abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2025 @ 17:07:45 #102
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216282983
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 16:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vaccinatieschade is geen diepe maatschappelijke discussie :')
Bij mij niet. Bij TS zit het blijkbaar wel hoog.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 17:11:47 #103
5428 crew  miss_sly
pi_216283031
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat iets bij een individu hoog zit, maatk het dus geen diep maatschappelijk issue.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 januari 2025 @ 17:13:28 #104
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216283054
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat iets bij een individu hoog zit, maatk het dus geen diep maatschappelijk issue.
Eens. Maar die stelde ik ook niet gelijk aan elkaar. Het zijn twee zinnen die ik schreef.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 17:15:35 #105
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216283084
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Dat verwacht ook niemand.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 17:16:14 #106
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216283088
quote:

[..]
Ik kom niet aan in een Porsche, ik draag geen rolex, ik draag geen merkkleding en de eerste date vindt niet plaats in een sterrenrestaurant.
Je moet niet zoveel naar Andrew Tate kijken.
  maandag 13 januari 2025 @ 17:18:35 #107
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216283112
Gekeken naar de pohi van ts. Volgens mij trollt hij..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 17:19:56 #108
364681 over_hedge
pi_216283124
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
Gekeken naar de pohi van ts. Volgens mij trollt hij..
Dat zou ik ook denken als ik jouw post lees. Dus geen idee of deze ts wel of niet serieus is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216283250
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dat zou het wellicht ook nog wel kunnen zijn inderdaad.
Misschien is het een goede tip om je dan meer te gaan begeven in kringen waar men er net als jij een wat conservatievere visie op relaties en sexualiteit op na houdt, al zou ik niet zo gauw weten waar je die zou moeten zoeken zonder meteen bij de GG of de HHK uit te komen.
  maandag 13 januari 2025 @ 17:36:59 #110
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_216283322
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
Beter niet beginnen op je date over vaccinatieschade e.d.
Diepe maatschappelijke discussies vermijden tenzij daar wederzijdse interesse voor is.
Op de eerste date heb ik het meestal ook niet over maatschappelijke problematiek.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  maandag 13 januari 2025 @ 17:38:11 #111
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_216283342
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien is het een goede tip om je dan meer te gaan begeven in kringen waar men er net als jij een wat conservatievere visie op relaties en sexualiteit op na houdt, al zou ik niet zo gauw weten waar je die zou moeten zoeken zonder meteen bij de GG of de HHK uit te komen.
Ik heb weleens overwogen om de FvD datingapp te gebruiken, maar ben nog steeds niet echt een voorstander van datingapps.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  maandag 13 januari 2025 @ 17:45:07 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216283430
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Op de eerste date heb ik het meestal ook niet over maatschappelijke problematiek.
En sla het ook maar over op de tweed en derde.
Sowieso houd het voor je als je echt opvattingen hebt die uit de band springt

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 13-01-2025 18:52:09 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 17:50:52 #113
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216283497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het gaat je misschien verbazen, maar er zijn vrouwen die er gewoon openlijk voor uitkomen dat ze het belangrijk vinden hoeveel geld een man verdient. Op sommige dating sites kun je aangeven hoe hoog het gewenste inkomen van een partner moet zijn, en er zijn dus vrouwen die dat inderdaad invullen. Die begrijpen niet dat het voor de meeste mannen een afknapper is als je een inkomenseis stelt, ook voor mannen die wel aan de gestelde inkomenseis voldoen.
Ja, dat weet ik wel en ik heb daar geen oordeel over. Ik denk dat dit type vrouw gewoon eerlijk is en zegt waar het op staat. Natuurlijk heb je geëmancipeerde vrouwen die het zelf rooien zonder man, maar dat wil niet zeggen dat wanneer ze de kans krijgen om de te kiezen tussen die lieve vuilnisman en de rijke kale, dat ze dan voor de laatste gaan. Het is toch een soort verzekering voor luxe en comfort in de toekomst. Omgekeerd geldt hetzelfde principe. Een man wil het liefst een lekker wijf aan zijn zijde waar hij af en toe ook nog een zinnig gesprek mee kan voeren, maar puntje bij paaltje is het voor een man uitermate strelend wanneer hij een dame heeft waarmee hij goede sier kan maken. Nadeel voor veel vrouwen is dat ouderdom voor hen onverbiddelijk is (m.u.v. Kate Winslet) en dat moeten ze dan wel compenseren met iets behalve gezeur. Mannen verliezen minder snel hun glans alleen die lopen het risico lui te worden ten aanzien van hun uiterlijk.
Le Diable
  maandag 13 januari 2025 @ 18:00:34 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216283623
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is meer een signaal dat iemand hulp nodig heeft.
  maandag 13 januari 2025 @ 18:04:22 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216283692
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het gaat je misschien verbazen, maar er zijn vrouwen die er gewoon openlijk voor uitkomen dat ze het belangrijk vinden hoeveel geld een man verdient. Op sommige dating sites kun je aangeven hoe hoog het gewenste inkomen van een partner moet zijn, en er zijn dus vrouwen die dat inderdaad invullen. Die begrijpen niet dat het voor de meeste mannen een afknapper is als je een inkomenseis stelt, ook voor mannen die wel aan de gestelde inkomenseis voldoen.
Dat soort vrouwen bestaan.

Evenzeer bestaan er ook dakloze mannen met een vriendin.

Dus het is geen excuus voor wat dan ook.
pi_216283856
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb weleens overwogen om de FvD datingapp te gebruiken, maar ben nog steeds niet echt een voorstander van datingapps.
Wat heb je tegen datingapps?
  maandag 13 januari 2025 @ 18:40:13 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216284167
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Je moet niet zoveel naar Andrew Tate kijken.
Maar echt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 13 januari 2025 @ 18:41:03 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216284183
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 13 januari 2025 @ 18:51:28 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216284340
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is meer een signaal dat iemand hulp nodig heeft.
Ach, zijn wel meer mensen met rare obsessies. Het is meer de optelsom van obsessies en vreemde preoccupaties voor onderwerpen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 18:53:58 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216284379
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ach, zijn wel meer mensen met rare obsessies. Het is meer de optelsom van obsessies en vreemde preoccupaties voor onderwerpen.
Nouja als een obsessie zo erg is dat het zijn leven bemoeilijkt, bijvoorbeeld door geen vriendin te kunnen krijgen door zijn gedrag, dan is hulp zoeken wel raadzaam.
  maandag 13 januari 2025 @ 18:56:43 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216284410
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja als een obsessie zo erg is dat het zijn leven bemoeilijkt, bijvoorbeeld door geen vriendin te kunnen krijgen door zijn gedrag, dan is hulp zoeken wel raadzaam.
Als zijn pohi serieus is wel ja en zijn leven werkelijk reflecteert.
Ik plemp hier ook dingen neer die ik in RL niet op die manier zo zou zeggen. Jij ook overigens.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 19:01:17 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216284471
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als zijn pohi serieus is wel ja en zijn leven werkelijk reflecteert.
Ik plemp hier ook dingen neer die ik in RL niet op die manier zo zou zeggen. Jij ook overigens.
Klopt, maar het patroon dat erin zit is verontrustender dan bij jouw trollposts.
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 19:02:52 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216284491
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Op het moment dat bepaalde dingen je dermate bezig gaan houden dat het je verdere leven in de weg zit dan wordt het tijd om hulp te gaan zoeken.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 13 januari 2025 @ 19:03:12 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216284497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 19:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt, maar het patroon dat erin zit is verontrustender dan bij jouw trollposts.
80% van mijn posts zijn geen troll posts.
Een deel van jouw posts zijn ook van een niveau die je doorgaans niet zo in het openbaar gooit of bij mensen die je matig kent.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 19:28:23 #125
364681 over_hedge
pi_216284760
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
80% van mijn posts zijn geen troll posts.
Een deel van jouw posts zijn ook van een niveau die je doorgaans niet zo in het openbaar gooit of bij mensen die je matig kent.
die andere 20%. Zijn die toevallig in het Oekraïne topic? Zou wel het 1 en ander verklaren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216291229
Joh, ga naar contreien als Thailand en importeer er eentje. Het is toch als vissen zonder aas daar, op hooguit je portemonnee na.
pi_216291410
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Op het moment dat bepaalde dingen je dermate bezig gaan houden dat het je verdere leven in de weg zit dan wordt het tijd om hulp te gaan zoeken.
Hulp gaat alleen helpen als beide partijen elkaar kunnen begrijpen.

Als de communicatie tussen TS en een psycholoog of therapeut op dezelfde manier verlopen als in zijn topics op FOK! vrees ik dat er weinig gaat verbeteren in de situatie van TS.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:32:47 #128
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216291489
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben al wel een aantal jaar op zoek naar een partner, maar het wil nog niet echt lukken. Er zijn niet veel vrouwen die bij mij passen en wanneer er een vrouw bij mij past, dan willen ze geen relatie of zitten ze al in een relatie.
Ik kreeg ook mijn eerste partner pas op m'n 32e na vele jaren te hebben gedate zonder succes en wat halfbakken dingetjes. Kwam in de vorm van een toenmalig goede vriendin die ik al jaren kende. Sinds een kleine 3 kwart jaar weer vrijgezel, maar hoopvol dat er echt wel iemand rondloopt die met zo'n mafketel als ik iets wil _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus uiteindelijk komt het voor jou ook wel goed joh. 2025 is nog jong, ga er op uit. Ga leuke dingen ondernemen met vrienden, wie weet kom je via via iemand tegen. Laat een paar goede foto's maken, ga met wat vrienden/vriendinnen een datingprofiel aanmaken, zoveel mogelijkheden.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216291692
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Wat denk je dat de oorzaak dan is? Ik kom naar mijn mening over als een sociale en zelfverzekerde kerel. Ik praat geregeld met vrouwen in het openbaar vervoer bijvoorbeeld.
Wat versta jij onder sociaal zijn?

Alleen tegen iemand durven praten, maakt nog niet dat je sociaal bent. Het houdt ook in dat je luistert en dat je de ander kunt begrijpen.

Ik denk dat in jouw geval een mogelijke oorzaak is dat jij je tijdens jouw jeugd door diverse omstandigheden onvoldoende hebt kunnen ontwikkelen om sociale contacten aan te kunnen gaan. En dan loop je tegen situaties aan dat iemand zich door jou gekwetst voelt en je begrijpt niet wat je fout gedaan hebt. Waarschijnlijk zal je dan bedenken dat je voortaan maar beter niks meer kan zeggen om te voorkomen dat je het in de toekomst nog een keer meemaakt. Op die manier begrijp je alsnog niet wat je nou precies fout hebt gedaan, met als gevolg dat je in de toekomst dezelfde fouten blijft maken zonder dat jij je daarvan bewust bent.

Je kan mensen alleen begrijpen door ze eerst aan te horen. Je kan immers niet in hun hoofd kijken. Als je wilt weten waarom ze bijvoorbeeld boos zijn, of zich gekwetst voelen door jou of jou uitlachen, moet je aan hen vragen waarom ze zo op jou reageren.

Je zal wellicht niet meteen bij elke individuele situatie meteen antwoord krijgen op jouw vragen. Echter als je leert er een gewoonte van te maken door naar mensen te luisteren en vragen te stellen wanneer je iets niet begrijpt, zal je op den duur wel meer inzicht in anderen krijgen, kan je steeds beter anticiperen op andere mensen en ga jij je dus sociaal ontwikkelen.

Nu heb ik andersom dus het idee dat je niet begrijpt wat mijn reactie te maken heeft met het niet kunnen krijgen van een relatie, omdat ik eerder meende op te merken dat je het verband niet ziet. Dus bij deze stel ik een vraag aan jou: Begrijp jij hoe mijn reactie in verband staat met het issue waarvoor je dit topic hebt gemaakt?

Verder, herken jij jezelf in wat ik heb opgeschreven? Als mijn gedachten over jou niet kloppen, kan je mij dan uitleggen wat ik dan volgens jou niet goed heb begrepen?
pi_216306977
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
tadaaaa
daarom heb je geen vrouw
omdat je denkt te kunnen invullen wat een vrouw wil
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_216307019
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik wel en ik heb daar geen oordeel over. Ik denk dat dit type vrouw gewoon eerlijk is en zegt waar het op staat. Natuurlijk heb je geëmancipeerde vrouwen die het zelf rooien zonder man, maar dat wil niet zeggen dat wanneer ze de kans krijgen om de te kiezen tussen die lieve vuilnisman en de rijke kale, dat ze dan voor de laatste gaan. Het is toch een soort verzekering voor luxe en comfort in de toekomst. Omgekeerd geldt hetzelfde principe. Een man wil het liefst een lekker wijf aan zijn zijde waar hij af en toe ook nog een zinnig gesprek mee kan voeren, maar puntje bij paaltje is het voor een man uitermate strelend wanneer hij een dame heeft waarmee hij goede sier kan maken. Nadeel voor veel vrouwen is dat ouderdom voor hen onverbiddelijk is (m.u.v. Kate Winslet) en dat moeten ze dan wel compenseren met iets behalve gezeur. [u]Mannen verliezen minder snel hun glans alleen die lopen het risico lui te worden ten aanzien van hun uiterlijk.[/u]
man3 wat een bs
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 15 januari 2025 @ 12:48:12 #132
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216307151
quote:

[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
1950 belde. Ze willen hun opvattingen terug.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216307192
TS is zo iemand die uit principe zijn kinderen niet laat vaccineren, laten we hopen dat een partner vinden hem niet gaat lukken.
pi_216308079
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 12:52 schreef Questular het volgende:
TS is zo iemand die uit principe zijn kinderen niet laat vaccineren, laten we hopen dat een partner vinden hem niet gaat lukken.
Ik had hem wegens zijn voorkeur voor een trad-wife al eerder geadviseerd om een partner te zoeken in de kringen van de GG of de HHK, maar als hij uit principe tegen vaccinaties is, dan is hij bij de GG of de HHK helemaal op het goede adres.
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:21:34 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216308678
Je kan ook naar Rusland gaan. Enorm vrouwenoverschot wat met de dag groeit.
pi_216309772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:21 schreef Hexagon het volgende:
Dat geldt natuurlijk ook voor Oekraïne.
Maar misschien vindt hij de Russische en Oekraïense vrouwen te geémancipeerd. Voor een trad-wife kun je misschien beter naar Syrië, daar hebben ze inmiddels ook een groot vrouwenoverschot.
pi_216310419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:21 schreef Hexagon het volgende:
Als je hier niemand kan vinden, dan gaat dat daar al helemaal niet lukken.

Hoogstens krijg je dan iemand die meekomt voor een verblijfsvergunning, maar dat lijkt mij gedoemd om te mislukken. Zoiets als in Orange is the new black krijg je dan…
pi_216310482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 18:14 schreef VEM2012 het volgende:
Hoogstens krijg je dan iemand die meekomt voor een verblijfsvergunning, maar dat lijkt mij gedoemd om te mislukken.
Je kan natuurlijk een bruid importeren die het alleen om de verblijfsvergunning te doen is. Dan blijft ze vijf jaar bij je totdat ze de Nederlandse nationaliteit krijgt, en dan gaat ze scheiden. Vervolgens importeer je de volgende bruid die vooral een verblijfsvergunning wil.
  woensdag 15 januari 2025 @ 18:24:58 #139
66444 Lord_Vetinari
pi_216310576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik had hem wegens zijn voorkeur voor een trad-wife al eerder geadviseerd om een partner te zoeken in de kringen van de GG of de HHK, maar als hij uit principe tegen vaccinaties is, dan is hij bij de GG of de HHK helemaal op het goede adres.
GG? HHK?
pi_216310890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 18:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk een bruid importeren die het alleen om de verblijfsvergunning te doen is. Dan blijft ze vijf jaar bij je totdat ze de Nederlandse nationaliteit krijgt, en dan gaat ze scheiden. Vervolgens importeer je de volgende bruid die vooral een verblijfsvergunning wil.
Nou, leuk…
pi_216311154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GG? HHK?
GG = Gereformeerde Gemeenten
HHK = Hersteld Hervormde Kerk
pi_216311456
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik kreeg ook mijn eerste partner pas op m'n 32e na vele jaren te hebben gedate zonder succes en wat halfbakken dingetjes. Kwam in de vorm van een toenmalig goede vriendin die ik al jaren kende. Sinds een kleine 3 kwart jaar weer vrijgezel, maar hoopvol dat er echt wel iemand rondloopt die met zo'n mafketel als ik iets wil _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus uiteindelijk komt het voor jou ook wel goed joh. 2025 is nog jong, ga er op uit. Ga leuke dingen ondernemen met vrienden, wie weet kom je via via iemand tegen. Laat een paar goede foto's maken, ga met wat vrienden/vriendinnen een datingprofiel aanmaken, zoveel mogelijkheden.
Waarom ben je niet gewoon blijven posten onder @Polomeneer ?
pi_216314899
quote:

[..]
Verdien je dan minimaal 6000 eur netto?
pi_216314910
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik wel en ik heb daar geen oordeel over. Ik denk dat dit type vrouw gewoon eerlijk is en zegt waar het op staat. Natuurlijk heb je geëmancipeerde vrouwen die het zelf rooien zonder man, maar dat wil niet zeggen dat wanneer ze de kans krijgen om de te kiezen tussen die lieve vuilnisman en de rijke kale, dat ze dan voor de laatste gaan. Het is toch een soort verzekering voor luxe en comfort in de toekomst. Omgekeerd geldt hetzelfde principe. Een man wil het liefst een lekker wijf aan zijn zijde waar hij af en toe ook nog een zinnig gesprek mee kan voeren, maar puntje bij paaltje is het voor een man uitermate strelend wanneer hij een dame heeft waarmee hij goede sier kan maken. Nadeel voor veel vrouwen is dat ouderdom voor hen onverbiddelijk is (m.u.v. Kate Winslet) en dat moeten ze dan wel compenseren met iets behalve gezeur. Mannen verliezen minder snel hun glans alleen die lopen het risico lui te worden ten aanzien van hun uiterlijk.
Ik hoor dit vaak, dat.mannen minder snel lelijk worden. Pertinent onzin. Na 45 is het klaar voor beide partijen.
pi_216314916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik hoor dit vaak, dat.mannen minder snel lelijk worden. Pertinent onzin. Na 45 is het klaar voor beide partijen.
Onzin, ik was ruim voor m'n 45e al lelijk.
pi_216314997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Onzin, ik was ruim voor m'n 45e al lelijk.
Ik ben bijna 42 en kreeg gisteren nog een lik aan de lippen van een man. Moet je nagaan.
  donderdag 16 januari 2025 @ 09:47:24 #147
66444 Lord_Vetinari
pi_216316923
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
GG = Gereformeerde Gemeenten
HHK = Hersteld Hervormde Kerk
Komt dat uit Koning van Katoren of zo?
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 09:49:18 #148
16180 crew  CoolGuy
pi_216316943
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:59 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik ben bijna 42 en kreeg gisteren nog een lik aan de lippen van een man. Moet je nagaan.
Ik ben bijna 44, en ik kreeg gisteren ook nog een lik aan mijn lippen, maar dan van een vrouw (is daadwerkelijk waar). Moet je nagaan.
pi_216317047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik ben bijna 44, en ik kreeg gisteren ook nog een lik aan mijn lippen, maar dan van een vrouw (is daadwerkelijk waar). Moet je nagaan.
Van je partner neem ik aan. Die moet wel.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 10:00:37 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_216317075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:58 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Van je partner neem ik aan. Die moet wel.
Nee, die was het niet. Ik was er ook zéér zeker niet van gediend, al was mijn vrouw er wel bij.
pi_216317381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Die laatste zin is hoe dan ook pertinent onzin.
pi_216317393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
De hond telt niet…
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 10:40:54 #153
16180 crew  CoolGuy
pi_216317470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De hond telt niet…
:D

Ik had liever gehad dat het de hond was geweest.
pi_216317979
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Komt dat uit Koning van Katoren of zo?
Voor zover ik weet niet.
Vanwaar deze vraag?
  donderdag 16 januari 2025 @ 12:54:36 #155
66444 Lord_Vetinari
pi_216319059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor zover ik weet niet.
Vanwaar deze vraag?
Lees het boek, zou ik zeggen. Met name de opdracht over de schuifelende kerken van Uikumene.
pi_216319222
Qua veroudering in het gezicht gaat het bij mannen juist gemiddeld een stuk sneller dan bij vrouwen is mijn indruk. Mannen van 30-35 jaar oud hebben vaak aanzienlijk meer rimpels dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
pi_216319272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:
Qua veroudering in het gezicht gaat het bij mannen juist gemiddeld een stuk sneller dan bij vrouwen is mijn indruk. Mannen van 30-35 jaar oud hebben vaak aanzienlijk meer rimpels dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
Het begint bij mannen later, maar daarna is er geen stoppen meer aan.
pi_216319290
Later? Dat staat haaks op mijn beeld. Genoeg mannen van eind 20 met rimpels gezien terwijl ik de eerste vrouw die dat heeft nog moet tegenkomen
  donderdag 16 januari 2025 @ 13:20:03 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216319315
Wat boeien die rimpels nou?
The love you take is equal to the love you make.
pi_216319327
Mij niets
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 13:38:40 #161
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_216319475
Dat TS geen dames kan regelen verbaast mij echt to-taal niet

Ga maar lekker verder aftrekken op je obsessieve vaccinatietopics, zolang jij je als een wappie daarmee bezig blijft mag je gaan wennen aan dit nieuwe normaal
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_216319536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Later? Dat staat haaks op mijn beeld. Genoeg mannen van eind 20 met rimpels gezien terwijl ik de eerste vrouw die dat heeft nog moet tegenkomen
Het ligt aan je genen, type huid en of je je goed insmeert.
Ik ben 42 bijna en heb bijna geen rimpels, de meeste vrouwen om mij heen wel.
pi_216319541
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Wat boeien die rimpels nou?
Daar werd een opmerking over gemaakt en daar wordt op gereageerd. Kennelijk boeit het.
  donderdag 16 januari 2025 @ 13:51:02 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216319563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Daar werd een opmerking over gemaakt en daar wordt op gereageerd. Kennelijk boeit het.
Laat jij je nou maar lekker likken aan je lippen nu het nog kan.
pi_216319652
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Laat jij je nou maar lekker likken aan je lippen nu het nog kan.
Niet zo jaloers doen, er zijn vast mensen die jou nog willen.
  donderdag 16 januari 2025 @ 14:08:27 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216319693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:03 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Niet zo jaloers doen, er zijn vast mensen die jou nog willen.
Ja, ik wist het wel. _O-
pi_216319876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:
Mij niet opgevallen. Vrouwen lijken echter wel meer en eerder lichamelijk te veranderen dan mannen. Veel vrouwen die een goed figuur hadden in hun 20er jaren zijn dat helemaal kwijt als ze 30er zijn. Mannen hebben dat toch minder vaak.

Overigens: who cares? In zijn algemeenheid geldt voor mannen en vrouwen dat ze slecht voor zichzelf lijken te zorgen.
pi_216319907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mij niet opgevallen. Vrouwen lijken echter wel meer en eerder lichamelijk te veranderen dan mannen. Veel vrouwen die een goed figuur hadden in hun 20er jaren zijn dat helemaal kwijt als ze 30er zijn. Mannen hebben dat toch minder vaak.

Overigens: who cares? In zijn algemeenheid geldt voor mannen en vrouwen dat ze slecht voor zichzelf lijken te zorgen.
Hormonen.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 17:12:54 #169
16180 crew  CoolGuy
pi_216321201
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, ik wist het wel. _O-
Ja, dit kon je natuurlijk ook gewoon aan alles merken ;)
pi_216321439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:31 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Hormonen.
Mannen en vrouwen die wel een beetje leuk oud worden hebben geen hormonen?
pi_216321563
Leefstijl heeft ook invloed op het verouderingsproces van de huid.
Roken veroudert de huid. Dat staat ook op de pakjes sigaretten.
UV straling veroudert de huid. Bij mensen die veel in de zon zitten, veroudert de huid sneller.

Vanwege deze twee factoren zien moslima's er in vergelijking met westerse vrouwen tot op hogere leeftijd nog best goed uit. Doordat ze vaak binnen zitten en hun hele lichaam bedekken, krijgen ze maar weinig zonlicht op de huid. En behoudens enkele uitzonderingen roken moslima's niet.
  donderdag 16 januari 2025 @ 18:11:13 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216321769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:

Veel vrouwen die een goed figuur hadden in hun 20er jaren zijn dat helemaal kwijt als ze 30er zijn. Mannen hebben dat toch minder vaak.

Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:06:29 #173
441859 crew  Lenny77
pi_216323497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 17:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Leefstijl heeft ook invloed op het verouderingsproces van de huid.
Roken veroudert de huid. Dat staat ook op de pakjes sigaretten.
UV straling veroudert de huid. Bij mensen die veel in de zon zitten, veroudert de huid sneller.

Vanwege deze twee factoren zien moslima's er in vergelijking met westerse vrouwen tot op hogere leeftijd nog best goed uit. Doordat ze vaak binnen zitten en hun hele lichaam bedekken, krijgen ze maar weinig zonlicht op de huid. En behoudens enkele uitzonderingen roken moslima's niet.
:D die Turkse vrouwen roken allemaal! En over het algemeen worden die ook sneller dikker.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_216323553
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:06 schreef Lenny77 het volgende:
:D die Turkse vrouwen roken allemaal! En over het algemeen worden die ook sneller dikker.
Ik zie Turkse vrouwen maar zeer zelden roken. En Marokkaanse vrouwen nog minder. Op een of andere manier geldt in die cultuur de norm dat mannen wel mogen roken maar vrouwen niet, zoals het vroeger, tot ongeveer 1960, ook in Nederland was.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:10:31 #175
441859 crew  Lenny77
pi_216323582
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zie Turkse vrouwen maar zeer zelden roken. En Marokkaanse vrouwen nog minder. Op een of andere manier geldt in die cultuur de norm dat mannen wel mogen roken maar vrouwen niet, zoals het vroeger, tot ongeveer 1960, ook in Nederland was.
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!
Waar denk je dat het gezegde: 'roken als een Turk' vandaan komt?
pi_216323692
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
Dat is dus echt niet waar! Ik heb een heel deel Turkse patiënten en die vrouwen roken allemaal!
Kijk eens naar deze statistiek, die liegt er niet om.

https://www.statista.com/(...)s-by-age-and-gender/

De Turkse mannen roken aanzienlijk veel meer dan de Turkse vrouwen.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:21:18 #177
441859 crew  Lenny77
pi_216323791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Kijk eens naar deze statistiek, die liegt er niet om.

https://www.statista.com/(...)s-by-age-and-gender/

De Turkse mannen roken aanzienlijk veel meer dan de Turkse vrouwen.
Prettig lezen met een banner over de tabel.
Maar dan nog rookt er een behoorlijk aandeel terwijl jij eerst zei dat ze zelden roken.
Dus uw n=1 tegenover de mijne
pi_216323820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:21 schreef Lenny77 het volgende:
Prettig lezen met een banner over de tabel.
Maar dan nog rookt er een behoorlijk aandeel terwijl jij eerst zei dat ze zelden roken.
Dus uw n=1 tegenover de mijne
Excuses voor de banner, ik kan daar ook niets aan doen. Ik vond die pagina via google, en dan verschijnt er geen banner over het scherm.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:26:59 #179
441859 crew  Lenny77
pi_216323878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Excuses voor de banner, ik kan daar ook niets aan doen. Ik vond die pagina via google, en dan verschijnt er geen banner over het scherm.
Wat zegt de data? Want nu ben ik wel benieuwd.
Ik las onderin ergens iets van 23%?
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:32:38 #180
441859 crew  Lenny77
pi_216323959
https://www.vzinfo.nl/rok(...)20van%20de%20vrouwen.
Bij de Nederlandse vrouwen is het 'maar' 11%.
Dus zo zeldzaam zijn ze niet, die Turkse rokende vrouwen :@
pi_216323989
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef Lenny77 het volgende:
Wat zegt de data? Want nu ben ik wel benieuwd.
Ik las onderin ergens iets van 23%?
Het was opgesplitst naar leeftijdscategorie en geslacht.

15-24 jaar : mannen 29% vrouwen 9%
25-34 jaar : mannen 51% vrouwen 18%
35-44 jaar : mannen 49% vrouwen 23%
45-54 jaar : mannen 48% vrouwen 20%
55-64 jaar : mannen 40% vrouwen 14%
65-74 jaar : mannen 26% vrouwen 5%
75+ jaar : mannen 11% vrouwen 2%
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:35:18 #182
441859 crew  Lenny77
pi_216324003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het was opgesplitst naar leeftijdscategorie en geslacht.

15-24 jaar : mannen 29% vrouwen 9%
25-34 jaar : mannen 51% vrouwen 18%
35-44 jaar : mannen 49% vrouwen 23%
45-54 jaar : mannen 48% vrouwen 20%
55-64 jaar : mannen 40% vrouwen 14%
65-74 jaar : mannen 26% vrouwen 5%
75+ jaar : mannen 11% vrouwen 2%
Nog steeds meer dan de Nederlandse vrouwen :P
pi_216324063
Op dezelfde site vond ik over het volgende over de prevalentie van roken in Marokko:

quote:
As of 2020, smoking rate in Morocco was estimated at 23.6 percent among male adults. In contrast, the rate was estimated at 0.7 percent among women. The prevalence of smoking stood at 12.2 percent at the national level.
https://www.statista.com/(...)n-morocco-by-gender/

Bij de gegevens over Marokko was geen onderverdeling gemaakt naar leeftijdscategorie.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 20:44:54 #184
441859 crew  Lenny77
pi_216324151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op dezelfde site vond ik over het volgende over de prevalentie van roken in Marokko:
[..]
https://www.statista.com/(...)n-morocco-by-gender/

Bij de gegevens over Marokko was geen onderverdeling gemaakt naar leeftijdscategorie.
Mja over hun kan ik geen n=1 melden. Ik weet het enkel van de Turkse mensen.
  donderdag 16 januari 2025 @ 21:24:50 #185
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216324775
Dit topic is officieel ontspoord in statistieken over rokende Turkse wijven.

Ok.
Le Diable
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 21:38:46 #186
441859 crew  Lenny77
pi_216324964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit topic is officieel ontspoord in statistieken over rokende Turkse wijven.

Ok.
Pagina's praten over buitenlandse vrouwen die wel/niet beter zijn kan dan weer wel :P
pi_216325961
quote:

[..]
Op vrijdag is altijd mijn papadag en ik maak wel eens met een knipoog de opmerking dat dat de dag is dat ik het hardste moet werken van de week.
pi_216326608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou het aantal bierbuiken is toch wel aanzienlijk bij die leeftijdsgroep mannen.
In bepaalde kringen wellicht. In mijn bubble is een bierbuik best zeldzaam.
pi_216326612
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:D die Turkse vrouwen roken allemaal!
Meer glijmiddel gebruiken dan…
pi_216328708
quote:

[..]
Echt nog nooit gehoord. :D

Wel "roken als een ketter". Maarja, verketterden zijn dan weer niet voorbehouden aan één specifiek volk.
pi_216329541
quote:

[..]
Oooh discriminerend boefje die je bent! o|O

Turkinnen en ketters over één kam scheren :( :')
  vrijdag 17 januari 2025 @ 13:39:22 #192
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216330503
quote:

[..]
Oplossing: Probeer geen golddiggers te daten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 14:17:05 #193
441859 crew  Lenny77
pi_216330905
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Oooh discriminerend boefje die je bent! o|O

Turkinnen en ketters over één kam scheren :( :')
Ik heb nergens ketters gezegd :{w
:P
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:28:34 #194
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216331022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Meer glijmiddel gebruiken dan…
_O-
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216331046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Oplossing: Probeer geen golddiggers te daten.
Nee, want hij wil juist golddiggers die het geen probleem vinden om financieel afhankelijk van hem te zijn.

En niet-golddiggers vinden juist dat conservatieve toekomstbeeld met financiële afhankelijkheid van hem niks.
pi_216331130
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Komt door mijn financiële situatie, ik ben niet rijk genoeg.
Wat doe je eraan?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_216331167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Valt mee, ik heb er maar eentje.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216331588
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Ik zag vorige week of zo die Laura Dekker op tv in een talkshow. Je weet wel, dat zeilmeisje van destijds 14 die de hele wereld over wilde zeilen. Zij is nu 29 en ik zag behoorlijk wat rimpels. Leek imo al tegen de 40.
pi_216334391
De belangrijkste persoon om een relatie mee te hebben is jezelf. En, nee, daarmee bedoel ik niet je rechter hand.
pi_216334893
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:29 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Ik zag vorige week of zo die Laura Dekker op tv in een talkshow. Je weet wel, dat zeilmeisje van destijds 14 die de hele wereld over wilde zeilen. Zij is nu 29 en ik zag behoorlijk wat rimpels. Leek imo al tegen de 40.
Hele dagen op zee en behoorlijk blootgesteld worden aan de elementen lijkt me ook niet positief bij te dragen.
pi_216334937
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Hele dagen op zee en behoorlijk blootgesteld worden aan de elementen lijkt me ook niet positief bij te dragen.
Eens. Echt zo'n verwaaid hoofd. En niet genoeg crèmepjes smeren, zoals zonnebrandcrème.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 20:54:53 #202
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216335229
Dit topic gaat van kansloze dates naar rokende Turkse wijven en hup door naar de crèmes

Ok.
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')