Nee ik ben niet bang voor een chip. De beweging tegen nog meer digitalisering is ten dele al ingezet.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben geen tv thuis, maar inderdaad misschien wat meer concrete actie en minder theorie.
Ben jij niet bang dat straks een chip verplicht wordt gesteld en dat je verplicht wordt te kiezen voor het kwaad zoals de elites graag zien?![]()
Ik zal voor Jezus kiezen, maar daarvoor zal de overheid mij doden. Staat ook geschreven in de Bijbel, maar geen leuk vooruitzicht. Maar ik zal nooit kiezen voor het kwaad. Maar martelingen en de dood ondergaan is geen pretje. Dat ze echt overal toe in staat zijn is wel duidelijk geworden. Vooral die enge Klaus Schwab.
Ja, heel veel last.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je veel last gehad van de covid periode, werd je eenzaam of viel er dingen weg?
Of ben je pas naderhand boos geworden..
Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand overleed aan covid (echt heel bruut en genadeloos, kan je de link sturen van haar man bij Rtl nieuws per dm).
Covid was de schuldige en de overheid heeft ook niet alles goed gedaan hoof, maar niemand koos voor die crisis.
Het was de moeder van mijn beste vrienden uit mijn jeugd.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En gecondoleerd met het verlies van je vriend/vriendin door covid, Droopie.
Dat is echt naar om te lezen.
Je kan een pm sturen, hoeft niet, ik geloof je ook zo wel.
Sterkte met het verlies.
Ja, ik ben het eens met Droopie. Ga je contact opnemen met je huisarts? @Linkse_Boomknuffelaarquote:Op maandag 20 januari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
Rest van je betoog, alles gelezen.
Ik deel je mening niet, wel denk ik dat je momenteel ernstige psychische problemen ondervind.
Het enige advies wat ik je daarvoor kan geven, neem contact op met je huisarts.
Tja, COVID was geen hoax maar gewoon een echt virus. Ik ken in mijn omgeving wel een paar mensen die op de IC beland zijn omdat ze er zo doodziek van werken. Die zijn in ieder geval blij dat ze nog leven. En ook bijvoorbeeld mijn schoonzus, die arts is, heeft wel meegemaakt hoe zwaar de hele zorg belast werd door een enorme toestroom aan zieken.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de overheid is gewoon weg. Er zijn teveel rare dingen gebeurd en ik vertrouw zelfs reguliere artsen niet meer. Alleen antroposofen nog. Of homeopaten.
Het is definitief beschadigt.
De maatregelen voelen als verkrachting. Een verkrachting vergeet je niet eenvoudig. En waar moet ik hiermee naar toe dan? Antroposofische artsen kan, kosten mega veel geld. Reguliere artsen en reguliere psychologen staan onder staatscontrole en hebben meegedaan destijds met de hoax, dus daar kan ik ook niet terecht.
Door deze hoax is de antroposofische wereld en de reguliere voorgoed van elkaar gescheiden.
Dit komt niet meer goed. Nooit meer.
Deze hoax had men nooit aan moeten beginnen. De elites hadden tevreden moeten zijn met al het geld en macht dat ze al hadden en het rupsje nooit-genoeg-gedrag gaat gewoon uiteindelijk iedereen opbreken, inclusief diezelfde elites. Want het volk schreeuwt om wraak. En terecht ook.
Lief dat jullie meedenken.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eens met Droopie. Ga je contact opnemen met je huisarts? @:Linkse_Boomknuffelaar
Volgens mij schreef je het zelf al.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lief dat jullie meedenken.
Ik ben reeds bij de huisarts geweest. Dat heb ik ook geschreven.
De huisarts verwijst me door naar therapeute.
Ondertussen heb ik nog een therapeut gevonden. Twee stuks maar liefst. Ik kom daar geregeld en helaas wordt het niet vergoed, dus ik moet een beetje schipperen hoe vaak ik er kan zijn.
Tot dusver geen enkel resultaat. Helaas. Soms denk ik eigenlijk over met alles te stoppen. De sessies hebben geen enkel effect. Ik weet het niet.
Geen resultaat? Dan wegwezen. Zoek een andere therapie, therapeut. Gun jezelf een goede therapie! Ik zou zeggen: terug naar je huisarts!quote:Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lief dat jullie meedenken.
Ik ben reeds bij de huisarts geweest. Dat heb ik ook geschreven.
De huisarts verwijst me door naar therapeute.
Ondertussen heb ik nog een therapeut gevonden. Twee stuks maar liefst. Ik kom daar geregeld en helaas wordt het niet vergoed, dus ik moet een beetje schipperen hoe vaak ik er kan zijn.
Tot dusver geen enkel resultaat. Helaas. Soms denk ik eigenlijk over met alles te stoppen. De sessies hebben geen enkel effect. Ik weet het niet.
Ja we zijn een beetje afgedwaald.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh verdorie, ik zit in Dragons topic te posten.
Maar dan heb je de oplossing toch al gewoon: Word rijk genoeg.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiėle situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Nope, en zonder zelf-reflectie zal TS geen steek verder komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ben ik nou de enige die een verband denkt te kunnen zien tussen mensen met extreme denkbeelden en problemen op sociaal/relationeel gebied?
Ik kan je bijna garanderen dat je de enige niet bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ben ik nou de enige die een verband denkt te kunnen zien tussen mensen met extreme denkbeelden en problemen op sociaal/relationeel gebied?
Echt niet lullig bedoeld, maar je hebt denk ik echt geestelijke ondersteuning nodig. Begin daar eerst mee, en ga dan pas eens denken aan een relatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wilde weer terug naar het 'normale' leven en heb me laten chanteren door de overheid en heb 2 vaccinaties genomen, terwijl ik geen seconde in covid geloofd heb en er nog altijd niet in geloof.
Ik ben ook ziek geworden van die vaccins, ik heb enorm op mijn kop gekregen van mede-antroposofen en terecht en ik schaam me kapot, want ik heb mezelf ziek gemaakt.
Bovendien na mezelf nader te hebben ingelezen vraag ik me ook af welke gevolgen deze vaccins voor mij in het Hiernamaals hebben, ik heb immers toegegeven aan de duivel (de vaccins, Schwab, Gates en andere mensen die bezeten zijn) en niet vertrouwd op God. Is mijn ziel ook beschadigd? Is mijn ziel nog te herstellen? Wat zit er precies in die vaccins en is mijn ziel of geest nu te hacken?
Dat verband is net zo groot als het verband tussen dit soort mensen en werkloosheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
De vraag is wel wat is de oorzaak en wat is het gevolg. Als je minder goed mee kunt komen in de maatschappij en altijd een buitenbeentje bent dan ben je namelijk ook vatbaarder voor extreme denkbeelden.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
behalve Willem Engel is er volgens mij ook niemand beter van geworden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Laten we in ieder geval stellen dat je beizg houden met wappie denkbeelden geen oplossing is voor het probleem.
Zonder internet? Meteen doen!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk.
Paar jaar geleden zat ik nog goed in mijn vel, nu is echt alles k*t.
Er zit weinig op dan te wachten op betere tijden, maar vooralsnog werkt alles dat ik probeer averechts.
Misschien moet ik de stap maken en Nederland verlaten, de wijde wereld in, wellicht wel ergens zonder internet. Kijken wat daar uit komt, al vries ik dood ergens in een dorp in Kamchatka, wellicht is dat beter dan mijn huidige leven.
Vroeger had ik ook veel goede vrienden, maar mensen worden ouder en overlijden. En de vrienden die overgebleven zijn zijn ziek zwak en misselijk of game-verslaafd. Familie is ook koud geworden. Alles is veranderd. Ten negatieve. Gewoon soms ook stomme pech. De goede gabbers gaan dood en de eikels blijven over.
Enerzijds eens, maar anderzijds zie je dit fenomeen veel minder bij vrouwen die een buitenbeentje zijn en minder goed mee kunnen in de maatschappij. Dus het is ook wel een stukje patriarchale gemakszucht.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De vraag is wel wat is de oorzaak en wat is het gevolg. Als je minder goed mee kunt komen in de maatschappij en altijd een buitenbeentje bent dan ben je namelijk ook vatbaarder voor extreme denkbeelden.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de incel mannen die de afgelopen 10 jaar de alt right fuik in zijn gezogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |