Ik stel een vraag. De reacties op zijn posts waren niet mild. Op die van mij meestal ook niet, maar ik ben een package deal met de gerenommeerde @wereldgozer.quote:
Turbotaal. Gewoon dr opklappenquote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ x ]
De manager van mijn vorige werk had ook een keer zo’n kansloze speech over een rode brandweerwagen ofzo, toen stond iedereen er ook zo ongemakkelijk bij.
Barney.quote:
Ik had hem in de 50 geschatquote:
Ik kan hier een heel eind in meegaan. Dolan ipv Van Gerwen en Heta ipv Zonneveldquote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cullen
Owen
Edhouse
Noppert
Zonneveld
Wattimena
Van Gerwen
Mansell
Hempel
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan hier een heel eind in meegaan. Dolan ipv Van Gerwen en Heta ipv Zonneveld
en terechtquote:
De immer vervelende Boulton die 1 of 2 keer in t jaar ineens een oprisping heeft die m dichtbij kwalificatieplekken voor t een of t ander brengtquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.
Agreedquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn 10 minst favoriete darters met een tourkaart:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.
Een steenpuist.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.
Matt Padgett was echt een lachwekkende Taylor imitatie, inclusief wenkbrauwquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.
Goeie lijstquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een bult narigheid.
Poh, maar hij heeft wel echt talent. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de top tot nu toe ook niet geweldig heb zien spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Pietreczko offday. Kan een keer gebeuren.
JA MAAR NIET OP HET WK zjaks
Ik ben niet begonnen met schelden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan onze Belgische ‘vriend’
Woodhouse heeft bij mij sympathiepunten gekregen na de ninedarter van Heta.quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De oervervelende Woody Woodhouse wordt gesloopt.
Ik kan niet begrijpen hoe zo'n modale darter met een permanent verontwaardigd gezicht op het podium staat. Je bent middelmaat, en geniet eens van je prestaties.
Wanneer ik je ‘zwakzinnige’ noem dan scheld ik niet. Dat is een constatering. Moet je maar niet huilerig doen over die debiele polletjes die je maakt, die zijn gewoon kut.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen met schelden.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan onze Belgische ‘vriend’. Komt de boel hier even onderschijten.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen met schelden.
Ja, leek wel een kaketoe.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoorde jullie ook die gillende keukenmeid in de zaal?
Dat is jouw constatering. Ik vind dat je geen gelijk hebt. Dus je scheld me uit.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik je ‘zwakzinnige’ noem dan scheld ik niet. Dat is een constatering. Moet je maar niet huilerig doen over die debiele polletjes die je maakt, die zijn gewoon kut.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is jouw constatering. Ik vind dat je geen gelijk hebt. Dus je scheld me uit.
Einde discussie.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat je geen gelijk hebt. Dus je scheld me uit.
Einde discussie.
Ja, dat maakte hem ook in mijn ogen sympathieker. Ik mis Keegan Brown in deze lijstenquote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Woodhouse heeft bij mij sympathiepunten gekregen na de ninedarter van Heta.
Bij nader inzien vervang ik Heta op mijn lijst door Steve Lennon.
Wij gaan ook naar vriendenquote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden
Eerst werken en daarna in de stamkroeg uitzitten met een grote groep.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Keegan Brown is gewoon een onschuldige jongen die hard werkt in de zorg.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, dat maakte hem ook in mijn ogen sympathieker. Ik mis Keegan Brown in deze lijsten
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een bult narigheid.
Ik ga een vuurwerkje afsteken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Werken op 31 december is echt zo kut.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst werken en daarna in de stamkroeg uitzitten met een grote groep.
King heeft toch geen tk meer?quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.
King, de altijd vervelende Gurney, labiele Belg van den Berg en Scott Williams, die Scott Williams heel tof vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hele avond rotjes afsteken en bier drinkenquote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Carbidschieten, bij mijn schoonmoeder zitten en daarna thuis een berg belasting de lucht in knallen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
King is zo'n villain die je wel nodig hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vreselijk frustrerend in wedstrijden, maar zeker geen onsympathieke jongenquote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Keegan Brown is gewoon een onschuldige jongen die hard werkt in de zorg.
Klinkt goed! Ben dol om stamkroegen en dan vooral als nieuweling.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst werken en daarna in de stamkroeg uitzitten met een grote groep.
Ik beide maar ik vind het helemaal niet erg eigenlijk, overdag is hier weinig te beleven behalve carbid schieten en daar heb ik nooit de lol van ingezien.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken op 31 december is echt zo kut.
Ik werk op 1 januari, dat is nog kutter
Tof! Hou je handjes heel.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Carbidschieten, bij mijn schoonmoeder zitten en daarna thuis een berg belasting de lucht in knallen.
Ik heb vandaag bij een bestelling afhalen een bril gekregen waar je U tegen zegt, dat is gewoon een duikbril manquote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
A la Appie of met een bril en afsteeklont?
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen naar het vaste kerstadres. Kan beter even niet de drukte opzoeken met mijn gesteldheid.
Ik weet nog toen je voor het eerst in de VBL SC kwam.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben dol om stamkroegen en dan vooral als nieuweling.
Ik heb een leuke schoonmoederquote:
Ik houd het in elk geval bescheiden morgen, 's middags nog wel een oudjaarsborrel en morgenavond ff op visite maar geen drankgelag.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik beide maar ik vind het helemaal niet erg eigenlijk, overdag is hier weinig te beleven behalve carbid schieten en daar heb ik nooit de lol van ingezien.
Groot fan van Gurney, labiele Belg en Williams. Wij zijn weer lekker ouderwets tegenpolen (lol).quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
King, de altijd vervelende Gurney, labiele Belg van den Berg en Scott Williams, die Scott Williams heel tof vindt.
Nee, hoor. Maar je moet jezelf in bescherming nemen, soms.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
JEROEN JEROEN NIET DOEN.quote:
Ze zeggen altijd je eigen ouders kan je niet kiezen, maar je schoonouders daar in tegen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |