SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
clowntje doet z'n reputatie eer aan
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Het slimste zou zijn om gewoon met 6 pijlen naar de oche te lopen en er random 3 te pakken.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik neem die vriendin wel over.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin niet dus ik heb er een te koop|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Netjes.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
clowntje doet z'n reputatie eer aan
![]()
![]()
Goeie gil van Toby jaOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Schijt heppensquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Pick em naar de vaantjes @:dr_flashSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Laat dit maar 5-0 worden, die clown is hier lang genoeg geweestLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fluiter aidsIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
💯quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezen![]()
Vroeg in de nachtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zou ik geen problemen mee hebben. Morgen en overmorgen mag lekker laat worden (hoewel ik morgen de eerste partij grotendeels mis).quote:![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zalig volgend jaar 128 deelnemers ipv 96.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wtfquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:50 schreef fetX het volgende:
(hoewel ik morgen de eerste partij grotendeels mis).Met pijn en moeite derde![]()
Wright krijgt zakgeld van zn vrouwJe eigen geld door zon stinkhoer laten beheren. Schup geven @Zipportal
![]()
Er zijn meer top’sporters’ die op zo’n manier begeleid hadden moeten wordenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wright krijgt zakgeld van zn vrouwJe eigen geld door zon stinkhoer laten beheren. Schup geven @:zipportal
Anders maak je net als Raybar je miljoenen op aan funko poppetjesMet pijn en moeite derde![]()
Ach gut, die poppetjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn meer top’sporters’ die op zo’n manier begeleid hadden moeten worden
Anders maak je net als Raybar je miljoenen op aan funko poppetjes![]()
Sylvia had zich niet ontwikkeld, Barney welquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Sylvia beheerde het geld en draaide wat drolletjes op de overloop.![]()
Ja dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wright krijgt zakgeld van zn vrouwJe eigen geld door zon stinkhoer laten beheren. Schup geven @:zipportal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Barney is een totaalmens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sylvia had zich niet ontwikkeld, Barney wel![]()
En dat terwijl ik voor het eerst in jaren de volledige halve finale sessie mee kan pakken.quote:Met pijn en moeite derde![]()
01-01-2025 @ 20:51:07
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #103 - Wisselziekte"
![]()
![]()
Ik ken ook mensen die al hun geld uitgeven aan funko poppetjesquote:
Die hebben ook niet zo’n goed huwelijkMet pijn en moeite derde![]()
Die is al scheutig bezig vanavondquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
01-01-2025 @ 20:51:07
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #103 - Wisselziekte"
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik verzamel kroonkurken, dat is goedkoper.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die al hun geld uitgeven aan funko poppetjes
Die hebben ook niet zo’n goed huwelijk|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met een goed humeur het nieuwe jaar in gegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is al scheutig bezig vanavond![]()
Goedenavond allen, ik kijk vanaf nu ook mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
14333333
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goed humeur het nieuwe jaar in gegaan.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
SowOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Deze was wel viesCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
KoekoekBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Wij kijken Sky.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:00 schreef RotatoR het volgende:
'Bunting speelt niet zo lekker'
143 finish![]()
Welkom makker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Goedenavond allen, ik kijk vanaf nu ook mee![]()
Worden meer waard in de toekomst (lol)quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn meer top’sporters’ die op zo’n manier begeleid hadden moeten worden
Anders maak je net als Raybar je miljoenen op aan funko poppetjes![]()
Het is ook alles of niets bij WrightIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja dat zei Mislintat ook over al die spelersquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Worden meer waard in de toekomst (lol)Met pijn en moeite derde![]()
Dat was Frank Vischschschschshhcschchscshschcshschcshcschsraperquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:01 schreef Wertha het volgende:
Methodische darter
Prof. Dr. Mr. Zjak Nieuwlaat verzint het waar je bij staat.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
En het is niets JAAAAAAAquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is ook alles of niets bij Wright![]()
![]()
Ik hoor het Zjak zeggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was Frank Vischschschschshhcschchscshschcshschcshcschsraper![]()
Grotemannenfinish.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zakgeld al opgemaakt. Weg motivatiequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pieter is niet zo scherp als tegen Humph![]()
1 dag pieken, net als Omtzigtquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pieter is niet zo scherp als tegen HumphCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tientje bonus gehad na Humphriesquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zakgeld al opgemaakt. Weg motivatieSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Lekker op tijd onder het dekentje maat.quote:~FEYENOORD~
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En hij mocht aan de plastic lul van zn vrouw zuigen. Stukje femdom
Oh sjors nobel. Nou dan wordt het alsnog een sudden death legSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Boooohquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En hij mocht aan de plastic lul van zn vrouw zuigen. Stukje femdomU MAD?![]()
Niet alleen aan het bordquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wiens wijf van de darters zou jij te grazen willen nemen, en waarom kies je die van Wade?quote:Met pijn en moeite derde![]()
Zo Littler gaat vroeg moeten aantredenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die van Huybrechtsquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wiens wijf van de darters zou jij te grazen willen nemen, en waarom kies je die van Wade?.
40-45 minuutjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo Littler gaat vroeg moeten aantreden![]()
“Bunting staat goed te spelen, maar zeker niet superbe te spelen.”![]()
- Frank the Voice
Commentators die superbe in het vocabulaire hebben, genot
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ja, dan verdien je het ook niet.quote:~FEYENOORD~
Hopelijk komt Bunting in de halve finale ook opdagen tegen Littler (die wat mij betreft simpel van Asp gaat winnen)![]()
We kunnen na vanavond rustig concluderen dat de wedstrijden van Wright tegen Wattimena en Humphries een laatste stuiptrekking waren in een troosteloze 14 maanden.![]()
Bunting er uit tegen Littler zou geen schande zijn, heeft dan gewoon een top toernooi gespeeld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk komt Bunting in de halve finale ook opdagen tegen Littler (die wat mij betreft simpel van Asp gaat winnen)~FEYENOORD~
Mwa. Had wel leuke pot kunnen worden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die had nooit gewonnen van Humphries.![]()
Nou ja, het zit er dus nog steeds wel ergens in bij die manquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen na vanavond rustig concluderen dat de wedstrijden van Wright tegen Wattimena en Humphries een laatste stuiptrekking waren in een troosteloze 14 maanden.![]()
Daar hebben ze daar geen last van, die kater hebben ze al lang weggedronken.quote:~FEYENOORD~
Heeft Wright koorts ofzo?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die van Vincentquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wiens wijf van de darters zou jij te grazen willen nemen, en waarom kies je die van Wade?U MAD?![]()
Dit is al ruim een anderhalf jaar zijn normale niveau met een enkele uitschieter naar bovenquote:Met pijn en moeite derde![]()
Wright gooit nog geen pijl in een pakje boter, wat een clown..Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Clown heb een probleemYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Clown moet nu alles zetten op het feit dat hij alle sets moet winnenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vroeg in de nachtIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Vincent moest kakkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruikU MAD?![]()
Al besprokenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Heel mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn voor elf uur klaar op deze manier.U MAD?![]()
Sowquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruik![]()
Wat gaan we dan kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn voor elf uur klaar op deze manier.~FEYENOORD~
Vroeg in bed genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn voor elf uur klaar op deze manier.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Die was echt straalbezopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat was dat een heer-lijk-e speech van Barney.![]()
Dobey stond vorig jaar ook 4-0 voorIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Akkoordquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar mijn kussen kijken.~FEYENOORD~
Ik ga dan maar gewoon verstandig op tijd naar bed zodat ik morgen fris ben voor werkquote:
Wat een kansloze tegenvaller zou dat zijn.Met pijn en moeite derde![]()
Wright bakt er helemaal niets van joh, dit is klaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dobey stond vorig jaar ook 4-0 voor~FEYENOORD~
Ouwe pillowbiterquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar mijn kussen kijken.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga dan maar gewoon verstandig op tijd naar bed zodat ik morgen fris ben voor werk
Wat een kansloze tegenvaller zou dat zijn.
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga dan maar gewoon verstandig op tijd naar bed zodat ik morgen fris ben voor werk
Wat een kansloze tegenvaller zou dat zijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Volgende week weer de hele week de tijd om uit te rusten voor het weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
Voor m'n nachtrust is het echt top wanneer we vanavond vroeg klaar zijn. Maar fuck de nachtrust![]()
Echte topsportquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik kon er destijds wel om gniffelen![]()
![]()
Slechte doorbloeding?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Koert zijn handen zijn paars/rood. Stukje ontbinding![]()
Akkoord, maar mijn auto moet morgenochtend naar de garaaaaasj voor nieuwe bandenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week weer de hele week de tijd om uit te rusten voor het weekend.![]()
Volgende week start het normale leven weer, op tijd naar bed, genoeg werk, minder drinken en veel hardlopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week weer de hele week de tijd om uit te rusten voor het weekend.
Maar nu geniet ik nog enkele dagen van een waardeloos ritme.Met pijn en moeite derde![]()
Hier morgen en vrijdag lekker thuis werken. Zonder al te veel druk weer een beetje erin komen.quote:![]()
“Het is niet voorbij totdat de dikke dame gezongen heeft.”
– Frank the Voice, 2025Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Alsof MvG wat te zeggen heeft
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dinsdag pas weer, gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vrijdag rustig opstarten op kantoor, prima zat.![]()
![]()
Ik hoop vooral dat de treinen een beetje leeg zijn. Dat is meestal het geval op een vrijdag, maar toch.quote:![]()
morgen even de hamstermolen in zijn vrij zetten en tegenaan blazen.
Als het draait dan draait het immers
Stukje Doetsquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Na 4 verloren sets ineens je best gaan doen![]()
Oke maxquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Akkoord, maar mijn auto moet morgenochtend naar de garaaaaasj voor nieuwe banden![]()
Dat heeft een logica: meestal ga je dan meer ontspannen/vrijuit gooien als je toch het gevoel hebt dat het verloren is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Na 4 verloren sets ineens je best gaan doen![]()
Duidelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezen![]()
CUMBEK GENOTBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een vent met een pruik![]()
Gvd moet dat nu echtIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het is wachten op het moment dat die darteritus zich geheel openbaartquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef spleeh het volgende:
Aspinall stond alweer in de 5 te gooien. Dit wordt weer glibberen.![]()
Vind ik echt geen reet aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd thuiswerken genot. Das ist besser jawohl![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoor
“Ja, Daphne”
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dit gaat weer 4-5 worden waardoor het diep in de nacht zijn en waardoor ik weer een zombie ga zijn op het werkIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zo keek Al Bundy ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat pijnlijke gezicht van Vinzent ook.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael heeft thuis altijd het laatste woord hoor
“Ja, Daphne”
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Godsgeschenk, eerlijk waarquote:![]()
Nooit meer 20 uur reistijd in de week
Je hoeft daar vast niet iets heel intelligents te doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit gaat weer 4-5 worden waardoor het diep in de nacht zijn en waardoor ik weer een zombie ga zijn op het werk
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsgeschenk, eerlijk waar![]()
Nooit meer 20 uur reistijd in de week
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn. Werk eigenlijk alleen thuis als het praktisch goed uit komt.![]()
Ja dan snap ik het idd welquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn kantoor is 15 min fietsen of 5 min met de auto.
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn.
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn.![]()
Uitrekenen hoeveel kilo chocolade er nodig isquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft daar vast niet iets heel intelligents te doenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik mis de gezellige sfeer van mijn vorige werk, maar de dagen dat ik vroeg op moest, de hele dag op werk geen klote te doen had en vervolgens weer met een vertraagde trein thuis komen mis ik niet.quote:Met pijn en moeite derde![]()
Als mijn collega’s irritant waren geweest had ik naar een andere werkgever gezocht.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genot![]()
Als ik niet zoveel te doen heb dan werk ik soms ook wel thuis (en doe ik ook geen fluit). Alleen zijn die dagen er niet zo vaak. Wellicht in januari een paar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige sfeer van mijn vorige werk, maar de dagen dat ik vroeg op moest, de hele dag op werk geen klote te doen had en vervolgens weer met een vertraagde trein thuis komen mis ik niet.![]()
Mee eens, ik woon ook op een kwartier fietsen van de zaak. Goed voor de conditie om dan lekker naar kantoor te gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuiswerken zo godvergeten saai. Vind het juist leuk om een beetje met collega’s te zijn. Werk eigenlijk alleen thuis als het praktisch goed uit komt.
Helaas hebben ze hier besloten dat deze week het pand dicht is en dat je er alleen met een alarmcode binnen kunt komen.![]()
Dat is soms wel lekker inderdaad. Ik ving 50/50 thuis/kantoor wek fijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Collegas zijn irritant. Lekker mn eigen space genotOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb daar gewoon niets mee, nooit gehad ook. Bij welke werkgever dan ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Als mijn collega’s irritant waren geweest had ik naar een andere werkgever gezocht.![]()
Werken
Stukje autisme genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon niets mee, nooit gehad ook. Bij welke werkgever dan ook.![]()
Tegen het ijzer!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind het heerlijk om nu vakantie te hebben, maar het bezig zijn en het ritme van werk mis ik ergens wel.quote:~FEYENOORD~
Deze wedstrijd kruipt voorbij. Niet prettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan mokerdiep de nacht in als het zo doorgaat![]()
Dat gaat gevolgen hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan mokerdiep de nacht in als het zo doorgaat
Staan vast nog wel wat TR's open.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om nu vakantie te hebben, maar het bezig zijn en het ritme van werk mis ik ergens wel.![]()
TR gezet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan vast nog wel wat TR's open.![]()
Na 1 januari ben ik er ook wel klaar mee. Periode van 20 tot 31e is leukstequote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om nu vakantie te hebben, maar het bezig zijn en het ritme van werk mis ik ergens wel.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Like gegeven.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vanavond nog 1 afgevinkt, ben weer nuttig geweest vandaag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan vast nog wel wat TR's open.~FEYENOORD~
Same eigenlijk wel, ja. En ik vind mijn werk (en collega’s) ook wel leuk, dat scheeltquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om nu vakantie te hebben, maar het bezig zijn en het ritme van werk mis ik ergens wel.![]()
![]()
SOOOOOOOOOWIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
![]()
Pieterbaas
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
SOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Clown zet alles op allesYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Precies dit jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Same eigenlijk wel, ja. En ik vind mijn werk (en collega’s) ook wel leuk, dat scheelt
~FEYENOORD~
Post gequote.quote:
Of is het gequotet.
Gekwoot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |