SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij werken door het hele land, dus het is een beetje kijken waar je nodig bent. Maar het is momenteel een beetje dood vervelen, want rond de kerst/oud en nieuw gebeurt er gewoon geen klote. Dus dan is het vooral thuis de tijd uitzitten (lol)quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:35 schreef Van_Poppel het volgende: Mee eens, ik woon ook op een kwartier fietsen van de zaak. Goed voor de conditie om dan lekker naar kantoor te gaan.
Makkelijk eerste![]()
Ik dacht iemand kaapt het topic wel...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
“En zie ik nou traantjes weer in de ogen van Peter Wright.”
– The Voice
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij werken door het hele land, dus het is een beetje kijken waar je nodig bent. Maar het is momenteel een beetje dood vervelen, want rond de kerst/oud en nieuw gebeurt er gewoon geen klote. Dus dan is het vooral thuis de tijd uitzitten (lol)![]()
Ik gooide hem zo afgelopen seizoen in de competitie allenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit een 133-finish zo gegooid heb zien worden.![]()
Volgens mij heeft Michael Smith het een keer zo gedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit een 133-finish zo gegooid heb zien worden.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Moet zij wetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Michael Smith het een keer zo gedaan.![]()
Ik heb die vrije dagen keihard nodig maat. Geen onderwijsvakanties meer en schoonfamilie in Amerika dus ieder vakantiedagje gaat op aan reizen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.Makkelijk eerste![]()
Dat kost vrije dagen...dun kun je beter deze dagen thuis 'werken'.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.![]()
Vrije dagen opnemen als er geen klap te doen is vind ik dan weer zonde van mijn vrije dagen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.![]()
5-2 voor d'n Bunt lijkt me trouwens wel een hele mooie uitslagOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Makkie met pubdartsquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn ploegmaat deed ooit een poging om een toernooi te winnen met 3xD18 op 108 (lol).Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan ga je toch voor een shanghai.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn ploegmaat deed ooit een poging om een toernooi te winnen met 3xD18 op 108 (lol).
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wat is deze actquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Gretzl het volgende:
“En zie ik nou traantjes weer in de ogen van Peter Wright.”
– The Voice
[ afbeelding ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Precies, ik wil graag mijn vrije tijd goed benutten en inplannen, vrije tijd is schaars in het leven dat ga ik niet verspillen aan ''te weinig werk''quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrije dagen opnemen als er geen klap te doen is vind ik dan weer zonde van mijn vrije dagen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Behalve tussen 13.40 en 16.15 met veldrijdenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kost vrije dagen...dun kun je beter deze dagen thuis 'werken'.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Klaar nu.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Beslist, klaar, over en sluitenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik heb nu nog zo’n 6 uur over in 2025 wat nog niet ingepland is (lol)quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, ik wil graag mijn vrije tijd goed benutten en inplannen, vrije tijd is schaars in het leven dat ga ik niet verspillen aan ''te weinig werk''Makkelijk eerste![]()
42 vrije dagen in 2025 genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu nog zo’n 6 uur over in 2025 wat nog niet ingepland is (lol)![]()
Dat ga ik vrijdag om 16h30 op HBO Max kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Behalve tussen 13.40 en 16.15 met veldrijden
Werken en TV-kijken is not done.![]()
![]()
quote:
Maar rond de kerst is juist ook de periode om met vrienden en familie af te spreken die dan ook vrij hebben. Ik vind dat altijd wel fijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, ik wil graag mijn vrije tijd goed benutten en inplannen, vrije tijd is schaars in het leven dat ga ik niet verspillen aan ''te weinig werk''![]()
Oplossing;quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ga ik vrijdag om 16h30 op HBO Max kijken.
Werken en TV-kijken is not done.
Extra beeldscherm boven je bureau hangen om tv te kijken tijdens werk genot![]()
Heb nog 60 uur over van vorig jaar/ jarenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu nog zo’n 6 uur over in 2025 wat nog niet ingepland is (lol)
Nice, ik zit tot de zomer zo goed als vol gepland, alleen mijn vaste projecten al nemen zo'n 80% van mijn planning in beslag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu nog zo’n 6 uur over in 2025 wat nog niet ingepland is (lol)~FEYENOORD~
Wij mogen 5 dagen meenemen maar krijgen er ieder jaar 42 genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nog 60 uur over van vorig jaar/ jaren![]()
Die kan je altijd naar mij overmaken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nog 60 uur over van vorig jaar/ jarenMakkelijk eerste![]()
Bunting
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Oh ja hoor, ik neem tegenwoordig 2 weken vakantie, dat weten ze bij de planning op kantoor ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar rond de kerst is juist ook de periode om met vrienden en familie af te spreken die dan ook vrij hebben. Ik vind dat altijd wel fijn.
Ik heb ook veel te veel vrije uren over, ik ben vanaf de bouwvak tot kerst geen dag vrij geweest en werk gewoon full time.~FEYENOORD~
Een kennis van mij deed met de wk qualifier in Kalkar en gooide 65 gemiddeld. Benieuwd of ie zich ook in schrijft voor Q schoolquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij komt de komende maanden ergens bij de MODUS Super Series.![]()
![]()
Dag Peter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting is de virtuele nummer 5 van de wereld.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De herinnering blijft aan die clown met zijn lach.
Makkelijk eerste![]()
Gezien de 24 dagen die ik erbij krijg en de extra dagen die ik moet gaan opnemen vanwege studiedagen van de kleine, hou ik ze maar zelfquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan je altijd naar mij overmaken.
Erg jammer.
Dat heeft uiteraard niets te maken met een zeker voorspelspel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die vrouw van dat voetbal heeft wel een goeie stem
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bird is the wordquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting is de virtuele nummer 5 van de wereld.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het is Stephen van harte gegundquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting is de virtuele nummer 5 van de wereld.![]()
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben. Daarentegen mokerveel vrije dagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de 24 dagen die ik erbij krijg en de extra dagen die ik moet gaan opnemen vanwege studiedagen van de kleine, hou ik ze maar zelf![]()
Beursgenoteerd dus neequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?![]()
Nu doe immens vervelende kebabvreter er nog uit, maar dat is teveel gevraagd voor ons aller slisser.![]()
Waarom vind je hem vervelend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Wertha het volgende:
Nu doe immens vervelende kebabvreter er nog uit, maar dat is teveel gevraagd voor ons aller slisser.![]()
Onze fabrieken draaien 24/7 het hele jaar. Dus dat kan nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Openbaar vervoer dus neequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
België lijkt me een mooi land in te leven, zolang je weg blijft uit Molenbeek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben. Daarentegen mokerveel vrije dagen![]()
Fabrieken van easytoys?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Onze fabrieken draaien 24/7 het hele jaar. Dus dat kan niet![]()
Ze hebben zelf ook wel in de gaten dat voortplanten nou niet zo bar verstandig is daarquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
50 euro op de grond
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Hup Littler
Alles is geoorloofd om die kikvors geen WK te laten worden.Un dann rettet kein Kavallerie,
We komen alleen met alarmcode het pand binnen...en die code ben ik waarschijnlijk kwijt. Altijd tegen mijquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
![]()
Rare maniertjes heeft die jongen. Phil Taylor trekjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je hem vervelend?![]()
Welke maniertjes?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Rare maniertjes heeft die jongen. Phil Taylor trekjes.![]()
Werk voor/met overheden, dus we zijn niet gesloten maar praktisch iedereen is wel vrij want er is toch geen hol te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bijnaquote:
KaasCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Aspinall kampioen met tegenstanders die 80 gemiddeld gooienquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Wertha het volgende:
![]()
Zonde van het gerstennat, doe dan gewoon 4 tillenOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Waar heb jij het nu weer overquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt er ook een cold case kalender in jouw cel?![]()
![]()
Ik zou nog anderhalve week in je rukbunker blijven liggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.![]()
Barney had in 2007 tot aan de KF hetzelfde als Asp.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aspinall kampioen met tegenstanders die 80 gemiddeld gooien![]()
![]()
Drie koningen zeggen ze in principequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.
6 januariCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Driekoningen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.![]()
Oooo die zijn alweer wegquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kreeg toch allemaal visite over de vloer? @:maxi-mus![]()
Vrouwelijke collega’s verplicht 3 zoenen moeten geven voor de nieuwjaarswens is wel een beetje pre-corona niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.
Iedereen een handje geven zit ik niet echt meeBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Z'n gebaartjes naar het publiek, doen alsof er iets heel erg raars gebeurd als er een keer een pijltje niet in de T20/T19/T18 gaat. Ernstig vervelend allemaal.quote:![]()
TOT VOLGEND JAARquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.XD
🤣
Makkelijk eerste![]()
Wel andere tijden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney had in 2007 tot aan de KF hetzelfde als Asp.
Toen stonden Colin Osborne, Andy Jenkins, Darren Webster en Alan Tabern in de kwartfinale.![]()
Wist je dat Old Amsterdam helemaal geen oude kaas is?quote:
#leukfeitjeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat is van de concurrent hequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Wist je dat Old Amsterdam helemaal geen oude kaas is?
#leukfeitje![]()
![]()
Zoenen is in België normaal om elkaar te groeten, ook collegas. Ik heb 90% vrouwelijke collega's bohhhquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega’s verplicht 3 zoenen moeten geven voor de nieuwjaarswens is wel een beetje pre-corona niet?
Iedereen een handje geven zit ik niet echt mee
Slechts 2 zijn paalbaar. Altijd tegen mij![]()
En dan zeker alle pallets ongesorteerd laten liggen?!quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Jup dat wist ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
#leukfeitje![]()
Die verkopen het. Wij produceren het. Stukje outsourcingquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tot de drie Koningen, 6 januari dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.~FEYENOORD~
Pure beflikkeringquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
#leukfeitje![]()
We zijn geen Spanje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tot de drie Koningen, 6 januari dus.![]()
Ook Spanje heeft maar 1 koning maatquote:~FEYENOORD~
Ja, beetje gebrande mout voor het gevoelquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bruin brood is in de meeste gevallen ook geen bruin brood.![]()
We worden gigantisch beflikkerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, beetje gebrande mout voor het gevoel![]()
Helaas wel, ik vind dat altijd wat jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mediatraining aardig doorlopen iig~FEYENOORD~
Aspinall zou gewoon verliezen van deze Bunting hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef PSVCL het volgende:
wat een waardeloze darter die bunting, moet geen partij zijn voor asp/littler![]()
Wist niet dat je in zelfde wereldje zatquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij hebben zowel Friesland Campina, DOC, A-Ware en Fonterra als klant
Maar vijf 180'ers terwijl vorig jaar Van Gerwen en Williams goed waren voor 23 stuks, 11 om 12. We hebben nog een voorsprong van elf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:23 schreef Nober het volgende:
180 recordjacht na 89 wedstrijden en een bye
2024
751+36 =787 in 1645 legs
2025
767+49 =816 in 1626 legs
![]()
Anders krijg je eh. hè? Kist. Dusseh. Hè.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helaas wel, ik vind dat altijd wat jammer.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aspinall zou gewoon verliezen van deze Bunting hoor![]()
![]()
friesland campina is hier een grote leverancier.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij hebben zowel Friesland Campina, DOC, A-Ware en Fonterra als klantIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Littler huurt voor zijn ouders en hemzelf een appartement a 8000£ ofzoiets p maand.
Waarom zou je dat doen. Je kan toch ook tegen je ouders zeggen ga maar werken voor je kkgeld?![]()
Touchequote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders krijg je eh. hè? Kist. Dusseh. Hè.~FEYENOORD~
Ik zou dat pas doen als ik financieel de rest van mijn leven onafhankelijk zou zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Littler huurt voor zijn ouders en hemzelf een appartement a 8000£ ofzoiets p maand.
Waarom zou je dat doen. Je kan toch ook tegen je ouders zeggen ga maar werken voor je kkgeld?~FEYENOORD~
Altijd tegen mij.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Na een jaar waarin je geopereerd bent en kwakkelt met je fitheid, is het logisch dat mensen langs je heen kijken.. Neten.![]()
Een Nederlander zou dat doen ja. Gelukkig is Littler een warmhartige mensquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom zou je dat doen. Je kan toch ook tegen je ouders zeggen ga maar werken voor je kkgeld?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heeft al een giga contract getekend bij Targetquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou dat pas doen als ik financieel de rest van mijn leven onafhankelijk zou zijn.![]()
Zijn leven duurt nog wel een paar jaar als het mee zit, ik zou geen enkel risico willen lopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft al een giga contract getekend bij Target~FEYENOORD~
Maar ik begrijp dat het dan ook extra hard binnenkomt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na een jaar waarin je geopereerd bent en kwakkelt met je fitheid, is het logisch dat mensen langs je heen kijken.. Neten.Makkelijk eerste![]()
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geldquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn leven duurt nog wel een paar jaar als het mee zit, ik zou geen enkel risico willen lopen.![]()
Belgen ook, wat een onzin.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Nederlander zou dat doen ja. Gelukkig is Littler een warmhartige mens~FEYENOORD~
Ik werk voor een system integrator (automatisering)quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Wist niet dat je in zelfde wereldje zat![]()
![]()
Dat zou al een goed begin zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geld~FEYENOORD~
Dat is helemaal niet waar, binnenkort gaan we vast een keer iets doen. Daar plannen we nu een overleg voor in.quote:Makkelijk eerste![]()
We zijn over het algemeen iets meer vrijgevigquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Huren als je kunt kopen is mokerdom. Maar ja, Luke is wel darterquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geld![]()
Eerst overleggen om dat overleg in te plannen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, binnenkort gaan we vast een keer iets doen. Daar plannen we nu een overleg voor in.![]()
Helemaal niet, als het over grotere bedragen gaat zijn we overal in de wereld hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zijn over het algemeen iets meer vrijgevig~FEYENOORD~
Littler heeft als enige wereldwijde sponsors dacht ik. Xbox (van Microsoft) dat is geen klein bedrijfjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst overleggen om dat overleg in te plannen.Makkelijk eerste![]()
Ik krijg overal jeukquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.![]()
Neem je afdeling communicatie wel mee in keuze voor lettertype? Ik kan me voorstellen dat mevrouw Gerda graag Comic Sans ziet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kreeg toch allemaal visite over de vloer? @:maxi-mus![]()
![]()
die bodyguards moeten ook zo'n stoer loopje hebben he.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je hebt het niet van mij gehoord maar de afdeling communicatie is heel moeilijk te bereiken voor input. We willen ze wel hun plasje erover laten doen en het gevoel geven ze erbij te betrekken maar uiteindelijk is de activiteitenfolder als je het plat slaat onze taak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem je afdeling communicatie wel mee in keuze voor lettertype? Ik kan me voorstellen dat mevrouw Gerda graag Comic Sans ziet.Makkelijk eerste![]()
Vind ik wel prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Lekker op tijd naar bed.![]()
En dan die schrale rommel van Pitbull erachteraan
Geef die gast een nieuw plaatjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jup, maximaal 1 set voor Aspquote:Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Vaak is het nog erger dan ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het niet van mij gehoord maar de afdeling communicatie is heel moeilijk te bereiken voor input. We willen ze wel hun plasje erover laten doen en het gevoel geven ze erbij te betrekken maar uiteindelijk is de activiteitenfolder als je het plat slaat onze taak.![]()
![]()
Ik ook, maar ik hoop stiekem toch dat Asp een beetje partij kan bieden.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Beetje als Stillem II @Zipportalquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:13 schreef Kingside het volgende:
Die walkon van Littler blijft te belachelijk voor woordenU MAD?![]()
Ik vind dat deuntje best leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:14 schreef Doevelaer het volgende:
Luke moet nog wel iets doen aan zn opkomstnummer![]()
Om op te eten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Winnaar mag als eerste kiezen van de danseressen![]()
Het is geen bangerquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat deuntje best leuk eigenlijk.![]()
Ik ook. Maar is van Pitbull dus kut.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat deuntje best leuk eigenlijk.U MAD?![]()
We zullen het doorgeven.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler heeft een oké walk-on naar mijn mening.![]()
Ik ook, en dat zegt veel over Littler.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben toch teleurgesteld als Littler dit WK geen 9-darter aflevert.![]()
Eensquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben toch teleurgesteld als Littler dit WK geen 9-darter aflevert.~FEYENOORD~
Pa Littler vind ik er altijd uitzien alsof hij niet helemaal 100 isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is gespeeld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat heb ik bij wel meer dartersquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
Pa Littler vind ik er altijd uitzien alsof hij niet helemaal 100 isMakkelijk eerste![]()
Tokkies.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
Pa Littler vind ik er altijd uitzien alsof hij niet helemaal 100 is![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heb ik bij wel meer darters
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Klopt. Is pas 43.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
Pa Littler vind ik er altijd uitzien alsof hij niet helemaal 100 is![]()
118.66
Pa van den Berghquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heb ik bij wel meer darters![]()
![]()
Aspinall gaat een witte handdoek mee uit de kleedkamer nemen...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooi, heb nog genoeg series te zien enzo.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Squid Game?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, heb nog genoeg series te zien enzo.![]()
Ik wist niet of het aan mij lag, maar nu ik oude interviews van Dimitri terug zie denk ik dat hij vroeger echt een heel stuk normaler was.quote:Makkelijk eerste![]()
Ook. En nog een lading films.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze tiener gooit 117 gemiddeldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
En door.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij moeten nog één aflevering, maar ik vind hem een stuk beter dan seizoen 1 tot nu toe. Alleen de tweede aflevering was een beetje saai.quote:Makkelijk eerste![]()
Hij heeft ook weleens 140 gemiddeld gegooid in een set. Dit WK.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze tiener gooit 117 gemiddeld![]()
Dit joch is gewoon weinig kruid tegen gewassen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat wordt lekker op tijd naar bed.Un dann rettet kein Kavallerie,
18000000000000000000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat gaat het worden? 15-3 in legs?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik denk niet dat dit heel spannend gaat worden.~FEYENOORD~
Die gozer zuipt gewoon te veel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet of het aan mij lag, maar nu ik oude interviews van Dimitri terug zie denk ik dat hij vroeger echt een heel stuk normaler was.![]()
TR gezet. KIJK snel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk niet dat dit heel spannend gaat worden.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk niet dat dit heel spannend gaat worden.![]()
stukje medicatie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gozer zuipt gewoon te veel.![]()
Tenzij hij ermee gaat spelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk niet dat dit heel spannend gaat worden.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Koekoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij de volgende ga ik een note zetten voor onzinnige TR'squote:~FEYENOORD~
Ik heb zo’n vermoeden dat MvG het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler is ook een veel groter talent dan vGerwen, zeg het maar Vincent.![]()
MvG heeft ook jaren z’n ‘talentendip’ gehadquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler is ook een veel groter talent dan vGerwen, zeg het maar Vincent.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
@fetX Kijk dit boefje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij de volgende ga ik een note zetten voor onzinnige TR's![]()
Het gekke is als hij straks 37 is. Dat hij mogelijks 20 jaar kan domineren
En 37 is nog best jong.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat zei iedereen ook van Maikol.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
En 37 is nog best jong.![]()
Niemand domineert meer 20 jaar in deze sportquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
En 37 is nog best jong.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
DRT is straks meer werk dan VBL, en dit is mijn forum helemaal nietquote:
~FEYENOORD~
Werken voor je kkgeldquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DRT is straks meer werk dan VBL, en dit is mijn forum helemaal niet![]()
Phil Taylor zal dat niet helemaal met je eens zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Niemand domineert meer 20 jaar in deze sportOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Van zijn begeleider die hem heerlijk in zijn bedje legt.quote:~FEYENOORD~
Je kan redelijk darter zijn tot aan je 60e . Stel je voor dat hij 43 jaar op het hoogste niveau meespeelt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat zal hij helemaal met me eens zijn want ik schreef ‘meer’quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Phil Taylor zal dat niet helemaal met je eens zijn.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Toch is op je 17e de BDO Masters winnen met gemiddeldes van rond de 90/95 wel iets anders dan wat Littler nu doet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
MvG heeft ook jaren z’n ‘talentendip’ gehadMakkelijk eerste![]()
'ga maar met die man in de witte jas mee'.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Medicijnen voor het sloapen goan innemen.![]()
Ik las 'meer dan 20 jaar'quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zal hij helemaal met me eens zijn want ik schreef ‘meer’
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |