Ik zou nog anderhalve week in je rukbunker blijven liggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Tot wanneer moet je collega's de beste wensen wensen? Tot dan werk ik thuis.
Barney had in 2007 tot aan de KF hetzelfde als Asp.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aspinall kampioen met tegenstanders die 80 gemiddeld gooien
Drie koningen zeggen ze in principequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Driekoningen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Oooo die zijn alweer wegquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kreeg toch allemaal visite over de vloer? @:maxi-mus
Vrouwelijke collega’s verplicht 3 zoenen moeten geven voor de nieuwjaarswens is wel een beetje pre-corona niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Z'n gebaartjes naar het publiek, doen alsof er iets heel erg raars gebeurd als er een keer een pijltje niet in de T20/T19/T18 gaat. Ernstig vervelend allemaal.quote:
TOT VOLGEND JAARquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Wel andere tijden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney had in 2007 tot aan de KF hetzelfde als Asp.
Wist je dat Old Amsterdam helemaal geen oude kaas is?quote:
Dat is van de concurrent hequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Wist je dat Old Amsterdam helemaal geen oude kaas is?
#leukfeitje
Zoenen is in België normaal om elkaar te groeten, ook collegas. Ik heb 90% vrouwelijke collega's bohhhquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega’s verplicht 3 zoenen moeten geven voor de nieuwjaarswens is wel een beetje pre-corona niet?
Iedereen een handje geven zit ik niet echt mee
En dan zeker alle pallets ongesorteerd laten liggen?!quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gooit jullie baas de toko niet gewoon dicht?
Jup dat wist ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
#leukfeitje
Die verkopen het. Wij produceren het. Stukje outsourcingquote:
Tot de drie Koningen, 6 januari dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Pure beflikkeringquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
#leukfeitje
We zijn geen Spanje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tot de drie Koningen, 6 januari dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |