En een kort lichaam.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nolles heeft een kort lontje
Nimmer geëvenaarde beflikkering.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hč.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar flinke anaalstoten geven bohhh
Via tv app niet, wel via Ipad app.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Werkt Viaplay bij jullie alweer? Ik heb nog steeds geen beeld
nopequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hč.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ik krijg steeds de melding: Er is iets fout gegaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hč.
quote:Like Alert
02-01-2025 @ 20:35:28
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #106 - GMS!"
Werkt al sinds 8 minuten geleden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
FOK!kers hebben geen relatie, laat staan kinderenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat moeten ze allemaal zeggen van de baas.quote:
Zou jammer zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef Nober het volgende:
Zou toch wat zijn als Dobey en Bunting morgen in de finale staan.
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg hem op geen manier open
Wtf
Dit is wel vrij fataal voor je business model normaal gesproken ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ x ]
333 reacties koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |