Al besprokenquote:
Heel mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn voor elf uur klaar op deze manier.
Sowquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruik
Wat gaan we dan kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vroeg in bed genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die was echt straalbezopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat was dat een heer-lijk-e speech van Barney.
Akkoordquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar mijn kussen kijken.
Ik ga dan maar gewoon verstandig op tijd naar bed zodat ik morgen fris ben voor werkquote:
Wright bakt er helemaal niets van joh, dit is klaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dobey stond vorig jaar ook 4-0 voor
Ouwe pillowbiterquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar mijn kussen kijken.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga dan maar gewoon verstandig op tijd naar bed zodat ik morgen fris ben voor werk
Wat een kansloze tegenvaller zou dat zijn.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga dan maar gewoon verstandig op tijd naar bed zodat ik morgen fris ben voor werk
Wat een kansloze tegenvaller zou dat zijn.
Volgende week weer de hele week de tijd om uit te rusten voor het weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
Voor m'n nachtrust is het echt top wanneer we vanavond vroeg klaar zijn. Maar fuck de nachtrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |