Tips om een relatie te zoeken.quote:
Mijn maatschappelijke inzichten zijn niet iets wat ik direct deel op de eerste date.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je tijdens de eerste date meteen over chemtrails begint te zeiken wordt het lastig ja.
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het alles behalve raar dat vrouwen niks in je zien. Echt álles behalve raar.
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tips om een relatie te zoeken.
Klopt, ik heb nog geen relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog geen relatie.
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Ze kunnen niet weten wat ze missen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.
Wat missen ze dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me nietquote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.
Que?!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me niet
De mijne voldoet al aan jouw beschrijving. En meer.
Owh, je bent 16?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.quote:
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.quote:
Ok, helder. Ken er genoeg van 24 (man én vrouw) die wel gewoon een serieuze relatie willen en ook hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben 24, dit is wat ik waarneem bij mijn vrienden. Zij zijn wat meer ingesteld op de one-nightstands en flings, terwijl ik zoek naar een serieuze relatie. Ongetwijfeld dat het ook komt door mijn conservatieve instelling, dat ik relaties zie als een opstapje om uiteindelijk te trouwen. Niet iets om losjes aan te gaan met iemand.
Eerder je milieu..quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
Ik woon niet in een grote stad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is er in jouw regio zoveel anders dan in andere regio's ?
Ik zou mijzelf niet als oppervlakkig beschrijven. Ik sta namelijk altijd wel open om mensen te leren kennen, ook als ze financieel niet erg goed zitten of als ze niet het perfecte uiterlijk hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je zelf niet oppervlakkig bent?
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waar kan ik eigenlijk tradwife-vrouwen vinden? Dat lijkt mij perfect om een gezin mee te vormen. Conservatieve waarden zijn namelijk erg belangrijk voor mij.
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
misschien door deze instelling dat het je niet lukt.
Hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Wat?quote:
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bijzonder dat jou dat lijkt, want de vrouwen dié jij leert kennen hebben overduidelijk geen trek in je. Dan kun je inderdaad maar 2 richtingen op redeneren. Óf het ligt aan allemaal die vrouwen, óf het ligt aan jou. En van die 2 opties slaapt het 's avonds beter als het niét aan jou ligt.
Maar de enige gemeenschappelijke factor bij allemaal die vrouwen die jou niet zien zitten als relatiemateriaal ben....jij.
Dus, tja, ik denk zomaar dat het aan jou ligt.
Zie aanvulling.quote:
Jij en jouw vriendinnen zijn dan wat progressiever ingesteld. Ik ben wat conservatiever.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie aanvulling.
Ik zou er niet aan moeten denken
Mijn vriendinnen ook niet
En jij hen wel van haver tot gort?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.
Mijn financiële situatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij hen wel van haver tot gort?![]()
Ze zagen i.i.g. iets wat hen niet beviel, wat het ook geweest is.
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zijn oppervlakkig ingesteld. Ze kenden mij amper.
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk, want immers, dan ligt het aan die vrouwen. Ik zou me vooral zorgen maken om het feit dat ze je schijnbaar 'amper kenden', maar toch goed genoeg om op basis van dat hele kleine beetje al te concluderen 'nope, geen interesse in deze gozer'.
Misschien moet je gewoon op zondagochtend naar een kerkdienst van de Gereformeerde Gemeenten of van de Hersteld Hervormde Kerk. Het lijkt me dat je daar wel een tradwife moet kunnen vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Top.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tips om een relatie te zoeken.
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Natuurlijk leg je niet meteen je hele financiële situatie voor aan iemand die je pas ontmoet.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, want mensen die ik amper ken, en zij mij dus ook niet, daar leg ik wel direct mijn financiële situatie aan voor.
Ik ook niet, ik ook niet, ik wel, inderdaad die vond niet plaats in een sterrenrestaurant. Geen enkele keer. En tóch heb ik het een ander aan relaties gehad in mijn leven tot nu toe.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |