Tof! Hou je handjes heel.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Carbidschieten, bij mijn schoonmoeder zitten en daarna thuis een berg belasting de lucht in knallen.
Ik heb vandaag bij een bestelling afhalen een bril gekregen waar je U tegen zegt, dat is gewoon een duikbril manquote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
A la Appie of met een bril en afsteeklont?
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen naar het vaste kerstadres. Kan beter even niet de drukte opzoeken met mijn gesteldheid.
Ik weet nog toen je voor het eerst in de VBL SC kwam.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben dol om stamkroegen en dan vooral als nieuweling.
Ik heb een leuke schoonmoederquote:
Ik houd het in elk geval bescheiden morgen, 's middags nog wel een oudjaarsborrel en morgenavond ff op visite maar geen drankgelag.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik beide maar ik vind het helemaal niet erg eigenlijk, overdag is hier weinig te beleven behalve carbid schieten en daar heb ik nooit de lol van ingezien.
Groot fan van Gurney, labiele Belg en Williams. Wij zijn weer lekker ouderwets tegenpolen (lol).quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
King, de altijd vervelende Gurney, labiele Belg van den Berg en Scott Williams, die Scott Williams heel tof vindt.
Nee, hoor. Maar je moet jezelf in bescherming nemen, soms.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
JEROEN JEROEN NIET DOEN.quote:
Ze zeggen altijd je eigen ouders kan je niet kiezen, maar je schoonouders daar in tegen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |