SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koud bad.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou we hebben hier de wereldkampioen gezien van de komende 3 jaarBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Dachten we vorig jaar ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef Gretzl het volgende:
Nou we hebben hier de wereldkampioen gezien van de komende 3 jaar![]()
Jimmy van Schie, Danny Jansen, Jeffrey de Zwaan, Mervyn King, Pascal Rupprecht, Christian Kist, Stefan Bellmont, Alexander Merkx, Noa-Lynn van Leuven, Big Hendo, Andreas Harrysson, Kai Gotthardt, Jurjen van de Velde, Jarno Bottenberg, Andy Boulton, Maik Kuivenhoven, Adam Gawlas, Boris Krcmar, Karel Sedlacek en uiteraard Simon Whitlock.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:14 schreef Grifte het volgende: Op welke spelers gaan we letten bij Q-school?
![]()
Hier staat een bult narigheid tussen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jimmy van Schie, Danny Jansen, Jeffrey de Zwaan, Mervyn King, Pascal Rupprecht, Christian Kist, Stefan Bellmont, Alexander Merkx, Noa-Lynn van Leuven, Big Hendo, Andreas Harrysson, Kai Gotthardt, Jurjen van de Velde, Jarno Bottenberg, Andy Boulton, Maik Kuivenhoven, Adam Gawlas, Boris Krcmar, Karel Sedlacek en uiteraard Simon Whitlock.![]()
Aspactquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Aspinall laat zich wel erg kennen hoor met zijn box en handjes steeds.U MAD?![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende: I’m ready to go o oh owiejowiejo oh oh naar bed
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
![]()
Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 01-01-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 2653 Poepz0r Luke Humphries
02 1863 Doevelaer Michael Smith
03 1629 Dr_Flash Michael van Gerwen
04 1603 Szura Luke Littler
05 1444 fetX Rob Cross
06 1436 GurneyIsBestOke Dave Chisnall
07 1302 Dagoduck Jonny Clayton
08 1242 Zipportal Stephen Bunting
09 1022 Kopiko Damon Heta
10 0905 Bezsen Gerwyn Price
11 0850 WheeledWarrior Dimitri Van den Bergh
12 0837 de_boswachter Nathan Aspinall
13 0814 maxi-mus Danny Noppert
14 0790 Alaphilippe_ Gary Anderson
15 0645 Coco Chris Dobey
16 0597 Frozen-assassin James Wade
17 0521 wimderon Peter Wright
18 0503 Wereldgozer Josh Rock
19 0496 Nober Ross Smith
20 0479 Wertha Ryan Searle
21 0429 WAvanBuren Andrew Gilding
22 0425 R-woud93 Martin Schindler
23 0404 Scorpion_17 Joe Cullen
24 0392 Immerdebestebob Mike De Decker
25 0390 The_Undertone Dirk van Duijvenbode
25 0390 De_Kraam Daryl Gurney
27 0323 SlechteWoordgrappen Gabriel Clemens
28 0310 Evangelion Gian van Veen
29 0300 RotatoR Ritchie Edhouse
30 0296 Anneloos Brendan Dolan
31 0276 Zorro Krzysztof Ratajski
32 0274 AgnesGru Raymond van BarneveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BIJNA alleen maar….. wat een zooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier staat een bult narigheid tussen.U MAD?![]()
Waarom staat Kist hiertussen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jimmy van Schie, Danny Jansen, Jeffrey de Zwaan, Mervyn King, Pascal Rupprecht, Christian Kist, Stefan Bellmont, Alexander Merkx, Noa-Lynn van Leuven, Big Hendo, Andreas Harrysson, Kai Gotthardt, Jurjen van de Velde, Jarno Bottenberg, Andy Boulton, Maik Kuivenhoven, Adam Gawlas, Boris Krcmar, Karel Sedlacek en uiteraard Simon Whitlock.![]()
Wil gewoon uit de kast komen denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Aspinall laat zich wel erg kennen hoor met zijn box en handjes steeds.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
MORGEN NOLLES NEEEEEEIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Kakzooi mis ik een deel vGerwenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
20:45 Dobey v Van Gerwen
22:15 Bunting v Littler![]()
![]()
Betekent hopelijk dan wel Koert bij de finale.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom staat Kist hiertussen?Foutje van mijn kant. Was even vergeten dat ie al een kart binnen had voor komend jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom staat Kist hiertussen?![]()
Kan ik me voorstellen. Niemand gunt deze joker een kaart.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Foutje van mijn kant. Was even vergeten dat ie al een kart binnen had voor komend jaar.U MAD?![]()
En waarom noem je zoveel oninteressante namen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Foutje van mijn kant. Was even vergeten dat ie al een kart binnen had voor komend jaar.
Van deze lijst alleen oprecht benieuwd naar Van Schie en Bottenberg. Ik blijf verder hopen op Harrysson, maar het duurt niet lang voor ik daar De Zwaan-achtig hopeloos van word.![]()
Van die saaie namen had ik de meeste verwachtingen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En waarom noem je zoveel oninteressante namen?
Van deze lijst alleen oprecht benieuwd naar Van Schie en Bottenberg. Ik blijf verder hopen op Harrysson, maar het duurt niet lang voor ik daar De Zwaan-achtig hopeloos van word.
Van Schie lijkt mij ook het meest interessant. Laten we vooral hopen dat dat lukt.![]()
Darryl Pilgrim, Shane McGuirk, Tom Sykes, Alex Spellman (?) kunnen we ook in de gaten houden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van die saaie namen had ik de meeste verwachtingen.
Van Schie lijkt mij ook het meest interessant. Laten we vooral hopen dat dat lukt.
Verder heb ik geen idee welke bult narigheid er nog meer meedoet.![]()
Justin Hood, Jarred Cole waarschijnlijk. Dat soort figuren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Darryl Pilgrim, Shane McGuirk, Tom Sykes, Alex Spellman (?) kunnen we ook in de gaten houden.
Verder heb ik geen idee welke bult narigheid er nog meer meedoet.
[ Bericht 3% gewijzigd door Immerdebestebob op 02-01-2025 00:00:36 ]![]()
Koert, Ray, Vincent vul ik al met potlood in.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Betekent hopelijk dan wel Koert bij de finale.![]()
En juist daarom mag ik hem zo graag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon Rens vindt Neeten wel stoer!
[ x ]![]()
Wat doe je zoal voor Raymond in zijn pand en wat brengt het op?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, ik woon ook op een kwartier fietsen van de zaak. Goed voor de conditie om dan lekker naar kantoor te gaan.
Helaas hebben ze hier besloten dat deze week het pand dicht is en dat je er alleen met een alarmcode binnen kunt komen.![]()
SPT / Help Bruna naar de Olympische Spelen na ongeluk!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is zijn vriendin. Graag DUIDING![]()
![]()
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Robin Bosed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een kennis van mij deed met de wk qualifier in Kalkar en gooide 65 gemiddeld. Benieuwd of ie zich ook in schrijft voor Q school![]()
Painter kan veel beter darteritussen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel knap wat hij nog neerzet. Beste darteritis darter ter wereld.![]()
![]()
Op die leeftijd ver na je carriere nog pijltjerietus krijgen is wel een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Painter kan veel beter darteritussen.
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wanneer gaat hij die pijl nu eens gooien?quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben mij alvast geestelijk aan het voorbereiden op Q-school, en dan nog zal ik hoogstwaarschijnlijk finaal door het putje gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je moet het gifje ook gewoon tot het einde kijken hè.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij die pijl nu eens gooien?![]()
Ik krijg in alles het gevoel dat we de komende decennia niet af zijn van Vincent van der Voort….quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Coach Van der Voort;
Bekijk deze YouTube-videoU MAD?![]()
Wel weer zin in, de grote loterij q-schoolquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben mij alvast geestelijk aan het voorbereiden op Q-school, en dan nog zal ik hoogstwaarschijnlijk finaal door het putje gaan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ook. Hopelijk gaan ze dat eens uitzenden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel weer zin in, de grote loterij q-school![]()
Dan schakel je toch een minuutje later inquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Coach Van der Voort;
Bekijk deze YouTube-video
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ach, Vincent.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan schakel je toch een minuutje later in![]()
Hup Dobey.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg in alles het gevoel dat we de komende decennia niet af zijn van Vincent van der Voort….![]()
Gaan we niet vanuit maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gerwen die weer een finale verliest zeker.![]()
Wel van de 180ers @Noberquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer had zijn zakken weer vol gisteren. Geen overzicht van de postcounts gezien sad
en het voorspelspel@Janneke141
Niet van de Pick' em trouwens
[ Bericht 14% gewijzigd door Dr_Flash op 02-01-2025 12:09:49 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nee joh. Hijvoelzeneigegoeddussequote:Op donderdag 2 januari 2025 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gerwen die weer een finale verliest zeker.
Nee de opkomst van die Kale Kobolt was genotswaardig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Coach Van der Voort;
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ahahaha.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet het gifje ook gewoon tot het einde kijken hè.
Ik heb tot het einde gekeken.
Hij duurde zo lang dat ik dacht dat de video de hele tijd opnieuw werd afgespeeld.![]()
Geen oases genot.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanaf morgen Dakar. Lekke waterfles voor de Coronels @:Zipportal @:Szura @:De_KraamU MAD?![]()
Is het weer in Saudi-Arabië? Meegenomen door de Houthi’s dan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanaf morgen Dakar. Lekke waterfles voor de Coronels @:Zipportal @:Szura @:De_KraamLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Weer in SA ja. Stukje sportswashing.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Is het weer in Saudi-Arabië? Meegenomen door de Houthi’s dan.![]()
Mvg had tegen Rydz opvallend veel 180ers. Zoals in zn primequote:Op donderdag 2 januari 2025 12:41 schreef Nober het volgende:
Dobey zal ongetwijfeld beter zijn dan de vorige keer.
2023:
[ afbeelding ]![]()
Geeft niet, v Gerwen ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:41 schreef Nober het volgende:
Dobey zal ongetwijfeld beter zijn dan de vorige keer.
2023:
[ afbeelding ]
Waar zie jij die stats danquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is niet leuk.![]()
Als jij je naam verandert naar De_Gurn verander ik die van mij naar KramerIsBestOkéquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is niet leuk.Met pijn en moeite derde![]()
Premie kan omlaag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer een zorg minder. Iedereen blij.![]()
Blinde.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer had zijn zakken weer vol gisteren. Geen overzicht van de postcounts gezien sad![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:31 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 01-01-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 2653 Poepz0r Luke Humphries
02 1863 Doevelaer Michael Smith
03 1629 Dr_Flash Michael van Gerwen
04 1603 Szura Luke Littler
05 1444 fetX Rob Cross
06 1436 GurneyIsBestOke Dave Chisnall
07 1302 Dagoduck Jonny Clayton
08 1242 Zipportal Stephen Bunting
09 1022 Kopiko Damon Heta
10 0905 Bezsen Gerwyn Price
11 0850 WheeledWarrior Dimitri Van den Bergh
12 0837 de_boswachter Nathan Aspinall
13 0814 maxi-mus Danny Noppert
14 0790 Alaphilippe_ Gary Anderson
15 0645 Coco Chris Dobey
16 0597 Frozen-assassin James Wade
17 0521 wimderon Peter Wright
18 0503 Wereldgozer Josh Rock
19 0496 Nober Ross Smith
20 0479 Wertha Ryan Searle
21 0429 WAvanBuren Andrew Gilding
22 0425 R-woud93 Martin Schindler
23 0404 Scorpion_17 Joe Cullen
24 0392 Immerdebestebob Mike De Decker
25 0390 The_Undertone Dirk van Duijvenbode
27 0323 SlechteWoordgrappen Gabriel Clemens
28 0310 Evangelion Gian van Veen
29 0300 RotatoR Ritchie Edhouse
30 0296 Anneloos Brendan Dolan
31 0276 Zorro Krzysztof Ratajski
32 0274 AgnesGru Raymond van Barneveld@Poepz0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, halve tamme.![]()
Nee, maar je vader wel door @Dr_Flashquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wordt het topic vanavond weer massaal volgepompt? @:zipportalU MAD?![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als jij je naam verandert naar De_Gurn verander ik die van mij naar KramerIsBestOké![]()
![]()
Denk goed na aan welke kant je staat.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Bord is rond, ieder drie pijlen, een breek is pas een breekquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
MvG op 1.44 versus 3.2 voor Dobey. Wordt dit een veegpartij?![]()
Dit lijkt mij een leuke klus voor de zondag. Zwart gat incoming.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
De kerstboom is weer opgeruimd, heerluk![]()
Dit is geil. Zeil op het bed allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker warm bad hierZal er maar eens wat frituurolie in donderen. Eerst over @:de_boswachter heen
U MAD?![]()
Niet gezet. Hoef je 'm ook niet op te ruimen. #winningquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
De kerstboom is weer opgeruimd, heerluk![]()
Morgen paaseitjes in de wink0ltquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
De kerstboom is weer opgeruimd, heerluk
Sylvia kan zo meedoen vanaf de overloopquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geil. Zeil op het bed allen.Jack does it in real time...![]()
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werken
Werkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werken![]()
![]()
Niet het probleem van de PDC dat het concept joie de vivre jou onbekend is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werken![]()
Al jullie uitkeringstrekkers moeten ze naar het Oostfront sturen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Vrouwen, transformers krie kroe koe en zwarten eerst. Lekker divers en inclusief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Al jullie uitkeringstrekkers moeten ze naar het Oostfront sturen.![]()
Stukje Noa Lynn. Gewoonquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwen, transformers krie kroe koe en zwarten eerst. Lekker divers en inclusief.![]()
Dat lijkt me in alle eerlijkheid gewoon een verdomd aardig mens.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat kan. Blijft een actquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me in alle eerlijkheid gewoon een verdomd aardig mens.![]()
Voor Noa Lynn is het iedere dag carnaval allenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef Nober het volgende:
[..]
BULLETPROOF
NOTHING TO LOSE
FIRE AWAY
FIRE AWAY![]()
Zeauw. Vijf uur, werkjes gewerkt. Vast even een uurtje slaap sprokkelen allen
Hoezo leef jij het leven van een bejaardequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeauw. Vijf uur, werkjes gewerkt. Vast even een uurtje slaap sprokkelen allen![]()
Gaat ook altijd op kindertijden naar bedquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoezo leef jij het leven van een bejaarde![]()
![]()
Mensen die er problemen mee hebben dat Noa-Lynn zich als vrouw identificeert zijn zonder enige uitzondering mensen die heel onzeker zijn over (de grootte) van hun eigen geslachtsdelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me in alle eerlijkheid gewoon een verdomd aardig mens.Met pijn en moeite derde![]()
Noa moet doen wat hijzij zelf wilt allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die er problemen mee hebben dat Noa-Lynn zich als vrouw identificeert zijn zonder enige uitzondering mensen die heel onzeker zijn over (de grootte) van hun eigen geslachtsdelen![]()
ze mag van mij wat krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noa moet doen wat hijzij zelf wilt allen.graag op anoniem![]()
Overigens heeft @Nober een immense vleeslul. Ter infoquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die er problemen mee hebben dat Noa-Lynn zich als vrouw identificeert zijn zonder enige uitzondering mensen die heel onzeker zijn over (de grootte) van hun eigen geslachtsdelen![]()
Arbeit macht frei zei een bekende filosoof ooitquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werkenU MAD?![]()
Is dit een Winmau bord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
De meerderheid van de transgenders op deze wereld zeggen dat zij een Man is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noa moet doen wat hijzij zelf wilt allen.
Die gebruik maken van gezond verstand.
Er is maar een kleine groep activisten die zeggen dat ze een vrouw is.![]()
Die heb je allemaal gesproken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De meerderheid van de transgenders op deze wereld zeggen dat zij een Man is.
Die gebruik maken van gezond verstand.
Er is maar een kleine groep activisten die zeggen dat ze een vrouw is.![]()
En als je daar geen problemen mee hebt, maar wel dat ze bij vrouwen mee mag doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slapen tot 20:30 dan hoef je vannacht niet zolang.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeauw. Vijf uur, werkjes gewerkt. Vast even een uurtje slaap sprokkelen allen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is niet leuk.![]()
![]()
Heb jij zo'n schijtbaan zonder vakantiedagen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Al jullie uitkeringstrekkers moeten ze naar het Oostfront sturen.![]()
Exact ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als je daar geen problemen mee hebt, maar wel dat ze bij vrouwen mee mag doen?![]()
Dat vind ik alleen maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als je daar geen problemen mee hebt, maar wel dat ze bij vrouwen mee mag doen?Met pijn en moeite derde![]()
Klopt, ik heb dan ook een erg grote penis.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die er problemen mee hebben dat Noa-Lynn zich als vrouw identificeert zijn zonder enige uitzondering mensen die heel onzeker zijn over (de grootte) van hun eigen geslachtsdelenHet ligt aan de instanties zelf![]()
Noa Lynn ook nog steeds. GENOTquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook een erg grote penis.![]()
Nee hoor, maar om nou hiervoor vakantiedagen te gaan opnemen gaat ook wel weer wat verquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij zo'n schijtbaan zonder vakantiedagen?
De halve finales zijn volgens mij al jaren lang walk-overs.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat zowel Van Gerwen als Littler vrij makkelijk gaat winnen vanavond.Met pijn en moeite derde![]()
En stalen ballen op dat podium.quote:
Overigens vond ik de koppen in de krantjes erg mooi. Het was niet Kevin Doets die had gewonnen. Nee, Noa Lynn had verloren.Het ligt aan de instanties zelf![]()
"Ik ben 100 procent de betere speler. Maar dat ben ik in principe tegen iedereen.Nee Mike, tegen Littler niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:03 schreef Doevelaer het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)as-heel-nerveus.html
MvG weer ouderwets sympathiek![]()
Haha wat een actquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:04 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En stalen ballen op dat podium.
Overigens vond ik de koppen in de krantjes erg mooi. Het was niet Kevin Doets die had gewonnen. Nee, Noa Lynn had verloren.![]()
Misschien wil Gian eens in de studio plaatsnemen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:50 schreef wimderon het volgende:
Geen Vinsaint in de studio, die zit in het TOTOhuis in London.
Woertsed.![]()
Littler - Cross was vorig jaar wel genot. Cross gooide echt geweldig eerste paar sets en nog kwam ie er niet aan tegen Littler.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De halve finales zijn volgens mij al jaren lang walk-overs.![]()
Uhh jawel. In zijn prime althans. Wat mvg heeft gegooid heeft littler nog nooit gedaan he. 17 perfecte darts bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
"Ik ben 100 procent de betere speler. Maar dat ben ik in principe tegen iedereen.
[..]
Nee Mike, tegen Littler niet.![]()
quote:Het houdt jullie wel heel erg bezig he..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:04 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En stalen ballen op dat podium.
Overigens vond ik de koppen in de krantjes erg mooi. Het was niet Kevin Doets die had gewonnen. Nee, Noa Lynn had verloren.![]()
Best of both worlds genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[..]
Het houdt jullie wel heel erg bezig he..![]()
2022quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De halve finales zijn volgens mij al jaren lang walk-overs.
Wright 6-4 G. Anderson
3:1, 3:2, 3:1, 1:3, 1:3, 3:1, 1:3, 3:1, 1:3, 3:2![]()
Allemaal leuk en aardig, maar MvG zit nu niet echt in z'n prime. Dit seizoen is Littler op ieder front sterker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uhh jawel. In zijn prime althans. Wat mvg heeft gegooid heeft littler nog nooit gedaan he. 17 perfecte darts bijvoorbeeld
Vraag me bij Littler alleen af of hij de druk aan kan![]()
Akkoord maar dit wk is mvg weer beter dusja zeg het maar allenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar MvG zit nu niet echt in z'n prime. Dit seizoen is Littler op ieder front sterker.
Vraag me bij Littler alleen af of hij de druk aan kan![]()
Tegen Ryan Joyce of all places was hij te pakken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar MvG zit nu niet echt in z'n prime. Dit seizoen is Littler op ieder front sterker.
Vraag me bij Littler alleen af of hij de druk aan kanSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Asp ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen Ryan Joyce of all places was hij te pakken.![]()
Maar ja zegt allemaal niks. Ene Noel Malicdem wordt nog steeds trillend wakker van zijn gemiste matchdart tegen de latere wereldkampioen P. Wright.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
40 keer opnieuw moeten doen omdat er telkens een ouwe bejaarde met een rollator uit de lift kwam of een Roemeense schoonmaakster met zo'n sopkarretjequote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Als MVG goed speelt en over zijn tegenstander walst, dan ga ik kijken. Als het spannend wordt, zet ik het uit. Ik kan niet zo goed tegen spanning.![]()
Naja, wel eerlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef polderturk het volgende:
Als MVG goed speelt en over zijn tegenstander walst, dan ga ik kijken. Als het spannend wordt, zet ik het uit. Ik kan niet zo goed tegen spanning.
Co Stompe:quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:50 schreef wimderon het volgende:
Geen Vinsaint in de studio, die zit in het TOTOhuis in London.
Woertsed.
Met pijn en moeite derde![]()
Sommigen houden van die spanning. Ik niet.quote:
Ik kijk liever Nederland-San Marino waarbij het 10-0 wordt, dan een Nederland-Duitsland waarbij het tot de laatste fluit spannend blijft![]()
2024
46 180'ers in de halve finaleDe halve finalisten gooide in de kwartfinale samen al 44 180'ers dus dat moet toch wel goed komen.quote:16 Littler
14 Humphries
10 Cross
6 S. Williams![]()
Dit kun je ook zelf opvragen als je dit zo graag wil zien elke dag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer had zijn zakken weer vol gisteren. Geen overzicht van de postcounts gezien sadIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Die Roemeense zien er vaak niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40 keer opnieuw moeten doen omdat er telkens een ouwe bejaarde met een rollator uit de lift kwam of een Roemeense schoonmaakster met zo'n sopkarretjeKLB en DRT is een topcombinatie![]()
INb4 nEe DaT 1S ZiJn wErK!!!11!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit kun je ook zelf opvragen als je dit zo graag wil zien elke dag.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Maar we zijn donderdagquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ach, voor een koude woensdagavond![]()
![]()
Oef, pijnlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Er kwam bij mij ook even een moment waarop ik dacht dat ik voor de gek gehouden werd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ahahaha.
Ik heb tot het einde gekeken.
Hij duurde zo lang dat ik dacht dat de video de hele tijd opnieuw werd afgespeeld.Lekker tenger ding.quote:
Tevens spierpijn:
20 0479 Wertha Ryan Searle![]()
Ik heb al 36 uur niet gedronken!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@:Doevelaer weer in een alcoholdelirium.![]()
Trots op jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb al 36 uur niet gedronken!![]()
Ik al wel langer zelfs.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb al 36 uur niet gedronken!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Uurtje of 9 vroeg zatquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe laat moet ik de vlag erbij pakken darts hooligans?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Gaat hij dan ook gooien of begint dan de voorbeschouwing?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook gooien of begint dan de voorbeschouwing?Nee dan gaat ie gooien is het idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Almere, ben je levensmoe?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben morgen in Almere Centrum met Kim @:mortaxx![]()
Wie weet lost het wel wat opquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben morgen in Almere Centrum met Kim @:mortaxx
Feenstra?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
heel lang geleden dat ik daar ben geweest, kom daar bijna nooit. Ik ben benieuwd.quote:graag op anoniem![]()
Kim Jong Un?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben morgen in Almere Centrum met Kim @:mortaxxCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Lekker langs bij Ali B genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Knap wel om later te beginnen, als het beetje spannend wordt gaan we echt mokermokerdiep de nacht in![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ja hoerestreek iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap wel om later te beginnen, als het beetje spannend wordt gaan we echt mokermokerdiep de nacht inSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Die is zo ontzettend lekker bohquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Sydney Sweeney is uit.
https://www.instagram.com/sydney_sweeney/p/DEVRHfDPWjG/![]()
En niet te zuinig doen over het tonen van je borsten. Zo lekkerquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Geen OnlyFans. Stukje beflikkeringquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En niet te zuinig doen over het tonen van je borsten. Zo lekker![]()
Gewoon een lekker sletjequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En niet te zuinig doen over het tonen van je borsten. Zo lekkerU MAD?![]()
Dat was vorig jaar ook al, aids was dat, toen had ik ook nog een tijdverschil. Op mijn mobieltje in het hostelbed kijken met een meegesneakt tripeltje die daar streng verboden was.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap wel om later te beginnen, als het beetje spannend wordt gaan we echt mokermokerdiep de nacht inMet pijn en moeite derde![]()
Ik weet nog dat Cross - Van Gerwen (6-5 met sudden death) tot 1 uur in de nacht duurde. En de partij ervoor was een 6-1/6-2 van Taylorquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap wel om later te beginnen, als het beetje spannend wordt gaan we echt mokermokerdiep de nacht in
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Heeft Gabriel Clemens ook geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En niet te zuinig doen over het tonen van je borsten. Zo lekker![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat een amateuristische mafklappers.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit hele strips ibuprofen weg te vreten. Flinke ruften moet je ervan laten. Ter infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Echt een kenkerzender.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]GodsammeknakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Co heeft een weddenschap verloren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
En een kort lichaam.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nolles heeft een kort lontje![]()
Zal vast wel vlot opgelost worden. Bovendien komen we toch niet voor studiogelul in een ongetwijfeld weer schurftopstelling
Nimmer geëvenaarde beflikkering.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.![]()
Werkt Viaplay bij jullie alweer? Ik heb nog steeds geen beeld
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hè.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar flinke anaalstoten geven bohhhYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Via tv app niet, wel via Ipad app.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Werkt Viaplay bij jullie alweer? Ik heb nog steeds geen beeld![]()
nopequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Werkt Viaplay bij jullie alweer? Ik heb nog steeds geen beeldSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hè.
U MAD?![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik krijg steeds de melding: Er is iets fout gegaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Werkt Viaplay bij jullie alweer? Ik heb nog steeds geen beeld
Maggewoonniegebeuruh![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hè.![]()
![]()
quote:Like Alert
02-01-2025 @ 20:35:28
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #106 - GMS!"What can change the nature of a man?![]()
Werkt al sinds 8 minuten geleden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
FOK!kers hebben geen relatie, laat staan kinderenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hè.![]()
TwitchgodenIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dat moeten ze allemaal zeggen van de baas.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
![]()
333 reacties koekoekIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zou jammer zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef Nober het volgende:
Zou toch wat zijn als Dobey en Bunting morgen in de finale staan.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg hem op geen manier open
WtfWhat can change the nature of a man?![]()
Dit is wel vrij fataal voor je business model normaal gesproken ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ x ]
333 reacties koekoekSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: