Duidelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezen
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruik
Het is wachten op het moment dat die darteritus zich geheel openbaartquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef spleeh het volgende:
Aspinall stond alweer in de 5 te gooien. Dit wordt weer glibberen.
Vind ik echt geen reet aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd thuiswerken genot. Das ist besser jawohl
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoor
“Ja, Daphne”
Zo keek Al Bundy ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoor
“Ja, Daphne”
Godsgeschenk, eerlijk waarquote:
Je hoeft daar vast niet iets heel intelligents te doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit gaat weer 4-5 worden waardoor het diep in de nacht zijn en waardoor ik weer een zombie ga zijn op het werk
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsgeschenk, eerlijk waar![]()
Nooit meer 20 uur reistijd in de week
Ja dan snap ik het idd welquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn.
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |