Uitrekenen hoeveel kilo chocolade er nodig isquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft daar vast niet iets heel intelligents te doen
Ik mis de gezellige sfeer van mijn vorige werk, maar de dagen dat ik vroeg op moest, de hele dag op werk geen klote te doen had en vervolgens weer met een vertraagde trein thuis komen mis ik niet.quote:
Als mijn collega’s irritant waren geweest had ik naar een andere werkgever gezocht.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genot
Als ik niet zoveel te doen heb dan werk ik soms ook wel thuis (en doe ik ook geen fluit). Alleen zijn die dagen er niet zo vaak. Wellicht in januari een paar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige sfeer van mijn vorige werk, maar de dagen dat ik vroeg op moest, de hele dag op werk geen klote te doen had en vervolgens weer met een vertraagde trein thuis komen mis ik niet.
Mee eens, ik woon ook op een kwartier fietsen van de zaak. Goed voor de conditie om dan lekker naar kantoor te gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn. Werk eigenlijk alleen thuis als het praktisch goed uit komt.
Dat is soms wel lekker inderdaad. Ik ving 50/50 thuis/kantoor wek fijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genot
Ik heb daar gewoon niets mee, nooit gehad ook. Bij welke werkgever dan ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Als mijn collega’s irritant waren geweest had ik naar een andere werkgever gezocht.
Stukje autisme genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon niets mee, nooit gehad ook. Bij welke werkgever dan ook.
Ik vind het heerlijk om nu vakantie te hebben, maar het bezig zijn en het ritme van werk mis ik ergens wel.quote:
Deze wedstrijd kruipt voorbij. Niet prettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan mokerdiep de nacht in als het zo doorgaat
Dat gaat gevolgen hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan mokerdiep de nacht in als het zo doorgaat
Staan vast nog wel wat TR's open.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om nu vakantie te hebben, maar het bezig zijn en het ritme van werk mis ik ergens wel.
TR gezet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan vast nog wel wat TR's open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |