Dinsdag pas weer, gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vrijdag rustig opstarten op kantoor, prima zat.
Ik hoop vooral dat de treinen een beetje leeg zijn. Dat is meestal het geval op een vrijdag, maar toch.quote:
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoorquote:
Stukje Doetsquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Na 4 verloren sets ineens je best gaan doen
Oke maxquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Akkoord, maar mijn auto moet morgenochtend naar de garaaaaasj voor nieuwe banden
Dat heeft een logica: meestal ga je dan meer ontspannen/vrijuit gooien als je toch het gevoel hebt dat het verloren is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Na 4 verloren sets ineens je best gaan doen
Duidelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezen
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruik
Het is wachten op het moment dat die darteritus zich geheel openbaartquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef spleeh het volgende:
Aspinall stond alweer in de 5 te gooien. Dit wordt weer glibberen.
Vind ik echt geen reet aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd thuiswerken genot. Das ist besser jawohl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |