Tips om een relatie te zoeken.quote:
Mijn maatschappelijke inzichten zijn niet iets wat ik direct deel op de eerste date.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je tijdens de eerste date meteen over chemtrails begint te zeiken wordt het lastig ja.
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het alles behalve raar dat vrouwen niks in je zien. Echt álles behalve raar.
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tips om een relatie te zoeken.
Klopt, ik heb nog geen relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar helpen die niet want je hebt dit topic al tig keer gehad.
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog geen relatie.
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Imho lijkt me dat voor de betreffende meiden die niét jouw vriendin zijn een zegen.
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou een fantastische partner zijn.
Ze kunnen niet weten wat ze missen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar denken de vrouwen klaarblijkelijk heel anders over.
Wat missen ze dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weten wat ze missen.
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je een fantastische partner zijn dan?
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me nietquote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik een vlotte en loyale kerel ben, die graag zijn toekomstige partner liefheeft en veel voor haar over zou hebben. Ik ben toegewijd aan een eventuele relatie.
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je zegt zelf dat ze óf al 'in een relatie zitten', of 'ze willen geen relatie'. Schijnbaar hebben ze genoeg van je gezien om dat te kunnen concluderen.
Que?!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak oppervlakkig ingesteld, waarschijnlijk heeft het met de financiële situatie te maken.
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wie precies dan? De meeste mannen? Dat lijkt me niet
De mijne voldoet al aan jouw beschrijving. En meer.
Owh, je bent 16?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken op mijn leeftijd zijn meer van de one-nightstands en flings.
Dat is in ieder geval wat ik waarneem in mijn omgeving bij vrouwen. Wellicht komt het ook door mijn regio.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |