Oh heb ik gemist, maar ik ga op vakantie. Dus dat komt goedquote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had wat lomps gezegd over je vakantie geloof ik
Typisch dat minderwaardigheidsgevoel, eens luisteren naar iemand die denkt dat hij de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?
Belgen zijn altijd lam.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke Belg was zo lam om te denken dat het leuk is om urenlang naar Dirk te moeten luisteren?
Duif.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Titanium is écht genot in een volle club. Lekker met zijn allen dronken meeblèren. Prima inwisselbaar housenummertje.
Die was echt fenomenaalquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet direct weer denken aan die pingpong speech van Dirk Kuyt
Ja nee. Dat kon echt niet.quote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet direct weer denken aan die pingpong speech van Dirk Kuyt
Gelachen om de voorlopige uitslagquote:
70% vind dat ik moet optyfen met me pollsquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelachen om de voorlopige uitslag
78,6 %quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
70% vind dat ik moet optyfen met me polls
Alleen met je polls?quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
70% vind dat ik moet optyfen met me polls
Jawel maar daar maak je mij niet blij mee.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jullie kennen daar geen dancings toch
Ben je nu aan het trollen?quote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dat Bunting zo'n grappig gezicht heeft.
Doet me denken aan die gozer van Family guy
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |