Ik zou nog anderhalve week in je rukbunker blijven liggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.
Barney had in 2007 tot aan de KF hetzelfde als Asp.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aspinall kampioen met tegenstanders die 80 gemiddeld gooien
Drie koningen zeggen ze in principequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Driekoningen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Oooo die zijn alweer wegquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kreeg toch allemaal visite over de vloer? @:maxi-mus
Vrouwelijke collega’s verplicht 3 zoenen moeten geven voor de nieuwjaarswens is wel een beetje pre-corona niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Z'n gebaartjes naar het publiek, doen alsof er iets heel erg raars gebeurd als er een keer een pijltje niet in de T20/T19/T18 gaat. Ernstig vervelend allemaal.quote:
TOT VOLGEND JAARquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Wel andere tijden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney had in 2007 tot aan de KF hetzelfde als Asp.
Wist je dat Old Amsterdam helemaal geen oude kaas is?quote:
Dat is van de concurrent hequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Wist je dat Old Amsterdam helemaal geen oude kaas is?
#leukfeitje
Zoenen is in België normaal om elkaar te groeten, ook collegas. Ik heb 90% vrouwelijke collega's bohhhquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega’s verplicht 3 zoenen moeten geven voor de nieuwjaarswens is wel een beetje pre-corona niet?
Iedereen een handje geven zit ik niet echt mee
En dan zeker alle pallets ongesorteerd laten liggen?!quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?
Jup dat wist ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
#leukfeitje
Die verkopen het. Wij produceren het. Stukje outsourcingquote:
Tot de drie Koningen, 6 januari dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Pure beflikkeringquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
#leukfeitje
We zijn geen Spanje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tot de drie Koningen, 6 januari dus.
Ook Spanje heeft maar 1 koning maatquote:
Ja, beetje gebrande mout voor het gevoelquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bruin brood is in de meeste gevallen ook geen bruin brood.
We worden gigantisch beflikkerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, beetje gebrande mout voor het gevoel
Helaas wel, ik vind dat altijd wat jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mediatraining aardig doorlopen iig
Aspinall zou gewoon verliezen van deze Bunting hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef PSVCL het volgende:
wat een waardeloze darter die bunting, moet geen partij zijn voor asp/littler
Wist niet dat je in zelfde wereldje zatquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij hebben zowel Friesland Campina, DOC, A-Ware en Fonterra als klant
Maar vijf 180'ers terwijl vorig jaar Van Gerwen en Williams goed waren voor 23 stuks, 11 om 12. We hebben nog een voorsprong van elf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:23 schreef Nober het volgende:
180 recordjacht na 89 wedstrijden en een bye
2024
751+36 =787 in 1645 legs
2025
767+49 =816 in 1626 legs
Anders krijg je eh. hè? Kist. Dusseh. Hè.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helaas wel, ik vind dat altijd wat jammer.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aspinall zou gewoon verliezen van deze Bunting hoor
friesland campina is hier een grote leverancier.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij hebben zowel Friesland Campina, DOC, A-Ware en Fonterra als klant
Touchequote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders krijg je eh. hè? Kist. Dusseh. Hè.
Ik zou dat pas doen als ik financieel de rest van mijn leven onafhankelijk zou zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Littler huurt voor zijn ouders en hemzelf een appartement a 8000£ ofzoiets p maand.
Waarom zou je dat doen. Je kan toch ook tegen je ouders zeggen ga maar werken voor je kkgeld?
Een Nederlander zou dat doen ja. Gelukkig is Littler een warmhartige mensquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Littler huurt voor zijn ouders en hemzelf een appartement a 8000£ ofzoiets p maand.
Waarom zou je dat doen. Je kan toch ook tegen je ouders zeggen ga maar werken voor je kkgeld?
Heeft al een giga contract getekend bij Targetquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou dat pas doen als ik financieel de rest van mijn leven onafhankelijk zou zijn.
Zijn leven duurt nog wel een paar jaar als het mee zit, ik zou geen enkel risico willen lopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft al een giga contract getekend bij Target
Maar ik begrijp dat het dan ook extra hard binnenkomt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na een jaar waarin je geopereerd bent en kwakkelt met je fitheid, is het logisch dat mensen langs je heen kijken.. Neten.
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geldquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn leven duurt nog wel een paar jaar als het mee zit, ik zou geen enkel risico willen lopen.
Belgen ook, wat een onzin.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Nederlander zou dat doen ja. Gelukkig is Littler een warmhartige mens
Ik werk voor een system integrator (automatisering)quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Wist niet dat je in zelfde wereldje zat
Dat zou al een goed begin zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geld
Dat is helemaal niet waar, binnenkort gaan we vast een keer iets doen. Daar plannen we nu een overleg voor in.quote:
We zijn over het algemeen iets meer vrijgevigquote:
Huren als je kunt kopen is mokerdom. Maar ja, Luke is wel darterquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geld
Eerst overleggen om dat overleg in te plannen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, binnenkort gaan we vast een keer iets doen. Daar plannen we nu een overleg voor in.
Helemaal niet, als het over grotere bedragen gaat zijn we overal in de wereld hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zijn over het algemeen iets meer vrijgevig
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst overleggen om dat overleg in te plannen.
Ik krijg overal jeukquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.
Neem je afdeling communicatie wel mee in keuze voor lettertype? Ik kan me voorstellen dat mevrouw Gerda graag Comic Sans ziet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kreeg toch allemaal visite over de vloer? @:maxi-mus
Je hebt het niet van mij gehoord maar de afdeling communicatie is heel moeilijk te bereiken voor input. We willen ze wel hun plasje erover laten doen en het gevoel geven ze erbij te betrekken maar uiteindelijk is de activiteitenfolder als je het plat slaat onze taak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem je afdeling communicatie wel mee in keuze voor lettertype? Ik kan me voorstellen dat mevrouw Gerda graag Comic Sans ziet.
Vind ik wel prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Lekker op tijd naar bed.
Jup, maximaal 1 set voor Aspquote:
Vaak is het nog erger dan ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het niet van mij gehoord maar de afdeling communicatie is heel moeilijk te bereiken voor input. We willen ze wel hun plasje erover laten doen en het gevoel geven ze erbij te betrekken maar uiteindelijk is de activiteitenfolder als je het plat slaat onze taak.
Ik ook, maar ik hoop stiekem toch dat Asp een beetje partij kan bieden.quote:
Beetje als Stillem II @Zipportalquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:13 schreef Kingside het volgende:
Die walkon van Littler blijft te belachelijk voor woorden
Ik vind dat deuntje best leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:14 schreef Doevelaer het volgende:
Luke moet nog wel iets doen aan zn opkomstnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |