Heeft al een giga contract getekend bij Targetquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou dat pas doen als ik financieel de rest van mijn leven onafhankelijk zou zijn.
Zijn leven duurt nog wel een paar jaar als het mee zit, ik zou geen enkel risico willen lopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft al een giga contract getekend bij Target
Maar ik begrijp dat het dan ook extra hard binnenkomt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na een jaar waarin je geopereerd bent en kwakkelt met je fitheid, is het logisch dat mensen langs je heen kijken.. Neten.
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geldquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn leven duurt nog wel een paar jaar als het mee zit, ik zou geen enkel risico willen lopen.
Belgen ook, wat een onzin.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Nederlander zou dat doen ja. Gelukkig is Littler een warmhartige mens
Ik werk voor een system integrator (automatisering)quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Wist niet dat je in zelfde wereldje zat
Dat zou al een goed begin zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geld
Dat is helemaal niet waar, binnenkort gaan we vast een keer iets doen. Daar plannen we nu een overleg voor in.quote:
We zijn over het algemeen iets meer vrijgevigquote:
Huren als je kunt kopen is mokerdom. Maar ja, Luke is wel darterquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik wat gekocht ipv huren voor zo mokerveel geld
Eerst overleggen om dat overleg in te plannen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, binnenkort gaan we vast een keer iets doen. Daar plannen we nu een overleg voor in.
Helemaal niet, als het over grotere bedragen gaat zijn we overal in de wereld hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zijn over het algemeen iets meer vrijgevig
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst overleggen om dat overleg in te plannen.
Ik krijg overal jeukquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.
Neem je afdeling communicatie wel mee in keuze voor lettertype? Ik kan me voorstellen dat mevrouw Gerda graag Comic Sans ziet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel werk aan het worden. We heuvelen het over naar de daily van maandag en dan overleggen we om dit overleg op te starten. Ik wil wel een goed beeld hebben van alle stakeholders, maar dan kunnen we de korte klap erop zetten of we Arial of Verdana gaan gebruiken als lettertype op de activiteitenfolder.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kreeg toch allemaal visite over de vloer? @:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |