abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2025 @ 12:07:38 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216365101
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
We hebben geen tv thuis, maar inderdaad misschien wat meer concrete actie en minder theorie.

Ben jij niet bang dat straks een chip verplicht wordt gesteld en dat je verplicht wordt te kiezen voor het kwaad zoals de elites graag zien? ;(

Ik zal voor Jezus kiezen, maar daarvoor zal de overheid mij doden. Staat ook geschreven in de Bijbel, maar geen leuk vooruitzicht. Maar ik zal nooit kiezen voor het kwaad. Maar martelingen en de dood ondergaan is geen pretje. Dat ze echt overal toe in staat zijn is wel duidelijk geworden. Vooral die enge Klaus Schwab. :{
Nee ik ben niet bang voor een chip. De beweging tegen nog meer digitalisering is ten dele al ingezet.

Maar daar gaat het niet om. Verlies jezelf niet teveel in alles wat "online" te bieden heeft.
Zorg dat je op de een of andere manier in aanraking komt met mensen die niet zo bezig zijn als wij met al die shit zaken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 20 januari 2025 @ 12:20:37 #252
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216365261
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Heb je veel last gehad van de covid periode, werd je eenzaam of viel er dingen weg?

Of ben je pas naderhand boos geworden..

Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand overleed aan covid (echt heel bruut en genadeloos, kan je de link sturen van haar man bij Rtl nieuws per dm).
Covid was de schuldige en de overheid heeft ook niet alles goed gedaan hoof, maar niemand koos voor die crisis.
Ja, heel veel last.

Het ging daarvoor al niet echt lekker, maar alles liep nog wel enigszins goed en dingen waren te behappen. Ik heb veel moeten omgooien maar het werkte uiteindelijk weer een beetje vanaf 2018.
Toen kwam 2020 en toen stortte het laatste beetje ook nog in, ik ben na diverse overlijdens maar vaak in het buitenland en probeer daar iets op te bouwen - wat niet erg lukt gezien de taalbarriere - en ineens ging dat ook niet meer door.
Toen kwamen er nog wat mafketels - ik ken helaas iets teveel psychische mensen - met bedreigingen en molotov-cocktails voor de deur en dat tijdens de covid dus niemand kon weg en de politie boeit het niet allemaal. Gelukkig is er achteraf niets gebeurt. Niemand heeft die mafketels een eurocent gegeven en uiteindelijk hebben ze hun bedreigingen ook niet waargemaakt.

Ik wilde weer terug naar het 'normale' leven en heb me laten chanteren door de overheid en heb 2 vaccinaties genomen, terwijl ik geen seconde in covid geloofd heb en er nog altijd niet in geloof.
Ik ben ook ziek geworden van die vaccins, ik heb enorm op mijn kop gekregen van mede-antroposofen en terecht en ik schaam me kapot, want ik heb mezelf ziek gemaakt.
Bovendien na mezelf nader te hebben ingelezen vraag ik me ook af welke gevolgen deze vaccins voor mij in het Hiernamaals hebben, ik heb immers toegegeven aan de duivel (de vaccins, Schwab, Gates en andere mensen die bezeten zijn) en niet vertrouwd op God. Is mijn ziel ook beschadigd? Is mijn ziel nog te herstellen? Wat zit er precies in die vaccins en is mijn ziel of geest nu te hacken?

Ruzies gekregen met vrienden en familie. Sommigen zie ik dus niet meer. Spanningen zijn tot grote hoogten gestegen.
Mensen raakten hun baan kwijt.

En nog meer. Teveel om allemaal te typen.

Het beetje dat nog resteerde is helemaal kapot getrapt. Er is weinig meer over. Niet alles is de fout van de overheid, sommige dingen kwamen gewoon slecht uit, slechte timing en die mafketels die psychiatrische mensen aan onze deur zijn waarschijnlijk niet van de overheid (alhoewel we het eigenlijk ook niet meer uitsluiten dat deze mafklappers met hun brandbommen de facto voor de NCTV werken, want ook wel raar dat politie het allemaal wel best vindt)

Mijn leven is kapot.
Ik probeer iets nieuws op te bouwen.

Ik ben bozer dan boos.
Ik had destijds mee moeten demonstreren, maar was ook kapot destijds van die bedreigingen met molotov-cocktails, maar misschien had ik dan juist moeten demonstreren er gewoon even uit.

Er zijn nooit excuses gemaakt door wie dan ook.

Waarom de NCTV zo'n hekel heeft aan mij en mijn familie, geen idee. Ik was nooit echt wappie en anti-overheid. Nu wel. En goed ook.

Blijft raar dat douaniers in Servie super-vriendelijk tegen me zijn . Misschien staat er dat ik Russische spion ben in mijn chip van mijn paspoort, waarvoor dank dan. Lief dat ik nog ergens welkom ben dankzij de NCTV.

Ik ben geen Russische spion, maar dat gelooft toch niemand. Ik zie het maar als geuzentitel.

Excuses, warrig betoog, ik ben ook compleet de weg kwijt.

Hoe gaat het met jou?
Hopelijk gaat het met jou wel goed.

Misschien ben ik zelf ook psychisch net als die vrienden van me. ;(
  maandag 20 januari 2025 @ 12:23:29 #253
pi_216365288
En gecondoleerd met het verlies van je vriend/vriendin door covid, Droopie.

Dat is echt naar om te lezen.

Je kan een pm sturen, hoeft niet, ik geloof je ook zo wel.

Sterkte met het verlies.
pi_216365322
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En gecondoleerd met het verlies van je vriend/vriendin door covid, Droopie.

Dat is echt naar om te lezen.

Je kan een pm sturen, hoeft niet, ik geloof je ook zo wel.

Sterkte met het verlies.
Het was de moeder van mijn beste vrienden uit mijn jeugd.
Zo'n moeder die je iedere dag zag als je vrienden gingen ophalen en een warm bad was.

Als je dan ziet dat er geen afscheid was en wij wel gevaccineerd konden worden, dat gaf mij een andere beleving van die periode.

Even iets luchtigs ;)

Bekijk deze YouTube-video

Deze wel eens gezien..
Hell To The Liars
pi_216365339
Rest van je betoog, alles gelezen.
Ik deel je mening niet, wel denk ik dat je momenteel ernstige psychische problemen ondervind.

Het enige advies wat ik je daarvoor kan geven, neem contact op met je huisarts.
Hell To The Liars
  maandag 20 januari 2025 @ 12:50:15 #256
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216365514
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
Rest van je betoog, alles gelezen.
Ik deel je mening niet, wel denk ik dat je momenteel ernstige psychische problemen ondervind.

Het enige advies wat ik je daarvoor kan geven, neem contact op met je huisarts.
Ja, ik ben het eens met Droopie. Ga je contact opnemen met je huisarts? @Linkse_Boomknuffelaar
  maandag 20 januari 2025 @ 12:55:04 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216365548
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Mijn vertrouwen in de overheid is gewoon weg. Er zijn teveel rare dingen gebeurd en ik vertrouw zelfs reguliere artsen niet meer. Alleen antroposofen nog. Of homeopaten.

Het is definitief beschadigt.

De maatregelen voelen als verkrachting. Een verkrachting vergeet je niet eenvoudig. En waar moet ik hiermee naar toe dan? Antroposofische artsen kan, kosten mega veel geld. Reguliere artsen en reguliere psychologen staan onder staatscontrole en hebben meegedaan destijds met de hoax, dus daar kan ik ook niet terecht.

Door deze hoax is de antroposofische wereld en de reguliere voorgoed van elkaar gescheiden.

Dit komt niet meer goed. Nooit meer.

Deze hoax had men nooit aan moeten beginnen. De elites hadden tevreden moeten zijn met al het geld en macht dat ze al hadden en het rupsje nooit-genoeg-gedrag gaat gewoon uiteindelijk iedereen opbreken, inclusief diezelfde elites. Want het volk schreeuwt om wraak. En terecht ook.
Tja, COVID was geen hoax maar gewoon een echt virus. Ik ken in mijn omgeving wel een paar mensen die op de IC beland zijn omdat ze er zo doodziek van werken. Die zijn in ieder geval blij dat ze nog leven. En ook bijvoorbeeld mijn schoonzus, die arts is, heeft wel meegemaakt hoe zwaar de hele zorg belast werd door een enorme toestroom aan zieken.

De overheid zal niet altijd de beste keuzes gemaakt hebben. Maar je kan dat een regering niet kwalijk nemen dat de fouten maken wanneer ze overvallen worden door zo'n overweldigdende crisis, waarbij er allerlei enorme belangen afgewogen moeten worden en ze onder zware tijdsdruk staan.

Je zoekt het in een zogenaamde elite die het bedacht zou hebben. Maar het lijkt erop dat je op een of andere manier er moeilijk mee om kan gaan dat er niet iemand bestaat die de schuld is van die hele crisis is.
  maandag 20 januari 2025 @ 12:57:47 #258
pi_216365578
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, ik ben het eens met Droopie. Ga je contact opnemen met je huisarts? @:Linkse_Boomknuffelaar
Lief dat jullie meedenken.
Ik ben reeds bij de huisarts geweest. Dat heb ik ook geschreven.
De huisarts verwijst me door naar therapeute.
Ondertussen heb ik nog een therapeut gevonden. Twee stuks maar liefst. Ik kom daar geregeld en helaas wordt het niet vergoed, dus ik moet een beetje schipperen hoe vaak ik er kan zijn.

Tot dusver geen enkel resultaat. Helaas. Soms denk ik eigenlijk over met alles te stoppen. De sessies hebben geen enkel effect. Ik weet het niet.
pi_216365600
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ondertussen heb ik nog een therapeut gevonden. Twee stuks maar liefst. Ik kom daar geregeld en helaas wordt het niet vergoed, dus ik moet een beetje schipperen hoe vaak ik er kan zijn.

Tot dusver geen enkel resultaat. Helaas. Soms denk ik eigenlijk over met alles te stoppen. De sessies hebben geen enkel effect. Ik weet het niet.
Volgens mij schreef je het zelf al.
Ga lekker 2 maanden de natuur in zonder teveel (social)media

Begrijp me goed. Je bent ook niet knettergek hoor, de overheid heeft in mijn beleving ook wel het motto "never waste a good crisis" gehanteerd.

Maar Covid is eigenlijk de eerste crisis die wij zelf hebben meegemaakt (hoera voor nooit een oorlog in mijn straat) en nu ook icm sociale media.
Dus dat het dingen met je gedaan heeft is niet heel vreemd.

Succes :*
Hell To The Liars
  maandag 20 januari 2025 @ 13:02:08 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216365606
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Geen resultaat? Dan wegwezen. Zoek een andere therapie, therapeut. Gun jezelf een goede therapie! Ik zou zeggen: terug naar je huisarts!
  maandag 20 januari 2025 @ 13:03:22 #261
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216365610
Oh verdorie, ik zit in Dragons topic te posten.
  maandag 20 januari 2025 @ 13:05:00 #262
pi_216365622
En eigenlijk denk ik dat die mafketels van destijds wel degelijk door de Nederlandse veiligheidsdiensten zijn gestuurd.

Dus ja als de overheid een zooi imbecielen op ons afstuurt die je gaan bedreigen met bommen, wat heb je dan nog van diezelfde overheid te verwachten?

Waarom stuurt de Nederlandse geheime dienst mensen met een molotov-cocktail op pad? En dan een grote mond over Rusland, maar het gebeurt gewoon hier.

Rare geintjes bij onze overheid. Hele rare streken.

En dan die avondklok, semi-verplicjte vaccins, mondkapjes die niet werken.

Ik heb weinig op met platte aarde theorien (volgens mij is dat in het leven geroepen om wakkere mensen zwart te maken) maar er zijn rare dingen aan de gang.
  maandag 20 januari 2025 @ 13:07:17 #263
pi_216365634
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh verdorie, ik zit in Dragons topic te posten.
Ja we zijn een beetje afgedwaald.

Lief dat iedereen meedenkt, maar het gaat inderdaad over Dragon die geen vriendin heeft.
Ik reageer hierop dat dit komt door ultra-feminisme en gewoon dat de overheid niet wil dat mensen zich voortplanten en gelukkig zijn en samen een gezin beginnen.

Dus misschien beter terug on-topic.

Bedankt dat iedereen meedenkt met me, maar ik ben niet de TS.
  maandag 20 januari 2025 @ 13:32:35 #264
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216365897
Volgens mij is dit topic wel klaar.

De enige conclusie is dat de overheid fouten heeft gemaakt in corona, over het algemeen met de beste intenties. Belangrijkste is dat het voorbij is. Iedereen heeft zijn of haar vrijheid terug.

Kap ook over dat geneuzel over de "veiligheidsdiensten", dat leeft enkel in jouw hoofd. Jij bent je eigen dingen erbij gaan verzinnen die niet zo zijn of bestaan.

Wel ander vraagje: waar haal je deze shit allemaal vandaan? Dit komt niet van een FOK! of Welschmertz.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 13:46:16 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216366036
Ben ik nou de enige die een verband denkt te kunnen zien tussen mensen met extreme denkbeelden en problemen op sociaal/relationeel gebied?
Breitling - Instruments for Professionals
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 januari 2025 @ 13:58:32 #266
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_216366182
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Komt door mijn financiėle situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Maar dan heb je de oplossing toch al gewoon: Word rijk genoeg.
was alles maar zo eenvoudig
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_216366212
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ben ik nou de enige die een verband denkt te kunnen zien tussen mensen met extreme denkbeelden en problemen op sociaal/relationeel gebied?
Nope, en zonder zelf-reflectie zal TS geen steek verder komen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 januari 2025 @ 14:16:45 #268
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_216366359
quote:
Ik kan je bijna garanderen dat je de enige niet bent.

Degenen die dat verband niet zien openen over het algemeen van die me-so-lonely-topics op zoek naar de ware levensgezel die het helemaal ziet zitten om samen te leven met iemand die gedachtengoed koestert dat zelfs binnen bevindelijk gereformeerde kringen al als volslagen achterhaald wordt beschouwd, vragen vervolgens hardop waarom dat maar niet wil lukken, geven daarop zelf het antwoord maar beginnen op raadselachtige manier niet op basis van dat antwoord aan een soort van verbeterplan.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_216366398
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wilde weer terug naar het 'normale' leven en heb me laten chanteren door de overheid en heb 2 vaccinaties genomen, terwijl ik geen seconde in covid geloofd heb en er nog altijd niet in geloof.
Ik ben ook ziek geworden van die vaccins, ik heb enorm op mijn kop gekregen van mede-antroposofen en terecht en ik schaam me kapot, want ik heb mezelf ziek gemaakt.
Bovendien na mezelf nader te hebben ingelezen vraag ik me ook af welke gevolgen deze vaccins voor mij in het Hiernamaals hebben, ik heb immers toegegeven aan de duivel (de vaccins, Schwab, Gates en andere mensen die bezeten zijn) en niet vertrouwd op God. Is mijn ziel ook beschadigd? Is mijn ziel nog te herstellen? Wat zit er precies in die vaccins en is mijn ziel of geest nu te hacken?
Echt niet lullig bedoeld, maar je hebt denk ik echt geestelijke ondersteuning nodig. Begin daar eerst mee, en ga dan pas eens denken aan een relatie.
pi_216366459
quote:
Dat verband is net zo groot als het verband tussen dit soort mensen en werkloosheid.

Heel groot dus.
pi_216366909
quote:
De vraag is wel wat is de oorzaak en wat is het gevolg. Als je minder goed mee kunt komen in de maatschappij en altijd een buitenbeentje bent dan ben je namelijk ook vatbaarder voor extreme denkbeelden.

Kijk bijvoorbeeld maar naar de incel mannen die de afgelopen 10 jaar de alt right fuik in zijn gezogen.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:45:02 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216367225
Laten we in ieder geval stellen dat je bezig houden met wappie denkbeelden geen oplossing is voor het probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 21-01-2025 09:14:12 ]
pi_216367285
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Laten we in ieder geval stellen dat je beizg houden met wappie denkbeelden geen oplossing is voor het probleem.
behalve Willem Engel is er volgens mij ook niemand beter van geworden.
Hell To The Liars
pi_216370347
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Je hebt misschien wel gelijk.

Paar jaar geleden zat ik nog goed in mijn vel, nu is echt alles k*t.
Er zit weinig op dan te wachten op betere tijden, maar vooralsnog werkt alles dat ik probeer averechts.

Misschien moet ik de stap maken en Nederland verlaten, de wijde wereld in, wellicht wel ergens zonder internet. Kijken wat daar uit komt, al vries ik dood ergens in een dorp in Kamchatka, wellicht is dat beter dan mijn huidige leven.

Vroeger had ik ook veel goede vrienden, maar mensen worden ouder en overlijden. En de vrienden die overgebleven zijn zijn ziek zwak en misselijk of game-verslaafd. Familie is ook koud geworden. Alles is veranderd. Ten negatieve. Gewoon soms ook stomme pech. De goede gabbers gaan dood en de eikels blijven over.
Zonder internet? Meteen doen!
pi_216375335
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De vraag is wel wat is de oorzaak en wat is het gevolg. Als je minder goed mee kunt komen in de maatschappij en altijd een buitenbeentje bent dan ben je namelijk ook vatbaarder voor extreme denkbeelden.

Kijk bijvoorbeeld maar naar de incel mannen die de afgelopen 10 jaar de alt right fuik in zijn gezogen.
Enerzijds eens, maar anderzijds zie je dit fenomeen veel minder bij vrouwen die een buitenbeentje zijn en minder goed mee kunnen in de maatschappij. Dus het is ook wel een stukje patriarchale gemakszucht.

Maar dat de geestelijke gezondheidszorg zo slecht toegankelijk is en sociale vangnetten zijn wegbezuinigd hebben heeft natuurlijk gevolgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')