Bird is the wordquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting is de virtuele nummer 5 van de wereld.
Het is Stephen van harte gegundquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting is de virtuele nummer 5 van de wereld.
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben. Daarentegen mokerveel vrije dagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de 24 dagen die ik erbij krijg en de extra dagen die ik moet gaan opnemen vanwege studiedagen van de kleine, hou ik ze maar zelf
Beursgenoteerd dus neequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?
Waarom vind je hem vervelend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Wertha het volgende:
Nu doe immens vervelende kebabvreter er nog uit, maar dat is teveel gevraagd voor ons aller slisser.
Onze fabrieken draaien 24/7 het hele jaar. Dus dat kan nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Openbaar vervoer dus neequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
België lijkt me een mooi land in te leven, zolang je weg blijft uit Molenbeek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben. Daarentegen mokerveel vrije dagen
Fabrieken van easytoys?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Onze fabrieken draaien 24/7 het hele jaar. Dus dat kan niet
Ze hebben zelf ook wel in de gaten dat voortplanten nou niet zo bar verstandig is daarquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
Enige nadeel aan werken in België is dat ze zeer summier ouderschapsverlof hebben.
We komen alleen met alarmcode het pand binnen...en die code ben ik waarschijnlijk kwijt. Altijd tegen mijquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rare maniertjes heeft die jongen. Phil Taylor trekjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je hem vervelend?
Welke maniertjes?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Rare maniertjes heeft die jongen. Phil Taylor trekjes.
Werk voor/met overheden, dus we zijn niet gesloten maar praktisch iedereen is wel vrij want er is toch geen hol te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bijnaquote:
Aspinall kampioen met tegenstanders die 80 gemiddeld gooienquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Wertha het volgende:
Nu doe immens vervelende kebabvreter er nog uit, maar dat is teveel gevraagd voor ons aller slisser.
Waar heb jij het nu weer overquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt er ook een cold case kalender in jouw cel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |