Ik stel een vraag. De reacties op zijn posts waren niet mild. Op die van mij meestal ook niet, maar ik ben een package deal met de gerenommeerde @wereldgozer.quote:
Turbotaal. Gewoon dr opklappenquote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ x ]
De manager van mijn vorige werk had ook een keer zo’n kansloze speech over een rode brandweerwagen ofzo, toen stond iedereen er ook zo ongemakkelijk bij.
Barney.quote:
Ik had hem in de 50 geschatquote:
Ik kan hier een heel eind in meegaan. Dolan ipv Van Gerwen en Heta ipv Zonneveldquote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cullen
Owen
Edhouse
Noppert
Zonneveld
Wattimena
Van Gerwen
Mansell
Hempel
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan hier een heel eind in meegaan. Dolan ipv Van Gerwen en Heta ipv Zonneveld
en terechtquote:
De immer vervelende Boulton die 1 of 2 keer in t jaar ineens een oprisping heeft die m dichtbij kwalificatieplekken voor t een of t ander brengtquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.
Agreedquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn 10 minst favoriete darters met een tourkaart:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.
Een steenpuist.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn 10 minst favoriete darters met een tourkaart:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |