Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat een amateuristische mafklappers.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit hele strips ibuprofen weg te vreten. Flinke ruften moet je ervan laten. Ter info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Echt een kenkerzender.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]GodsammeknakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een kort lichaam.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nolles heeft een kort lontje
Nimmer geëvenaarde beflikkering.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig abo al opgezegd. Ze kunnen daar de tyfus krijgen.
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hè.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar flinke anaalstoten geven bohhh
Via tv app niet, wel via Ipad app.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Werkt Viaplay bij jullie alweer? Ik heb nog steeds geen beeld
nopequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten denk ik altijd aan een 40er met 4 kinderen en een sjagrijnig wijf. Raar hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |