Echte topsportquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik kon er destijds wel om gniffelen
Slechte doorbloeding?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Koert zijn handen zijn paars/rood. Stukje ontbinding
Akkoord, maar mijn auto moet morgenochtend naar de garaaaaasj voor nieuwe bandenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week weer de hele week de tijd om uit te rusten voor het weekend.
Volgende week start het normale leven weer, op tijd naar bed, genoeg werk, minder drinken en veel hardlopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week weer de hele week de tijd om uit te rusten voor het weekend.
Hier morgen en vrijdag lekker thuis werken. Zonder al te veel druk weer een beetje erin komen.quote:
Dinsdag pas weer, gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vrijdag rustig opstarten op kantoor, prima zat.
Ik hoop vooral dat de treinen een beetje leeg zijn. Dat is meestal het geval op een vrijdag, maar toch.quote:
Stukje Doetsquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Na 4 verloren sets ineens je best gaan doen
Oke maxquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Akkoord, maar mijn auto moet morgenochtend naar de garaaaaasj voor nieuwe banden
Dat heeft een logica: meestal ga je dan meer ontspannen/vrijuit gooien als je toch het gevoel hebt dat het verloren is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Na 4 verloren sets ineens je best gaan doen
Duidelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezen
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruik
Het is wachten op het moment dat die darteritus zich geheel openbaartquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef spleeh het volgende:
Aspinall stond alweer in de 5 te gooien. Dit wordt weer glibberen.
Vind ik echt geen reet aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd thuiswerken genot. Das ist besser jawohl
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoor
“Ja, Daphne”
Zo keek Al Bundy ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoor
“Ja, Daphne”
Godsgeschenk, eerlijk waarquote:
Je hoeft daar vast niet iets heel intelligents te doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit gaat weer 4-5 worden waardoor het diep in de nacht zijn en waardoor ik weer een zombie ga zijn op het werk
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsgeschenk, eerlijk waar![]()
Nooit meer 20 uur reistijd in de week
Ja dan snap ik het idd welquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn.
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |