Kijk eens naar deze statistiek, die liegt er niet om.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!
Waar denk je dat het gezegde: 'roken als een Turk' vandaan komt?
Prettig lezen met een banner over de tabel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze statistiek, die liegt er niet om.
https://www.statista.com/(...)s-by-age-and-gender/
De Turkse mannen roken aanzienlijk veel meer dan de Turkse vrouwen.
Excuses voor de banner, ik kan daar ook niets aan doen. Ik vond die pagina via google, en dan verschijnt er geen banner over het scherm.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:21 schreef Lenny77 het volgende:
Prettig lezen met een banner over de tabel.
Maar dan nog rookt er een behoorlijk aandeel terwijl jij eerst zei dat ze zelden roken.
Dus uw n=1 tegenover de mijne
Wat zegt de data? Want nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Excuses voor de banner, ik kan daar ook niets aan doen. Ik vond die pagina via google, en dan verschijnt er geen banner over het scherm.
Het was opgesplitst naar leeftijdscategorie en geslacht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef Lenny77 het volgende:
Wat zegt de data? Want nu ben ik wel benieuwd.
Ik las onderin ergens iets van 23%?
Nog steeds meer dan de Nederlandse vrouwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het was opgesplitst naar leeftijdscategorie en geslacht.
15-24 jaar : mannen 29% vrouwen 9%
25-34 jaar : mannen 51% vrouwen 18%
35-44 jaar : mannen 49% vrouwen 23%
45-54 jaar : mannen 48% vrouwen 20%
55-64 jaar : mannen 40% vrouwen 14%
65-74 jaar : mannen 26% vrouwen 5%
75+ jaar : mannen 11% vrouwen 2%
https://www.statista.com/(...)n-morocco-by-gender/quote:As of 2020, smoking rate in Morocco was estimated at 23.6 percent among male adults. In contrast, the rate was estimated at 0.7 percent among women. The prevalence of smoking stood at 12.2 percent at the national level.
Mja over hun kan ik geen n=1 melden. Ik weet het enkel van de Turkse mensen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op dezelfde site vond ik over het volgende over de prevalentie van roken in Marokko:
[..]
https://www.statista.com/(...)n-morocco-by-gender/
Bij de gegevens over Marokko was geen onderverdeling gemaakt naar leeftijdscategorie.
Pagina's praten over buitenlandse vrouwen die wel/niet beter zijn kan dan weer welquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit topic is officieel ontspoord in statistieken over rokende Turkse wijven.
Ok.
Op vrijdag is altijd mijn papadag en ik maak wel eens met een knipoog de opmerking dat dat de dag is dat ik het hardste moet werken van de week.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
In bepaalde kringen wellicht. In mijn bubble is een bierbuik best zeldzaam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.
Meer glijmiddel gebruiken dan…quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]die Turkse vrouwen roken allemaal!
Echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!
Oooh discriminerend boefje die je bent!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oplossing: Probeer geen golddiggers te daten.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Ik heb nergens ketters gezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Oooh discriminerend boefje die je bent!![]()
Turkinnen en ketters over één kam scheren![]()
quote:
Nee, want hij wil juist golddiggers die het geen probleem vinden om financieel afhankelijk van hem te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oplossing: Probeer geen golddiggers te daten.
Wat doe je eraan?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Valt mee, ik heb er maar eentje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.
Ik zag vorige week of zo die Laura Dekker op tv in een talkshow. Je weet wel, dat zeilmeisje van destijds 14 die de hele wereld over wilde zeilen. Zij is nu 29 en ik zag behoorlijk wat rimpels. Leek imo al tegen de 40.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Later? Dat staat haaks op mijn beeld. Genoeg mannen van eind 20 met rimpels gezien terwijl ik de eerste vrouw die dat heeft nog moet tegenkomen
Hele dagen op zee en behoorlijk blootgesteld worden aan de elementen lijkt me ook niet positief bij te dragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:29 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik zag vorige week of zo die Laura Dekker op tv in een talkshow. Je weet wel, dat zeilmeisje van destijds 14 die de hele wereld over wilde zeilen. Zij is nu 29 en ik zag behoorlijk wat rimpels. Leek imo al tegen de 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |