Van achteren is ze mooier.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
https://www.dartschool.be/en/daniela-bata-bogdanov-en/
Dat kan een aandoening zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En als je dik bent? Ook zelf betalen?
Dan gun ik jou je pleziertje.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op de vuurpijltjes na doe ik tegenwoordig alles legaal, knallers kunnen leuk zijn maar ik wil een ander daar niet mee lastig vallen.
Ik hou mij ook gewoon aan de afsteektijden en iedereen hier in de buurt weet dat ik tussen 22:00 en 23:00 stil ben voor de diertjes.
Meer kan ik niet doen.
Meestal niet vriendquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan een aandoening zijn.
Vreetaandoening ja.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
I used to, but not anymore, due to a lack of time. Also, I am the kind of person who gets angry at herself for not playing at her best. I also have a small elbow injury.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
https://www.dartschool.be/en/daniela-bata-bogdanov-en/
Want BTC is geen crypto? Wie is hier nou de noob?quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crypto
Check deze n00b @:Wereldgozer
Niet vuistdiep in BTC zitten
Dik zijn is geen aandoening, dat is een gebrek aan discipline.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien iets meer betalen zou ik nog mee akkoord gaan.quote:
Meestal wel, niet altijd.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dik zijn is geen aandoening, dat is een gebrek aan discipline.
Ik mag ook al niet meer vuistdiep in @Anneloosquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crypto
Check deze n00b @:Wereldgozer
Niet vuistdiep in BTC zitten
Kan er in meekomen dat het eigenlijk erg bijzonder is dat alcohol nog altijd zo genormaliseerd is maar daar maak ik mij minder druk om. Er wordt flinke winst gemaakt op alcoholtaksen, en de vraag zal toch wel blijven bestaan, ook als je het verbiedt. Zie Iran waar iedereen zich gewoon naar de gedver zuipt (lol)quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zo denk ik over mensen die alcohol drinken.
De grootste kostenpost der maatschappij
Ik kan dat gifje 10x achter elkaar kijken door me te focussen op die wiebelende pens van ‘mquote:
Misschien een keer een stevig Engels ontbijtje eten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
Ik stond op en mijn botten deden pijn'' - Ricardo Pietreczko komt met verklaring voor totale off-day
milfquote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zus(je) is van betere kwaliteit.
https://www.instagram.com(...)MWd1MWVmaTRvemFsdg==
En terecht na die sneer net. En ik heb nog wel koekjes voor je staan bakken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag ook al niet meer vuistdiep in @:anneloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |