Naar de Antoniusstraße voor een spetterend uiteinde.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Warm bad, warm bad!
Wat zijn de plannen voor morgenavond? Wij gaan naar vrienden
Dit is geil. Afhankelijke vrouwen genotquote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
JEROEN JEROEN NIET DOEN.
Tof, ik heb het al jaren niet meer gedaan. Wereldgozer is er ook niet zo gek van. Die is alleen maar zijn geld aan het investeren ipv de lucht in schieten. Daarom ben ik een arme sloeber en hij de man met geld.
Altijd eerst naar de moeders kijken, weet je ook meteen hoe ze opdrogen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd je eigen ouders kan je niet kiezen, maar je schoonouders daar in tegen...
Dan heb je goed gekozen mijn vriend.
Daar was het ook zo’n warm bad. Ik blijf gewoon doorzetten tot ik erbij hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog toen je voor het eerst in de VBL SC kwam.
Zit zo’n tent met veel Slowaakse wijven. Lekker man.quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Naar de Antoniusstraße voor een spetterend uiteinde.
Aanrecht horizontaal ditdatquote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geil. Afhankelijke vrouwen genotStukje jaren 60.
Ik ben ook geen fan van King, erg negatief figuur. Maar wel het type speler die ik meer waardeer wanneer hij goed speelt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening op dit forum maar King staat bij mij heel hoog op de lijst.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Carbidschieten, bij mijn berg belasting zitten en daarna thuis mijn schoonmoeder de lucht in knallen.
Toch niet in bitcoin?quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
JEROEN JEROEN NIET DOEN.
Tof, ik heb het al jaren niet meer gedaan. Wereldgozer is er ook niet zo gek van. Die is alleen maar zijn geld aan het investeren ipv de lucht in schieten. Daarom ben ik een arme sloeber en hij de man met geld.
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.quote:
Leuk gevonden, jij krijgt een like.quote:
quote:
quote:Like Alert
30-12-2024 @ 20:35:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #92 Wap Wout"
Een like is pas een like..quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk gevonden, jij krijgt een like.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.
Ik merk ook wel enige ergernis van de Belg zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Dirk gaat die Belg straks een pofferd op zijn neus geven.
PSV-debieltjesquote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh vind je?
Bekijk deze YouTube-video
Welke levert het meeste op?quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In meerdere crypto coins, mij en andere investeringen.
Pleonasme.quote:
Die heb ik vandaag nog niet gehadquote:Op maandag 30 december 2024 20:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als je hem van ikgeefenkellikes krijgt..
Hongaarse.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze heeft wel een beetje een rare neus, schrijfmeisje
quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kutpolitie doet er ook weer geen reet aan, terwijl hier in de gemeente officieel een verbod geldt.
Ik ben sowieso voor het illegaal maken van vuurwerk, maar dat komt meer door het selecte groepje debielen die niet met de vrijheid van lekker knalluh kunnen omgaan. Het meerendeel die gewoon een sierpijltje wil afsteken kan ik mij niet zo druk om maken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die vuurwerk kopen of verkopen, zouden sowieso geen stemrecht moeten hebben.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die speciaal naar Duitsland gaan om vuurwerk te kopen, zijn niet serieus te nemen.
Prima hoor, maar loop dan ook niet als gemeentebestuur jarenlang in de media te janken dat een verbod echt nodig is bla bla bla en dan is het er en wordt er toch niet op gehandhaafd.quote:
Die hebben wel andere prioriteiten. Die mannen zijn met oud en nieuw sowieso onderbemand. Door verlof enzo.quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:
quote:Daniella Bata-Bogdanov, from Hungary, is the first female stage official at a PDC TV tournament. #womeninsport.
Zo denk ik over mensen die alcohol drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die vuurwerk kopen of verkopen, zouden sowieso geen stemrecht moeten hebben.
Ja kloptquote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima hoor, maar loop dan ook niet als gemeentebestuur jarenlang in de media te janken dat een verbod echt nodig is bla bla bla en dan is het er en wordt er toch niet op gehandhaafd.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zo denk ik over mensen die alcohol drinken.
De grootste kostenpost der maatschappij
Dan wel met oud en nieuw een paar uurtjes en niet al dagen of weken van tevoren. Ze zijn hier al de hele avond aan het knallen, niet leuk voor de kadtgod hoewel die van mij er nog redelijk over kan. Een hond die ik wel eens uitlaat durft in deze periode amper naar buiten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor het illegaal maken van vuurwerk, maar dat komt meer door het selecte groepje debielen die niet met de vrijheid van lekker knalluh kunnen omgaan. Het meerendeel die gewoon een sierpijltje wil afsteken kan ik mij niet zo druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |