Oh ik had wat lomps gezegd over je vakantie geloof ikquote:
Proost maatquote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste tripel van de avond is open
Omdat Bunting het liefst in het bovenste gedeelte van het bord finisht.quote:Op maandag 30 december 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stapje opzij, Bunting is duidelijk een ouderwetse darter. Nieuwe darters switchen dan naar de T19
Titanium is écht genot in een volle club. Lekker met zijn allen dronken meeblèren. Prima inwisselbaar housenummertje.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van een willekeurig inwisselbaar 10s housenummer geforceerd een meezinger maken
Kuyt of van Duijvenbode?quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?
Oh heb ik gemist, maar ik ga op vakantie. Dus dat komt goedquote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had wat lomps gezegd over je vakantie geloof ik
Typisch dat minderwaardigheidsgevoel, eens luisteren naar iemand die denkt dat hij de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?
Belgen zijn altijd lam.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Duif.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Titanium is écht genot in een volle club. Lekker met zijn allen dronken meeblèren. Prima inwisselbaar housenummertje.
Die was echt fenomenaalquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet direct weer denken aan die pingpong speech van Dirk Kuyt
Ja nee. Dat kon echt niet.quote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet direct weer denken aan die pingpong speech van Dirk Kuyt
Gelachen om de voorlopige uitslagquote:
70% vind dat ik moet optyfen met me pollsquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelachen om de voorlopige uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |