Hier ook fan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Bunting wat afgevallen? of zijn dat gedachten.
Waarschijnlijk keek je gewoon Family Guyquote:Op maandag 30 december 2024 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bunting is de eerste darter die ik ooit live aan het werk zag op TV
Heb een speciale band met Bunting.
Even ter info
quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger makenquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bovenal voel ik veel ongemak.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger maken
Al gespot!quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:ikgeefenkellikes ook vanavond met ons mee?
Als hij nu gewoon nog even gaat bevallen van een zoontje van een jaar of acht, dan wordt het misschien wat.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.
Ik hing alweer in de prijzen netquote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:ikgeefenkellikes ook vanavond met ons mee?
Ik vind het ook prima. Is ook geen act van Bunting.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee dat lijkt mij geen goede tweede spits voor Ajax.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie weghorst inruilen voor Dirk
Domme mensen ruil ik graag in.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie weghorst inruilen voor Dirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |