Die kan je altijd naar mij overmaken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nog 60 uur over van vorig jaar/ jaren
Oh ja hoor, ik neem tegenwoordig 2 weken vakantie, dat weten ze bij de planning op kantoor ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar rond de kerst is juist ook de periode om met vrienden en familie af te spreken die dan ook vrij hebben. Ik vind dat altijd wel fijn.
Een kennis van mij deed met de wk qualifier in Kalkar en gooide 65 gemiddeld. Benieuwd of ie zich ook in schrijft voor Q schoolquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij komt de komende maanden ergens bij de MODUS Super Series.
Mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting is de virtuele nummer 5 van de wereld.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De herinnering blijft aan die clown met zijn lach.
Gezien de 24 dagen die ik erbij krijg en de extra dagen die ik moet gaan opnemen vanwege studiedagen van de kleine, hou ik ze maar zelfquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan je altijd naar mij overmaken.
Bird is the wordquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is Stephen van harte gegundquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben. Daarentegen mokerveel vrije dagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de 24 dagen die ik erbij krijg en de extra dagen die ik moet gaan opnemen vanwege studiedagen van de kleine, hou ik ze maar zelf
Beursgenoteerd dus neequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?
Waarom vind je hem vervelend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Wertha het volgende:
Nu doe immens vervelende kebabvreter er nog uit, maar dat is teveel gevraagd voor ons aller slisser.
Onze fabrieken draaien 24/7 het hele jaar. Dus dat kan nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Openbaar vervoer dus neequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
België lijkt me een mooi land in te leven, zolang je weg blijft uit Molenbeek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben. Daarentegen mokerveel vrije dagen
Fabrieken van easytoys?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Onze fabrieken draaien 24/7 het hele jaar. Dus dat kan niet
Ze hebben zelf ook wel in de gaten dat voortplanten nou niet zo bar verstandig is daarquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben.
We komen alleen met alarmcode het pand binnen...en die code ben ik waarschijnlijk kwijt. Altijd tegen mijquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rare maniertjes heeft die jongen. Phil Taylor trekjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je hem vervelend?
Welke maniertjes?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Rare maniertjes heeft die jongen. Phil Taylor trekjes.
Werk voor/met overheden, dus we zijn niet gesloten maar praktisch iedereen is wel vrij want er is toch geen hol te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bijnaquote:
Aspinall kampioen met tegenstanders die 80 gemiddeld gooienquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Wertha het volgende:
Nu doe immens vervelende kebabvreter er nog uit, maar dat is teveel gevraagd voor ons aller slisser.
Waar heb jij het nu weer overquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt er ook een cold case kalender in jouw cel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |