SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste![]()
Van den Boomen kan ook beter dartsen dan voetballen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pasveer had een uitstekende grote mannen finish.![]()
Wil je lekker een potje darts kijken, zie je klootzak Wout Weghorst op je beeldscherm verschijnen. Hele avond naar de getver.Het ligt aan de instanties zelf![]()
Bunting is de eerste darter die ik ooit live aan het werk zag op TV
Heb een speciale band met Bunting.
Even ter infoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Branco vind ik een typische darter.quote:Op maandag 30 december 2024 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van den Boomen kan ook beter dartsen dan voetballen.Makkelijk eerste![]()
De Belg heeft Dirk van Duijvenbode maak uw keuzequote:Op maandag 30 december 2024 20:18 schreef Poefbank het volgende:
Wil je lekker een potje darts kijken, zie je klootzak Wout Weghorst op je beeldscherm verschijnen. Hele avond naar de getver.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Vervelende titanium actIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Op naar sky!quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Belg heeft Dirk van Duijvenbode maak uw keuzeHet ligt aan de instanties zelf![]()
Is Bunting wat afgevallen? of zijn dat gedachten.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bunting
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik denk dat Luke Woodhouse gewoon een hele aardige jongen is.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Neen. Ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?![]()
![]()
Hier ook fan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Bunting wat afgevallen? of zijn dat gedachten.![]()
Waarschijnlijk keek je gewoon Family Guyquote:Op maandag 30 december 2024 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bunting is de eerste darter die ik ooit live aan het werk zag op TV
Heb een speciale band met Bunting.
Even ter infoMakkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger makenquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dirk vindt het allemaal te lang duren, wel 10 seconden te lang!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Bovenal voel ik veel ongemak.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger maken![]()
Al gespot!quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:ikgeefenkellikes ook vanavond met ons mee?~FEYENOORD~
Als hij nu gewoon nog even gaat bevallen van een zoontje van een jaar of acht, dan wordt het misschien wat.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik hing alweer in de prijzen netquote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:ikgeefenkellikes ook vanavond met ons mee?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik vind het ook prima. Is ook geen act van Bunting.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?![]()
Willen jullie weghorst inruilen voor DirkIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nee dat lijkt mij geen goede tweede spits voor Ajax.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie weghorst inruilen voor Dirk![]()
Domme mensen ruil ik graag in.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie weghorst inruilen voor Dirk
Maar niet voor andere domme mensen.![]()
Stapje opzij, Bunting is duidelijk een ouderwetse darter. Nieuwe darters switchen dan naar de T19Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oh ik had wat lomps gezegd over je vakantie geloof ikquote:
Proost maatquote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste tripel van de avond is open
~FEYENOORD~
Omdat Bunting het liefst in het bovenste gedeelte van het bord finisht.quote:Op maandag 30 december 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stapje opzij, Bunting is duidelijk een ouderwetse darter. Nieuwe darters switchen dan naar de T19![]()
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Titanium is écht genot in een volle club. Lekker met zijn allen dronken meeblèren. Prima inwisselbaar housenummertje.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger makenMakkelijk eerste![]()
Kuyt of van Duijvenbode?quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?![]()
Oh heb ik gemist, maar ik ga op vakantie. Dus dat komt goedquote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had wat lomps gezegd over je vakantie geloof ik
-![]()
Typisch dat minderwaardigheidsgevoel, eens luisteren naar iemand die denkt dat hij de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?![]()
Belgen zijn altijd lam.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Duif.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
POLLIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Titanium is écht genot in een volle club. Lekker met zijn allen dronken meeblèren. Prima inwisselbaar housenummertje.![]()
![]()
Die was echt fenomenaalquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet direct weer denken aan die pingpong speech van Dirk Kuyt![]()
Ja nee. Dat kon echt niet.quote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet direct weer denken aan die pingpong speech van Dirk Kuyt![]()
Gelachen om de voorlopige uitslagquote:~FEYENOORD~
70% vind dat ik moet optyfen met me pollsquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelachen om de voorlopige uitslag
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
78,6 %quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
70% vind dat ik moet optyfen met me pollsSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
ik vind dat Bunting zo'n grappig gezicht heeft.
Doet me denken aan die gozer van Family guyIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alleen met je polls?quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
70% vind dat ik moet optyfen met me polls
-![]()
Jawel maar daar maak je mij niet blij mee.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jullie kennen daar geen dancings toch![]()
Ben je nu aan het trollen?quote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dat Bunting zo'n grappig gezicht heeft.
Doet me denken aan die gozer van Family guy-![]()
quote:
De manager van mijn vorige werk had ook een keer zo’n kansloze speech over een rode brandweerwagen ofzo, toen stond iedereen er ook zo ongemakkelijk bij.Makkelijk eerste![]()
Ook zonder je polls, met je me polls.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
70% vind dat ik moet optyfen met me polls
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Wie zijn de overige 9?quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bunting heeft de gunfactor, en Woody Woodhouse staat in mijn top-10 irritante darters.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
We horen graag de rest van de top-10quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bunting heeft de gunfactor, en Woody Woodhouse staat in mijn top-10 irritante darters.![]()
stoer internetheldje dat je bent.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook zonder je polls, met je me polls.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik stel een vraag. De reacties op zijn posts waren niet mild. Op die van mij meestal ook niet, maar ik ben een package deal met de gerenommeerde @wereldgozer.quote:-![]()
Turbotaal. Gewoon dr opklappenquote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ x ]
De manager van mijn vorige werk had ook een keer zo’n kansloze speech over een rode brandweerwagen ofzo, toen stond iedereen er ook zo ongemakkelijk bij.![]()
Barney.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik had hem in de 50 geschatquote:
Ik kan hier een heel eind in meegaan. Dolan ipv Van Gerwen en Heta ipv Zonneveldquote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cullen
Owen
Edhouse
Noppert
Zonneveld
Wattimena
Van Gerwen
Mansell
HempelHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan hier een heel eind in meegaan. Dolan ipv Van Gerwen en Heta ipv Zonneveld
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.![]()
en terechtquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De immer vervelende Boulton die 1 of 2 keer in t jaar ineens een oprisping heeft die m dichtbij kwalificatieplekken voor t een of t ander brengtquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mijn 10 minst favoriete darters met een tourkaart:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.Makkelijk eerste![]()
Agreedquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.-![]()
Een steenpuist.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een bult narigheid.![]()
Pietreczko offday. Kan een keer gebeuren.
JA MAAR NIET OP HET WK zjaks
Matt Padgett was echt een lachwekkende Taylor imitatie, inclusief wenkbrauwquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Hupla die 180 pompen, goed bezig BuntingIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Goeie lijstquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een bult narigheid.![]()
Poh, maar hij heeft wel echt talent. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de top tot nu toe ook niet geweldig heb zien spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Pietreczko offday. Kan een keer gebeuren.
JA MAAR NIET OP HET WK zjaks-![]()
De oervervelende Woody Woodhouse wordt gesloopt.
Ik kan niet begrijpen hoe zo'n modale darter met een permanent verontwaardigd gezicht op het podium staat. Je bent middelmaat, en geniet eens van je prestaties.![]()
Ik ben niet begonnen met schelden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan onze Belgische ‘vriend’Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alleen zwakzinnige mensen schelden.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat heeft iedereen eigenlijk tegen Hempel? Is het z'n broekvod? Z'n stonede blik? Vind ik wel grappig eigenlijk![]()
![]()
Woodhouse heeft bij mij sympathiepunten gekregen na de ninedarter van Heta.quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De oervervelende Woody Woodhouse wordt gesloopt.
Ik kan niet begrijpen hoe zo'n modale darter met een permanent verontwaardigd gezicht op het podium staat. Je bent middelmaat, en geniet eens van je prestaties.
Bij nader inzien vervang ik Heta op mijn lijst door Steve Lennon.Makkelijk eerste![]()
Wanneer ik je ‘zwakzinnige’ noem dan scheld ik niet. Dat is een constatering. Moet je maar niet huilerig doen over die debiele polletjes die je maakt, die zijn gewoon kut.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen met schelden.U MAD?![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan onze Belgische ‘vriend’. Komt de boel hier even onderschijten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen met schelden.
~FEYENOORD~
Ja, leek wel een kaketoe.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoorde jullie ook die gillende keukenmeid in de zaal?![]()
Dat is jouw constatering. Ik vind dat je geen gelijk hebt. Dus je scheld me uit.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik je ‘zwakzinnige’ noem dan scheld ik niet. Dat is een constatering. Moet je maar niet huilerig doen over die debiele polletjes die je maakt, die zijn gewoon kut.
Einde discussie.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is jouw constatering. Ik vind dat je geen gelijk hebt. Dus je scheld me uit.
Einde discussie.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat je geen gelijk hebt. Dus je scheld me uit.
Einde discussie.dit kan niet mensen.
Stukje Assad.U MAD?![]()
Ja, dat maakte hem ook in mijn ogen sympathieker. Ik mis Keegan Brown in deze lijstenquote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Woodhouse heeft bij mij sympathiepunten gekregen na de ninedarter van Heta.
Bij nader inzien vervang ik Heta op mijn lijst door Steve Lennon.![]()
Wij gaan ook naar vriendenquote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden
Makkelijk eerste![]()
Eerst werken en daarna in de stamkroeg uitzitten met een grote groep.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden![]()
Keegan Brown is gewoon een onschuldige jongen die hard werkt in de zorg.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, dat maakte hem ook in mijn ogen sympathieker. Ik mis Keegan Brown in deze lijsten![]()
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een bult narigheid.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik ga een vuurwerkje afsteken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vriendenWhat can change the nature of a man?![]()
Werken op 31 december is echt zo kut.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst werken en daarna in de stamkroeg uitzitten met een grote groep.
Ik werk op 1 januari, dat is nog kutter![]()
![]()
King heeft toch geen tk meer?quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.U MAD?![]()
King, de altijd vervelende Gurney, labiele Belg van den Berg en Scott Williams, die Scott Williams heel tof vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.![]()
Hele avond rotjes afsteken en bier drinkenquote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Carbidschieten, bij mijn schoonmoeder zitten en daarna thuis een berg belasting de lucht in knallen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden~FEYENOORD~
King is zo'n villain die je wel nodig hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.![]()
Vreselijk frustrerend in wedstrijden, maar zeker geen onsympathieke jongenquote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Keegan Brown is gewoon een onschuldige jongen die hard werkt in de zorg.Makkelijk eerste![]()
Klinkt goed! Ben dol om stamkroegen en dan vooral als nieuweling.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst werken en daarna in de stamkroeg uitzitten met een grote groep.-![]()
Ik beide maar ik vind het helemaal niet erg eigenlijk, overdag is hier weinig te beleven behalve carbid schieten en daar heb ik nooit de lol van ingezien.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken op 31 december is echt zo kut.
Ik werk op 1 januari, dat is nog kutter![]()
LoekhouseOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Morgen gewoon werken. Wel vanuit huis dus ik zal er wel niet bijster moe van worden.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Tof! Hou je handjes heel.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Carbidschieten, bij mijn schoonmoeder zitten en daarna thuis een berg belasting de lucht in knallen.-![]()
Ik heb vandaag bij een bestelling afhalen een bril gekregen waar je U tegen zegt, dat is gewoon een duikbril manquote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
A la Appie of met een bril en afsteeklont?
~FEYENOORD~
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen naar het vaste kerstadres. Kan beter even niet de drukte opzoeken met mijn gesteldheid.U MAD?![]()
Ik weet nog toen je voor het eerst in de VBL SC kwam.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben dol om stamkroegen en dan vooral als nieuweling.What can change the nature of a man?![]()
Ik heb een leuke schoonmoederquote:
~FEYENOORD~
Ik houd het in elk geval bescheiden morgen, 's middags nog wel een oudjaarsborrel en morgenavond ff op visite maar geen drankgelag.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik beide maar ik vind het helemaal niet erg eigenlijk, overdag is hier weinig te beleven behalve carbid schieten en daar heb ik nooit de lol van ingezien.![]()
Groot fan van Gurney, labiele Belg en Williams. Wij zijn weer lekker ouderwets tegenpolen (lol).quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
King, de altijd vervelende Gurney, labiele Belg van den Berg en Scott Williams, die Scott Williams heel tof vindt.
Alhoewel ik niet denk dat ik nog fan zou worden van Gurney en vdBergh als ik nu pas zou beginnen met darten kijken. Ik begrijp de klachten.Makkelijk eerste![]()
Nee, hoor. Maar je moet jezelf in bescherming nemen, soms.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?![]()
JEROEN JEROEN NIET DOEN.quote:
Tof, ik heb het al jaren niet meer gedaan. Wereldgozer is er ook niet zo gek van. Die is alleen maar zijn geld aan het investeren ipv de lucht in schieten. Daarom ben ik een arme sloeber en hij de man met geld.-![]()
Ze zeggen altijd je eigen ouders kan je niet kiezen, maar je schoonouders daar in tegen...quote:
Dan heb je goed gekozen mijn vriend.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Naar de Antoniusstraße voor een spetterend uiteinde.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden![]()
Dit is geil. Afhankelijke vrouwen genotquote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
JEROEN JEROEN NIET DOEN.
Tof, ik heb het al jaren niet meer gedaan. Wereldgozer is er ook niet zo gek van. Die is alleen maar zijn geld aan het investeren ipv de lucht in schieten. Daarom ben ik een arme sloeber en hij de man met geld.Stukje jaren 60.
U MAD?![]()
Altijd eerst naar de moeders kijken, weet je ook meteen hoe ze opdrogen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd je eigen ouders kan je niet kiezen, maar je schoonouders daar in tegen...
Dan heb je goed gekozen mijn vriend.~FEYENOORD~
Daar was het ook zo’n warm bad. Ik blijf gewoon doorzetten tot ik erbij hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog toen je voor het eerst in de VBL SC kwam.-![]()
Zit zo’n tent met veel Slowaakse wijven. Lekker man.quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Naar de Antoniusstraße voor een spetterend uiteinde.U MAD?![]()
Aanrecht horizontaal ditdatquote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geil. Afhankelijke vrouwen genotStukje jaren 60.
Ik ben ook geen fan van King, erg negatief figuur. Maar wel het type speler die ik meer waardeer wanneer hij goed speelt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.Makkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Carbidschieten, bij mijn berg belasting zitten en daarna thuis mijn schoonmoeder de lucht in knallen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Koert komt met eoa belachelijke vergelijking.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Toch niet in bitcoin?quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
JEROEN JEROEN NIET DOEN.
Tof, ik heb het al jaren niet meer gedaan. Wereldgozer is er ook niet zo gek van. Die is alleen maar zijn geld aan het investeren ipv de lucht in schieten. Daarom ben ik een arme sloeber en hij de man met geld.What can change the nature of a man?![]()
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.quote:![]()
Dirk gaat die Belg straks een pofferd op zijn neus geven.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Leuk gevonden, jij krijgt een like.quote:~FEYENOORD~
quote:quote:Like Alert
30-12-2024 @ 20:35:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #92 Wap Wout"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een like is pas een like..quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk gevonden, jij krijgt een like.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.
~FEYENOORD~
Ik merk ook wel enige ergernis van de Belg zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Dirk gaat die Belg straks een pofferd op zijn neus geven.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze heeft wel een beetje een rare neus, schrijfmeisje
PSV-debieltjesquote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh vind je?
Bekijk deze YouTube-videoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Welke levert het meeste op?quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In meerdere crypto coins, mij en andere investeringen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pleonasme.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Die heb ik vandaag nog niet gehadquote:Op maandag 30 december 2024 20:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als je hem van ikgeefenkellikes krijgt..
~FEYENOORD~
Lekkere pot van Bunting, deelt klap na klap uitLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hongaarse.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze heeft wel een beetje een rare neus, schrijfmeisje![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ik ben sowieso voor het illegaal maken van vuurwerk, maar dat komt meer door het selecte groepje debielen die niet met de vrijheid van lekker knalluh kunnen omgaan. Het meerendeel die gewoon een sierpijltje wil afsteken kan ik mij niet zo druk om maken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die vuurwerk kopen of verkopen, zouden sowieso geen stemrecht moeten hebben.Makkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die speciaal naar Duitsland gaan om vuurwerk te kopen, zijn niet serieus te nemen.
What can change the nature of a man?![]()
Prima hoor, maar loop dan ook niet als gemeentebestuur jarenlang in de media te janken dat een verbod echt nodig is bla bla bla en dan is het er en wordt er toch niet op gehandhaafd.quote:![]()
Flukehouse is gewoon blij met 35k pondjes. Heck, zou ik ook zijn
Die hebben wel andere prioriteiten. Die mannen zijn met oud en nieuw sowieso onderbemand. Door verlof enzo.quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:quote:Daniella Bata-Bogdanov, from Hungary, is the first female stage official at a PDC TV tournament. #womeninsport.![]()
Zo denk ik over mensen die alcohol drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die vuurwerk kopen of verkopen, zouden sowieso geen stemrecht moeten hebben.
De grootste kostenpost der maatschappij![]()
![]()
Ja kloptquote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima hoor, maar loop dan ook niet als gemeentebestuur jarenlang in de media te janken dat een verbod echt nodig is bla bla bla en dan is het er en wordt er toch niet op gehandhaafd.~FEYENOORD~
quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zo denk ik over mensen die alcohol drinken.
De grootste kostenpost der maatschappijok Mohammed
U MAD?![]()
Dan wel met oud en nieuw een paar uurtjes en niet al dagen of weken van tevoren. Ze zijn hier al de hele avond aan het knallen, niet leuk voor de kadtgod hoewel die van mij er nog redelijk over kan. Een hond die ik wel eens uitlaat durft in deze periode amper naar buiten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor het illegaal maken van vuurwerk, maar dat komt meer door het selecte groepje debielen die niet met de vrijheid van lekker knalluh kunnen omgaan. Het meerendeel die gewoon een sierpijltje wil afsteken kan ik mij niet zo druk om maken.![]()
@3rr0rquote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
Gewoon een paar leuke sierpotten niks mis mee. Dat knalwerk hoeft van mij niet zo.What can change the nature of a man?![]()
Bohhh, verkeerde antwoord maatquote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Btc. @:onlogisch @:rambodirk @:atypisch (rip)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb niks met vuurwerk maar ik gun iedere gek zijn gebrek en een paar stielhandgranaten.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Btc. @:onlogisch @:rambodirk @:atypisch (rip)quote:Bitcoin zakt meer dan 14% in waardeWhat can change the nature of a man?![]()
Die bankt gewoon lekker bedrag voor laatste 16, prima toernooi voor zijn doen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef Coco het volgende:
Blijft niets over van dat houten huisje.![]()
Agreed. Geen pijpbeurt vanavond, CUCKEDquote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bohhh, verkeerde antwoord maat-![]()
Op de vuurpijltjes na doe ik tegenwoordig alles legaal, knallers kunnen leuk zijn maar ik wil een ander daar niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
Gewoon een paar leuke sierpotten niks mis mee. Dat knalwerk hoeft van mij niet zo.
Ik hou mij ook gewoon aan de afsteektijden en iedereen hier in de buurt weet dat ik tussen 22:00 en 23:00 stil ben voor de diertjes.
Meer kan ik niet doen.~FEYENOORD~
ik vind als je gewond geraakt door vuurwerk. Dat je dan niet verzekerd bent. Dat het in je contract staat dat de verwondingen niet door vuurwerk mag komen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor het illegaal maken van vuurwerk, maar dat komt meer door het selecte groepje debielen die niet met de vrijheid van lekker knalluh kunnen omgaan. Het meerendeel die gewoon een sierpijltje wil afsteken kan ik mij niet zo druk om maken.
Gewoon alles lekker toelaten. Maar ben je gewond. Betaal maar alles lekker zelf.
Zoals je dronken rijd met een auto. Dan mag je ook alles zelf dokken als je een ongeval krijgt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Cryptoquote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In meerdere crypto coins, mij en andere investeringen.
Check deze n00b @Wereldgozer
Niet vuistdiep in BTC zitten![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ik heb ook alweer op de fiets ternauwernood een flink knalding moeten ontwijken van een of ander groepje debielen. Nu zit in Rotterdam ook wel erg veel tokkievolk maar ik vind het doodeng.quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wel met oud en nieuw een paar uurtjes en niet al dagen of weken van tevoren. Ze zijn hier al de hele avond aan het knallen, niet leuk voor de kadtgod hoewel die van mij er nog redelijk over kan. Een hond die ik wel eens uitlaat durft in deze periode amper naar buiten.Makkelijk eerste![]()
En als je dik bent? Ook zelf betalen?quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind als je gewon geraakt door vuurwerk. Dat je gewoon niet verzekerd bent. Dat het in je contract staat dat de verwondingen niet door vuurwerk mag komen.
Gewoon alles lekker toelaten. Maar ben je gewond. Betaal maar alles lekker zelf.
Zoals je dronken rijd met een auto. Dan mag je ook alles zelf dokken als je een ongeval krijgt.![]()
Iets beter formuleren deze.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind als je gewond geraakt door vuurwerk. Dat je gewoon niet verzekerd bent.![]()
En dat is ook prima. Alles helemaal platleggen omdat een paar debielen zich niet kunnen gedragen is vermoeiend. Dat inperken, wel mee eens.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op de vuurpijltjes na doe ik tegenwoordig alles legaal, knallers kunnen leuk zijn maar ik wil een ander daar niet mee lastig vallen.
Ik hou mij ook gewoon aan de afsteektijden en iedereen hier in de buurt weet dat ik tussen 22:00 en 23:00 stil ben voor de diertjes.
Meer kan ik niet doen.
En alsof mensen dan niks meer gaan halen over grens. UtopieGenot![]()
IJskoud bed.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Agreed. Geen pijpbeurt vanavond, CUCKED![]()
Van achteren is ze mooier.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
https://www.dartschool.be/en/daniela-bata-bogdanov-en/Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat kan een aandoening zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En als je dik bent? Ook zelf betalen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan gun ik jou je pleziertje.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op de vuurpijltjes na doe ik tegenwoordig alles legaal, knallers kunnen leuk zijn maar ik wil een ander daar niet mee lastig vallen.
Meer kan ik niet doen.![]()
Meestal niet vriendquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan een aandoening zijn.![]()
Vreetaandoening ja.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan een aandoening zijn.U MAD?![]()
I used to, but not anymore, due to a lack of time. Also, I am the kind of person who gets angry at herself for not playing at her best. I also have a small elbow injury.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
https://www.dartschool.be/en/daniela-bata-bogdanov-en/
Veel excuses deze dame![]()
Want BTC is geen crypto? Wie is hier nou de noob?quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crypto
Check deze n00b @:Wereldgozer
Niet vuistdiep in BTC zitten-![]()
Dik zijn is geen aandoening, dat is een gebrek aan discipline.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan een aandoening zijn.~FEYENOORD~
Misschien iets meer betalen zou ik nog mee akkoord gaan.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik stond op en mijn botten deden pijn'' - Ricardo Pietreczko komt met verklaring voor totale off-day![]()
![]()
Altijd leuk hoe snel @capuchon_jongen op z'n plannetjes terugkomt als ie zelf geraakt wordt door het plannetje.![]()
Meestal wel, niet altijd.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dik zijn is geen aandoening, dat is een gebrek aan discipline.![]()
Ik mag ook al niet meer vuistdiep in @Anneloosquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crypto
Check deze n00b @:Wereldgozer
Niet vuistdiep in BTC zitten![]()
Het ligt aan de instanties zelf![]()
Kan er in meekomen dat het eigenlijk erg bijzonder is dat alcohol nog altijd zo genormaliseerd is maar daar maak ik mij minder druk om. Er wordt flinke winst gemaakt op alcoholtaksen, en de vraag zal toch wel blijven bestaan, ook als je het verbiedt. Zie Iran waar iedereen zich gewoon naar de gedver zuipt (lol)quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zo denk ik over mensen die alcohol drinken.
De grootste kostenpost der maatschappijMakkelijk eerste![]()
Vroeg in de nacht.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik kan dat gifje 10x achter elkaar kijken door me te focussen op die wiebelende pens van ‘mquote:
Mien merkU MAD?![]()
Misschien een keer een stevig Engels ontbijtje eten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
Ik stond op en mijn botten deden pijn'' - Ricardo Pietreczko komt met verklaring voor totale off-day![]()
milfquote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zus(je) is van betere kwaliteit.
https://www.instagram.com(...)MWd1MWVmaTRvemFsdg==What can change the nature of a man?![]()
En terecht na die sneer net. En ik heb nog wel koekjes voor je staan bakken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag ook al niet meer vuistdiep in @:anneloos-![]()
Fair enoughquote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zus(je) is van betere kwaliteit.
https://www.instagram.com(...)MWd1MWVmaTRvemFsdg==Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |