quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als jij je naam verandert naar De_Gurn verander ik die van mij naar KramerIsBestOké
Denk goed na aan welke kant je staat.quote:
Bord is rond, ieder drie pijlen, een breek is pas een breekquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
MvG op 1.44 versus 3.2 voor Dobey. Wordt dit een veegpartij?
Dit lijkt mij een leuke klus voor de zondag. Zwart gat incoming.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
De kerstboom is weer opgeruimd, heerluk
Dit is geil. Zeil op het bed allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker warm bad hierZal er maar eens wat frituurolie in donderen. Eerst over @:de_boswachter heen
Niet gezet. Hoef je 'm ook niet op te ruimen. #winningquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
Morgen paaseitjes in de wink0ltquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
Sylvia kan zo meedoen vanaf de overloopquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geil. Zeil op het bed allen.
Werkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werken
Niet het probleem van de PDC dat het concept joie de vivre jou onbekend is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werken
Vrouwen, transformers krie kroe koe en zwarten eerst. Lekker divers en inclusief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Al jullie uitkeringstrekkers moeten ze naar het Oostfront sturen.
Stukje Noa Lynn. Gewoonquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwen, transformers krie kroe koe en zwarten eerst. Lekker divers en inclusief.
Dat lijkt me in alle eerlijkheid gewoon een verdomd aardig mens.quote:
Dat kan. Blijft een actquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me in alle eerlijkheid gewoon een verdomd aardig mens.
Voor Noa Lynn is het iedere dag carnaval allenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef Nober het volgende:
[..]
BULLETPROOF
NOTHING TO LOSE
FIRE AWAY
FIRE AWAY
Hoezo leef jij het leven van een bejaardequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeauw. Vijf uur, werkjes gewerkt. Vast even een uurtje slaap sprokkelen allen
Gaat ook altijd op kindertijden naar bedquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoezo leef jij het leven van een bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |