1 2 3 4 5 6 7
#VaccinatieschadeAwareness
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.

16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕

Fiedelen
Wat wil je met dit topic?

Twiddel

Black Metal fan
In vrouwen kun je spuiten dus dat lijkt me voor jou sowieso al een probleem. Aangezien je trauma's hebt vanwege een klein coronaspuitje.

Beter blijf je in de rukbunker om awareness te verspreiden over vaccinatieschade.

Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.

NYPL
Als je tijdens de eerste date meteen over chemtrails begint te zeiken wordt het lastig ja.
Moderator
Money makes the world go round
Ik vind het alles behalve raar dat vrouwen niks in je zien. Echt álles behalve raar.

Breitling - Instruments for Professionals

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:32 schreef summer2bird het volgende:
Wat wil je met dit topic?
Tips om een relatie te zoeken.

16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je tijdens de eerste date meteen over chemtrails begint te zeiken wordt het lastig ja.
Mijn maatschappelijke inzichten zijn niet iets wat ik direct deel op de eerste date.

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het alles behalve raar dat vrouwen niks in je zien. Echt álles behalve raar.
:+

Heeft een vrouw ooit verteld waarom ze je niet wil ?
Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.
Klopt, ik heb nog geen relatie.

Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Klopt, ik heb nog geen relatie.
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.

Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.
Ze kunnen niet weten wat ze missen.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Wat missen ze dan?

En nee, ik heb geen interesse behalve in het antwoord op mijn vragen.

Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me niet :N

De mijne voldoet al aan jouw beschrijving. En meer.

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
Que?!

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me niet :N

De mijne voldoet al aan jouw beschrijving. En meer.
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.
Owh, je bent 16?

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Que?!
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Owh, je bent 16?
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
Ok, helder. Ken er genoeg van 24 (man én vrouw) die wel gewoon een serieuze relatie willen en ook hebben.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
Eerder je milieu..

Drammer
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?
Ik woon niet in een grote stad.

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?
Ik zou mijzelf niet als oppervlakkig beschrijven. Ik sta namelijk altijd wel open om mensen te leren kennen, ook als ze financieel niet erg goed zitten of als ze niet het perfecte uiterlijk hebben.

bijdevoet
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waar kan ik eigenlijk tradwife-vrouwen vinden? Dat lijkt mij perfect om een gezin mee te vormen. Conservatieve waarden zijn namelijk erg belangrijk voor mij.
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''

99s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen
, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Haha _O-

NEE

Moderator

[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.

Maar de enige gemeenschappelijke factor bij allemaal die vrouwen die jou niet zien zitten als relatiemateriaal ben....jij.

Dus, tja, ik denk zomaar dat het aan jou ligt.

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Haha _O-
Wat?

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.

Maar de enige gemeenschappelijke factor bij allemaal die vrouwen die jou niet zien zitten als relatiemateriaal ben....jij.

Dus, tja, ik denk zomaar dat het aan jou ligt.
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Wat?
Zie aanvulling.
Ik zou er niet aan moeten denken :N
Mijn vriendinnen ook niet :N

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zie aanvulling.
Ik zou er niet aan moeten denken :N
Mijn vriendinnen ook niet :N
Jij en jouw vriendinnen zijn dan wat progressiever ingesteld. Ik ben wat conservatiever.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
En jij hen wel van haver tot gort? _O-

Ze zagen i.i.g. iets wat hen niet beviel, wat het ook geweest is.

1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En jij hen wel van haver tot gort? _O-

Ze zagen i.i.g. iets wat hen niet beviel, wat het ook geweest is.
Mijn financiële situatie.

Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.

0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.

Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Misschien moet je gewoon op zondagochtend naar een kerkdienst van de Gereformeerde Gemeenten of van de Hersteld Hervormde Kerk. Het lijkt me dat je daar wel een tradwife moet kunnen vinden.
Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.

Fiedelen
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Top.
Komt ie dan he. Ook opvolgen en niet negeren omdat het niet in je straatje ligt he!

Stap 1, zet de router uit, verwijder alle apps van je telefoon behalve de noodzakelijke zoals email, telefoon.

Stap 2, boek een huisartsen afspraak en vraag of je doorverwezen mag worden naar een therapeut.

Ik zit niet te klieren hier, ik denk oprecht dat dit je veel zou kunnen helpen.

Stap 3, terwijl je op de wachtlijst van je lokale geestelijke gezondheidszorg staat schrijf je je in bij een lokale sport. Mag een sportschool zijn, mag een teamsport zijn, of wellicht een vereniging. Het beste is iets in een team, zo leer je vanzelf meer mensen kennen.

Stap 4, surf op de computer naar je lokale vrijwilligersbank en schrijf je in voor een vrijwilligersbaantje. Ik weet niet hoeveel vrije tijd je hebt, maar vrijwilligerswerk is enorm divers, met enorm diversiteit aan tijd dat je erin moet besteden. Er zit vast iets voor je bij.

Stap 5, en dit is een belangrijke, ook al voel je je slecht, je moet altijd je gezondheid op #1 zetten en jezelf soms dwingen om dingen te doen.
Kom elke dag uit bed.
Maak elke dag je bed op.
Kom elke dag minimaal 1x even buiten.
Bel je ouders minimaal 1x per week.
Gooi NOOIT je dag/nacht ritme om.
Bouw een routine op voor zelfzorg en schoonmaak.
Ken je verslavingen, zwaktes en de dingen die je helpen.

Als je je aan deze tips houd zul je zien dat je uiteindelijk een stuk relaxter word en die vriendin sneller spontaan op je pad zal staan dan dat je er geforceerd naar gaat zoeken.

Twiddel

10s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.

10s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.

Maar ik heb het zelf ook meegemaakt op dating sites. Dan kom je in contact met een dame, er ontstaat een gesprek, en op een gegeven moment vraagt ze wat voor werk ik doe. Ik vertel dat dan gewoon eerlijk, en dan weet ze gelijk dat ik geen hoog inkomen heb. En dan maak ik dus wel eens mee dat ze ineens totaal geen interesse meer heeft en niet meer reageert.
Moderator
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Ik ook niet, ik ook niet, ik wel, inderdaad die vond niet plaats in een sterrenrestaurant. Geen enkele keer. En tóch heb ik het een ander aan relaties gehad in mijn leven tot nu toe.

1 2 3 4 5 6 7
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo