Je hebt het niet van mij gehoord maar de afdeling communicatie is heel moeilijk te bereiken voor input. We willen ze wel hun plasje erover laten doen en het gevoel geven ze erbij te betrekken maar uiteindelijk is de activiteitenfolder als je het plat slaat onze taak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem je afdeling communicatie wel mee in keuze voor lettertype? Ik kan me voorstellen dat mevrouw Gerda graag Comic Sans ziet.
Vind ik wel prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Lekker op tijd naar bed.
Jup, maximaal 1 set voor Aspquote:
Vaak is het nog erger dan ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het niet van mij gehoord maar de afdeling communicatie is heel moeilijk te bereiken voor input. We willen ze wel hun plasje erover laten doen en het gevoel geven ze erbij te betrekken maar uiteindelijk is de activiteitenfolder als je het plat slaat onze taak.
Ik ook, maar ik hoop stiekem toch dat Asp een beetje partij kan bieden.quote:
Beetje als Stillem II @Zipportalquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:13 schreef Kingside het volgende:
Die walkon van Littler blijft te belachelijk voor woorden
Ik vind dat deuntje best leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:14 schreef Doevelaer het volgende:
Luke moet nog wel iets doen aan zn opkomstnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |