschien keek hij vroeger graag de documentaires van Midas Dekkers? Bij dieren wordt er immers vaak gesproken met "het wijfje" en "het mannetje".quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom heb jij het toch altijd over wijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |