Je moet het gifje ook gewoon tot het einde kijken hč.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij die pijl nu eens gooien?
Ik krijg in alles het gevoel dat we de komende decennia niet af zijn van Vincent van der Voort….quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Coach Van der Voort;
Bekijk deze YouTube-video
Wel weer zin in, de grote loterij q-schoolquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben mij alvast geestelijk aan het voorbereiden op Q-school, en dan nog zal ik hoogstwaarschijnlijk finaal door het putje gaan.
Ik ook. Hopelijk gaan ze dat eens uitzenden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel weer zin in, de grote loterij q-school
Dan schakel je toch een minuutje later inquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Coach Van der Voort;
Ach, Vincent.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan schakel je toch een minuutje later in
Hup Dobey.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg in alles het gevoel dat we de komende decennia niet af zijn van Vincent van der Voort….
Gaan we niet vanuit maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gerwen die weer een finale verliest zeker.
Wel van de 180ers @Noberquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer had zijn zakken weer vol gisteren. Geen overzicht van de postcounts gezien sad
Nee joh. Hijvoelzeneigegoeddussequote:Op donderdag 2 januari 2025 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gerwen die weer een finale verliest zeker.
Nee de opkomst van die Kale Kobolt was genotswaardig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Coach Van der Voort;
Ahahaha.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet het gifje ook gewoon tot het einde kijken hč.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |