Kakzooi mis ik een deel vGerwenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
20:45 Dobey v Van Gerwen
22:15 Bunting v Littler
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom staat Kist hiertussen?
Foutje van mijn kant. Was even vergeten dat ie al een kart binnen had voor komend jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom staat Kist hiertussen?
Kan ik me voorstellen. Niemand gunt deze joker een kaart.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Foutje van mijn kant. Was even vergeten dat ie al een kart binnen had voor komend jaar.
En waarom noem je zoveel oninteressante namen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Foutje van mijn kant. Was even vergeten dat ie al een kart binnen had voor komend jaar.
Van die saaie namen had ik de meeste verwachtingen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En waarom noem je zoveel oninteressante namen?
Van deze lijst alleen oprecht benieuwd naar Van Schie en Bottenberg. Ik blijf verder hopen op Harrysson, maar het duurt niet lang voor ik daar De Zwaan-achtig hopeloos van word.
Darryl Pilgrim, Shane McGuirk, Tom Sykes, Alex Spellman (?) kunnen we ook in de gaten houden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van die saaie namen had ik de meeste verwachtingen.
Van Schie lijkt mij ook het meest interessant. Laten we vooral hopen dat dat lukt.
Justin Hood, Jarred Cole waarschijnlijk. Dat soort figuren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Darryl Pilgrim, Shane McGuirk, Tom Sykes, Alex Spellman (?) kunnen we ook in de gaten houden.
Verder heb ik geen idee welke bult narigheid er nog meer meedoet.
Koert, Ray, Vincent vul ik al met potlood in.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Betekent hopelijk dan wel Koert bij de finale.
En juist daarom mag ik hem zo graag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon Rens vindt Neeten wel stoer!
[ x ]
Wat doe je zoal voor Raymond in zijn pand en wat brengt het op?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, ik woon ook op een kwartier fietsen van de zaak. Goed voor de conditie om dan lekker naar kantoor te gaan.
Helaas hebben ze hier besloten dat deze week het pand dicht is en dat je er alleen met een alarmcode binnen kunt komen.
SPT / Help Bruna naar de Olympische Spelen na ongeluk!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is zijn vriendin. Graag DUIDING
Robin Bosed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een kennis van mij deed met de wk qualifier in Kalkar en gooide 65 gemiddeld. Benieuwd of ie zich ook in schrijft voor Q school
Painter kan veel beter darteritussen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel knap wat hij nog neerzet. Beste darteritis darter ter wereld.
Op die leeftijd ver na je carriere nog pijltjerietus krijgen is wel een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Painter kan veel beter darteritussen.
[ afbeelding ]
Wanneer gaat hij die pijl nu eens gooien?quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Painter kan veel beter darteritussen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |