Matt Padgett was echt een lachwekkende Taylor imitatie, inclusief wenkbrauwquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meikle, Boulton zouden hier ook in kunnen.
Matt Padgett is al een tijdje van het toneel verdwenen.
Goeie lijstquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn 10 minst favoriete darters met een tourkaart:
Heta, Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Killington
Een bult narigheid.
Poh, maar hij heeft wel echt talent. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de top tot nu toe ook niet geweldig heb zien spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Pietreczko offday. Kan een keer gebeuren.
JA MAAR NIET OP HET WK zjaks
Ik ben niet begonnen met schelden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan onze Belgische ‘vriend’
Woodhouse heeft bij mij sympathiepunten gekregen na de ninedarter van Heta.quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De oervervelende Woody Woodhouse wordt gesloopt.
Ik kan niet begrijpen hoe zo'n modale darter met een permanent verontwaardigd gezicht op het podium staat. Je bent middelmaat, en geniet eens van je prestaties.
Wanneer ik je ‘zwakzinnige’ noem dan scheld ik niet. Dat is een constatering. Moet je maar niet huilerig doen over die debiele polletjes die je maakt, die zijn gewoon kut.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen met schelden.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dank aan onze Belgische ‘vriend’. Komt de boel hier even onderschijten.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen met schelden.
Ja, leek wel een kaketoe.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoorde jullie ook die gillende keukenmeid in de zaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |