Echt, serieus, zoek hulp. Je balanceert op het randje. Ga zo door en je woont binnenkort in een kamertje met hele zachte muren, in een groot huis ergens in de bossen en draagt een vest met heel lange mouwen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de overheid is gewoon weg. Er zijn teveel rare dingen gebeurd en ik vertrouw zelfs reguliere artsen niet meer. Alleen antroposofen nog. Of homeopaten.
Het is definitief beschadigt.
De maatregelen voelen als verkrachting. Een verkrachting vergeet je niet eenvoudig. En waar moet ik hiermee naar toe dan? Antroposofische artsen kan, kosten mega veel geld. Reguliere artsen en reguliere psychologen staan onder staatscontrole en hebben meegedaan destijds met de hoax, dus daar kan ik ook niet terecht.
Door deze hoax is de antroposofische wereld en de reguliere voorgoed van elkaar gescheiden.
Dit komt niet meer goed. Nooit meer.
Deze hoax had men nooit aan moeten beginnen. De elites hadden tevreden moeten zijn met al het geld en macht dat ze al hadden en het rupsje nooit-genoeg-gedrag gaat gewoon uiteindelijk iedereen opbreken, inclusief diezelfde elites. Want het volk schreeuwt om wraak. En terecht ook.
No.....quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het lijkt mij een droom voor de meeste vrouwen, de man als kostwinner terwijl zij voor de kinderen en het huis zorgt. Dat is best relaxed in vergelijking met hard werken. Een trad-wife is natuurlijk geen harde verplichting voor mij, maar ik zou het wel erg op prijs stellen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ze-ook-meer-a4874766quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is juist omgekeerd. Dat vrouwen ongelukkig en eenzaam zijn als kattenvrouwtje is een misogyn frame. En juist omdat vrouwen prima zonder mannen kunnen hebben incels de male loneliness crisis uitgeroepen.
Het ziet er inderdaad behoorlijk ernstig uit wat hij hier allemaal neerkalkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt, serieus, zoek hulp. Je balanceert op het randje. Ga zo door en je woont binnenkort in een kamertje met hele zachte muren, in een groot huis ergens in de bossen en draagt een vest met heel lange mouwen.
Mwa het is meen ik meer dat vrouwen nooit echt voor lange perioden zonder mannen hoeven te zitten dan dat ze echt prima zonder kunnen. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is juist omgekeerd. Dat vrouwen ongelukkig en eenzaam zijn als kattenvrouwtje is een misogyn frame. En juist omdat vrouwen prima zonder mannen kunnen hebben incels de male loneliness crisis uitgeroepen.
Als je lui bent als vrouw zijnde dan kan voor de kinderen zorgen erg lastig worden ja. Voor kinderen zorgen terwijl mannen zwaar werk buitenshuis verrichtten voor een inkomen, was de standaard zolang de mensheid al bestaat. Alleen in die relatief kleine periode van 1980 tot 2025 weten vrouwen zich zogenaamd geen raad meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
No.....
Hell no....
Je vergeet dat het loeizwaar kan zijn als de vrouw het hele huishouden op zich neemt. De man werken en dan thuiskomen terwijl het eten klaar staat.
Het is 2025,niet 1925
Volgens mij heb jij de geschiedenisboeken niet gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:33 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Als je lui bent als vrouw zijnde dan kan voor de kinderen zorgen erg lastig worden ja. Voor kinderen zorgen terwijl mannen zwaar werk buitenshuis verrichtten voor een inkomen, was de standaard zolang de mensheid al bestaat. Alleen in die relatief kleine periode van 1980 tot 2025 weten vrouwen zich zogenaamd geen raad meer.
Hoezo is vrijwel geen enkele vrouw ooit langere tijd echt alleen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Mwa het is meen ik meer dat vrouwen nooit echt voor lange perioden zonder mannen hoeven te zitten dan dat ze echt prima zonder kunnen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Vrijwel geen enkele vrouw is ooit voor langere tijd echt alleen. In tegenstelling tot veel mannen waar het echte solitaire bestaan meer de regel is dan een uitzondering.
Volgens mij aangedikt om aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad behoorlijk ernstig uit wat hij hier allemaal neerkalkt.
Mannen zijn biologisch fysiek sterker dan vrouwen. En voelen van nature een behoefte om voor vrouwen te zorgen en om de kost te winnen. Terwijl vrouwen voor het thuisfront en de kinderen zorgden. Zo is de mens geėvolueerd en hebben we het altijd overleefd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:58 schreef Weird- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de geschiedenisboeken niet gelezen
Dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Mannen zijn biologisch fysiek sterker dan vrouwen. En voelen van nature een behoefte om voor vrouwen te zorgen en om de kost te winnen. Terwijl vrouwen voor het thuisfront en de kinderen zorgden. Zo is de mens geėvolueerd en hebben we het altijd overleefd.
Wanneer is dit anders geweest tot het cultuur-marxisme met het feminisme op de proppen kwam. Omdat culturele trots en nationalisme zonodig stuk moet?
En nu willen vrouwen niks meer behalve de sloerie uithangen en vechten voor het recht om baby's te mogen vermoorden.
Elk jaar aborteren vrouwen wereldwijd evenveel baby's als er soldaten en mensen zijn gesneuveld tijdens de hele tweede wereldoorlog. Elk jaar weer.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Mannen zijn biologisch fysiek sterker dan vrouwen. En voelen van nature een behoefte om voor vrouwen te zorgen en om de kost te winnen. Terwijl vrouwen voor het thuisfront en de kinderen zorgden. Zo is de mens geėvolueerd en hebben we het altijd overleefd.
Wanneer is dit anders geweest tot het cultuur-marxisme met het feminisme op de proppen kwam. Omdat culturele trots en nationalisme zonodig stuk moet?
En nu willen vrouwen niks meer behalve de sloerie uithangen en vechten voor het recht om baby's te mogen vermoorden.
Elk jaar aborteren vrouwen wereldwijd evenveel baby's als er soldaten en mensen zijn gesneuveld tijdens de hele tweede wereldoorlog. Elk jaar weer.
Je vraagt je af waarom ze überhaupt, op zoek zijn naar een vrouw.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Hier kun je toch alleen maar heel hard om lachen.
En met wie hangen al die vrouwen de sloerie uit? Wie zijn al die kerels die grof betalen voor vrouwen op OF? Hoe worden die vrouwen zwanger?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Of waarom mannen die niet aan een vriendin komen dergelijke denkbeelden gaan aanhangen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En met wie hangen al die vrouwen de sloerie uit? Wie zijn al die kerels die grof betalen voor vrouwen op OF? Hoe worden die vrouwen zwanger?
Maar ik snap best dat mannen met dergelijke denkbeelden niet aan een vriendin komen.
Allereerst:quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Het klinkt alsof vrouwen niet echt iets voor je zijn, misschien kun je mannen proberen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel, het is altijd makkelijker naar de ander kijken, dan naar jezelf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of waarom mannen die niet aan een vriendin komen dergelijke denkbeelden gaan aanhangen.
Sorry hoor, als er iets is waar veel vrouwen niet tegenkunnen is alleen zijn (over het algemeen).quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee, echt niet!quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, als er iets is waar veel vrouwen niet tegenkunnen is alleen zijn.
Mannen genieten van alleen zijn, en niets te doen hebben. Over het algemeen.
Ik denk als je in de algemeenheid kijkt wel.quote:
Een mooi voorbeeld waarom er niet op de geestelijke gezondsheidszorg bezuinigt moet worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
En zo zijn er net zoveel mannen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk als je in de algemeenheid kijkt wel.
Spreek zovaak dames die echt aangeven het verschrikkelijk te vinden om s'avonds alleen thuis te zitten, voor de bank tv kijken ofzo. Dat ze echt wel iets te doen moeten hebben
Daar vergis je je lelijk in hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, als er iets is waar veel vrouwen niet tegenkunnen is alleen zijn (over het algemeen).
Mannen genieten van alleen zijn, en niets te doen hebben. Over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |