SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste![]()
Van den Boomen kan ook beter dartsen dan voetballen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pasveer had een uitstekende grote mannen finish.![]()
Wil je lekker een potje darts kijken, zie je klootzak Wout Weghorst op je beeldscherm verschijnen. Hele avond naar de getver.Het ligt aan de instanties zelf![]()
Bunting is de eerste darter die ik ooit live aan het werk zag op TV
Heb een speciale band met Bunting.
Even ter infoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Branco vind ik een typische darter.quote:Op maandag 30 december 2024 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van den Boomen kan ook beter dartsen dan voetballen.Makkelijk eerste![]()
De Belg heeft Dirk van Duijvenbode maak uw keuzequote:Op maandag 30 december 2024 20:18 schreef Poefbank het volgende:
Wil je lekker een potje darts kijken, zie je klootzak Wout Weghorst op je beeldscherm verschijnen. Hele avond naar de getver.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Vervelende titanium actIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Op naar sky!quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Belg heeft Dirk van Duijvenbode maak uw keuzeHet ligt aan de instanties zelf![]()
Is Bunting wat afgevallen? of zijn dat gedachten.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bunting
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik denk dat Luke Woodhouse gewoon een hele aardige jongen is.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Neen. Ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?![]()
![]()
Hier ook fan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Bunting wat afgevallen? of zijn dat gedachten.![]()
Waarschijnlijk keek je gewoon Family Guyquote:Op maandag 30 december 2024 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bunting is de eerste darter die ik ooit live aan het werk zag op TV
Heb een speciale band met Bunting.
Even ter infoMakkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger makenquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dirk vindt het allemaal te lang duren, wel 10 seconden te lang!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Bovenal voel ik veel ongemak.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger maken![]()
Al gespot!quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:ikgeefenkellikes ook vanavond met ons mee?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Als hij nu gewoon nog even gaat bevallen van een zoontje van een jaar of acht, dan wordt het misschien wat.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevallen van een zoontje een jaar of acht geleden.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik hing alweer in de prijzen netquote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:ikgeefenkellikes ook vanavond met ons mee?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik vind het ook prima. Is ook geen act van Bunting.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ik als enige fan van de Titanium act?![]()
Willen jullie weghorst inruilen voor DirkIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nee dat lijkt mij geen goede tweede spits voor Ajax.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie weghorst inruilen voor Dirk![]()
Domme mensen ruil ik graag in.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie weghorst inruilen voor Dirk
Maar niet voor andere domme mensen.![]()
Stapje opzij, Bunting is duidelijk een ouderwetse darter. Nieuwe darters switchen dan naar de T19Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |